Produkty pro klagenitida (4)

Komunikační strategie

Komunikační strategie

Ve společnosti BDG Consulting GmbH vynikáme v vytváření komunikačních strategií, které zajišťují, že váš produkt je na německém trhu dobře pochopen. Zdůrazňujeme důležitost přesného a jasného sdělení. Ať už se jedná o zdokonalování stávajícího obsahu nebo vývoj nových komunikačních nástrojů, přizpůsobujeme náš přístup vašim potřebám. Naše služby zahrnují vývoj brožur, prezentací a materiálů pro veletrhy. Spolupracujeme se zkušenými grafickými designéry, fotografy, nezávislými novináři, textaři a kreativními lidmi, abychom zajistili vysokou úroveň profesionality. Další služby, které nabízíme, zahrnují: - Vývoj komunikačních konceptů - Kompletní marketingovou tvorbu včetně loga, firemní identity, definice značky a hodnot - PR poradenství a produkci německých textů pro PR účely nebo webové stránky - Revizi a optimalizaci stávajících komunikačních nástrojů
Kontrola kvality, Řízení reklamací, Q-Wall, Měření, Testování, Montáž a Služby třídění pro průmysl

Kontrola kvality, Řízení reklamací, Q-Wall, Měření, Testování, Montáž a Služby třídění pro průmysl

Díky našim 90 zaměstnancům pracujícím ve 3 směnách řešíme problémy našich zákazníků rychle, flexibilně a efektivně. Jsme specializováni na rychlé, efektivní a flexibilní testování průmyslových dílů. V současnosti pro naše zákazníky pracuje přibližně 90 odborníků ve 3 směnách. Naši zákazníci oceňují způsob naší práce, především však spolehlivost našich služeb. Kromě našich ručních pracovních míst můžeme nabídnout také automatizované testování pomocí kamerových systémů. Jsme řešitelé problémů našich zákazníků, okamžitě, flexibilně a výkonně. V oblasti montáže máme zkušenosti s komplexními elektronickými komponenty, složitými mechanickými sestavami a jednoduchými sériovými produkty. I zde spočívá naše síla v krátkých dodacích lhůtách, flexibilitě a spolehlivosti dodávek.
Telefonní školení zákaznického servisu a správy stížností - Praktický seminář

Telefonní školení zákaznického servisu a správy stížností - Praktický seminář

Tento „Telefontraining zákaznického servisu a řízení stížností“ vám poskytne potřebné nástroje a komunikační techniky pro vedení profesionálních a úspěšných telefonátů. Naučíte se, jak řídit rozhovory, jasně a přesně předávat informace a jak se zákazníkům na telefonu věnovat s důvěrou. Dále obdržíte techniky pro deeskalaci konfliktů a zvládání stížností, stejně jako tipy, jak zůstat klidní a profesionální i v stresových situacích. Praktickými cvičeními a rolovými hrami se naučíte, jak optimalizovat své komunikační dovednosti po telefonu a získáte větší jistotu a suverenitu, zejména v obtížných situacích. Během školení budou simulovány různé scénáře, abyste se připravili na různé situace v rozhovorech.
Partner v Reklamacích - Plánování / Logistika / Skladování / Marketing

Partner v Reklamacích - Plánování / Logistika / Skladování / Marketing

JSTE DODAVATEL, KTERÝ SE DOSTAL DO TÉTO SITUACE? FRESH LINE FRUIT SERVICES JE VAŠÍ KONTAKTNÍ OSOBOU V TÉTO SITUACI! Rychle zprostředkováváme ovoce a zeleninu našim obchodním partnerům. Působíme ze západního Německa na celém území Evropy. S námi po vašem boku nezůstanete se svým zbožím. KONTAKTUJTE NÁS, ABYCHOM SE MOHLI ZAPOJIT DO PRODEJE VAŠICH ZBOŽÍ. PŮSOBÍME RYCHLE, JEDNODUŠE A SPOLEHLIVĚ.