Produkty pro archiv (241)

Archivní regály

Archivní regály

Systém Movibloc se skládá z kombinace regálů/skříní, které jsou namontovány na kolejových podstavcích. Tím je zajištěn optimální pořádek a bezpečnost archivovaného materiálu. Pohyb regálových skříní může probíhat třemi různými způsoby: ručně, automaticky nebo poloautomaticky. Existuje řada možností využití, od skladů náhradních dílů, knihkupectví nebo lékáren až po nejběžnější použití jako archiv dokumentů. Výhody systému Mnohem větší skladovací kapacita Dobré přizpůsobení každému prostoru Úplná bezpečnost archivovaného materiálu Univerzálnost Snadná montáž
Archivní regály

Archivní regály

Systém archivačního skladování poskytuje nejlepší řešení pro širokou škálu skladovacích potřeb pro lehké a středně lehké ručně manipulované náklady. POUŽITÍ Aplikační sektory archivačního skladovacího systému jsou velmi široké a rozmanité, protože zahrnují od malého archivačního vybavení po nejkomplexnější průmyslové instalace. Při instalaci vícepatrových systémů je počet chodeb určen výškou polic, přičemž se bere v úvahu, že doporučená výška mezi nimi se pohybuje od 2,20 do 2,50 m. Přístup k různým patřím se provádí prostřednictvím předmontovaných žebříků. Podlaha chodeb může být z mnoha typů: dřevo, kovová podlaha nebo kovová mříž. VÝHODY Snadnost a rychlost montáže: základní prvky jsou spojeny zasunutím. Velká nosnost. Více kombinací a možností úrovní: police lze měnit bez omezení a bez potřeby použití nástrojů.
Archivace s Archivním Papírem

Archivace s Archivním Papírem

Každý rok znovu - archivace je nezbytná Vaši archivaci umožníme s naší archivní kartonovou papírem! PAKA archivní karton je bez kyselin, alkalicky pufrovaný a vyrábí se bez optických zjasňovačů. Použitá mokrá lisování navíc zaručuje dobrou odolnost proti roztržení a houževnatost. Kromě archivních krabic pro dlouhodobou archivaci (typ B podle DIN ISO 16245) nabízíme také řešení pro střednědobé a krátkodobé uchovávání. Zaručujeme efektivní řešení pro každou potřebu. Máte dotazy? Kontaktujte nás! Číslo artiklu: 2033/21
Archivní regály - Šroubový systém

Archivní regály - Šroubový systém

Náš osvědčený regálový systém! Vaše výhody: • volitelně s dorazovou lištou (při hloubce polic 300 mm) a středovým dorazem (při hloubce polic 600 mm) • kapacita až 192 pořadačů • vysoká stabilita • bezproblémové přizpůsobení prostorovým podmínkám Rozměry systému: Zatížení police: 70, 90 kg Výšky regálů: 1800, 2000, 2300 mm Šířky polí: 750, 1000, 1300 mm Hloubky: 300, 600 mm Povrchy: pozinkované, RAL 7035 Plánovací pokyny: Základní regál: jmenovitá délka + 6 mm Přídavný regál: jmenovitá délka + 3 mm Celková hloubka rámu: jmenovitá hloubka + 6 mm Všechny archivační regály jsou také k dispozici jako: • regál na závěsné pořadače Zippel nebo Leitz regál s dělicími tyčemi Příslušenství: • dělicí příčky, opěrky knih, držáky knih • výsuv pro závěsné pořadače • teleskopická police jako pracovní plocha • boční stěnové ohraničení • křídlové dveře pro zásuvný systém Zatížení police: 70, 90 kg
Interní archiv

Interní archiv

Uchovávat interní dokumenty ‒ s odborným poradenstvím Chcete si uspořádat vlastní archiv dokumentů? Žádný problém: Zkušení zaměstnanci Gehring Group vám rádi pomohou. Přitom využijí své rozsáhlé zkušenosti z externí archivace. Kdykoliv je možné také část úkolů delegovat na Gehring Group.
Archivní krabice

Archivní krabice

Vhodné, když má být pouze obsah složky
Mobilní archivační systémy

Mobilní archivační systémy

Boční panely práškově lakované v pevném nebo volitelně (perforovaná ocelová deska). Můžete si vybrat vzor otvorů i barvy.
Kancelářské Regály Archivní Regály Systém Bez Šroubů RIVETO© 2 ESNOVA

Kancelářské Regály Archivní Regály Systém Bez Šroubů RIVETO© 2 ESNOVA

Regál pro středně těžké zatížení
Super Archivní Police

Super Archivní Police

Robustní regálový systém pro optimální a cenově výhodné skladování spisových pořadačů. Archivní regály jsou k dispozici v jednostranném nebo oboustranném provedení. Pozinkovaný regálový systém, snadno montovatelný a rozšiřitelný. • V 2000 x H 320 x D 2480 mm (1 hloubka pořadače) • sada se skládá ze 2 regálových polí o D 1200 mm • rozšiřitelné pomocí přídavných regálů Všechny varianty naleznete na naší produktové stránce: https://www.lagertechnik.de/shop/schwerlastregale/archivregale/ Rozměry (VxHxD): 2000 x 320 x 2480 mm Počet polic: 12 Počet úrovní: 6 Zatížení na polici: 200 kg Konstrukce: zasunutá Povrch: pozinkovaný Objem: 180 pořadačů Systém: Metalsistem SUPER
Bookeye® 5 V2 Archiv

Bookeye® 5 V2 Archiv

Nový archivní skener s rozlišením 600 dpi. Samonastavitelný knižní stojan s V- a plochou skleněnou deskou.
Archivní složky

Archivní složky

Síla mm: 1 - 7 Gramáže g/m²: 700 - 4900 Archivní papíry jsou papíry, které se používají k uchovávání dokumentů. Aby byly důležité nebo cenné písemnosti chráněny před rozkladem, používá se archivní papír, protože je zvlášť odolný vůči stárnutí. Typická místa použití zahrnují knihovny, umělecké archivy a státní archivy.
Archivní regály

Archivní regály

Fachbodenregály pro kancelář a archiv zde najdou všechny dokumenty své místo. Kancelářské regály, regály na pořadače, archivační regály, regály na dokumenty, regály na závěsné registratury a regály na pendelheftery pro pořádek v kanceláři. S našimi fachbodenregály pro kancelář a archiv najdou všechny dokumenty své místo. Vlastnosti; vhodné pro nejběžnější systémy pořadačů (Elba/Leitz nebo Zippel) Pendelstangen až do 45 kg zatížitelné Úhelníkové profily a police v RAL 7035 světle šedé, pendelstangen pozinkované Výhody: úsporné a přehledné uložení pořadačů a složek
Archivní regály Setam - Řešení pro skladování archivů

Archivní regály Setam - Řešení pro skladování archivů

Setam nabízí kompletní řadu řešení pro organizaci skladování vašich archivů ve vaší firmě. Mobilní regály šetří místo tím, že odstraňují přístupové uličky. Tyto regály s možností uzamčení také umožňují kontrolovat přístupy. Pevné kovové regály také umožňují skladování archivačních krabic za nízkou cenu. Regály jsou pozinkované, aby odolávaly korozi, a mohou být instalovány v mokrých archivech nebo ve sklepech.
archivní krabice

archivní krabice

archivní krabice 10cm - 15cm cena 0,60/krabice - 0,70/krabice
Přestěhování Archivů a Knihoven

Přestěhování Archivů a Knihoven

Pro každé stěhování archivu nebo knihovny by měl být vytvořen plán stěhování. V tomto plánu jsou stanoveny jednotlivé fáze stěhování, kdy každá fáze začíná a končí.
archivní regály - Archivní regály a police

archivní regály - Archivní regály a police

Regály do kanceláře, knihovny a obchodu nabízené společností Block Sistem jsou modulární, kompaktní a s připojenými policemi. Navíc jsou všechny naše kovové regály zpracovány pomocí zinkování SENDZIMIR, což je chrání před rizikem oxidace. Tyto vlastnosti umožňují instalaci systémů kovových regálů jak v malých, tak ve velkých rozměrech.
Archivační a kancelářské regály - Kovové kancelářské archivační regály se stěnami

Archivační a kancelářské regály - Kovové kancelářské archivační regály se stěnami

Uložení archivů s kovovým regálovým systémem: Perfektní pro uspořádání kanceláří, tento archivní regál se stěnami a kovovými policemi spojuje estetiku a úložný prostor pro vaše krabice a pořadače s ukládáním archivních krabic. Kovový archivní regál je vhodný pro prostředí terciárního sektoru, pro úřady k ukládání a organizaci profesionálních dokumentů a archivů. Existuje v mnoha rozměrech a standardně umožňuje zavěšení visících složek do hloubky 360 mm. Univerzální, estetický a s malým objemem, tento regál na archivy splňuje potřeby kanceláře a různých prostor. Shrnutí důležitých vlastností: - Malý objem - Monoblokové kovové police - Uložení archivů a visících složek - Mnoho příslušenství - Vhodné pro terciární prostředí Nečekejte a požádejte o cenovou nabídku na...
Administrativní správa

Administrativní správa

Administrativní správa je nezbytnou službou pro firmy, které se snaží optimalizovat svůj dodavatelský řetězec. Pro SEND nabízí komplexní řešení administrativní správy, včetně vydávání „Bons de Livraison“ (BL), osvědčení a dokumentů pro celní řízení. Úzce spolupracujeme s našimi klienty, abychom pochopili jejich specifické potřeby a navrhli na míru šité řešení. S naší službou administrativní správy získáte zvýšenou efektivitu a snížení chyb. Náš zkušený tým využívá pokročilé technologie k zajištění maximální přesnosti a rychlosti provedení. Důvěřujte Pro SEND pro vaše potřeby v oblasti administrativní správy a objevte službu, která spojuje odbornost a inovaci.
Skenovací služby

Skenovací služby

bmd - digitalizace | archivace | optimalizace | od roku 1975. Skenování od DIN A6 po DIN AO a nadměrné formáty. Zachycení vyhledávacích kritérií probíhá prostřednictvím ručního indexování, rozpoznávání čárových kódů a OCR.
OS2B KULTURNÍ ZBOŽÍ. POHYBLIVÉ KULTURNÍ MAJETKY S ARCHIVNÍM A KNIHOVNÍM ZÁJMEM

OS2B KULTURNÍ ZBOŽÍ. POHYBLIVÉ KULTURNÍ MAJETKY S ARCHIVNÍM A KNIHOVNÍM ZÁJMEM

Týká se přímé restaurátorské intervence, provádění běžné a mimořádné údržby papírových a pergamenových artefaktů, fotografického materiálu a digitálních médií. Kód: OS 2-B
Archiv - rozšířená paměť

Archiv - rozšířená paměť

Hledáte úsporný systém pro archivaci především dokumentů nebo pro použití jako knihovna.
Archivní skříň

Archivní skříň

Archivní skříň vyrobená společností MOSLAB se skládá z 10 zásuvek. - Každá zásuvka je rozdělena na 12. - Každá zásuvka má kapacitu 450 – 500 kazet. - Je natřena elektrostatickým pečícím lakem v požadovaných barvách. - K dispozici je také systém uzamykání víka.
Organizátor

Organizátor

Organizér na kosmetiku 480*400*470
Skenování dokumentů - Profesionální skenování archivů

Skenování dokumentů - Profesionální skenování archivů

Poskytovatel služeb digitalizace dokumentů v několika formátech. Jsme vybaveni skenery všech formátů, abychom pomohli našim klientům s dematerializací všech jejich dokumentů.
Záznamy - Archiv

Záznamy - Archiv

ZIPPEL Řešení pro archivaci dokumentů: Archivní boxy a odpovídající příslušenství. Různé dokumenty je třeba uchovávat z právních, osobních nebo historických důvodů i po ukončení procesu. Za tímto účelem nabízí ZIPPEL propracovaný systém, ve kterém jsou dokumenty ukládány do archivních boxů po skupinách. Tím jsou všechny dokumenty chráněny před prachem i v těch nejodlehlejších místnostech. Výhody: - Archivní boxy z vlhkosti odolného, špínu odpuzujícího mikro-vlnitého kartonu - také produkty pro nadměrné formáty (větší než DIN A4) k dispozici - Dodání v plochém stavu, což zajišťuje efektivní skladovatelnost Oblasti použití: Archivy, archivace dokumentů
Korporátní administrativní shoda

Korporátní administrativní shoda

Poradenství a asistence při interpretaci a aplikaci daňové legislativy v různých obchodních operacích pro správné využití předpisů a souvisejících praktických povinností. Poradenství a asistence při běžných ročních povinnostech společnosti. Poradenství a asistence při sestavování účetních závěrek obecně - běžných podnikových, konsolidovaných a mezitímních - doplňkových poznámek a zpráv o hospodaření. Poradenství při přípravě účetních dokumentů zaměřené na dodržování platné daňové legislativy a nejlepší praxe v Itálii a zahraničí v této oblasti. Účetní due diligence. Referenční partnerka Simonetta Bissoli
KALIUM - Archivy Průmyslových Produktů

KALIUM - Archivy Průmyslových Produktů

Lokalizace Kanada Obor Chemický průmysl Skladované produkty Draslík Rok uvedení do provozu 2015 Údaje o projektu
Dokumenty

Dokumenty

Pomocí modulu Dokumenty digitalizujte své faktury, kontakty a nabídky. Tento modul vám také umožňuje vytvářet nové profesionální dokumenty a produktové listy. Všechny vaše dokumenty jsou nyní digitalizovány a přístupné celé vaší týmu; Odoo Dokumenty vám poskytují značnou úsporu času.
Správa archivů

Správa archivů

Firma Cucchiarale Traslochi se nezaměřuje pouze na stěhovací služby, ale na požádání je také k dispozici pro správu firemních archivů. Správa citlivých dat a dokumentů formou outsourcingu nebyla nikdy tak efektivní a funkční díky našim přizpůsobeným řešením navrženým na míru každému klientovi. Jsme schopni spravovat papírové i digitální archivy, provádíme také optickou správu dokumentů, archivaci a uchovávání záložních médií. Služba správy formou outsourcingu se skládá ze tří fází: - analýza problémů a příprava projektu - převzetí archivu - konzultace archivu prováděná podle kontejneru, podle případu nebo podle jednotlivého dokumentu
Archivní regály - Zásuvný systém ORION PLUS

Archivní regály - Zásuvný systém ORION PLUS

Přehledné uložení souborů, složek a dokumentů v archivačních policích. Archivační police je optimálně navržena pro umístění v archivu dokumentů díky své dostupnosti z obou stran.