Produkty pro čistič nafty pro motory (8)

Motor na Dvojí Palivo

Motor na Dvojí Palivo

Dvojpalivový Motor
Recirkulátor spalin pro průmyslové motory - Patentované designy pro systémy recirkulace spalin pod vysokým tlakem

Recirkulátor spalin pro průmyslové motory - Patentované designy pro systémy recirkulace spalin pod vysokým tlakem

V úzké spolupráci s našimi zákazníky vyvinutý „Abgasrückkühler“ umožňuje pro průmyslové motory s středními a nízkými otáčkami směs recirkulovaných spalin s spalovacími plyny při co nejnižší možné teplotě. „Abgasrückkühler“ jsou rozhodujícím prvkem systémů odvodu spalin další generace motorů, které splňují platné emisní normy podle IMO (Mezinárodní námořní organizace), EPA (Agentura pro ochranu životního prostředí USA), EURO atd. S ohledem na různé požadavky na „Abgasrückkühler“ v dvoutaktních a čtyřtaktních motorech jsme vyvinuli různé konstrukce chladičů. Díky patentovanému designu pro vysokotlaké systémy odvodu spalin čtyřtaktních motorů mohou být spaliny, které mohou mít více než 700 °C, ochlazeny na 50 °C.
Metody Logistiky a Dodávek

Metody Logistiky a Dodávek

C arisma má vlastní efektivní interní logistickou kancelář, která zajišťuje rychlé dodávky po zemi a moři všude, přičemž se stará o všechny provozní a regulační aspekty přepravy chemických produktů klasifikovaných jako ADR a IMO. Naše produkty jsou dodávány: místně v IBC kontejnerech o objemu 1000 litrů, v sudech o objemu 200 litrů, v kanystrech o objemu 25 a 5 litrů; v přizpůsobeném balení na požádání v Itálii a Evropě v cisternách s jedním nebo více oddíly, v IBC kontejnerech o objemu 1000 litrů, v sudech o objemu 200 litrů
Bezolejové pístové vzduchové kompresory - OPC 8 a 10 bar

Bezolejové pístové vzduchové kompresory - OPC 8 a 10 bar

ÚPLNÁ ŘADA BEZMAZACÍCH KOMPRESORŮ 8 bar a 10 bar Řada OPC (Oil free Piston Compressor) je kompletní řada dvoustupňových pístových kompresorů „bez oleje“, bez mazání. Nízká rychlost, dvoustupňové, pístové kompresory, 2 válce chlazené vodou. Mezičasy tlaku od 6 do 15 bar (8 a 10 bar) jsou určeny pro různé průmyslové sektory: potravinářství a nápoje, farmaceutický průmysl, chemický průmysl nebo automobilový průmysl… Naše reference po celém světě jsou neustále poptávány po dvoustupňových zařízeních 8 a 10 bar jako doplněk k našim kompresorům 20-40 bar pro průmysl plnění PET. Aplikace, pro které zůstávají spolehlivost, životnost, energetická účinnost a kontrolovaná údržba vždy rozhodujícími kritérii pro výběr kompresoru na suchý vzduch.
AKSOIL GOLD SERIES ULTRA SYN 15W/40 CK-4/SN - Motorové oleje pro osobní a lehká užitková vozidla

AKSOIL GOLD SERIES ULTRA SYN 15W/40 CK-4/SN - Motorové oleje pro osobní a lehká užitková vozidla

Jedná se o vysoce výkonný motorový olej na bázi nafty, který pomáhá prodloužit životnost motoru v nejextrémnějších podmínkách na silnici i mimo ni, a zároveň poskytuje vynikající výkon v moderních, vysoce výkonných, nízkoemisních motorech, včetně těch s recirkulací výfukových plynů (EGR) a systémů po úpravě s filtry pevných částic nafty (DPF) a katalyzátory oxidace nafty (DOC). Je to jedinečná formulace kombinující nejnovější technologie aditiv pro naftu, která poskytuje vynikající ochranu proti opotřebení, korozi, oxidaci a výjimečnou kontrolu sazí. Tato jedinečná směs obsahuje synteticky obohacené základové oleje, které zlepšují trvanlivost motoru a stabilitu oleje při vysokých teplotách.
Filtr pro Clemco North Contractor atd.

Filtr pro Clemco North Contractor atd.

SES dodává aktivní uhlíkové filtry pro všechny běžné výrobce na trhu. Potřebujete náhradní filtr, který není uveden? Zavolejte nám! Označení: Náhradní filtrační patrona Clemco CPF 80 Č. zboží: 6.0724.03.0
PŘIZPŮSOBENÁ ŘEŠENÍ S CERTIFIKOVANOU KVALITOU - Výměník tepla pro výfukové plyny

PŘIZPŮSOBENÁ ŘEŠENÍ S CERTIFIKOVANOU KVALITOU - Výměník tepla pro výfukové plyny

Chladič EGR vytvořený v úzké spolupráci s našimi zákazníky pro středněběžné a pomaluběžné motory zajišťuje, že recirkulační výfukový plyn bude smíchán se vzduchem pro spalovací proces při nejnižší možné teplotě. Chladiče EGR jsou základním prvkem systémů EGR pro nové generace motorů, které již nyní splňují budoucí požadavky týkající se emisí Mezinárodní námořní organizace (International Maritime Organization, IMO), Agentury Spojených států pro ochranu životního prostředí (US Emission Protection Agency, EPA), EURO atd. Vytvořili jsme různé konstrukční návrhy chladiče podle různých požadavků na chladiče EGR pro 2dobé a 4dobé motory. Patentovaný konstrukční návrh pro 4dobé motory s vysokotlakým systémem EGR umožňuje chlazení výfukových plynů, z nichž některé mají teplotu vyšší než 700 °C, na teplotu 50 °C.
Tepelný výměník spalin - Patentované návrhy pro systémy cirkulace spalin pod vysokým tlakem

Tepelný výměník spalin - Patentované návrhy pro systémy cirkulace spalin pod vysokým tlakem

EGR chladič, který byl vyvinut ve úzké spolupráci s našimi zákazníky pro motory s normálními a nízkými otáčkami, zajišťuje, že výfukové plyny z recirkulace jsou smíchány se vzduchem pro proces spalování při co nejnižší teplotě. EGR chladiče jsou nezbytnou součástí EGR systémů pro novou generaci motorů, které již nyní splňují budoucí emisní normy podle IMO (Mezinárodní námořní organizace), EPA (Americká agentura pro ochranu životního prostředí), EURO atd. Vyvinuli jsme různé návrhy chladičů na základě různých požadavků EGR chladičů u dvoutaktních a čtyřtaktních motorů. Díky patentovanému designu pro EGR vysokotlaký systém čtyřtaktních motorů mohou výfukové plyny, z nichž některé mají více než 700 °C, ochladit až na 50 °C.