Produkty pro compliance (448)

IT audit

IT audit

Služby auditu a poradenství v oblasti IT
Elektrická Shoda: Elektrikář v Orléans pro Vaši Bezpečnost

Elektrická Shoda: Elektrikář v Orléans pro Vaši Bezpečnost

Elektrické vytápění Orleans: instalace a opravy vašich topných systémů - Naše elektroinstalační firma v Orléans se skládá z týmu kvalifikovaných a zkušených profesionálů, kteří vám nabízejí své dovednosti a odborné znalosti pro všechny vaše potřeby v oblasti elektřiny. Specializujeme se na instalaci, údržbu a opravy elektrických systémů pro jednotlivce i firmy. Chápeme, že každý klient má jedinečné elektrické potřeby, a proto s vámi úzce spolupracujeme, abychom porozuměli vašim požadavkům a navrhli přizpůsobená řešení. Jsme hrdí na to, že poskytujeme komplexní elektrické služby v Orléans a okolních městech, s širokou dostupností od 7:00 do 22:00 od pondělí do soboty.
Program Výrobce

Program Výrobce

Výroba kosmetických produktů přináší řadu rozhodnutí o kvalitě a odpovědnosti v oblasti výběru surovin, souladu s recepturou, očekávání klientů, požadavků trhu, sběru dat,... Co kdybyste měli regulačního partnera, který je ochoten vás zbavit části této zátěže, aby váš život a život kosmetických značek, které vás kontaktují, byl mnohem jednodušší? S naším programem pro výrobce jsme tu pro vás! Můžeme: - Představit vás dodavatelům kosmetických surovin, kteří odpovídají vašim specifikacím. - Představit vás našim mezinárodním klientům a propagovat vaše služby. - Připravit část A zprávy o bezpečnosti kosmetického produktu. Když si vyberete Taobé jako svého regulačního partnera a necháte si předem zkontrolovat svou kosmetickou recepturu na shodu, automaticky vás informujeme, když nadcházející regulační změna ovlivní jednu z vašich kosmetických ingrediencí. Taobé také vyvinulo online nástroj pro sběr a bezpečné uchovávání vašich důvěrných dat.
nároky na výživové doplňky

nároky na výživové doplňky

Pomoci vám při správném výběru tvrzení, abyste podpořili svůj každodenní marketing a zůstali v souladu s předpisy.
Revize označení a právních údajů

Revize označení a právních údajů

Revize označení a právních zmínek je nezbytnou službou pro zajištění toho, aby kosmetické výrobky byly v souladu s platnými předpisy. Tato služba nabízí komplexní přezkoumání a validaci označení, což zajišťuje, že všechny právní informace jsou správně zobrazeny. Díky hlubokým znalostem zákonů a norem tato služba pomáhá firmám vyhnout se nákladným chybám a udržovat jejich právní shodu. Kromě toho tato služba zahrnuje poradenství o nejlepších praktikách pro označování, což pomáhá firmám prezentovat své výrobky jasně a atraktivně. Firmy tak mohou posílit svou značku, zatímco si zajišťují, že jejich výrobky splňují právní požadavky. Tato služba je ideální pro firmy, které se snaží optimalizovat své označení a vyhnout se potenciálním právním problémům.
Řízení shody - Identifikace a sledování všech předpisů, které se vztahují na vaši firmu

Řízení shody - Identifikace a sledování všech předpisů, které se vztahují na vaši firmu

Dohled a dodržování zákonů a předpisů je zvlášť důležité pro minimalizaci podnikatelských rizik. Zajištěním operační shody lze vyloučit jak trestní, tak občanskoprávní odpovědnost, stejně jako porušování předpisů. Je nezbytné identifikovat a sledovat všechny právní předpisy, které se na společnost vztahují. S Compliance Managementem od CertLex můžete snadno sledovat právní zdroje, které se týkají vaší společnosti v podporovaných právních oblastech. Náš tým inženýrů, podnikatelů a právníků týdně sleduje přibližně 2300 právních zdrojů z oblastí životního prostředí, energetiky, bezpečnosti práce a ochrany osobních údajů a vysvětluje změny nebo nové právní zdroje. Klikněte zde pro stažení přehledu našich právních zdrojů. To znamená bezpečnost a úsporu nákladů pro vaši společnost.
Služby Exportéra záznamu (IOR)

Služby Exportéra záznamu (IOR)

Uproot Technologies nabízí komplexní služby Exporter of Record (EOR), které poskytují firmám nástroje a odborné znalosti potřebné k orientaci v složitostech mezinárodního obchodu. Jako Exporter of Record přebírá Uproot plnou odpovědnost za zajištění souladu s exportními zákony země původu a požadavky na dovoz země určení. To je obzvlášť důležité pro firmy vyvážející IT, telekomunikace, letectví, lékařské technologie a další vysoce technologické zařízení, protože tyto sektory jsou často podrobeny přísným regulačním kontrolám. S operacemi pokrývajícími více než 155 zemí využívá Uproot Technologies svou rozsáhlou síť partnerů a registrovaných subjektů k nabídce bezproblémových exportních řešení přizpůsobených jedinečným potřebám firem. Ať už se jedná o správu složité exportní dokumentace, zajištění povolení nebo zajištění dodržování exportních kontrol, Uproot poskytuje komplexní služby navržené tak, aby zjednodušily exportní proces. To zahrnuje zpracování klíčových aspektů, jako jsou exportní prohlášení, obchodní faktury, osvědčení o původu a certifikace specifické pro produkty, čímž se zajišťuje splnění všech právních požadavků. Tímto způsobem Uproot eliminuje rizika zpoždění, pokut nebo sankcí za nedodržení předpisů, které mohou narušit dodavatelské řetězce. Uproot Technologies chápe, že každá země má svůj vlastní regulační rámec a vývoz zboží často vyžaduje orientaci v různých standardech souladu, clech a požadavcích na dokumentaci. Pro odvětví jako IT a telekomunikace často exportní kontroly vyžadují, aby produkty splňovaly specifické bezpečnostní a technické standardy, zatímco v letectví a obraně mohou platit další požadavky na exportní licence pro zboží s dvojím použitím nebo citlivé technologie. Odbornost Uprootu v těchto oblastech zajišťuje, že firmy mohou s důvěrou expandovat na globální trhy, aniž by byly brzděny regulačními překážkami. Kromě správy regulačního souladu Uproot Technologies zjednodušuje logistiku a přepravní operace. Jako důvěryhodný partner Uproot koordinuje s dopravci, celními makléři a dalšími zúčastněnými stranami, aby zajistil, že zboží je efektivně odesíláno a dorazí na místo určení včas. Tento holistický přístup k řízení exportu snižuje administrativní zátěž pro firmy, což jim umožňuje soustředit se na své hlavní operace, zatímco Uproot se stará o složitosti přeshraničního obchodu. Pro společnosti, které chtějí expandovat na nové mezinárodní trhy, jsou služby Exporter of Record od Uproot Technologies zásadním zdrojem. Společnost poskytuje bezkonkurenční podporu, využívající místní odborné znalosti a globální dosah k orientaci v náročných obchodních požadavcích. Ať už se jedná o vývoz do sousedních zemí nebo napříč kontinenty, Uproot zajišťuje hladký a souladný proces od začátku do konce. Partnerstvím s Uproot Technologies mohou firmy zmírnit rizika, snížit náklady a zjednodušit operace, čímž získávají přístup na nové trhy s důvěrou. Jejich hluboké porozumění mezinárodním předpisům a oddanost provozní dokonalosti je činí preferovanou volbou pro firmy hledající efektivní, souladná a spolehlivá exportní řešení. Jako důvěryhodný EOR Uproot zjednodušuje složitosti mezinárodního obchodu, poskytuje klid a umožňuje firmám prosperovat na globálním trhu.
Úvodní Konzultace - NovaLoop spolupracuje s vámi na vytvoření základny pro řešení vašich výzev v oblasti souladu.

Úvodní Konzultace - NovaLoop spolupracuje s vámi na vytvoření základny pro řešení vašich výzev v oblasti souladu.

Vaše výzva: - Jak zajistíme, že máme k dispozici všechny potřebné produktové údaje v rámci environmentální shody pro RoHS, REACh, databázi SCIP nebo pro hlášení WEEE, baterií a obalů? - Obtížně hodnotíme dostupné softwarové řešení pro environmentální shodu na trhu a integraci jejich cenové struktury do našeho nákladového rámce. Existují jiné možnosti? - Máme mezery v našem aktuálním nastavení správy environmentálních dat a pokud ano, jaká opatření bychom měli prioritizovat, abychom se vyhnuli problémům s našimi zákazníky nebo partnery v dodavatelském řetězci? - Jak integrovat téma udržitelnosti do mého dodavatelského řetězce? Naše služby: První poradenství NovaLoop (Úvodní poradenství v oblasti udržitelnosti a shody) nabízí za pevnou cenu: - odborné vyhodnocení vašich otázek - individuální kompas shody s návrhy řešení a prvním časovým plánem
SCC- / SCP-audit

SCC- / SCP-audit

Náš odborný tým provází vaši společnost auditem SCC/SCP.
Kvalitní audity

Kvalitní audity

Provádíme kvalitativní audity buď interně ve vaší organizaci, nebo u vašich dodavatelů; založené na ISO-9001 nebo podobných normách a zohledňující požadavky produktu. QUALITY & INSPECTIONS provádí audity za účelem posouzení úrovně shody systému řízení kvality a identifikace existujících rizik, která by mohla ovlivnit produkt a jeho dodání, a také za účelem identifikace možností zlepšení.
Oprava elektrikáře Creil (60100) - Elektrická intervence v Creil (60100) 24/7

Oprava elektrikáře Creil (60100) - Elektrická intervence v Creil (60100) 24/7

Co může být pro profesionála více frustrujícího než si uvědomit, že automatická mříž chránící jeho obchod je mimo provoz? Ztráta času, zákazníků a tedy i peněz… porucha se může rychle proměnit v noční můru. Představte si: máte důležitou schůzku, chystáte se vyjít z domu… a najednou váš automatický vjezd odmítá otevřít z důvodu poruchy! Nemáte ani minutu na ztrátu, a to je skvělé, protože náš tým elektrikářů je známý svou efektivitou a rychlostí. S SOS opravy Creil (60100) míříte k dokonalosti! Zaručujeme vám efektivitu, rychlost a preciznost. Naši řemeslníci elektrikáři jsou kvalifikovaní a zkušení: ovládají všechny potřebné nástroje pro řešení jakékoli pohotovosti v rekordním čase. Náš tým elektrikářů je k dispozici kdykoli: 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, a dokonce i během svátků a prázdnin. Zajištění elektrických norem: Elektrická instalace Elektrický jistič: Elektrický kotel Profesionální elektrikář: Elektrická firma
Software pro řízení shody UK - ESMACS

Software pro řízení shody UK - ESMACS

Vítejte v ESMACS! Specializujeme se na zjednodušení dodržování předpisů UKVI s naším pokročilým softwarem pro správu dodržování předpisů a automatizovanými systémy správy dokumentů. Naším cílem je pomoci firmám efektivně řídit jejich dodržování předpisů a zároveň chránit citlivá data. V ESMACS chápeme složitosti dodržování předpisů a snažíme se vám umožnit soustředit se na vaše hlavní činnosti. Naše inovativní technologie vám umožňuje automatizovat dokumentaci, zjednodušit pracovní postupy a minimalizovat rizika nedodržování předpisů. Proč si vybrat ESMACS? - Bezpečné a spolehlivé: Vaše dokumenty jsou chráněny nejmodernějším šifrováním. - Chytrá automatizace: Rozlučte se s manuálními chybami a opakujícími se úkoly. - Komplexní dodržování předpisů: Buďte informováni s aktuálními aktualizacemi a přizpůsobenými nástroji. - Uživatelsky přívětivý přístup: Užijte si intuitivní platformu, která vám umožní přístup k dokumentům kdykoliv a kdekoli. Jste připraveni transformovat vaše procesy dodržování předpisů? Přihlaste se k našemu kanálu a připojte se k nám na cestě k bezpečnější a automatizované budoucnosti!
Certifikace - Certifikační společnost

Certifikace - Certifikační společnost

Na jedné straně se ukázalo, že vytvoření systémů pro certifikaci produktů a služeb je velmi účinné, protože umožňuje přímý kontakt s spotřebiteli a zároveň poskytuje záruku pro spotřebitele. Dnes se v mnoha zemích světa, zejména v zemích Evropské unie, provádějí práce na certifikaci produktů a služeb. V Evropě Mezinárodní organizace pro standardizaci a v naší zemi Türk Standardları Enstitüsü vyvíjejí standardy, které směřují k tomu, aby organizace vyrábějící zboží nebo služby dodržovaly standardy a nabízely spotřebitelům kvalitní produkty a služby. Díky těmto standardům se zvyšuje povědomí o kvalitě a dodržování standardů u výrobních firem, zajišťuje se bezpečnost spotřebitelů a zároveň se vytváří možnost výběru pro spotřebitele při hledání spolehlivých produktů a služeb, čímž se předchází klamání v oblasti kvality.
Zboží podléhající spotřební dani a dálkovému prodeji

Zboží podléhající spotřební dani a dálkovému prodeji

Na prvním místě je hlavním legislativním opatřením směrnice o DPH (2006/112/ES). Dále závazná opatření pro provádění zajišťují jednotnou aplikaci směrnice o DPH. To je obsaženo v prováděcím nařízení (Nařízení Rady (EU) č. 282/2011). Kromě toho jsou tato opatření přímo použitelná bez transpozice do vnitrostátního práva. Zaměříme se na čl. Dále právní rámec zahrnuje články 32, 33 a 34 směrnice o DPH (2006/112/ES) a čl. Nakonec 14 prováděcího nařízení o DPH (Nařízení Rady (EU) č. 282/2011) je zahrnuto.
Optimalizace Procesů

Optimalizace Procesů

Optimalizace procesů - jak začít? Jakákoli společnost, která chce dlouhodobě udržovat zlepšené procesy, musí nejprve zvážit vizi, směr nebo cíl (1). Nejefektivnějším způsobem, jak úspěšně motivovat zaměstnance, je jasná komunikace vize, směru a cílů. Optimalizace procesů vyžaduje změnu v současném způsobu práce, proto je velmi důležité, aby se zaměstnanci ztotožnili s vizí, směrem a cíli společnosti. Jakmile je směr potvrzen a dohodnut, je třeba efektivně analyzovat současnou situaci pro optimalizaci procesu (2). Pochopení současné situace bez subjektivního balastu je klíčem k efektivní optimalizaci procesů. Zaměstnanci přímo zapojení do procesu se podílejí na analýze současné situace a systematicky prezentují aktuální stav pomocí lean metod.
Duševní Vlastnictví

Duševní Vlastnictví

Poskytujeme našim klientům podporu v oblasti duševního vlastnictví v různých oblastech: ochrana, registrace, převod duševního vlastnictví, využívání práv duševního vlastnictví, včetně autorských práv, ochranných známek a vynálezů. Máme bohaté zkušenosti s prací s klienty působícími v inovativních oblastech IT vývoje. Rozumíme všem aspektům ochrany podnikání z hlediska obchodního tajemství a nuancím zabezpečení vlastnických práv k soukromě vyvinutému softwaru. Také provádíme due diligence duševního vlastnictví, připravujeme smluvní rámec jakékoli složitosti podle ruského a zahraničního práva (včetně franchisingových smluv, licenčních smluv a smluv s vývojáři), poskytujeme podporu při jednáních a sporech a radíme v regulačních záležitostech. Naše schopnost spojit nejlepší specialisty z různých oborů do projektových týmů poskytuje našim klientům integrovaná řešení duševního vlastnictví podle zákonů různých jurisdikcí, s optimálními regulačními a daňovými uspořádáními a s ohledem na specifickou povahu daného...
Pojištění

Pojištění

Právnická firma AVELAN poskytuje: •právní poradenství v oblasti pojištění a nároků; •právní expertízu pojišťovacích smluv a formulací; •právní poradenství k pojišťovacím smlouvám a obchodům; •právní poradenství při vyřizování nároků; •řešení sporů z porušení smlouvy (včetně povinností k platbě nároků); •mimosoudní řešení sporů; •zastupování klientů před soudem.
Ophion Risk

Ophion Risk

Zvyšte svou strategii AML a boje proti finančním zločinům s odbornou podporou a chraňte své podnikání s Ophion Risk – butiková poradenská firma specializující se na odvětví hazardních her a Crypto/WEB3, s desetiletími praktických zkušeností v ochraně podniků před kriminálními hrozbami, zneužíváním a regulačním rizikem. Ophionova nabídka poradenských služeb je navržena tak, aby posílila podniky znalostmi, nástroji a sebevědomím potřebným k boji proti finančnímu zločinu, včetně – • Hodnocení rizika AML na úrovni podniku/korporace • Politiky, postupy a kontrolní rámce AML, CTF/PF a AFC • Hodnocení rizika zákazníků a zvýšená důkladná prověrka • Vývoj prohlášení o apetitu na riziko AML • Konzultace B2B AML/KYC SaaS/řešení • Limitless Lab – školení o riziku AML, CTF/PF a podvodu a regulační školení • Produkty OSINT a výzkumné výstupy Ophion se zavazuje k budování dlouhodobých vztahů, poskytování hodnoty a excelence a zajištění toho, aby operace a strategie našich klientů nejen splnily regulační očekávání, ale byly také robustně chráněny před vystavením praní špinavých peněz, financování terorismu/proliferace, podvodům a dalším rizikům finančního/hospodářského zločinu.
Elektronický parapheur

Elektronický parapheur

Zjednodušte a zabezpečte své procesy dokumentární validace díky elektronickému "Parapheur" od LegalySpace. Toto inovativní řešení vám umožňuje: - Centralizovat vaše podpisy a schválení: spravujte všechny vaše dokumenty čekající na podpis nebo schválení z jediné intuitivní rozhraní. - Ušetřit čas: optimalizujte své procesy díky automatizovaným pracovním tokům a spolupráci při podpisování. - Zajistit shodu: dodržujte platné předpisy (eIDAS, RGS) a zároveň zaručte integritu a sledovatelnost validovaných dokumentů. - Posílit bezpečnost: využijte pokročilé ochrany s kontrolovaným přístupem a přesným sledováním provedených akcí. - Zrychlit rozhodování: zkraťte lhůty spojené s vícenásobnými schváleními tím, že umožníte podepisovatelům jednat kdykoliv a odkudkoliv. S LegalySpace zjednodušte své administrativní procesy a zajistěte důsledné sledování vašich validovaných dokumentů díky řešení, které je v souladu, výkonné a snadno použitelné.
Odvodnění a instalace odpadních systémů - BKSTP

Odvodnění a instalace odpadních systémů - BKSTP

BKSTP, expert na práce v oblasti odpadního hospodářství v Île-de-France, vás provází všemi vašimi projekty instalace, renovace a uvedení systémů odpadního hospodářství do souladu s normami. Naše odborné znalosti zaručují instalace v souladu s platnými předpisy. Naše služby odpadního hospodářství zahrnují : • Instalace septiků • Připojení na kanalizaci • Uvedení individuálních systémů odpadního hospodářství do provozu • Vytváření mikročistírny odpadních vod • Montáž tukových nádrží • Instalace čerpadel pro odvodnění • Rekonstrukce stávajících systémů • Diagnostika a uvedení do souladu Zasahujeme s profesionálním vybavením a moderními technikami, abychom zajistili kvalitu a trvanlivost našich instalací. Studie půdy a osobní poradenství Desetiletá záruka Podrobný bezplatný rozpočet Oblast zásahu: Paříž (75), Seine-et-Marne (77), Yvelines (78), Essonne (91), Hauts-de-Seine (92), Seine-Saint-Denis (93), Val-de-Marne (94), Val-d'Oise (95)
Komplexní obchodní služby v Litvě, Polsku, Lotyšsku a Estonsku

Komplexní obchodní služby v Litvě, Polsku, Lotyšsku a Estonsku

BUY COMPANY ONLINE nabízí kompletní sadu obchodních služeb, které pomáhají podnikatelům a firmám založit a rozvíjet jejich činnost v Litvě, Polsku, Lotyšsku a Estonsku. Ať už zakládáte nový podnik, rozšiřujete své podnikání nebo chráníte svou značku, poskytujeme odborné poradenství a efektivní řešení přizpůsobená vašim potřebám. Klíčové služby: Registrace společnosti: Zajišťujeme kompletní registrační proces a dbáme na dodržování místních zákonů a předpisů. Od výběru správné podnikatelské struktury po získání potřebných povolení, zjednodušujeme vaši cestu k založení podnikání. Otevření bankovního účtu: Naši odborníci vám pomohou snadno otevřít podnikatelský bankovní účet. Provádíme vás dokumentačním procesem, pomáháme vybrat nejlepší banku a zajišťujeme hladký průběh žádosti. Registrace ochranné známky: Chraňte svůj duševní majetek a identitu značky s našimi spolehlivými službami registrace ochranné známky. Provádíme komplexní vyhledávání, podáváme žádosti a poskytujeme průběžné sledování pro ochranu vaší značky. Účetnictví a vedení knih: Soustřeďte se na své podnikání, zatímco my spravujeme vaše finanční záznamy. Naše služby zahrnují dodržování daňových předpisů, správu mezd a finanční reportování, což zajišťuje, že vaše podnikání zůstává organizované a v souladu. Proč si vybrat nás? Zjednodušené procesy, které šetří váš čas a zdroje. Odbornost v místních předpisech v Litvě, Polsku, Lotyšsku a Estonsku. Osobní podpora přizpůsobená potřebám vašeho podnikání. Komplexní řešení, která vám pomohou soustředit se na růst vašeho podnikání. Spojte se s BUY COMPANY ONLINE a vybudujte pevný základ pro vaše podnikání v baltském regionu.
Konzultace pro shodu s CE pro zvedací zařízení

Konzultace pro shodu s CE pro zvedací zařízení

Služby CE značení od Cranes for You B.V.: * určení platných směrnic pro zvedací zařízení * vypracování pokynů * sestavení Technického souboru * vypracování Vašeho prohlášení o shodě * kontrola dokumentů od třetích stran * kontrola shody CE značení produktů dodavatelů. Pracujeme jak pro výrobce, tak pro kupující, kteří chtějí zkontrolovat shodu s CE.
PCI DSS

PCI DSS

VISTA InfoSec je globální konzultační firma v oblasti informační bezpečnosti, která nabízí exkluzivní služby hodnocení připravenosti na PCI DSS 4.0 pro organizace, které se chtějí připravit na nejnovější standard bezpečnosti plateb.
GetShifts

GetShifts

Experience the ultimate agency management solution with GetShifts. Our comprehensive platform automates every aspect of shift and staff management, saving you time and resources. With real-time updates and intuitive features, GetShifts streamlines scheduling, timesheets, and invoicing, empowering you to focus on growing your business. Automate your operations and unlock efficiency with GetShifts powerful, all-in-one platform.
právní podpora na Ukrajině/EU

právní podpora na Ukrajině/EU

komplexní právní služby podle vašich požadavků a potřeb. Individuální přístup k každé otázce. Analyzování vaší žádosti a poskytování několika možností pro řešení vaší otázky (pokud existuje možnost několika variant).
Pomoc při rozvoji importu a exportu

Pomoc při rozvoji importu a exportu

Import a export zboží mohou představovat řadu výzev, ale díky našemu strategickému přístupu je můžete efektivně překonat. Analyzujeme vaše aktuální procesy importu a exportu a vyvíjíme přizpůsobené strategie, které se shodují s evropskými předpisy. Naším cílem je minimalizovat náklady a maximalizovat efektivitu, přičemž zajišťujeme dodržování předpisů v každém kroku. Hodnocením rizik a identifikací příležitostí vám pomáháme vytvořit pevný rámec pro import a export, který podporuje růst vaší společnosti. Důvěřujte nám, abychom vás provedli složitostmi mezinárodního obchodu a posílili vaši konkurenční výhodu.
Všechny typy surovin

Všechny typy surovin

Mezinárodní poradenství, suroviny, investiční bankovnictví atd. 1. ŽLUTÁ SOJOVÁ FAZOLE, VELKÉ MNOŽSTVÍ, KVALITA ANEC 41 2. SOJOVÁ MOUKA NEBO PELETY, VELKÉ MNOŽSTVÍ, KVALITA 47% PROTEINOVÁ ZÁKLADNA 3. HRUBÝ SOJOVÝ OLEJ, VELKÉ MNOŽSTVÍ, KVALITA ANEC 81 4. SLUNEČNICOVÁ MOUKA, VELKÉ MNOŽSTVÍ, KVALITA 38% PROTEINOVÁ ZÁKLADNA 5. PELETY/MOUKA Z BAVLNY, KVALITA 42 – 46% PROTEINOVÁ ZÁKLADNA 6. HRUBÝ SLUNEČNICOVÝ OLEJ, KVALITA VYJÁDŘENÁ V MOMENTĚ OBCHODU 7. KUKURIČNÍ KRMIVO, DDGS, VELKÉ MNOŽSTVÍ NEBO BALENÉ V BIG BAGY, KVALITA PROTEIN 33/35% 8. ŽLUTÁ KUKURICE, VELKÉ MNOŽSTVÍ, KVALITA TŘÍDA 2 NEBO LEPŠÍ 9. POLOTVRDÁ PŠENICE, VELKÉ MNOŽSTVÍ, KVALITA 78% PH 10. BÍLÁ RÝŽE, DLOUHÁ, BALENÁ, KVALITA OD 4% ZLOMENIN 11. BIOETANOL JAKO PALIVO, VELKÉ MNOŽSTVÍ, KVALITA VYJÁDŘENÁ V MOMENTĚ NABÍDKY 12. BIONAFTA 13. SUŠENÉ MLÉKO Z KRAVY
Společnost pro vývoj mobilních aplikací ve Velké Británii

Společnost pro vývoj mobilních aplikací ve Velké Británii

iTechniq se vyznačuje jako přední společnost pro vývoj mobilních aplikací ve Velké Británii, uznávaná pro své pozoruhodné dovednosti a kreativní řešení. S týmem zkušených vývojářů a designérů se iTechniq specializuje na vytváření aplikací zaměřených na uživatele, přizpůsobených specifickým požadavkům každého klienta. Jejich důkladný přístup k vývoji, silná partnerství s klienty a oddanost kvalitě zaručují včasné a cenově dostupné dodání projektů. Od startupů po dobře zavedené podniky, iTechniq nabízí flexibilní služby a konkurenceschopné ceny, čímž se pozicionuje jako ideální partner pro vývoj mobilních aplikací.