Produkty pro dodavatel (3)

Obaly pro kosmetiku

Obaly pro kosmetiku

Bleue Comme une Orange Packaging se zaměřuje na parfuméry, laboratoře kosmetologie, mýdlárny, balicí společnosti a další firmy v kosmetickém sektoru. Představit a vytvořit balení s pečlivým, elegantním nebo Rock n'roll stylem, které zvýrazní váš jedinečný produkt, je prioritou Bleue Comme une Orange Packaging. Náš tým vás provede každým krokem projektu, abychom vám nabídli jedinečné a přizpůsobené řešení v souladu s vaší identitou. Velmi se angažujeme v ekologické transformaci a budeme mít na srdci, abychom vás podpořili směrem k řešením z recyklovatelného nebo biologicky rozložitelného kartonu. Balení, marketingový nástroj Bylo prokázáno, že kromě zraku jsou při nákupu využívány i další smysly, a přidání textury, dotyku nebo pocitu může dodat obalu další emocionální přitažlivost pro spotřebitele. Škála možných povrchových úprav je téměř neomezená a nabízí vašemu balení další způsob, jak přinést viditelnost a atraktivitu na prodejním místě. Hologramy, textury, ražba a další speciální efekty evokují kvalitu a tento obraz je přenášen na samotný produkt. Jako dodavatel kosmetického balení si uvědomujeme důležitost balení v marketingové strategii firmy. Balení je především komunikační nástroj, který přiměje spotřebitele preferovat jednu značku před druhou. Proto by mělo na první pohled představit svět, hodnoty a závazky značky.
Kartónové obaly pro kosmetické výrobky

Kartónové obaly pro kosmetické výrobky

Výroba kosmetických obalů Bleue Comme une Orange Packaging se zaměřuje na parfuméry, laboratoře kosmetologie, mýdlárny, balicí společnosti a další firmy v oblasti kosmetiky. Představit a vytvořit obal s pečlivým, elegantním nebo Rock n'roll stylem, který zvýrazní váš jedinečný produkt, je prioritou Bleue Comme une Orange Packaging. Náš tým vás provede každým krokem projektu, abychom vám nabídli jedinečné a přizpůsobené řešení v souladu s vaší identitou. Velmi se angažujeme v ekologické přechodu a budeme mít na srdci, abychom vás podpořili směrem k řešením z recyklovatelného nebo biologicky rozložitelného kartonu. Obal, marketingový nástroj Bylo prokázáno, že kromě zraku jsou při nákupu využívány i další smysly a přidání textury, dotyku nebo pocitu může dodat obalu další emocionální přitažlivost pro spotřebitele. Škála možných povrchových úprav je téměř neomezená a nabízí vašemu obalu další způsob, jak přinést viditelnost a atraktivitu na prodejním místě. Hologramy, textury, ražba a další speciální efekty evokují kvalitu a tento obraz je přenášen na samotný produkt. Jako dodavatel kosmetických obalů známe důležitost obalu v marketingové strategii firmy. Obal je především komunikační nástroj, který přiměje spotřebitele upřednostnit jednu značku před jinou. Proto by měl představit svět, hodnoty a závazky značky na první pohled.
Emballages en carton pour produits de soins corporels

Emballages en carton pour produits de soins corporels

Fabrication de packagings cosmétiques Bleue Comme une Orange Packaging s’adresse aux parfumeurs, laboratoires de cosmétologie, savonneries, conditionneurs et autres entreprises du secteur de la cosmétique. Imaginer et créer un packaging au style soigné, élégant ou Rock n'roll pour mettre en valeur votre produit qui est unique est la priorité de Bleue Comme une Orange Packaging. Notre équipe vous accompagne à chaque étape du projet pour vous offrir une solution unique et personnalisée en cohérence avec votre identité. Très engagé dans la transition écologique, nous aurons à coeur de vous accompagner vers des solutions de carton recyclable ou biodégradable. Le packaging, un outil marketing Il a été établi qu’hormis la vue, d’autres sens sont utilisés au moment de l’achat et l’ajout d’une texture, d’un toucher ou d’une sensation peut apporter à un emballage un attrait émotionnel supplémentaire pour le consommateur. L’éventail des finitions possibles est quasiment illimité et offre à votre packaging un autre moyen d’apporter visibilité et attraction sur le point de vente. Les hologrammes, les textures, le gaufrage et les autres effets spéciaux évoquent la qualité et cette image est transmise au produit lui-même. En tant que fournisseur packaging cosmétique, nous connaissons l’importance du packaging dans la stratégie marketing d’une entreprise. L’emballage est avant tout un outil de communication qui va pousser le consommateur à préférer une marque au détriment d’une autre. C’est pourquoi il doit présenter l’univers, les valeurs et les engagements d’une marque en un simple coup d’œil.