Produkty pro h07rn f 4g16 (7)

Převodovka Volvo - V50, 2.0 D, 6 Rychlostí, MMT6 - 6N5R-7002-AB

Převodovka Volvo - V50, 2.0 D, 6 Rychlostí, MMT6 - 6N5R-7002-AB

Identifikační kód: 6N5R-7002-AB Převodovka: 6-stupňová Výrobce: Volvo Model: V50 Varianta: 2.0 D Výkon: 100 kW Hmotnost: 46 kg
FE-03TK silikonová těsnění pro dutou komoru transparentní

FE-03TK silikonová těsnění pro dutou komoru transparentní

Silikonová těsnicí lišta s dutou komorou a samolepicí zadní stranou, transparentní - Oddy testováno - silikonová těsnicí lišta s dutou komorou transparentní - silikonová těsnicí lišta s samolepicí zadní stranou, transparentní - šířka spáry 4 až 6 mm - rozměry Š = 7 mm, V = 6 mm - bez emisí a Oddy testováno - 60 Shore A
91-011324-04

91-011324-04

Nože pro šicí stroje Pfaff - k dispozici v různých velikostech
HSL 01 SP

HSL 01 SP

Použití servo-hydraulických ovládání může výrazně rozšířit rozsah aplikací pro otočné motory. Větší zatížení lze otáčet za kratší dobu, než je možné u čistě hydraulických systémů, kde je tlumicí dráha pevně stanovena. V kombinaci s takovým ovládacím systémem lze akceleraci a brzdné chování otočných motorů specificky přizpůsobit požadavkům. To znamená, že i rychlé a velmi přesné pohyby s velkými hmotnostmi lze bezpečně zvládnout. Nabízíme přizpůsobená řešení pro širokou škálu aplikací. Náš kvalifikovaný tým vám rád poradí při návrhu a realizaci. Specifický točivý moment [Nm/bar]:1,19 Provozní tlak [bar]:200 Jmenovitý točivý moment [Nm]:238 Otočný úhel [stupně°]:250 Konec hřídele: (P) ozubený hřídel (Z) drážkový klíč:P
HSH 2 SG

HSH 2 SG

Výstupní hřídel HSH otočných motorů má radiální a axiální hydrostatická ložiska. Zde jsou radiálně a axiálně uspořádané ložiskové kapsy zásobovány stlačeným olejem prostřednictvím samostatného tlakového připojení. Výsledkem je, že výstupní hřídel je centrována radiálně a axiálně mezi kapalnými polštáři a všechny kovové kontaktní plochy jsou trvale odděleny tenkým kapalným filmem. Tím se eliminuje opotřebení způsobené kovovým třením v jakémkoli provozním stavu, dokonce i při nulové rychlosti ve srovnání s hydrodynamickými kluznými ložisky. V kombinaci s vysoce dynamickými regulačními ventily a senzory úhlu otáčení jsou tyto akční členy preferovaně používány v řízených systémech, kde je třeba minimalizovat rušivé proměnné, jako je tření a efekt stick-slip. Dále, díky absenci vnitřních těsnění, jsou ideální pro testovací série s velkým počtem cyklů zatížení, kde není povoleno přerušení, např. z důvodu výměny vnitřních těsnění. Specifický točivý moment [Nm/bar]: 2,05 Provozní tlak [bar]: 280 Jmenovitý točivý moment [Nm]: 574 Úhel otáčení [stupně°]: 120
HSB 02 / V SP

HSB 02 / V SP

Otočné motory s hydraulicky uvolněnou pružinou aplikovanou vícediskovou brzdou jsou doporučovány, pokud musí zůstat otočná pozice nezměněna, jakmile byla dosažena – i po neomezenou dobu – navzdory účinku zatěžovacího momentu. Brzda se používá výhradně k udržení zatížení. Je třeba pouze poznamenat, že velké zpoždění přenosu v liniích může způsobit časové rozdíly mezi vypnutím otočného motoru a aplikací uvolněné brzdy způsobené pružinovou silou. Abychom našim zákazníkům poskytli správný pohon pro všechny oblasti použití, je otočný motor HSB k dispozici v celkem 5 různých verzích. Níže uvádíme nejdůležitější údaje. Všechny další podrobnosti naleznete v našem datovém listu. Specifický moment [Nm/bar]:2,05 Provozní tlak [bar]:200 Jmenovitý moment [Nm]:410 Udržovací moment [Nm]:380 Otočný úhel [stupně°]:250 Konec hřídele: (P) ozubený hřídel (Z) drážkový klíč:P
HSH 32 SG

HSH 32 SG

Výstupní hřídel otočných motorů HSH má radiální a axiální hydrostatická ložiska. Zde jsou radiálně a axiálně uspořádané ložiskové kapsy zásobovány stlačeným olejem prostřednictvím samostatného tlakového připojení. Výsledkem je, že je výstupní hřídel centrována radiálně a axiálně mezi kapalnými polštáři a všechny kovové kontaktní plochy jsou trvale odděleny tenkým kapalným filmem. To eliminuje opotřebení způsobené kovovým třením v jakémkoli provozním stavu, dokonce i při nulové rychlosti ve srovnání s hydrodynamickými kluznými ložisky. Ve spojení s vysoce dynamickými regulačními ventily a senzory úhlu otáčení se tyto akční členy preferenčně používají v řízených systémech, kde je třeba minimalizovat rušivé proměnné, jako je tření a efekt stick-slip. Dále, díky absenci vnitřních těsnění, jsou ideální pro testovací série s velkým počtem cyklů zatížení, kde není povoleno přerušení, např. z důvodu výměny vnitřních těsnění. Specifický točivý moment [Nm/bar]: 32,80 Provozní tlak [bar]: 280 Jmenovitý točivý moment [Nm]: 9184 Úhel otáčení [stupně°]: 120