Produkty pro kvalita management systém (5)

Řízení kvality - Služby

Řízení kvality - Služby

Nejvyšší bezpečnost pro vaše procesy Kvalita není náhoda. Využijte nejvyšší spolehlivosti procesů, od nápadu přes vývoj až po hotový produkt. Více než 14 let zkušeností, intenzivní know-how v oblasti plnění plynem a kvalifikovaní zaměstnanci jsou základem úspěšných aplikací. Jako tým pracujeme na tom, abychom vás inspirovali - s kompetencí, spolehlivostí a kvalitou. Systém řízení kvality s nejmodernější technologií Kontinuální řízení kvality dokumentuje všechny procesy: Vaše objednávky jsou spravovány systémem ERP, Microsoft AX, všechna data související s kvalitou jsou uložena v knihovnách Share Point pro bezpečné uchovávání, vyhodnocení a dokumentaci. Téměř celé řízení kvality je založeno na IT. Rozhraní k proprietárním softwarovým řešením umožňují externí připojení k datům souvisejícím s kvalitou - nejvyšší transparentnost pro vás a vaše procesy. Dokumentováno Spolehlivá sledovatelnost šarží: konzistentně, od zdroje až po láhev. Naše aktuálně jedinečná databáze válců ukládá všechny importy.
Zajištění kvality (QA)

Zajištění kvality (QA)

Naše komplexní služby zajištění kvality (QA) zaručují spolehlivost a výkon vašeho softwaru. Náš specializovaný QA tým provádí důkladné testování během celého vývojového cyklu, včetně funkčního, výkonnostního a bezpečnostního testování. Identifikujeme a řešíme problémy včas, čímž zajišťujeme, že váš produkt splňuje nejvyšší standardy kvality, použitelnosti a souladu před uvedením do provozu.
Organizační rozvoj

Organizační rozvoj

Roste vaše firma rychleji než vaše procesy? Rádi vám poskytneme individuální podporu.
Lean Management: Základy a Metody Lean Managementu

Lean Management: Základy a Metody Lean Managementu

Kernová myšlenka a základní principy Lean managementu (LM), nejběžnější nástroje LM, implementace základních principů v praxi, cvičení metod na základě příkladů z praxe, zajištění úspěšného zavedení, projektování multiplicity LM. Metody výuky ------------------------------------- Trenéři Rhein S.Q.M. spojují cílené teoretické základy s praktickými příklady v rámci cvičebních sekvencí s účastníky tak, aby byly základy a metody Lean managementu pochopeny prakticky. Délka semináře -------------------------- 2,0 – 4,0 dny (v závislosti na přání zákazníka)
Optimalizace Procesů

Optimalizace Procesů

Optimalizace procesů - jak začít? Jakákoli společnost, která chce dlouhodobě udržovat zlepšené procesy, musí nejprve zvážit vizi, směr nebo cíl (1). Nejefektivnějším způsobem, jak úspěšně motivovat zaměstnance, je jasná komunikace vize, směru a cílů. Optimalizace procesů vyžaduje změnu v současném způsobu práce, proto je velmi důležité, aby se zaměstnanci ztotožnili s vizí, směrem a cíli společnosti. Jakmile je směr potvrzen a dohodnut, je třeba efektivně analyzovat současnou situaci pro optimalizaci procesu (2). Pochopení současné situace bez subjektivního balastu je klíčem k efektivní optimalizaci procesů. Zaměstnanci přímo zapojení do procesu se podílejí na analýze současné situace a systematicky prezentují aktuální stav pomocí lean metod.