Produkty pro manig (290)

Správa

Správa

Ve veřejné správě se čím dál tím méně jedná o pouhou administraci.
Tepelný management

Tepelný management

Přenos tepla konvekcí, zářením a vedením tepla // Zkoumání termomechaniky // Přenos tepla konvekcí, zářením a vedením tepla // termodynamická roztažnost // Propojení analýz teplotního pole a proudění // Analýzy termického proudění s chemickými reakcemi // Analýzy termického šoku // Vypracování chladicích konceptů
Poradenství a Služby

Poradenství a Služby

Vždy skvěle poradenství Ve spolupráci s našimi zákazníky se považujeme za poradce, vývojáře, výrobce a partnery. Rádi se zapojujeme do vývojových projektů již v rané fázi a přinášíme nápady, které přispívají k lepším celkovým řešením. Díváme se za hranice a navrhujeme naše produkty ve všech detailech tak, aby měly maximální technický a ekonomický přínos. S našimi osvědčenými službami nabízíme zákazníkům nad rámec našich produktů nejlepší možnou podporu. To znamená: jednáme rychle a spolehlivě, jsme k dispozici našim zákazníkům a přemýšlíme s nimi. To zahrnuje i logistické koncepty, díky nimž dodáváme just in time a přizpůsobujeme se zákaznickým procesům ve vývoji a výrobě.
Interní Audity / Interní Audit

Interní Audity / Interní Audit

Naši zkušení auditoři vám pomohou s cíleným prováděním vašich interních auditů (Audity právní shody, Systémové audity/audity 1. strany, 'Audity likvidace' atd.).
Údržbářská služba

Údržbářská služba

Naši zkušení a přátelští správci budov jsou vám i vašim nájemcům k dispozici jako kompetentní kontaktní osoby. Nabízíme vám kompletní spektrum služeb v oblasti správy budov – vše z jedné ruky a naprosto spolehlivě. Ať už se jedná o služby správce budov, menší opravy nebo rozsáhlé rekonstrukční práce – při péči o vaši budovu se vykonává celá řada činností. Pro náš všestranný servis budov nasazujeme pouze vysoce kvalifikované odborníky.
Údržbářská služba

Údržbářská služba

Rádi se postaráme o pravidelné zametání vaší garáže nebo o důkladné jarní úklidy. Vaši nemovitost udržujeme vždy v perfektním stavu. Náš TÝM je kdykoli připraven a s nejlépe vybavenými stroji a profesionálními zařízeními udržuje vaše technické zařízení v provozuschopném stavu, stejně jako vaši zahradu, zelené plochy nebo garáže v TOP kondici!
Částečný CFO - Dočasný CFO / Kontrolor / Finanční manažer / CFO jako služba

Částečný CFO - Dočasný CFO / Kontrolor / Finanční manažer / CFO jako služba

AAAgiler nabízí individuální řešení finančního managementu pro středně velké podniky jako „CFO jako služba“ (CFOaaS), a to v následujících oblastech: - Finanční poradenství pro firmy (včetně bankovních úvěrů, vyjednávání smluv a refinancování s bankami a investory, bankovní /investorské vztahy) / Treasury / Řízení rizik - „Controlling jako služba“ (včetně plánování / rozpočtu, prognózy, kalkulace nákladů na produkty, výpočet cen) - Restrukturalizace podniků / sanace v krizových a mimořádných situacích a prevenci insolvencí - Compliance & Interní kontrola
Dehoust Správce deště RM3

Dehoust Správce deště RM3

Pro efektivní využití dešťové vody je Dehoust Rain Manager tím správným řešením, protože automaticky dodává čistou dešťovou vodu z cisterny na odběrné místo.
Generální dodavatel / Projektový management

Generální dodavatel / Projektový management

Jako váš partner poradíme, navrhneme a realizujeme automatizační zařízení nebo kompletní výrobní linky. Jako základ vaší automatizace používáme naše standardizované lisovací, montážní a svařovací moduly a vyvíjíme pro vás z nich zařízení na klíč. Na základě vaší specifikace a našich znalostí zapojíme vhodné spolupracující partnery z našeho rozsáhlého dodavatelského portfolia. Zkušení projektoví manažeři úspěšně realizují váš projekt.
Stůl Nuvi včetně kabelového kanálu a stojanu na monitor dostupný v různých velikostech a barvách.

Stůl Nuvi včetně kabelového kanálu a stojanu na monitor dostupný v různých velikostech a barvách.

Schreibtisch Nuvi inkl. Kabelkanal und Monitorständer - 25 mm starke Melaminharz beschichtete Mehrschicht Tischplatte mit Starkkanten - zwei Kabelauslassdosen - Höhenverstellbare Bodengleiter
Obchodní transakce

Obchodní transakce

Dáváme význam podnikatelským nástupnictvím.
Služby

Služby

Považujeme za svou úlohu podporovat vás ve vašich procesech a nabízíme vám také další služby nad rámec samotného zpracování.
Správa účastníků

Správa účastníků

Koordinujeme a spravujeme registraci vašich účastníků, od vytvoření registrační platformy, správy hotelových pokojů až po zprávu o aktuálním stavu rezervací.
Správa vratek od profesionálů včetně kontroly a rezervace

Správa vratek od profesionálů včetně kontroly a rezervace

U nás jsou vrácení zboží rychle přijímána a kontrolována. Kde se odesílá, tam vždy vznikají také vrácení nebo zpětné zásilky. V závislosti na odvětví může být jejich podíl až přes 60 %. Existuje celá řada postupů, jak se s vrácením zboží vypořádat. Při tom se vždy řídíme odvětvím a přáními konkrétního zákazníka. Obvykle kontrolujeme příchozí vrácení podle dohodnutých kritérií a bezvadné zboží vracíme zpět do skladu. Vrácení zboží jsou rychle přijímána a kontrolována. Koneckonců, objednatelé mohou být finančně ulehčeni pouze tehdy, když je zboží bezvadné a opět použitelné. Tyto kontroly se všemi souvisejícími zápisy provádíme vždy v rámci dohodnutých časových rámců.
Řízení inovací

Řízení inovací

Skupina JOPP pracuje s nezávislým předvývojovým týmem na průlomových produktových nápadech.
Zdrojový kód správce CANopen CiA 302

Zdrojový kód správce CANopen CiA 302

Zdrojový kód správce zásobníku CANopen od SYS TEC obsahuje kompletní funkčnost pro implementaci zařízení Manager, NMT Master nebo Slave podle specifikací CANopen CiA 302.
Správa reklamací / CAPA – REM.Net

Správa reklamací / CAPA – REM.Net

REM.Net vás podporuje s 8D zprávami, Ishikawa diagramy, metodou 5-Why a mnoha dalšími v každodenním pracovním postupu reklamací.
Správa sítí/projektů - Služby

Správa sítí/projektů - Služby

HIAT podporuje malé a střední podniky (MSP) při vývoji výzkumných, vývojových a demonstračních projektů, od definice projektových návrhů, přes nalezení vhodných dotačních programů, až po projektový management. Například HIAT vede síť Hyport@Müritz, kterou financuje Ministerstvo hospodářství Meklenburska-Předního Pomořanska. V rámci této sítě jsou zastoupeny MSP s cílem realizovat demonstrační projekty v oblasti vodíkové infrastruktury a aplikací palivových článků (např. palivovými články poháněné pomocné generátory pro jachty, obytné lodě a výletní lodě, stejně jako vodíkové čerpací stanice).
Řídicí software Vizualizace displeje

Řídicí software Vizualizace displeje

Zobrazení Vizualizace Grafické znázornění procesních akcí, měřicích hodnot a výsledků testů
Správa obsahu

Správa obsahu

Spravujeme, vytváříme a upravujeme vaše digitální informace během celého jejich životního cyklu. Mediálně neutrální uchovávání dat je pro nás zvlášť důležité, takže můžeme obsah na požádání zpřístupnit například jako PDF nebo HTML dokument. Díky tomuto způsobu vytváření a správy dat jsme schopni poskytnout každý záznam pro všechny kanály. Díky centrálnímu a dobře organizovanému řízení obsahu výrazně snižujete náklady na údržbu dat.
Správa C-dílů

Správa C-dílů

Získávání C-dílů způsobuje ve srovnání s jejich hodnotou vysokou administrativní zátěž. C-díly se vyznačují tím, že představují přibližně 80 % podílu na sortimentu dílů společnosti, přičemž jejich nákupní objem činí pouze asi 20 %. Vzhledem k velkému počtu dodavatelů a mnoha jednotlivým objednávkám vzniká u C-dílů největší objednávková zátěž. To vede k nepřiměřeně vysokým procesním nákladům v poměru k nákupní ceně.
Správa Nástrojů a Strojů

Správa Nástrojů a Strojů

Dát vám správné nástroje do rukou - to je středobodem řešení v oblasti produktových skupin nástrojů a strojů. Více než 15 000 položek se nachází v sortimentu nástrojů Würth Industrie Service: Zpracování materiálu ( vrtání, lisování, frézování, zahlubování, odhrotování, řezání závitů, povrchová úprava, dělení) Ruční nástroje (kleště, nůžky, šroubováky, klíče, úderové a upínací nástroje, měřicí nástroje) Stroje (elektrické, akumulátorové a pneumatické stroje)
Technické Koncepty a Plánování Zařízení

Technické Koncepty a Plánování Zařízení

Technické koncepty pro plánování zařízení v oblasti technického požárního ochrany Plánujete novou výstavbu zařízení nebo větší modernizační opatření svých výrobních zařízení a potřebujete odborné znalosti o možných technických řešeních pro požární ochranu? V rámci plánování zařízení se vypracovávají technické koncepty, které mohou zabránit provozním přerušením a materiálním škodám pomocí správných opatření. Zajistěte s odstupňovaným konceptem ve vaší společnosti dostupnost vašich zařízení a tím vytvořte důvěru zákazníků.
Správa C-dílů

Správa C-dílů

V oblasti správy C-dílů patříme mezi přední poradenské firmy v Německu. Díky naší 360° analýze vám slibujeme komplexní pohled na vaši firmu.
Řídicí software - ProRecipe XT

Řídicí software - ProRecipe XT

ProRecipe XT® je intuitivní systém pro správu receptur pro všechny manuální a poloautomatické procesy receptur. Inovativní software zajišťuje úplnou, kontrolovanou bezpečnost výroby v potravinářském, farmaceutickém, kosmetickém a mnoha dalších průmyslech. Intuitivní řízení a sledování procesů receptur Flexibilně integrovatelný do výrobních systémů Zaručuje sledovatelnost kvality produktů Splňuje validační požadavky farmaceutického průmyslu Funkce: Management, Sledování, Bezpečnost Aplikace: pro potraviny
abacusPlus CRM – Řízení vztahů se zákazníky

abacusPlus CRM – Řízení vztahů se zákazníky

Nezbytná součást všech našich softwarových řešení - Speciálně navrženo pro správu vztahů se zákazníky - Nezbytná součást péče o stávající zákazníky a akvizice nových zákazníků dnes...
CountVision Cloud

CountVision Cloud

CountVision Cloud vám umožňuje provozovat CountVision bez dodatečné IT infrastruktury a přizpůsobit rozsah softwaru vašim požadavkům kdykoli. Ovládání probíhá prostřednictvím webového prohlížeče. CountVision Cloud vám umožňuje provozovat CountVision bez dodatečné IT infrastruktury a přizpůsobit rozsah softwaru vašim požadavkům kdykoli. Ovládání probíhá prostřednictvím webového prohlížeče. - Všechny funkce CountVision jsou k dispozici - Žádné náklady na pořízení hardwaru a softwaru - Žádné interní náklady na administraci - Vždy na nejnovější verzi - Vždy k dispozici nejnovější funkce - Plug&Play kompatibilní s NZR systémovou technikou - Pokud chcete zapojit své stávající měřiče (alternativní výrobce), kontaktujte nás předem. Bezpečnost: Vaše data jsou uložena a zpracovávána výhradně v Německu v Open Telekom Cloud. Datová centra Telekomu jsou navíc certifikována podle ISO 27001.
Barcodescanner s kompletní liniovou integrací od IDH pro optimalizované logistické procesy

Barcodescanner s kompletní liniovou integrací od IDH pro optimalizované logistické procesy

Náš barcodescanner s liniovou integrací nabízí výkonné řešení pro automatizované shromažďování dat a bezproblémovou integraci do stávajících výrobních a logistických linek. S tímto skenerem mohou společnosti zajistit spolehlivou a přesnou identifikaci produktů a nákladních jednotek přímo v průběhu výroby. Barcodescanner je ideální pro odvětví jako logistika, maloobchod, automobilový průmysl, potravinářství a farmaceutický průmysl, kde je vyžadována vysoká kvalita dat a efektivita. Barcodescanner je vybaven moderní, výkonnou skenovací technologií, která umožňuje rychlé a přesné zachycení čárových kódů v různých formátech. Díky integraci do stávajících výrobních nebo dopravních linek nedochází k přerušení toku materiálu, což zajišťuje kontinuální a automatizované shromažďování dat. Naše řešení podporuje bezproblémovou sledovatelnost, optimalizuje logistické procesy a minimalizuje chyby v řízení zásob. Díky flexibilním rozhraním a jednoduchému ovládání může být barcodescanner rychle integrován do různých systémových prostředí. S tímto řešením profitují společnosti z efektivnější liniové integrace, vyšší přesnosti a optimalizovaných procesů. Spolehněte se na náš barcodescanner s liniovou integrací, abyste automatizovali své procesy shromažďování dat a zvýšili efektivitu svých výrobních a logistických linek.
Digitální pracovní prostor

Digitální pracovní prostor

Rosa Workspace je samostatná služba pro digitální transformaci a zvyšování efektivity. Mezi naše služby patří change management, optimalizace digitálních pracovních míst, cloudové a softwarové licencování, hosting a IT podpora prostřednictvím managed services. Náš tým podporuje zavádění nových nástrojů, zlepšuje kolaborativní pracovní prostředí, optimalizuje licenční modely a nabízí globální cloudová a hostingová řešení. S našimi na míru šitými onboardingovými a školícími nabídkami zajišťujeme, že změny probíhají hladce, zatímco managed services ulehčují IT týmům, nebo náš komplexní support také podporuje firmy bez vlastní IT oddělení.
Správa zákaznického toku - Vstupenky pro systémy S3 a M3

Správa zákaznického toku - Vstupenky pro systémy S3 a M3

Standardní barvy bílá, modrá, zelená a růžová jsou k dispozici pro tříciferná čísla.