Produkty pro gumičkový držák (12)

Seismické izolátory - Olověné gumové ložiska

Seismické izolátory - Olověné gumové ložiska

LRB izolátory jsou elastomerické izolátory s jádrem ve tvaru válce z olova. Plastifikace olova umožňuje dosáhnout ekvivalentního koeficientu viskózního tlumení až přibližně 30%. Konstitutivní vazba LRB izolátorů je bilineární; pro účely návrhu je možné použít ekvivalentní nelineární nebo lineární modely, v souladu s regulačními předpisy. Experimentální hysteretické cykly LRB izolátoru při frekvenci 0,5 Hz a střihové deformaci ± 100%. Testy na vibračním stole na LRB izolátoru na Národní technické univerzitě v Aténách (Řecko). LRB izolátory instalované v kancelářské budově "La Torre" v Anconě.
7X50 Vodotěsné Gumové Dalekohledy - 7X50 Vodotěsné Gumové Dalekohledy Porro Prizmata

7X50 Vodotěsné Gumové Dalekohledy - 7X50 Vodotěsné Gumové Dalekohledy Porro Prizmata

DALEKOHLED 7X50 VODOTĚSNÝ GUMOVÝ POVRCH ÚPRAVA PRISMA BAK-4 - HMOTNOST 1085 gramů
Zpevněné gumové silniční spoje - RAN P

Zpevněné gumové silniční spoje - RAN P

Original RAN P expansion joint suitable to absorb displacements of the decks up to 1000 (mm) as well as relative rotations between consecutive slab heads and their relative movements both in the vertical and transverse direction consisting of: • CNR 10018/85-compliant modular reinforced rubber pads consisting of a central bridging plate and two side bellows equipped with anti-lift bar, free to move along stainless steel plates, assembled in situ; • mechanical anchoring system consisting of threaded bars or, as an alternative, multidirectional clamps and anchor rods, depending on site requirements; • stainless steel gutter; • "L"-shaped stainless steel profile for under pavement waters drainage; • epoxy mortar strips connecting the joint elements and the bituminous pavement. JOINT TYPE TOTAL MOVEMENT (mm) *X (mm) Y (mm) BRIDGE P. (mm) BELLOWS RAN P 400 400 55 760 220 DOUBLE + SINGLE RAN P 500 500 65 890 270 DOUBLE + DOUBLE RAN P 600 600 75 1040 320 DOUBLE + DOUBLE RAN P 700 700 85
Zpevněné gumové silniční spoje - RAN 50 S

Zpevněné gumové silniční spoje - RAN 50 S

Expanzní spára vyrobená z: CNR 10018/85-kompatibilních modulárních vyztužených gumových podložek skládajících se ze dvou desek vulkanizovaných na gumovém krytu spáry pro utěsnění a odvod povrchových vod; mechanického kotvícího systému vyrobeného z ocelových hmoždinek nebo vícestěnných svorek a kotevních tyčí nebo závitových tyčí, v závislosti na požadavcích na místě; hypalonového žlábku; „L“ tvarovaného nerezového profilu pro odvod vody pod dlažbou; epoxidových maltových pruhů spojujících prvky spáry a bituminózní dlažbu. POZ. POPIS MATERIÁL A Těsnicí hmota EPOBLOCK ME Binder B Přechodový pruh EPOBLOCK ME 3c C Maltová podložka FIBER-REINFORCED CEMENT MORTAR D Kotvící systém M12 E Žlábek Hypalon F „L“ tvarovaný odvodňovací profil X5 CrNi 1810-UNI 8317
Rozšiřovací spáry - Zpevněné gumové silniční spáry

Rozšiřovací spáry - Zpevněné gumové silniční spáry

Tyto spoje jsou obvykle složeny z elastomerické struktury, do které jsou procesem vytvrzování nebo jiným technologickým procesem vloženy kovové profily, aby se na stanovených místech změnila tuhost nebo nosnost elastomerické struktury. Existují dvě hlavní podskupiny v závislosti na mechanismu, který se používá k dosažení expanzní/smršťovací kapacity spoje, a to: - elastickou deformací, s oděrovým napětím, vhodně připravených elastomerických oblastí; - elastickou deformací elastomerických profilů, jejichž navržená geometrie se mění obvykle ohybovými napětími. Charakteristickým rysem tohoto typu spojů je přítomnost, na úrovni zhuštěného povrchu, série příčných mezer potřebných pro rozvoj nezbytných elastických deformací. TYPY: RAN 50 S GPE 50/100/150 GPE 200/250 GPE 300 GPE 400 RAN P ALFA 25
Zpevněné gumové silniční spoje - GPE 300

Zpevněné gumové silniční spoje - GPE 300

délka modulárního prvku = 1000 mm POZ. POPIS MATERIÁL A Přechodový pás EPOBLOCK ME 3C B Kotvicí systém M20 C Okap Hypalon D "L"-tvarovaný odvodňovací profil X5 CrNi 1810-UNI 8317 E Skluzný plech X5 CrNi 1810-UNI 8317 F Těsnicí hmota EPOBLOCK ME Granulát
Zpevněné gumové silniční spoje - GPE 400

Zpevněné gumové silniční spoje - GPE 400

délka modulárního prvku = 1000 mm POZ. POPIS MATERIÁL A Přechodová lišta EPOBLOCK ME 3C B M20 Kotvicí systém C Okap Hypalon D "L"-tvarovaný odtokový profil " X5 CrNi 1810-UNI 8317 E Skluzná deska X5 CrNi 1810-UNI 8317 F Těsnicí hmota EPOBLOCK ME Granulát
Zpevněné gumové silniční spoje - GPE 50/100/150

Zpevněné gumové silniční spoje - GPE 50/100/150

Expanzní spára vyrobená z: • modulárních vyztužených gumových podložek vyhovujících normě CNR 10018/85, které se skládají z centrální mostní desky a bočních nosných prvků vulkanizovaných na ocelové desky; • mechanického kotvícího systému skládajícího se z závitových tyčí nebo alternativně z multidirekčních svorek a kotevních tyčí, v závislosti na požadavcích na místě; • hypalonového žlábku; • „L“-tvarového profilu z nerezové oceli pro odvod podlahových vod; • epoxidových maltových pásků spojujících prvky spáry a asfaltový povrch. TYP SPÁRY CELKOVÝ POHYB (mm) VÝŠKA H(mm) ŠÍŘKA X(mm) MEZERA Y(mm) KOTVY Z(mm) GPE 50 50 42 250 *35 75 GPE 100 100 56 366 *60 115 GPE 150 150 83 555 *85 190 délka modulárního prvku = 2000 mm * průměrná mezera POZ. POPIS MATERIÁL A Těsnění EPOBLOCK ME Granulát B Přechodový pás EPOBLOCK ME 3C C Kotvící systém M16 D Žlábek Hypalon E „L“-tvarový drenážní profil „X5 CrNi 1810-UNI 8317
Zpevněné gumové železniční spoje - BETA

Zpevněné gumové železniční spoje - BETA

Železniční expanzní spoj s vodotěsnými a dielektrickými vlastnostmi, vhodný pro absorbci podélných pohybů desek od 100 do 450 mm a vertikálních deformací až ± 50 mm. Tento typ spoje je navržen tak, aby zabránil pronikání štěrku do mezery nebo do jakékoli aktivní části spoje. Série schválená RFI (vyrobená podle pokynů 44/e) je určena pro posuny od 100 do 250 mm. Skládá se z: • Modulárních podložek z vyztužené gumy, které splňují normu CNR 10018/85, skládající se z centrální mostní desky a dvou bočních prvků; • Mechanického kotvícího systému skládajícího se z závitových tyčí upevněných epoxidovou pryskyřicí; • Ochranných a kluzných desek z nerezové oceli; • Hypalonového žlábku; • Bočních odtokových latí pro infiltrační vody pod štěrkem; • Epoxidové malty přechodového pásu mezi spojem a pojivem. Pro dokončení železničního spoje Beta je k dispozici spoj pro chodník a štěrk, skládající se z: • Vyztužené dielektrické gumové příruby: ploché pro chodník a tvarované pro
10X26 Vodotěsné Gumové Dalekohledy - Gumové Dalekohledy s 10x Zvětšením a Střešním Prismatem

10X26 Vodotěsné Gumové Dalekohledy - Gumové Dalekohledy s 10x Zvětšením a Střešním Prismatem

KOMPAKTNÍ DALEKOHLED 10X ZVĚTŠENÍ S PRŮMĚREM 26mm, GUMOVÝ, VODOTĚSNÝ-ZÁVLAHOVÝ
10X42 Vodotěsné Dalekohledy s Příčným Prismatem - Gumové Dalekohledy s 10x Zvětšením a Vícevrstvým Povlakem

10X42 Vodotěsné Dalekohledy s Příčným Prismatem - Gumové Dalekohledy s 10x Zvětšením a Vícevrstvým Povlakem

DALEKOHLED 10X42 GUMOVÝ VODOTĚSNÝ CENTRÁLNÍ ZAOSTŘENÍ - BARIUM BAK-4 PRISMOVÁ ÚPRAVA - MULTI-ÚPRAVA ČOČEK HMOTNOST 673 gramů