Produkty pro ústřední zástavba (73)

Liège Trilogiport

Liège Trilogiport

Nový přístupový most k "Liège Trilogiport". Umístili jsme 850 metrů bezpečnostních zábradlí typu Aplus s retenčními schopnostmi H2 a H4. Nerezové sítě a dřevěné zábradlí z bilinga dodaly moderní vzhled zábradlím. První vnitřní belgický přístav a třetí vnitřní evropský přístav, autonomní přístav Liège, vyvíjí multimodální platformu nazvanou "Liège Trilogiport", která se nachází podél kanálu Albert v Hermalle-sous-Argenteau. Tato budoucí multimodální platforma se brzy stane skutečnou logistickou vesnicí v srdci Evropy.
Herentals

Herentals

Dodávka a instalace 9 cyklistických mostů na trase Herentals - Olen - Geel - Mol - Balen (Linka 15).
SBC 1 Evo | H2 W3

SBC 1 Evo | H2 W3

SBC 1 Evo | H2 W3 Úroveň zadržení: H2 Normalizovaná dynamická deformace: 0,70 m Šířka konstrukce: 0,47 m Výška konstrukce: 1,02 m Vzdálenost mezi sloupy: 2,00 m
Kovové konstrukce - Cyklostezka, Chodník, Markýzy, Ocelové konstrukce

Kovové konstrukce - Cyklostezka, Chodník, Markýzy, Ocelové konstrukce

Díky dosavadním zkušenostem a investicím do zaměstnanců jsme dnes konkurenceschopným partnerem pro velké a speciální konstrukce. – mosty pro pěší a cyklisty – přístřešky, schody, fiktivní klenby, okrajové kryty a servisní cesty na mostech,…
Fleurus

Fleurus

Tyto práce jsou součástí celkového projektu multimodálního mostu, který překračuje koleje, pro který společnost Van Eycken Metal Construction vyrobila a namontovala celkem přibližně 170 TUN ocelových konstrukcí (1 most, 3 konstrukce výtahů, 3 schodišťové šachty a 2 budovy).
Leopoldsburg

Leopoldsburg

34metrový pěší most v kasárnách Leopoldsburg. Most přímo spojuje tábor Sever s táborem Jih. Tábor Beverlo tak činí nový krok v oblasti dopravy, komunikace a bezpečnosti.
Fleurus

Fleurus

Tyto práce jsou součástí celkového projektu multimodálního mostu, který překračuje koleje, pro který společnost Van Eycken Metal Construction vyrobila a namontovala celkem přibližně 170 TUN ocelových konstrukcí (1 most, 3 konstrukce výtahů, 3 schodišťové šachty a 2 budovy).
Cyklistický a pěší most v Liedekerke

Cyklistický a pěší most v Liedekerke

Cyklostezka a pěší most o délce 57 metrů spojuje centrum Liedekerke s nádražím. Nový most váží celkem 66 tun. Musel být dodán ve třech částech a s výjimečnou přepravou v konvoji. Po dodání byly kotvy umístěny na opěrách a zábradlí bylo nainstalováno. Poté byly tři části mostu vyzdviženy a sestaveny. Nakonec byla položena mostovka. Tento ekodukt byl umístěn na pilířích, aby nedošlo k narušení fauny a flóry v přírodním prostředí.
Dyle Stezka v Mechelenu

Dyle Stezka v Mechelenu

Po 40 letech se Dyle opět objevuje na povrchu na Zandpoortvest. Bývalé parkoviště Vysoké školy Thomas More bylo přetvořeno na zelené a otevřené místo setkání. Na březích jsme umístili moderní zábradlí z černě lakované ploché oceli. Na stávajícím nábřeží, postaveném v roce 1903, jsme nahradili původní dřevěnou podlahu podlahou z oceli ošetřené epoxidovou pryskyřicí s protiskluzovými granuláty. Poškozená část o délce ± 22 metrů mostu byla kompletně vyměněna, včetně základní konstrukce (žárově pozinkované a práškově lakované). Ta byla spojena se stávající částí.
VNB Trans

VNB Trans

Průhledné a absorbující (unikátní!) Žádná ztráta světla ani překážka ve výhledu Odolné a recyklovatelné materiály Vysoký a dlouhotrvající akustický výkon
Přechodové prvky

Přechodové prvky

V konzultaci se zákazníkem a podle EN 1317 a PTV 869 budou navrženy bezpečné a estetické spojovací prvky přizpůsobené podmínkám dopravy. Níže jsou naše již schválené přechody a certifikáty.
Vlákno Durus EasyShot pro beton - Vlákno pro stříkaný beton

Vlákno Durus EasyShot pro beton - Vlákno pro stříkaný beton

Durus S500 se stává stále populárnějším mezi designéry, dodavateli a vlastníky projektů. Tento syntetický makrovlákno se ukázalo jako platná alternativa k tradičnímu ocelovému vláknu pro vyztužení. Není třeba měnit stávající návrhy, betonová směs obsahující ocelová vlákna může být nahrazena směsí obsahující makrovlákna Durus S500. Zpracovatelnost zůstane nezměněna a často se dokonce zlepší. Typické aplikace zahrnují výrobu betonových segmentů tunelů a dalších prefabrikovaných betonových prvků. Použití Durus S500 místo ocelových vláken eliminuje jakékoli riziko zranění pracovníků během dávkování, demontáže a manipulace s prefabrikovanými prvky. Dodržování požadavků na zdraví a bezpečnost během výrobního procesu a na staveništi se tak výrazně zlepšuje.
Vlákno Durus EasyFinish pro vyztužení betonu

Vlákno Durus EasyFinish pro vyztužení betonu

Durus polypropylenové makrosyntetické vlákna revolucionalizovala betonovou výstavbu, čímž eliminovala potřebu ocelové sítě nebo vláken v mnoha aplikacích. Durus EasyFinish nabízí vynikající výkon a úspory nákladů, stejně jako výhody pro zdraví a bezpečnost pro dodavatele betonu, dodavatele a designéry. Durus EasyFinish syntetické makrovlny jsou extrémně snadné na manipulaci a aplikaci. Zpevnění je dodáváno již smíchané v betonu nebo může být přidáno na místě – což je velká výhoda oproti ocelové síti, která může být umístěna nesprávně, což ovlivňuje kvalitu a výrobní harmonogramy. Vlákna jsou inertní vůči atmosférickým podmínkám, alkalitě betonu a vlhkosti, a proto jsou 100% bez rzi. To zajišťuje dlouhou životnost hotové konstrukce z vláknem vyztuženého betonu.
QUEND®

QUEND®

QUEND ® je velmi vysokohodnotná konstrukční ocel vyráběná v kaleném a žíhaném stavu. Pomáhá výrobcům zvedacích zařízení s lehčí ocelí, která může podporovat vysokou mez kluzu.
Bezpečnostní bariéry - Zábradlí, Bariéry na okraji mostu, Kovové bezpečnostní bariéry

Bezpečnostní bariéry - Zábradlí, Bariéry na okraji mostu, Kovové bezpečnostní bariéry

Bezpečnostní bariéry kombinují vysoké standardy bezpečnosti s moderním designem, což je činí vhodnými pro prostředí s konkrétními estetickými kritérii. Extrémně nízký přenos síly na mosty činí naši řadu ideální pro rehabilitaci starých mostů. Naše silniční bariéry jsou k dispozici v několika úrovních výkonu, tj. H2 a H4b, a v různých šířkách provozu, tj. W2, W3, W4 a W5, podle normy NBN EN 1317. Díky různým rozměrům a příznivým přenosům síly můžeme vždy nabídnout vhodné řešení.
Haren Sud

Haren Sud

Na stanici Haren Sud byla postavena nová pěší a cyklistická lávka přes trať 26. Nainstalovali jsme zábradlí s polykarbonátovými panely a integrovaným LED osvětlením.
Helmond – Cyklostezka Zwaaikom

Helmond – Cyklostezka Zwaaikom

Helmond – Cyklostezka Zwaaikom
Gent – Louisa d'Havébrug

Gent – Louisa d'Havébrug

Gent – Louisa d’Havébrug
A11 do Zeebrugge

A11 do Zeebrugge

Objevte zcela nový výměník, který spojuje přístav Zeebruges s dálnicí E34 směrem k Antverpám. Na této silnici jsme umístili všechny bezpečnostní zábrany, stejně jako všechny ocelové konstrukce na odpovídajících přístupových cestách.
SBC Max | H4b W4

SBC Max | H4b W4

SBC Max | H4b W4 Úroveň zadržení: H4b Normalizované dynamické prohnutí: 1,10 m Šířka konstrukce: 0,45 m Výška konstrukce: 1,26 m Vzdálenost mezi sloupy: 2,00 m
Aplus | H2 W2

Aplus | H2 W2

Aplus | H2 W2 Úroveň zadržení: H2 Normalizované dynamické prohnutí: 1,40 m Šířka konstrukce: 0,57 m Výška konstrukce: 1,00 m Vzdálenost mezi sloupy: 1,50 m
E314 Leuven-Wilsele

E314 Leuven-Wilsele

Byla postavena nová pomocná jízdní dráha mezi Wilsele a Aarschot na E314 v Leuven. Nainstalovali jsme 2250 m² akustických panelů VNB Alu na viaduktu (700 liniových metrů o výšce 3 m).
Klaverblad v Lummenu

Klaverblad v Lummenu

Na křižovatce Lummen, známé také jako "Klaverblad", získaly zábradlí jedinečnou estetiku díky svému perforování, které mělo představovat efekt šumivého vína. Mezi lety 2007 a 2012 byla křižovatka zcela přestavěna na mnohem bezpečnější model turbíny.
Náměstí Flagey v Bruselu

Náměstí Flagey v Bruselu

Na náměstí Flagey byla postavena velká střecha, která pokrývá tramvajovou zastávku. Ocelová konstrukce se skládá z 27 větvených sloupů, které odkazují na siluetu stromů kolem Ixelleských rybníků. Horní plocha střechy je skleněná a má rozlohu přes 800 m².
Zábradlí - Madla, Balustrády, Kabelová zábradlí a všechny typy hybridních zábradlí

Zábradlí - Madla, Balustrády, Kabelová zábradlí a všechny typy hybridních zábradlí

Van Eycken vyrábí zakázková zábradlí pro mosty, silnice a veřejné budovy (letiště, stanice, parkovací zařízení atd.). Můžeme poskytnout všechny typy konceptů, včetně standardních vládních návrhů a jedinečných návrhů s přídavkem LED osvětlení, polykarbonátu, dřevěných zábradlí a dalších.
Janseniushof v Leuven

Janseniushof v Leuven

Dodání a instalace různých pěších mostů přes Dyle, na místě Janseniushof.
Rhode-Saint-Genèse

Rhode-Saint-Genèse

Nainstalovali jsme Corten ocelové zábradlí s dřevěnými madly z afzelie v centru vesnice Rhode-Saint-Genèse.
Diabolo v Haren

Diabolo v Haren

V rámci projektu Diabolo v Haren jsme postavili 520 metrů servisních tratí s převisem a zábradlí z polykarbonátu na viaduktu. Diabolo je název projektu na zlepšení železniční dostupnosti letiště Brusel-Národní. Otevřeno v červnu 2012, spojuje Brusel a národní letiště s hlavními železničními trasami belgické sítě, ale také s několika evropskými městy.
Leuven

Leuven

Leuven
Clervaux (LUX)

Clervaux (LUX)

Clervaux (LUX)