Produkty pro e-commerce (3)

E-commerce

E-commerce

O2 Consulting poskytuje právní podporu pro internetové obchody a webové stránky nabízející b2c a b2b služby. Radíme našim klientům ohledně právní regulace zpracování osobních údajů, využívání práv duševního vlastnictví, uzavírání smluv na internetu, ochrany práv spotřebitelů, platebních systémů, internetové reklamy a dodržování dalších právních předpisů regulujících e-commerce. Tým O2 Consulting připravuje dokumenty nezbytné pro poskytování služeb (veřejné nabídky, pravidla pro používání služby, politiky důvěrnosti atd.) a pomáhá našim klientům řešit daňové a další otázky v oblasti e-commerce.
KOMPLEX SLUŽEB PODPORY NABÍDEK - Podpora nabídek, Outsourcing prodeje, Poradenství pro podniky

KOMPLEX SLUŽEB PODPORY NABÍDEK - Podpora nabídek, Outsourcing prodeje, Poradenství pro podniky

Tato služba zahrnuje poskytnutí klientovi úplného seznamu našich příležitostí k účasti na veřejných zakázkách na dlouhodobém základě - od vyhledávání tendrů, přípravy žádosti o účast až po podpis úspěšně vyhraného kontraktu se zákazníkem. Kompletní podpora tendrů je vhodná pro ty, kteří nejsou připraveni udržovat celé oddělení pro tendry nebo mít specialistu na tendry v zaměstnání organizace. Naše společnost se řídila myšlenkou vytvoření multifunkčního centra pro podporu tendrů, protože pouze integrovaný a individuální přístup může zaručit vítězství v tak složitém procesu, jako je veřejné zakázky. A naše vítězství legálně zaznamenáváme již ve fázi podpisu partnerské smlouvy. Podpora tendrů na klíč, kterou poskytujeme, dává firmám příležitost účastnit se a vyhrávat i v těch nejtěžších nákupech. Balíčky: Standart; Business; Maximum Účast na 200 nákupech s garancí výsledků v minimální výši 100 tisíc €: Standart - ano Účast na 300 nákupech s garancí výsledků v minimální výši 200 tisíc €: Business - ano Účast na 400 nákupech s garancí výsledků v minimální výši 300 tisíc €: Maximum - ano Registrace elektronického podpisu a jeho konfigurace pracovního místa: Standart - ano; Business - ano; Maximum - ano Akreditace na 10 elektronických platformách: Standart - ano; Business - ano; Maximum - ano Vyhledávání tendrů podle oboru činnosti: Standart - ano; Business - ano; Maximum - ano Účast na online aukcích: Standart - ano; Business - ano; Maximum - ano Analýza zákazníka a sestavení spisu: Business - ano; Maximum - ano Přístup klienta k programu Tender Plan s plnou kontrolou na 1 rok: Maximum - ano Příprava žádosti a obchodní nabídky: Standart - ano; Business - ano; Maximum - ano Účast na tendru, přivedení k podpisu smlouvy: Standart - ano; Business - ano; Maximum - ano Účast na aukci s možností kontroly klientem: Standart - ano; Business - ano; Maximum - ano Měsíční zprávy o výsledcích nákupů: Standart - ano; Business - ano; Maximum - ano Podpora při podpisu smlouvy: Business - ano; Maximum - ano Podpora při získávání bankovní záruky: Business - ano; Maximum - ano Stížnosti, arbitráž, sankce: Maximum - ano Cena zboží / služeb (v dolarech / eurech, s nebo bez DPH): Standart = 15 000 eur; Business = 25 000 eur; Maximum = 40 000 eur
KOMPLEX SLUŽEB PODPORY NABÍDEK

KOMPLEX SLUŽEB PODPORY NABÍDEK

Tato služba zahrnuje poskytnutí úplného seznamu našich možností pro dlouhodobou účast na výběrových řízeních - od vyhledávání výběrových řízení přes přípravu účastnické přihlášky až po podpis úspěšně uzavřené smlouvy se zákazníkem. Úplná podpora při výběrových řízeních je vhodná pro ty, kteří nejsou připraveni udržovat celé oddělení pro výběrová řízení nebo specialistu na výběrová řízení ve své společnosti. Naše společnost se řídila myšlenkou vytvořit multifunkční centrum pro podporu výběrových řízení, protože pouze integrovaný a individuální přístup může zaručit úspěch v tak složitém procesu, jako je veřejné zakázky. A naše vítězství již zajišťujeme právně při podpisu partnerské smlouvy. Balíčky: Balíčky Standard; Business; Maximum Účast na 200 nákupech s garancí výsledku minimálně 100 tisíc € Standard :Standard - ano Účast na 300 nákupech s garancí výsledku minimálně 200 tisíc € Business :Business - ano Účast na 400 nákupech s garancí výsledku minimálně 300 tisíc € Maximum -:Účast na 400 nákupech s garancí výsledku minimálně 300 tisíc € Maximum - Registrace elektronického podpisu a jeho konfigurace pracovního místa Standard - ano:Registrace elektronického podpisu a jeho konfigurace pracovního místa Standard - ano Akreditace na 10 elektronických platformách: Standard - ano; Business - ano; Maximum - ano Vyhledávání výběrových řízení podle oboru činnosti: Standard - ano; Business - ano; Maximum - ano Účast na online aukcích: Standard - ano; Business - ano; Maximum - ano Analýza zákazníka a sestavení složek: Business - ano; Maximum - ano Přístup zákazníka k programu Tender Plan s plnou kontrolou na 1 rok: Maximum - ano Příprava přihlášky a obchodní nabídky: Standard - ano; Business - ano; Maximum - ano Účast na výběrovém řízení, které vede k podpisu smlouvy: Standard - ano; Business - ano; Maximum - ano Účast na aukci s možností kontroly ze strany zákazníka: Standard - ano; Business - ano; Maximum - ano Měsíční zprávy o výsledcích nákupů: Standard - ano; Business - ano; Maximum - ano Podpora při podpisu smlouvy: Business - ano; Maximum - ano Podpora při získání bankovní záruky: Business - ano; Maximum - ano Stížnosti, smírčí řízení, sankce: Maximum - ano Cena zboží/služeb (v dolarech/eurech, s nebo bez DPH): Standard = 15,000 eur; Business = 25 000 eur; Maximum = 40 000 eur