Produkty pro amc com lépe zavolejte saul (7)

Příchozí Call Centrum - Objednávková Linka

Příchozí Call Centrum - Objednávková Linka

S naším inbound call centrem rozšiřujeme vaši zákaznickou službu, helpdesk, servisní centrum nebo objednávkovou linku.
Individuální Poradenství - Profesionální a Certifikované Poradenství pro Překonání Obtíží, Řešení Problémů

Individuální Poradenství - Profesionální a Certifikované Poradenství pro Překonání Obtíží, Řešení Problémů

Koučink není psychoterapie: nejde se k kouči, abyste se "vyléčili", ale abyste se naučili nové způsoby, jak se vyrovnat s překážkami, které potkáváte. Pomáháme lidem: - formulovat a dosahovat cíle - zvyšovat sebevědomí a důvěru v sebe - zvládat stres a emoce - překonávat vnitřní konflikty a přijímat rozhodnutí - řídit mezilidské konflikty - zvyšovat osobní pohodu - nalézt smysl v životě a práci - překonávat těžké chvíle - zlepšovat mezilidské vztahy - pokračovat v procesu evoluce a růstu ve svém osobním nebo profesním životě
Cerrajería Las Gaunas

Cerrajería Las Gaunas

Cerrajería Las Gaunas nabízí služby nouzového zámečnictví, otevírání dveří a výměnu zámků. Jsme k dispozici 24 hodin denně, abychom vyřešili vaše naléhavé situace v Logroño. Vždy k dispozici, když nás potřebujete, s rychlostí a konkurenceschopnými cenami.
Digitální strategie - Hledáte integrovanou a efektivní digitální komunikaci?

Digitální strategie - Hledáte integrovanou a efektivní digitální komunikaci?

Plánujeme koordinované digitální strategie, které vytvářejí hodnotu pro vaše podnikání tím, že přetvářejí investice na kvantifikovatelné výsledky a maximalizují využití online kanálů a nástrojů. Spolupracujeme na zvyšování výkonnosti vaší firmy na webu, v Itálii i v zahraničí, počínaje definováním cílů, plánováním aktivit na vybraných kanálech a sledováním výsledků digitálních aktivit.
VOLACÍ TERMINÁLY - Vybavení

VOLACÍ TERMINÁLY - Vybavení

Un point d’appel vendeur toujours à l’écoute Optimalizujte svůj obrat (Naše statistiky ukazují průměrný nárůst o 5 % již v prvním roce). Studie ukazují, že významné procento zákazníků potvrzuje více nákupů, pokud je poradce rychle k dispozici pro informace v regálech. Naše výzvové stanice umožňují rychlou a efektivní asistenci pro vaši klientelu. Stanice jsou autonomní a nevyžadují žádné kabelování, což činí tento systém snadno integrovatelným do vaší infrastruktury. Boostujte svůj vztah se zákazníky Spokojení zákazníci, v neustálém kontaktu s vašimi týmy Blízkost a reakčnost pro zvýšení obratu Přenášejte politiku vaší značky a věrněte své zákazníky Analyzujte, spravujte a optimalizujte Kvantitativní a kvalitativní statistiky poskytované každým výzvovým bodem Jednoduchost a efektivita Mobilní výzvové stanice pro sledování sezónnosti vaší činnosti a potřeb vašich zákazníků. Výzva na so
Foto, video a streamingové služby - Video a fotografické služby, živé STREAMING, reklamy a firemní videa

Foto, video a streamingové služby - Video a fotografické služby, živé STREAMING, reklamy a firemní videa

Obrázky, audio a video jsou základními prvky pro efektivní komunikaci jakéhokoli sdělení. Definují tón a přitažlivost komunikace, přenášejí emoce. Představují velkou přidanou hodnotu pro každou komunikaci, ať už je tištěná, multimediální nebo webová. Z tohoto důvodu náš tým nabízí a realizuje vhodné a přesné služby streamování, video a fotografování pro každou potřebu, přičemž spolupracuje s odborníky specializovanými v různých oblastech nebo čerpá z různých databází, čímž výrazně snižuje celkové náklady každého projektu. Skvělá video-fotografická služba je mnohem víc než jen série dobrých fotografií nebo záběrů.
ZÁKAZNICKÝ SERVIS A PODPORA - Příchozí a odchozí hovory

ZÁKAZNICKÝ SERVIS A PODPORA - Příchozí a odchozí hovory

„Vždy být k dispozici, vždy pomoci" SERVIS KLIENTŮ A ZÁKAZNICKÁ PODPORA Všichni jsme už někdy vyslovili nebo slyšeli následující větu: „jejich produkt je dobrý, ale co jim chybí, je servis“. Kromě jednoduchého, rychlého a efektivního řešení problémů je pro vás důležité nabídnout svým klientům jedinečný zážitek, když vás kontaktují. Ubinaweb vyvíjí své služby na základě extrémně náročného pojetí zákaznického servisu. Proto už nestačí mít spokojené zákazníky; pokud opravdu chcete, aby vaše podnikání vyniklo, musíte vytvořit oddané a nadšené fanoušky: - Osobní kontakt, - Efektivní správa od prvního kontaktu, - Ultra kvalitní zpracování, - Ověření spokojenosti. DEFINICE SLUŽEB UBINAWEB - Outsourcing call centra, zákaznické podpory a asistence. - Podnikání v oblasti call center, zákaznické podpory, asistence a telemarketingu.