Produkty pro ústřední zástavba (286)

Dumper 2030HS

Dumper 2030HS

S otočnou vysokou sklápěcí korbou, která překonává sklápěcí hrany až do výšky dvou metrů, je kompaktní 3tunový dumper 2030 HS skutečným atletou. S otočnou vysokou sklápěcí korbou, která překonává sklápěcí hrany až do výšky dvou metrů, je nový kompaktní 3tunový dumper 2030 HS skutečným atletou. Díky své speciální zvedací kinematice dosahuje obrovského sklápěcího dosahu. Pendlující zadní náprava činí Bergmann 2030 HS extrémně stabilním. Užitečné zatížení: 3.000kg Objem nákladu (hromadně): 2,0m³ Celková délka: 4.158mm Celková šířka: 1.780mm Výška průjezdu: 2.877mm Výkon motoru: 35,9KW Vlastní hmotnost: 2.900kg
Hliněná mouka, Tlaková hlína, Důlní hlína

Hliněná mouka, Tlaková hlína, Důlní hlína

přírodní jemná hlína, mletá, suchá Stavěcí hlína z Parensenu, přírodně vlhká z jámy, sypká Jámová hlína z Parensenu Art.Nr. 300.0111 - 300.0112 = jemná hlína Art.Nr. 300.0201 = stavěcí hlína Art.Nr. 300.0211 - 300.0214 = jámová hlína Kvalita Hlína pilosith podléhá neustálému sledování a kontrole kvality výroby, stejně jako přísné vstupní kontrole všech surovin.
WEIRO® Stavební Přívěs Typ Sinus - WEIRO® SINUS Typ B 32 s délkou stavby 4 m, kulová spojka,...

WEIRO® Stavební Přívěs Typ Sinus - WEIRO® SINUS Typ B 32 s délkou stavby 4 m, kulová spojka,...

Výrazným znakem stavebních vozů řady SINUS je samonosná střecha z zakřiveného vlnitého plechu, která umožňuje izolaci střechy v plné ploše a bez přerušení příčnými zpevněními. Stavební vůz Weiro SINUS je k dispozici s tažným okem pro nákladní automobily, stejně jako s koulovou spojkou pro osobní automobily jako nebrzděný, nezavěšený pomalý běžec. Na výběr jsou různé délky konstrukce od 2,50 m do 5,00 m. 1-osa, nezavěšený, nebrzděný s DIN tažným okem („SINUS Typ A“) nebo koulovou spojkou („SINUS Typ B“) Tažná rychlost až 25 km/h („pomalý běžec“) Délky konstrukce: 2,50 m, 3,0 m, 3,50 m, 4,0 m a 5,0 m Šířka konstrukce: 2,20 m Kulatá střecha
Rýhovač MH 100

Rýhovač MH 100

Pro bagry s výkonem hydraulického oleje 200 l/min při 280 Barech. Vyvinuto pro vykopávání příkopů v obtížných případech, které jsou však dosažitelné s bagrovou rukou. Za živými ploty, svodidly, vedle vozovek, v příkopech atd. Fréza na příkopy je až desetkrát rychlejší než bagr s lopatou, kde je vyžadována přesná šířka a hloubka. Hlavní vlastnosti MH100: • Čisté a nákladově efektivní vykopávání příkopů, až desetkrát rychlejší než s lopatou na bagru. • Snadno měnitelné šířky příkopů od 125 do 440 mm (5" až 17"). • Výběr rýpadlových ramen pro hloubky 1,0; 1,2 nebo 1,4 m. • Může být vybaven extra těžkým řetězem a kulatými sekáči. • Hydraulický radiální pístový motor a planetová převodovka umožňují optimální výkon. • Možnost nastavení 360° nabízí neomezené pracovní nasazení.
Digga Bigfoot Mini

Digga Bigfoot Mini

Rýhovač pro malé stroje do 1,5t.
Digga Bigfoot STD

Digga Bigfoot STD

Rýhovač pro malé stroje do 4,5t.
WEIRO® Stavební Přívěs Typ Rasant - WEIRO® RASANT jednonápravový s délkou stavby 5 m, kulová spojka,...

WEIRO® Stavební Přívěs Typ Rasant - WEIRO® RASANT jednonápravový s délkou stavby 5 m, kulová spojka,...

Konstrukční vozy série RASANT jsou rychlé konstrukční vozy s tažnou rychlostí 80 km/h nebo 100 km/h. Vozy RASANT jsou k dispozici jako jednonápravové, dvounápravové nebo s tandemovým podvozkem. Jsou odpružené a mají nájezdovou brzdu, případně u dvounápravových vozů také vzduchovou brzdu. U jednonápravových vozů jsou k dispozici délky od 2,0 do 6,0 m, u tandemových vozů od 4,0 m do 7,0 m a u dvounápravových vozů od 4,0 m do 8,0 m. Šířka konstrukce je 2,20 m, 2,40 m nebo 2,50 m. Rychlé vozy, 80 km/h nebo 100 km/h 1-nápravové, 2-nápravové nebo s tandemovou osou s DIN tažným okem, kulovou spojkou nebo výškově nastavitelným nájezdovým zařízením Délky konstrukce: - Jednonápravové od 2 m do 6 m - Tandemové od 4 m do 7 m - Dvounápravové od 4 m do 8 m Šířka konstrukce 2,20 / 2,40 nebo 2,50 m Kulatá střecha
Dumper 2060R Plus

Dumper 2060R Plus

Bergmann 2060 RPLUS, jeden z nejúspěšnějších dumprů ve své třídě, byl nyní vybaven motorem s nízkou spotřebou a emisemi Tier-4-Final. Stále na palubě: odpružená zadní náprava pro vyšší komfort jízdy a přepravní výkon. A střecha s ochranou proti povětrnostním vlivům s čelním sklem, která se pro přepravu na standardním plochém nákladním vozidle jednoduše sklopí (výška přepravy pod 2,60 m). Pro znatelně nižší přepravní náklady ve srovnání s tradiční přepravou na nízkém nákladním vozidle. Nosnost: 6.000kg Objem nákladu sypaného: 3,6m³ Celková délka: 4.489mm Celková šířka: 2.018mm Výška průjezdu: 3.107mm Výkon motoru: 55KW Vlastní hmotnost: 4.045kg
WEIRO® Stavební Přívěs Typ Rasant - WEIRO® RASANT jednonápravový s délkou karoserie 4 m, kulový spoj, speciální nátěr

WEIRO® Stavební Přívěs Typ Rasant - WEIRO® RASANT jednonápravový s délkou karoserie 4 m, kulový spoj, speciální nátěr

Konstrukční vozy řady RASANT jsou rychlé stavební vozy s tažnou rychlostí 80 km/h nebo 100 km/h. Vozy RASANT jsou k dispozici jako jednonápravové, dvounápravové nebo s tandemovým podvozkem. Jsou odpružené a mají nájezdovou brzdu, případně u dvounápravových vozů také vzduchovou brzdu. U jednonápravových vozů jsou k dispozici délky od 2,0 do 6,0 m, u tandemových vozů od 4,0 m do 7,0 m a u dvounápravových vozů od 4,0 m do 8,0 m. Šířka konstrukce je 2,20 m, 2,40 m nebo 2,50 m. Rychlé vozy, 80 km/h nebo 100 km/h 1-nápravové, 2-nápravové nebo s tandemovou osou s DIN tažným okem, kulovou spojkou nebo výškově nastavitelným nájezdovým zařízením Délky konstrukce: - Jednonápravové od 2 m do 6 m - Tandemové od 4 m do 7 m - Dvounápravové od 4 m do 8 m Šířka konstrukce 2,20 / 2,40 nebo 2,50 m Klenutá střecha
WEIRO® Stavební Přívěs Typ Rasant - WEIRO® RASANT s dvojitými osami a délkou stavby 8 m, DIN tažné oko a...

WEIRO® Stavební Přívěs Typ Rasant - WEIRO® RASANT s dvojitými osami a délkou stavby 8 m, DIN tažné oko a...

Stavební vozy řady RASANT jsou rychlé stavební vozy s tažnou rychlostí 80 km/h nebo 100 km/h. RASANT stavební vozy jsou k dispozici jako jednonápravové, dvounápravové nebo s tandemovým podvozkem. Jsou odpružené a mají nájezdovou brzdu, případně u dvounápravových také vzduchovou brzdu. U jednonápravových vozů jsou k dispozici délky od 2,0 do 6,0 m, u tandemových od 4,0 m do 7,0 m a u dvounápravových od 4,0 m do 8,0 m. Šířka konstrukce je 2,20 m, 2,40 m nebo 2,50 m. Rychlé vozy, 80 km/h nebo 100 km/h 1-nápravové, 2-nápravové nebo s tandemovou osou s DIN tažným okem, kulovou spojkou nebo výškově nastavitelným nájezdovým zařízením Délky konstrukce: - Jednonápravové od 2 m do 6 m - Tandemové od 4 m do 7 m - Dvounápravové od 4 m do 8 m Šířka konstrukce 2,20 / 2,40 nebo 2,50 m Kulatá střecha
Dumper 3012HK plus

Dumper 3012HK plus

Na stavbě si Bergmann 3012 HKPLUS s zadní korbou suverénně poradí s každodenními výzvami. Na stavbě si Bergmann 3012 HK PLUS s zadní korbou suverénně poradí s každodenními výzvami. Kromě výkonné techniky umožňuje kabina s otočným řidičským stanovištěm (volitelně) rychlou práci s nejlepší viditelností. Jak vpřed, tak vzad. Nosnost: 12.000kg Objem nákladu sypaného: 8,0m³ Celková délka: 6.844mm Celková šířka: 2.505mm Výška průjezdu: 3.022mm Výkon motoru: 119KW Vlastní hmotnost: 9.080kg
Hlína Cihlová Mouka

Hlína Cihlová Mouka

čerstvě vypálené klinkerové a cihlové úlomky v různých tvrdostech, bez recyklovaného materiálu
Digga Hydrive XD

Digga Hydrive XD

S frézou Digga Hydrive XD jsou možné výkopy až do hloubky 1200 mm. Na rozdíl od "běžné" Hydrive je Hydrive XD se svou větší šířkou řezu ideální pro bagry a teleskopické nakladače do 8 tun. Oblasti použití jsou rozmanité: Ať už se jedná o pokládku potrubí pro zavlažování, dodávku elektrické energie a komunikaci, opravy silnic nebo obecnou výstavbu. Pohonný systém frézy Digga Hydrive je ideálně umístěn. Tím je k dispozici více využitelné síly pro těžké vykopávky a díky vysoké poloze je motor EATON dokonale chráněn před kameny a sutinami.
BGA a FinePitch

BGA a FinePitch

Jemnější struktury desek plošných spojů a součástek vyžadují velmi přesné umístění a manipulační systémy. Kromě přesné mechaniky je nezbytná zvětšovací optika. Vzdálenosti pinů, které jsou částečně pod 0,4 mm, překračují schopnosti lidského oka. Pro přesné umístění BPA a Fine-Pitch součástek jsou součástka a deska spojeny pomocí prismatu a barevných filtrů. Přesné pracovní místo se používá pro opětovné osazení a v servisu ve spojení se systémem IR-rework.
Tonal cihlový štěrk

Tonal cihlový štěrk

čerstvě vypálené klinkerové a cihlové sutiny v různých tvrdostech, bez recyklovaného materiálu
Návrh tištěných obvodů (PCB)

Návrh tištěných obvodů (PCB)

Pro návrh obvodů a desek plošných spojů používáme systém pro vývoj desek Protel DXP-2004 od společnosti Altium. Po zadání zakázky a projektování následuje návrh obvodu. Pro jednotlivé funkční skupiny jsou kresleny schémata a opět propojeny do celkového projektu. Projekt schématu je výchozí základ pro všechny další vývojové kroky. S daty projektu schématu jsou vybírány modely pouzder součástek a vytvářeny seznamy spojení (sítě) pro jednotlivé konektory (piny). Jakmile jsou vytvořeny obrysy pro budoucí desku plošných spojů, umisťuje návrhář desky (layoutér) součástky co nejlépe na rozvržení. Pokládání vodivých cest mezi součástkami probíhá, pokud je to možné, automaticky (autorouter). Výsledek autorouteru je zkontrolován a optimalizován návrhářem desky, aby se dosáhlo optimálního časování a vyzařovacího chování desky (důležité pro pozdější měření „CE“).