Produkty pro manig (123)

Tepelný management

Tepelný management

Přenos tepla konvekcí, zářením a vedením tepla // Zkoumání termomechaniky // Přenos tepla konvekcí, zářením a vedením tepla // termodynamická roztažnost // Propojení analýz teplotního pole a proudění // Analýzy termického proudění s chemickými reakcemi // Analýzy termického šoku // Vypracování chladicích konceptů
Interní Audity / Interní Audit

Interní Audity / Interní Audit

Naši zkušení auditoři vám pomohou s cíleným prováděním vašich interních auditů (Audity právní shody, Systémové audity/audity 1. strany, 'Audity likvidace' atd.).
Údržbářská služba

Údržbářská služba

Naši zkušení a přátelští správci budov jsou vám i vašim nájemcům k dispozici jako kompetentní kontaktní osoby. Nabízíme vám kompletní spektrum služeb v oblasti správy budov – vše z jedné ruky a naprosto spolehlivě. Ať už se jedná o služby správce budov, menší opravy nebo rozsáhlé rekonstrukční práce – při péči o vaši budovu se vykonává celá řada činností. Pro náš všestranný servis budov nasazujeme pouze vysoce kvalifikované odborníky.
Údržbářská služba

Údržbářská služba

Rádi se postaráme o pravidelné zametání vaší garáže nebo o důkladné jarní úklidy. Vaši nemovitost udržujeme vždy v perfektním stavu. Náš TÝM je kdykoli připraven a s nejlépe vybavenými stroji a profesionálními zařízeními udržuje vaše technické zařízení v provozuschopném stavu, stejně jako vaši zahradu, zelené plochy nebo garáže v TOP kondici!
Obchodní transakce

Obchodní transakce

Dáváme význam podnikatelským nástupnictvím.
Správa účastníků

Správa účastníků

Koordinujeme a spravujeme registraci vašich účastníků, od vytvoření registrační platformy, správy hotelových pokojů až po zprávu o aktuálním stavu rezervací.
Správa vratek od profesionálů včetně kontroly a rezervace

Správa vratek od profesionálů včetně kontroly a rezervace

U nás jsou vrácení zboží rychle přijímána a kontrolována. Kde se odesílá, tam vždy vznikají také vrácení nebo zpětné zásilky. V závislosti na odvětví může být jejich podíl až přes 60 %. Existuje celá řada postupů, jak se s vrácením zboží vypořádat. Při tom se vždy řídíme odvětvím a přáními konkrétního zákazníka. Obvykle kontrolujeme příchozí vrácení podle dohodnutých kritérií a bezvadné zboží vracíme zpět do skladu. Vrácení zboží jsou rychle přijímána a kontrolována. Koneckonců, objednatelé mohou být finančně ulehčeni pouze tehdy, když je zboží bezvadné a opět použitelné. Tyto kontroly se všemi souvisejícími zápisy provádíme vždy v rámci dohodnutých časových rámců.
Zdrojový kód správce CANopen CiA 302

Zdrojový kód správce CANopen CiA 302

Zdrojový kód správce zásobníku CANopen od SYS TEC obsahuje kompletní funkčnost pro implementaci zařízení Manager, NMT Master nebo Slave podle specifikací CANopen CiA 302.
Řídicí software Vizualizace displeje

Řídicí software Vizualizace displeje

Zobrazení Vizualizace Grafické znázornění procesních akcí, měřicích hodnot a výsledků testů
Správa obsahu

Správa obsahu

Spravujeme, vytváříme a upravujeme vaše digitální informace během celého jejich životního cyklu. Mediálně neutrální uchovávání dat je pro nás zvlášť důležité, takže můžeme obsah na požádání zpřístupnit například jako PDF nebo HTML dokument. Díky tomuto způsobu vytváření a správy dat jsme schopni poskytnout každý záznam pro všechny kanály. Díky centrálnímu a dobře organizovanému řízení obsahu výrazně snižujete náklady na údržbu dat.
Správa Nástrojů a Strojů

Správa Nástrojů a Strojů

Dát vám správné nástroje do rukou - to je středobodem řešení v oblasti produktových skupin nástrojů a strojů. Více než 15 000 položek se nachází v sortimentu nástrojů Würth Industrie Service: Zpracování materiálu ( vrtání, lisování, frézování, zahlubování, odhrotování, řezání závitů, povrchová úprava, dělení) Ruční nástroje (kleště, nůžky, šroubováky, klíče, úderové a upínací nástroje, měřicí nástroje) Stroje (elektrické, akumulátorové a pneumatické stroje)
Technické Koncepty a Plánování Zařízení

Technické Koncepty a Plánování Zařízení

Technické koncepty pro plánování zařízení v oblasti technického požárního ochrany Plánujete novou výstavbu zařízení nebo větší modernizační opatření svých výrobních zařízení a potřebujete odborné znalosti o možných technických řešeních pro požární ochranu? V rámci plánování zařízení se vypracovávají technické koncepty, které mohou zabránit provozním přerušením a materiálním škodám pomocí správných opatření. Zajistěte s odstupňovaným konceptem ve vaší společnosti dostupnost vašich zařízení a tím vytvořte důvěru zákazníků.
Správa C-dílů

Správa C-dílů

V oblasti správy C-dílů patříme mezi přední poradenské firmy v Německu. Díky naší 360° analýze vám slibujeme komplexní pohled na vaši firmu.
Barcodescanner s kompletní liniovou integrací od IDH pro optimalizované logistické procesy

Barcodescanner s kompletní liniovou integrací od IDH pro optimalizované logistické procesy

Náš barcodescanner s liniovou integrací nabízí výkonné řešení pro automatizované shromažďování dat a bezproblémovou integraci do stávajících výrobních a logistických linek. S tímto skenerem mohou společnosti zajistit spolehlivou a přesnou identifikaci produktů a nákladních jednotek přímo v průběhu výroby. Barcodescanner je ideální pro odvětví jako logistika, maloobchod, automobilový průmysl, potravinářství a farmaceutický průmysl, kde je vyžadována vysoká kvalita dat a efektivita. Barcodescanner je vybaven moderní, výkonnou skenovací technologií, která umožňuje rychlé a přesné zachycení čárových kódů v různých formátech. Díky integraci do stávajících výrobních nebo dopravních linek nedochází k přerušení toku materiálu, což zajišťuje kontinuální a automatizované shromažďování dat. Naše řešení podporuje bezproblémovou sledovatelnost, optimalizuje logistické procesy a minimalizuje chyby v řízení zásob. Díky flexibilním rozhraním a jednoduchému ovládání může být barcodescanner rychle integrován do různých systémových prostředí. S tímto řešením profitují společnosti z efektivnější liniové integrace, vyšší přesnosti a optimalizovaných procesů. Spolehněte se na náš barcodescanner s liniovou integrací, abyste automatizovali své procesy shromažďování dat a zvýšili efektivitu svých výrobních a logistických linek.
Digitální pracovní prostor

Digitální pracovní prostor

Rosa Workspace je samostatná služba pro digitální transformaci a zvyšování efektivity. Mezi naše služby patří change management, optimalizace digitálních pracovních míst, cloudové a softwarové licencování, hosting a IT podpora prostřednictvím managed services. Náš tým podporuje zavádění nových nástrojů, zlepšuje kolaborativní pracovní prostředí, optimalizuje licenční modely a nabízí globální cloudová a hostingová řešení. S našimi na míru šitými onboardingovými a školícími nabídkami zajišťujeme, že změny probíhají hladce, zatímco managed services ulehčují IT týmům, nebo náš komplexní support také podporuje firmy bez vlastní IT oddělení.
Optimalizace energie pro odsávací systémy

Optimalizace energie pro odsávací systémy

Stooss abluftconsulting GmbH nabízí komplexní služby optimalizace energie pro průmyslové odvětrávací systémy. Naše řešení snižují provozní náklady a zvyšují efektivitu integrací využití odpadního tepla, energeticky efektivních komponentů a optimalizovaných procesů. S pomocí na míru šitých konceptů a nejmodernější technologie snižujeme emise CO₂ a aktivně přispíváme k udržitelnosti. Analýzou vašich stávajících systémů vyvíjíme individuálně přizpůsobená opatření pro dlouhodobé úspory energie. Vlastnosti a výhody: - Na míru šitá řešení: Přizpůsobení specifickým provozním požadavkům. - Zvyšování efektivity: Snížení nákladů na energii a emisí CO₂. - Technologická odbornost: Integrace nejmodernějších komponentů a postupů. - Udržitelnost: Ekologická optimalizace pro dlouhodobý úspěch.
Šroubový dopravník od KÖBO ECO>PROCESS GmbH

Šroubový dopravník od KÖBO ECO>PROCESS GmbH

Šroubové dopravníky se používají pro mezilehlou přepravu krátkých a dlouhých třísek pod stroji nebo z bunkrů na třísky. Jejich velikost závisí na typu třísky a akumulaci třísek. Funkčnost: • Přeprava třísek pomocí rotujícího šroubového dopravníku / přeprava materiálu pomocí Archimédova šroubu • Šroubový dopravník je umístěn v trubce nebo žlabu a je poháněn převodovým motorem • Sypký materiál leží na "závitu" a je přepravován požadovaným směrem díky nepřetržité rotaci • Velikost dopravníků závisí na typu sypkého materiálu a třísek • Horizontální, vertikální nebo nakloněná přeprava materiálu Typické případy použití: • Odstranění třísek z bunkrů na třísky • Sací uzávěry pneumatických sacích systémů nebo stanic pro návrat čerpadel • Mezilehlá přeprava krátkých a dlouhých třísek • Vypouštění třísek z bunkrů na třísky, šnekový hřídel s nepřetržitým nebo progresivním stoupáním • Vypouštění filtračního koláče po filtraci chladicí kapaliny Výhody pro zákazníky: • Cílené dávkování třísek/dávkované odstraňování třísek díky provozu s frekvenčními měniči • Možnost nastavitelné rychlosti přepravy s provozem FU • Efektivní přepravní řešení s nízkými prostorovými nároky • Robustní konstrukce pro extrémní pracovní podmínky, proto málo náchylná k poruchám Technické údaje: • Přepravovaný materiál: krátké třísky a sypké materiály • Šířka/užitná šířka [mm]: Ø80-500 • Délka [m]: max. 10
Pronájem Zvedacích a Klouzavých Zařízení - Jak Řídíme Operace

Pronájem Zvedacích a Klouzavých Zařízení - Jak Řídíme Operace

Můžete důvěřovat AIS EURELO, že zvedne a přemístí vaše stroje a zařízení, ať už jsou vaše provozní požadavky jakékoli. Naše široká flotila zvedacího zařízení zahrnuje zařízení pro zvedání a klouzání, které nám umožňuje pracovat flexibilně a navrhovat přesuny zařízení podle vašich požadavků; kdekoli v Evropě a přes hranice. Nejlepší řešení pro zvedání a klouzání V AIS EURELO vám můžeme nabídnout ta nejlepší řešení pro zvedání a klouzání, protože jsme investovali do toho nejlepšího zvedacího a klouzacího zařízení. Naše zvedací systémy mohou zvedat, spouštět, otáčet, naklánět a posouvat vaše těžké stroje a zařízení až do 1000t, což nám umožňuje bezpečně zvedat a přesouvat stroje, i když je prostor omezený.
Elektronické Sestavy, Zařízení a Systémy – Správa Materiálů

Elektronické Sestavy, Zařízení a Systémy – Správa Materiálů

Přebíráme plnou odpovědnost za materializaci projektů našich zákazníků, ať už se jedná o elektronické součástky, plošné spoje, montážní díly nebo zakázkové výrobky.
Regulace, Řízení kvality, GMP standardy

Regulace, Řízení kvality, GMP standardy

S procesy certifikovanými podle GMP dodržujeme nejvyšší standardy a požadavky na vývoj, výrobu a registraci výrobků vyráběných na zakázku (NEM, zdravotnické prostředky). Farmaceutická zakázková výroba, výroba zdravotnických prostředků a vysoký standard kvality při výrobě a zpracování prášků a doplňků stravy kladou vysoké nároky na kontrolu kvality a zajištění kvality při získávání surovin, výrobě a hodnocení hotových výrobků. Moderní, farmaceuticky standardizované metody a zařízení kontrolují a monitorují předepsanou kvalitu v jednotlivých výrobních fázích. Interní mechanismy kontroly kvality a aplikace produktově specifických analytických metod z vlastního vývoje zajišťují co nejvyšší přesnost a preciznost hodnocení kvality.
Nákup

Nákup

Zajišťujeme vše Díky zavedenému řízení dodavatelského řetězce ve společnosti SERO dosahujeme s našimi celosvětovými nákupními aktivitami u výrobců a distributorů nejlepších cen při vynikající kvalitě. Z toho mají prospěch naši zákazníci. Pravidelnými benchmarkingovými akcemi kontrolujeme konkurenceschopnost našich dodavatelů. Dostupnost nakupovaných dílů zajišťujeme rozsáhlými logistickými systémy. To zahrnuje JIT a KANBAN dodávky u A- a B-dílů, stejně jako konsignační sklady u C-dílů. Vynikající dispoziční systém SERO zaručuje optimalizované zásoby s nízkými úrovněmi zásob při maximální připravenosti k dodání. Z toho vyplývá v porovnání s odvětvím velmi vysoká frekvence obratu zásob.
Doprovod / Dopravní řídící opatření

Doprovod / Dopravní řídící opatření

Pro podporu a zabezpečení našich přeprav máme po boku Abeln GmbH se všemi jejich zkušenostmi a specializovanými znalostmi.
Konzultace, Zrychlení, Podpora kvality

Konzultace, Zrychlení, Podpora kvality

Potřebujete poradenství v oblasti nedestruktivního zkoušení materiálů? Zkušení zkušební technici a inspektoři úrovně 3 vám pomohou při výběru správné zkušební metody. Hledáte projektového inspektora s dlouholetými zkušenostmi nebo potřebujete schválení vašich komponentů v tuzemsku či v zahraničí? Rádi vám poskytneme kompetentní personál, se kterým zvládnete výzvy. Odborníky pro speciální požadavky vám také nabízíme za přiměřených podmínek. I mimo oblast NDT. Zeptejte se nás! Rádi vám pomůžeme.
Elektronické řízení vozidel vysokozdvižných vozíků od odborníka na skladovou techniku

Elektronické řízení vozidel vysokozdvižných vozíků od odborníka na skladovou techniku

V oblasti správy vozidel vám jako specialisté na bezpečnost práce ve skladových operacích můžeme nabídnout elektronické bezpečnostní řešení pro sledování vašich vysokozdvižných vozíků.
Hodnocení budoucích dopadů podnikání

Hodnocení budoucích dopadů podnikání

Akademie pro budoucnost, hodnocení dopadů a odpovědi na otázky podnikatelů Hodnocení rizik z regulace, transformace, digitalizace a společenských změn pro podnikatele a firmy. Individuální řešení a strategie.
Školení - správa měřicích a testovacích zařízení

Školení - správa měřicích a testovacích zařízení

Naučte se efektivně spravovat a monitorovat své měřicí a testovací zařízení. V tomto školení se seznámíte se základy správy měřicího a testovacího zařízení, požadavky na kalibraci a dokumentaci. Školení je určeno všem, kteří jsou odpovědní za nebo mají zájem o měřicí a testovací zařízení. Témata školení: Správa měřicího a testovacího zařízení jako pilíř zajištění kvality; Správa měřicího a testovacího zařízení jako součást systému řízení kvality – pracovník pro testovací zařízení; Vhodnost zařízení a senzorů jako měřicího a testovacího zařízení; Sledovatelnost a kalibrace; Dokumentace a školení zaměstnanců; Monitorování a údržba databáze měřicího zařízení.
Digitální systém správy voucherů

Digitální systém správy voucherů

Systém správy voucherů pro města, obce, nákupní společenství a další. Digitální systém správy voucherů Díky naší aplikaci Citygutschein je možné uplatnění voucherů s jakýmkoli běžným chytrým telefonem. Uplatnění jsou v reálném čase přiřazena k provozovně (akceptační místo) a připravena k vyúčtování. Systém poskytuje DTAUS soubory pro hromadný převod nebo inkaso. Tyto soubory předáte prostřednictvím vašeho stávajícího bankovního programu vaší domácí bance. Kontrola nad tokem peněz tak vždy zůstává ve vašich rukou. Integrace stávajících systémů Integrace stávajících systémů městských voucherů do našeho správcovského systému je ve většině případů bezproblémová. Rádi vám připravíme nabídku.
Strategické Řízení Materiálů

Strategické Řízení Materiálů

Bezpečnost a nákladová efektivita při získávání komponentů Přebíráme kompletní materiálovou dispozici od získávání, skladování až po zásobování v případě problémových komponentů. Díky našemu proaktivnímu přístupu k vývoji a změnám na trhu s komponenty můžeme snížit náklady na materiál při získávání.
Systémy správy klíčů

Systémy správy klíčů

Jisté je, že 99 % všech ztrát klíčů se odehrává mimo budovu a provozní areál. Důsledek: Je nutná nákladná a časově náročná výměna zámkového systému, která může trvat měsíce. Řešení: systém správy klíčů od Weckbacher. Garantujeme, že ztráty klíčů snížíme na méně než 1%! Podívejte se na naše reference!
Správa C-dílů

Správa C-dílů

Korrodin je váš specialista na individuální správu C-dílů (dodavatelský koncept). Korrodin vám nabízí správu C-dílů (dodavatelský koncept), která je přesně přizpůsobena vašim požadavkům. Naše správa C-dílů vám šetří čas a úsilí při získávání vašich B a C dílů.