Produkty pro logistika (6)

Rámcové smlouvy pro správu nemovitostí a bytová družstva

Rámcové smlouvy pro správu nemovitostí a bytová družstva

Pro individuální požadavky v oblasti správy nemovitostí nebo bytových družstev nabízíme rámcové smlouvy s možnými slevovými akcemi pro speciální projekty. V našich cenově stabilních rámcových smlouvách lze stanovit rozsah našich stanovených služeb, jakož i podrobnosti o podmínkách na různých místech a chování při stěhování na místě. Při osobním jednání společně dohodneme vámi požadované rámcové podmínky. Pro bezproblémovou spolupráci máte vždy k dispozici stejné kontaktní osoby. Tyto osoby se postarají nejen o časové plánování a stěhování, ale také o doplňkové služby, jako jsou škody ve společných prostorách a reklamace.
Logistika - Skladování - Skladová logistika, Správa skladu a Správa zásob

Logistika - Skladování - Skladová logistika, Správa skladu a Správa zásob

Pokud potřebujete zpracovávat, vychystávat, skladovat, balit a odesílat zboží, nabízíme čisté výrobní a skladové prostory. Například pro kosmetické výrobky, léky a farmaceutické produkty, DVD, CD, knihy a hračky. Skladovací kapacity: 400 míst pro europalety ve vysokém regálu 2.500 m² skladové plochy Co nás odlišuje: Zaměstnáváme specializovaný školený personál. Nákladní a vykládací stanice zajišťují plynulý průběh. Bezpečnost: Pohybové senzory a trvalé video sledování ve všech bezpečnostně relevantních oblastech uvnitř i venku Zabezpečení všech přístupů Přímé napojení na bezpečnostní službu Požární monitoring a rolovací vrata
Logistika a Skladování

Logistika a Skladování

Jako systémový dodavatel víme, jak důležité je, abyste se, naši zákazníci, mohli spolehnout na včasné dodání součásti. Proto se od Esterer rádi postaráme o organizaci přepravy vašeho odlitkového nástroje a to rychle a pohodlně pro vás! To znamená: Řekněte nám, kdy a kde potřebujete svou součást a my se postaráme o vyřízení všech otázek týkajících se dodávky. Máte dotazy k naší nabídce nebo další přání? Pak neváhejte a kontaktujte nás! Rádi vám pomůžeme – kdekoli a kdykoli.
Přestěhování Kanceláří a Administrativy

Přestěhování Kanceláří a Administrativy

Přestěhování úřadů, institucí a kanceláří představuje zcela zvláštní výzvu. Koneckonců, běžný provoz by měl pokračovat co nejméně rušivě a bez přerušení. Exaktní, individuální logistický a časový plán Individuální nabídka s časovým a personálním plánem Realizace stěhování na přání i mimo vaše pracovní hodiny, v noci nebo o víkendu Demontáž a montáž vašeho kancelářského vybavení Plánování IT a sítí Odpojení a opětovné připojení, stejně jako odborné balení počítačové techniky Vybalení a zabalení vašeho archivu Transport trezorů Speciální přepravy Řemeslné služby jako pokládka koberců, elektro a vodovodní přípojky, malířské práce Truhlářské úpravy vašeho vybavení/nábytku Certifikované zničení vašich starých dokumentů Likvidace nábytku a odpadu Meziskladování dokumentů a kancelářského vybavení Úklidový servis po stěhování Osobní péče vašeho stěhovacího poradce během celého stěhování
Přesun projektu

Přesun projektu

Pokud se vaše firma chystá na stěhování nebo máte zvláštní velký projekt stěhování, jsme vaším partnerem pro stěhování.
Výroba potrubních cívek

Výroba potrubních cívek

Trubkový spool pro vše. Předvýroba trubkových spoolů, včetně detailního plánování v CAD, nám umožňuje dodávat kompletní systémy.