Produkty pro část motoru (291)

Kompletní motor pro kolový nakladač FERRUM DM308 X4 - Náhradní díly pro kolové nakladače

Kompletní motor pro kolový nakladač FERRUM DM308 X4 - Náhradní díly pro kolové nakladače

Kompletní motor pro modely nakladačů FERRUM DM308 x4. Model s přibližným průtokovým tlakem 0,3 baru, bez turbodmychadla, elektrické nastavení volnoběhu jednoduché, mechanická funkce a vysoký výkon s točivým momentem díky jednoduše velkému zdvihu. EURO III (Euro 3) plně legální pro silniční provoz nebo může být individuálně akceptováno. Rozsah dodávky jak je uvedeno. Číslo položky: DM308_Motor_complete
Vario-deska, Průchozí deska

Vario-deska, Průchozí deska

Podložky značky vario-plate mají perforovaný jazýček a mírně otevřený vkládací slot pro snadné vkládání a vyjímání a slouží k vyrovnání vzdálenosti.
Vario deska, Průchozí deska

Vario deska, Průchozí deska

Podložky značky vario-plate mají perforovaný jazýček a mírně otevřený vkládací slot pro snadné vkládání a vyjímání a slouží k vyrovnání vzdálenosti.
Vario-deska, Průchozí deska

Vario-deska, Průchozí deska

Podložky značky vario-plate mají perforovaný jazýček a mírně otevřený vkládací slot pro snadné vkládání a vyjímání a slouží k nastavení vzdálenosti.
Vario-deska, Průchozí deska

Vario-deska, Průchozí deska

Podložky značky vario-plate mají perforovaný jazýček a mírně otevřený vkládací slot pro snadné vkládání a vyjímání a slouží k nastavení vzdálenosti.
Vario-deska, Průchozí deska

Vario-deska, Průchozí deska

Podložky značky vario-plate mají perforovanou klapku a mírně otevřený vkládací slot pro snadné vkládání a vyjímání a slouží k nastavení vzdálenosti.
Filtr - pro MERCEDES BENZ 820, MANN + HUMMEL: 61 400 72 031, MTU: 111 M45 702-1

Filtr - pro MERCEDES BENZ 820, MANN + HUMMEL: 61 400 72 031, MTU: 111 M45 702-1

Filtr MTU: 111 M45 702-1 MANN+HUMMEL: 61 400 72 031
Vario-deska, Průchozí deska

Vario-deska, Průchozí deska

Podložky značky vario-plate mají perforovaný jazýček a mírně otevřenou vložkovou drážku pro snadné zasunutí a vyjmutí a slouží k nastavení vzdálenosti.
Beze železné synchronní lineární motory

Beze železné synchronní lineární motory

Lepší izolace a vysoká tepelná vodivost Kompaktní konstrukce pro vysokou výkonovou hustotu Y-tvar/konstrukce pro vysokou tuhost — Produkt pro vysoké rychlosti pohybu a vysokou přesnost — Vysoká tuhost s přímým pohonem v uzavřeném okruhu, spojená s vysokou přesností. — Vysoká účinnost — Lineární motor je použitelný v čistých prostředích — Žádná chyba sklonu a vůle — Velmi tichý i při vysokých a nízkých rychlostech pohybu — Není potřeba mazání — Velmi dobře použitelný v čistých prostorách — Snadné vytváření systémů s více motory magnetické dráhy
Série Lineárních Motorů s Železným Jádrem

Série Lineárních Motorů s Železným Jádrem

Lepší izolace a vysoká tepelná vodivost Kompaktní konstrukce pro vysokou výkonovou hustotu Y-tvar/konstrukce pro vysokou tuhost — Produkt pro vysoké rychlosti pohybu a vysokou přesnost — Vysoká tuhost s přímým pohonem v uzavřeném okruhu, spojená s vysokou přesností. — Vysoká účinnost — Lineární motor je použitelný v čistých prostředích — Žádná chyba sklonu a vůle — Velmi tichý i při vysokých a nízkých rychlostech pohybu — Není potřeba mazání — Velmi dobře použitelný v čistých prostorách — Snadné vytváření systémů s více motory magnetické dráhy
Standardní Široké Lineární Vodítka

Standardní Široké Lineární Vodítka

cpc ARC/HRC lineární vedení je navrženo se čtyřmi běžnými dráhami v O variantě. Ocelové kuličky přenášejí sílu pod kontaktním úhlem 45 stupňů (viz následující nákres). Díky O uspořádání je zajištěna vyšší torzní tuhost. — Dlouhé intervaly mazání a tím minimální spotřeba mazacích prostředků. Možnosti doplňování maziva ze všech stran. — Vysoká tuhost. — Vynikající dynamické vlastnosti: Vmax > 10 m/s, amax > 500 m/s². — Možnost vysokého statického a dynamického zatížení momentem. — Stejné nosnosti pro všechny směry zatížení. — Kompaktní design. — Vyměnitelnost. — Vedení lze šroubovat z vrchu (zapouzdřená hlava šroubu) i zespodu (závit). — Standardně zesílené ocelové kryty na čelních stranách. — Standardně dvojitá lipová těsnění. — Speciální povrchové úpravy jsou možné.
Lineární Osy - CLMS Modul

Lineární Osy - CLMS Modul

Vlastnosti: — Výjimečný, prachotěsný design: CLMS modul byl speciálně navržen tak, aby mohl pracovat v nepříznivých pracovních prostředích bez prachu. Vzhledem k absenci ochranných manžet nevznikají žádné strukturální problémy ani rušivé kontury. — Výjimečně kompaktní design: V CLMS modulu byly optimálně využity prostorové možnosti pro lineární motor, lineární vedení a optický (magnetický) systém měření dráhy, aby se při dané velikosti dosáhlo maximální síly. — 100% měření: Každý CLMS modul je měřen mimo jiné pomocí laserového interferometru. Měřící protokol je součástí každé aplikace. Tím je zajištěno, že produkt splňuje požadavky zákazníka. — Přizpůsobení na míru: Naše CLMS moduly vybavujeme jakýmkoli systémem měření dráhy podle požadavků zákazníka. Další přizpůsobené designy, jako jsou multi-slider, X-Y a portálové systémy, upravené energetické řetězy atd., jsou také k dispozici.
Kryt - pro MAN 23,5/33, MAN: 685-1002+685-1001

Kryt - pro MAN 23,5/33, MAN: 685-1002+685-1001

Kryt pro MAN 23,5/33 MAN:685-1002+685-1001
Tryska - pro DEUTZ 540, DEUTZ: 0200 1658, L'Orange: VUO-U909a, DEUTZ: 02001658

Tryska - pro DEUTZ 540, DEUTZ: 0200 1658, L'Orange: VUO-U909a, DEUTZ: 02001658

Výrobce: L'Orange DEUTZ: 0200 1658 L'Orange: VUO-U909a
Pohonové ozubené kolo - pro MAN 23.5/33, MAN: 215.01.1005

Pohonové ozubené kolo - pro MAN 23.5/33, MAN: 215.01.1005

Pohonové ozubené kolo pro MAN 23.5/33 MAN: 215.01.1005
Dýzové element - pro MAN 30/45, L'Orange: VUM-U933

Dýzové element - pro MAN 30/45, L'Orange: VUM-U933

Výrobce: L'Orange L'Orange: VUM-U933
Přední Kladka - pro DEUTZ 716, DEUTZ: 0215 6568, KKK: 5240 165 1067

Přední Kladka - pro DEUTZ 716, DEUTZ: 0215 6568, KKK: 5240 165 1067

Originální DEUTZ DEUTZ: 0215 6568 KKK: 5240 165 1067
Ozubené kolo - pro DEUTZ, DEUTZ: 0215 1845, DEUTZ: 02151845

Ozubené kolo - pro DEUTZ, DEUTZ: 0215 1845, DEUTZ: 02151845

Ozubené kolo pro DEUTZ DEUTZ: 0215 1845
Předkomora - pro MERCEDES BENZ 820, MERCEDES BENZ: 820 010 0752, MERCEDES BENZ: 8200100752

Předkomora - pro MERCEDES BENZ 820, MERCEDES BENZ: 820 010 0752, MERCEDES BENZ: 8200100752

Předkomora pro MERCEDES BENZ 820 MERCEDES BENZ: 820 010 0752
Spojovací kus - pro SULZER 22, SULZER: 7401

Spojovací kus - pro SULZER 22, SULZER: 7401

Spojovací kus pro SULZER 22 SULZER:7401
Filtr - pro MAN 16/18, MAN: 341.02.1031/341.16.1001

Filtr - pro MAN 16/18, MAN: 341.02.1031/341.16.1001

rekonstruovaný MAN:341.02.1031/341.16.1001
Standardní Úzké Lineární Vodítka

Standardní Úzké Lineární Vodítka

cpc ARC/HRC lineární vedení je navrženo se čtyřmi běžnými dráhami v O variantě. Ocelové kuličky přenášejí sílu pod kontaktním úhlem 45 stupňů (viz následující nákres). Díky O uspořádání je zajištěna vyšší torzní tuhost. — Dlouhé intervaly mazání a tím minimální spotřeba maziva. Možnosti doplňování maziva ze všech stran. — Vysoká tuhost. — Vynikající dynamické vlastnosti: Vmax > 10 m/s, amax > 500 m/s². — Možnost vysokého statického a dynamického zatížení momentem. — Stejné nosnosti pro všechny směry zatížení. — Kompaktní design. — Vyměnitelnost. — Vedení lišt lze šroubovat z vrchu (zapustené šroubové hlavy) i zespodu (závit). — Standardně zesílené ocelové kryty na čelních stranách. — Standardně dvojitá lipová těsnění. — Speciální povrchové úpravy jsou možné.
Hlava pístní tyče - pro MAN 23.5/33, MAN: 112.05.1092

Hlava pístní tyče - pro MAN 23.5/33, MAN: 112.05.1092

Hlava pístní tyče pro MAN 23.5/33 MAN: 112.05.1092
Lineární Osy - MMLS Modul

Lineární Osy - MMLS Modul

Vlastnosti: — Magnetická část osy se pohybuje. — Kabel je zajištěn. — Možné aplikace s krátkým zdvihem a těžkým zatížením. — Úhlové nebo rovné konektory.
Ozubené kolo - pro DEUTZ 816, DEUTZ: 0215 1840, DEUTZ: 02151840

Ozubené kolo - pro DEUTZ 816, DEUTZ: 0215 1840, DEUTZ: 02151840

Ozubené kolo pro DEUTZ 816 DEUTZ: 0215 1840