Produkty pro inventory management systém (19)

Nákup a Sklad

Nákup a Sklad

elektron-spelle představuje kompetentní péči o všechny otázky týkající se elektronické výroby. Od přesné analýzy potřeb, přes poradenství, až po odborné provedení jednotlivých výrobních kroků. Spojujeme precizní výrobu s nejmodernější technologií a splňujeme nejvyšší nároky na kvalitu. Nákup a sklad Zajištění materiálu, celosvětově Skladování i pro těžko dostupné a "last call" komponenty
Správa Zásob - Eder GmbH

Správa Zásob - Eder GmbH

Skupina Eder nabízí komplexní skladové služby, které mají za cíl maximalizovat efektivitu a flexibilitu vašeho dodavatelského řetězce. Naše moderní sklady jsou strategicky umístěny a poskytují bezpečná a spolehlivá skladová řešení pro širokou škálu produktů. Produktové vlastnosti: - Systémy správy skladu: Nejmodernější technologie pro správu a optimalizaci vašich zásob. - Komisionování a balení: Efektivní procesy pro zpracování objednávek. - Bezpečné skladování: Ochrana vašich zboží podle nejvyšších bezpečnostních standardů. Služby: - Distribuční logistika: Bezproblémová integrace do vašeho dodavatelského řetězce pro efektivní distribuci. - Doplňkové služby: Etiketování, montáž a kontrola kvality pro přidanou hodnotu. Důvěřujte skupině Eder pro vaše skladové potřeby a využijte našich dlouholetých zkušeností a našeho závazku k kvalitě a spokojenosti zákazníků.
Správa zásob

Správa zásob

Na míru šitá služba Je skvělé vědět, že LSR Logistics byla vytvořena odborníky na logistiku, kteří jsou připraveni nabídnout své zkušenosti svým zákazníkům.
Správa Zásob

Správa Zásob

Abychom našim zákazníkům zajistili krátké dodací lhůty, postavili jsme v roce 2010 sklad a tím jsme rozšířili naše služby pro zákazníky. Jsme schopni doručit zboží do 24 hodin po objednání.
Správa zásob a plnění

Správa zásob a plnění

- Skladování a vychystávání různých zboží - Kompletní řešení nebo specifické oblasti jako příjem zboží, vychystávání nebo balení
Skladování a Správa Zásob

Skladování a Správa Zásob

STB vám nabízí službu správy a kontroly příchozích zboží, lokalizaci produktů a optimalizaci zásob, přičemž každý fyzický majetek je spojen s digitálním profilem.
Služba administrativního převodu

Služba administrativního převodu

Služba administrativního převodu je navržena tak, aby poskytovala plynulý a bezpečný přechod pro profesionály a administrativní orgány. Tato služba zajišťuje, že všechny administrativní aspekty stěhování jsou pokryty, což umožňuje firmám soustředit se na své hlavní činnosti bez přerušení. Díky zkušenému týmu je každá fáze procesu řízena s péčí, což zajišťuje bezpečnost a efektivitu převodu. Výběrem naší služby administrativního převodu získáváte osobní sledování, které se přizpůsobuje vašim specifickým potřebám. Ať už se jedná o stěhování kanceláře nebo převod důležitých dokumentů, naše služba je tu, aby vám poskytla klid na duši. S přístupem zaměřeným na spokojenost zákazníka se zavazujeme poskytovat službu vysoké kvality, která splňuje vaše očekávání.
Sklad a Inventář

Sklad a Inventář

Skladový modul se zabývá fyzickým pohybem zboží.
Analýza Zásob

Analýza Zásob

Mít správné množství ve správný čas na skladě – to je na první pohled jednoduchý úkol správy zásob. S touto nabídkou získáte přehlednost ve svém skladu!
Správa kontejnerů

Správa kontejnerů

Inovativní správa obalů, zákaznicky orientovaná řešení a odborné poradenství – to je jméno i-bema. Naším logistickým úkolem je systematicky, inteligentně a směrodatně zaznamenávat a kontrolovat toky obalů, organizovat a řídit oběh obalů udržitelným způsobem z ekonomického a ekologického hlediska. Jinými slovy: zajistit, aby byly vícestupňové nosiče k dispozici ve správný čas, na správném místě, ve správném stavu a ve správném množství za minimální náklady. Poptávkové špičky ve vaší společnosti vyrovnáváme synchronním nákupem nových obalových kontejnerů. Eliminujeme riziko ztrát a zajišťujeme optimálně fungující a bezproblémové transportní cesty mezi propojenými společnostmi. Profesionálně a individuálně řídíme vaše vícestupňové nosiče.
Systém/Software pro správu objednávek

Systém/Software pro správu objednávek

Tento software je plně vyvinut naším týmem. V našem "inteligentním" objednávkovém systému jsou integrovány technologie jako Wifi, síť, vestavěná technologie, umělá inteligence, ale také další technologie. Tento systém také obsahuje software – spravovatelný přes Wifi, stejně jako soubor zařízení s dotykovým displejem. Na trhu pohostinství se tento typ systému používá pro přenos informací, správu stolů, přijímání objednávek, pokladní operace, ale také pro zadávání a zaznamenávání zákaznických komentářů. Harmonizuje s tradičním řízením pohostinství, aby poskytl soubor efektivních, stabilních, spolehlivých a moderních řešení. Náš systém zlepšuje vaše pracovní podmínky, optimalizuje efektivitu vaší služby, snižuje vaše náklady a podporuje spokojenost vašich zákazníků. Obraz vaší restaurace se tímto způsobem promění.
Skladová logistika

Skladová logistika

Na našich video sledovaných skladových prostorách v Kalsdorfu u Grazu nabízíme parkovací místa od jedné palety. Chcete uskladnit nábytek nebo potřebujete krátkodobý skladovací prostor pro zboží? Máme pro vás to pravé místo! Jako doplňkové služby k samotnému skladování vám také nabízíme správu vašich zboží od vychystávání až po přebalování a další zasílání.
Automatizované Sklady

Automatizované Sklady

S automatizovanými sklady optimalizujte své skladování.
Audit softwaru SPS

Audit softwaru SPS

Automatizovaná kontrola a hodnocení PLC programů pomocí statického analytického nástroje PLC Checker od Itris Automation. Pro: Siemens, Rockwell, Schneider Electric, CoDeSys V3.2, PLCopen XML
Řízení logistiky

Řízení logistiky

Náš logistický koncept vám nabízí maximální bezpečnost a úlevu. Pro flexibilní a potřebám přizpůsobenou řízení zásilek čerpáme z řady logistických modelů, jako jsou WoW, VMI, sledování kamionů, kyvadlové balení nebo interní skladování. Vaše zboží dodáme přesně na den. Bez pokud a ale.
Správa dokumentů

Správa dokumentů

Náš IT-podporovaný skladový systém nám umožňuje rychle vám zaslat požadované dokumenty. Fyzicky kurýrem, digitálně šifrované nebo jako fax. Chcete své dokumenty externě spravovat, ale musíte mít neomezený přístup? Obraťte se na nás. Náš IT-podporovaný skladový systém nám umožňuje rychle vám zaslat požadované dokumenty. Fyzicky kurýrem, digitálně šifrované nebo jako fax. Najdeme pro vás optimální řešení. Samozřejmě s nejvyššími nároky na bezpečnost a ochranu údajů. Správa dokumentů – naše služby pro vás: • Komplexní kompletní služba od vyzvednutí až po likvidaci dokumentů • Krátkodobý přístup a neomezená dostupnost – jak fyzicky, tak digitálně prostřednictvím skenování na vyžádání • Nejvyšší standardy v oblasti bezpečnosti a ochrany údajů • Individuální řešení pro vaši fyzickou i elektronickou archivaci dokumentů
Skladová logistika

Skladová logistika

Vaši zákazníci si přejí okamžité doručení jejich objednávky na místo. Přesto je v rámci zpracování objednávek a dodávek někdy nezbytné skladovat a překládát jednotlivé dodávky. Proto se spoléháme na promyšlenou skladovou logistiku, která zohledňuje jak specifika malých jednotlivých dodávek, tak velkých kontejnerových zásilek. Zajišťujeme provádění všech služeb souvisejících s celým procesem objednávání. Maximální flexibilita a nejmodernější systémy. I nejkratší skladování dává smysl pouze tehdy, když dodávka dorazí k zákazníkovi tak, jak bylo požadováno. Naši odborníci se postarají o skladování s řízením trvanlivosti, šarží a sériových čísel, o vychystávání, balení a následné odesílání. Samozřejmě také zohledňujeme logistiku vratek a vypracováváme tak komplexní balíček pro celou skladovou logistiku. S vyspělými IT nástroji zvyšujeme vaši flexibilitu...
Správa zásob

Správa zásob

Na míru šitá služba Je skvělé vědět, že LSR Logistics byla založena odborníky na logistiku, kteří jsou připraveni nabídnout své zkušenosti svým klientům.
Pronájem stěhovacího vybavení

Pronájem stěhovacího vybavení

Pronájem stěhovacího vybavení je praktické řešení pro ty, kteří dávají přednost tomu, aby si stěhování zařídili sami. Tato služba nabízí širokou škálu stěhovacího vybavení, přizpůsobeného všem typům potřeb, aby vám pomohla bezpečně přepravit vaše věci. Ať už potřebujete krabice, vozíky nebo jiné vybavení, naše služba pronájmu vám poskytne vše, co potřebujete. Výběrem naší služby pronájmu stěhovacího vybavení získáte snadný přístup k vysoce kvalitnímu vybavení, které usnadňuje vaše stěhování. Zavazujeme se poskytovat flexibilní a cenově dostupnou službu, která vám umožní přizpůsobit si zážitek ze stěhování podle vašich preferencí. Důvěřujte naší službě pro bezproblémový pronájem stěhovacího vybavení.