Produkty pro manig (7)

IT podpora

IT podpora

•Technická podpora v reálném čase: Poskytování okamžité technické pomoci k řešení problémů uživatelů. •Preventivní údržba: Provádění pravidelných kontrol a aktualizací k prevenci poruch. •Správa oprav a aktualizací: Instalace a správa bezpečnostních záplat a softwarových aktualizací. •Dedikovaná uživatelská podpora: Přidělení dedikované podpory pro odpovědi na dotazy a obavy uživatelů. •Monitorování výkonu: Nepřetržité sledování výkonu systémů a sítí s upozorněními v reálném čase. •Školení uživatelů: Poskytování školení zaměstnancům pro efektivní využívání technologií. •Správa uživatelských účtů: Vytváření, úprava a odstraňování uživatelských účtů a přístupových práv. •Podpora pro tiskárny a skenery •Podpora pro audiovizuální techniku •Personalizované servisní smlouvy
Řízení vztahů se zákazníky

Řízení vztahů se zákazníky

Sledování zákazníků Optimalizujte sledování prodeje a příležitostí prostřednictvím komentářů, plánovaných akcí a připomínek v zákaznických záznamech.
Infrastruktura sítí

Infrastruktura sítí

• Analýza potřeb v oblasti sítě: Hodnocení specifických požadavků na síť a individuální plánování. • Návrh škálovatelných sítí: Vytváření a nasazení vysoce škálovatelných LAN/WAN sítí. • Pokročilá konfigurace zařízení: Odborné nastavení směrovačů, přepínačů a firewallů. • Pokročilé zabezpečení s IDS: Implementace pokročilých bezpečnostních řešení, včetně detekce hrozeb (IDS). • Monitoring 24/7 výkonu: Nepřetržité sledování výkonu sítě a proaktivní správa incidentů. • Bezpečný VPN klient: Konfigurace VPN Client-to-Site pro bezpečný přístup odkudkoli. • Bezpečný VPN Site-to-Site: Konfigurace VPN Site-to-Site pro bezpečné propojení více firemních lokalit. • Kvalita služby (QoS): Implementace QoS pro zajištění prioritizace kritického provozu. • Výkonné Wi-Fi sítě • Zabezpečení sítě pomocí 802.
Instalace sítě

Instalace sítě

Efektivní počítačový systém vyžaduje spolehlivou a stabilní síť. Tímto způsobem máte vždy přístup ke svým zdrojům, aplikacím a souborům. A to bezpečně.
Správa Aktiv - Denní Operace

Správa Aktiv - Denní Operace

Správa aktiv Udržujte komplexní přehled o všech fyzických zdrojích vaší společnosti, ať už jsou používány společně nebo přiděleny agentům.
Kontakty - Řízení vztahů se zákazníky

Kontakty - Řízení vztahů se zákazníky

Kontakty Udržujte komplexní informace o všech společnostech a osobách, se kterými pracujete.
Mailings - Řízení vztahů se zákazníky

Mailings - Řízení vztahů se zákazníky

Mailings Organizujte své mailings na základě kontaktů v KeyOffice.