Optimalizace Konverzního Poměru (CRO)
Ve společnosti Grafikr A/S je jednou z našich největších služeb optimalizace konverze, kde pomáháme našim klientům přeměnit více jejich návštěvníků na platící zákazníky.
Abychom byli úspěšní v optimalizaci konverze, také nazývané CRO, je důležité znát celou cestu zákazníka od A do Z. Poté analyzujeme data na e-shopu pomocí nástrojů jako Shopify, Hotjar a Google Analytics, abychom získali datový základ a vhled do chování.
Následně testujeme naše hypotézy, což může být redesign produktové stránky s cílem zvýšit počet kliknutí na tlačítko "přidat do košíku". K tomu provádíme A/B split test, abychom opět získali data, než implementujeme nový design na základě intuice. Tímto způsobem můžeme průběžně zvyšovat konverzní poměr pro jednotlivé e-shopy, protože testujeme a máme platný datový základ pro naše implementace.
Pokud vám a vašemu e-shopu chceme pomoci s optimalizací konverze, kontaktujte nás na www.grafikr.dk