Integral Print váš tiskárna brožur - REKLAMNÍ EDICE
Na rozdíl od informačních brožur, které mají za cíl informovat čtenáře o konkrétním tématu, slouží obchodní brožura jak k propagaci společnosti prostřednictvím různých informací o jejích produktech a službách, tak k podpoře prodeje těchto produktů. Proto by měla být navržena tak, aby obsahovala všechny prvky, které čtenář potřebuje, nejprve k lepšímu poznání společnosti, ale především k tomu, aby se rozhodl k nákupu.
Proto by návrh obchodní brožury měl směřovat k:
- přitažlivosti, zaměřením na vizuální stránku obálky a vnitřních stránek,
- zájmu čtenáře, prostřednictvím vizuálního vzhledu, titulků a obrázků,
- touze lépe poznat společnost a její produkty a služby, na základě dobře zpracované prezentace,
- podněcování k akci, tím, že čtenáře motivuje k zájmu o nabídku a k uskutečnění nákupu.