Produkty pro manig (1278)

Správa Zkušebního Zařízení – PMM.Net

Správa Zkušebního Zařízení – PMM.Net

PMM.Net je výkonný software, který vám pomáhá při správě měřidel, sledování měřidel, zkoumání schopnosti měřidel a kalibraci vašich měřidel. Od jednoduchého posuvného měřítka až po nejkomplexnější, vícerozměrná měřidla, od měřicího přístroje až po specializované a procesně integrované vlastní vývoje – PMM.Net zaručuje správu měřidel s minimálním úsilím. - V souladu s ISO 9000 a dalšími, ISO/TS 16949, VDA, QS 9000 a HACCP - VDA 5-doklad o způsobilosti - Normativně konformní MSA / zkoumání schopnosti měřidel PMFU - Zobrazení zkušebních plánů podle VDI/VDE 2618 - Dynamické intervaly zkoušení podle místa použití / skladování - Úplné zkušební historie k charakteristikám a měřidlům - Hodnocení dodavatelů měřidel - Integrovaná správa zkušebních plánů - Zkušební historie a životopisy měřidel s místem použití a skladování - Rozsáhlé normy a knihovny tolerancí integrovány - Kalibrace prováděná během výroby
Hodnocení rizik podle Zákona o bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a Vyhlášky o nebezpečných látkách

Hodnocení rizik podle Zákona o bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a Vyhlášky o nebezpečných látkách

Aktualizujeme vaše hodnocení rizik podle zákona o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci (ArbSchG) a vyhlášky o nebezpečných látkách (GefStoffV), nebo je v případě potřeby zpracujeme zcela nově společně s vámi.
Návrh obvodů pro displeje

Návrh obvodů pro displeje

Návrh obvodů pro displeje Grafické maticové displeje, OLED displeje
Controlling: Podnikatelské poradenství pro restrukturalizaci a controlling

Controlling: Podnikatelské poradenství pro restrukturalizaci a controlling

Konzultace v oblasti podnikové ekonomiky, specializující se na controlling a restrukturalizaci pro střední podniky a technologické firmy
Špachtle na potraviny, modrá - Může být použita jako součást řízení cizích těles HACCP/IFS/BRC

Špachtle na potraviny, modrá - Může být použita jako součást řízení cizích těles HACCP/IFS/BRC

SteriPlast® špachtle na potraviny, vyrobená z polystyrenu, je vyráběna a sestavována v našem čistém prostoru třídy 7 (10 000), jednotlivě balená pro jednorázové použití a poté sterilizovaná gama paprsky. Díky dlouhé, ergonomicky tvarované, stabilní rukojeti a ostré čepeli je možné proniknout přímo do nádob, jako jsou papírové nebo plastové pytle. Špachtle na potraviny je ideální pro odběr vzorků prášků, granulátů a past. Použitý odstín modré barvy se v potravinách přirozeně nevyskytuje. Díky tomu lze modré produkty nebo jejich části rychle najít a snadno identifikovat při vizuální kontrole, pokud by se někdy dostaly do výroby. Použití modrých nástrojů tak pomáhá splnit požadavky analýzy a hodnocení rizik HACCP ve vztahu k cizím předmětům. To je důležité kritérium, zejména v potravinářském zpracování a výrobě a v průmyslu krmiv pro zvířata a farmaceutickém průmyslu. Materiál: PS
Služba montáže komponentů PFLITSCH - PFLITSCH vyrábí kovové kanály pro hotové moduly

Služba montáže komponentů PFLITSCH - PFLITSCH vyrábí kovové kanály pro hotové moduly

PFLITSCH vyrábí kovové kanály pro hotové moduly Praktické vedení kabelů: pro PFLITSCH to znamená kombinaci vysoce kvalitních kanálových produktů doplněnou komplexní nabídkou služeb, která zahrnuje plánování, výrobu, nástroje a montáž. Ruční výroba kovových kanálů je nákladná, vyžaduje mnoho zaměstnanců, je drahá a často vyžaduje časově náročné opravy. PFLITSCH vyrábí na míru připravené moduly kanálů k montáži podle plánu CAD, efektivně a racionalizovaně. Tak zákazník ušetří spoustu času a nemusí zatěžovat své pracovníky rutinními úkoly. Dodávka probíhá podle termínu a za stanovenou cenu, pokud si to přeje, včetně montáže na konečné místo. Jejich výhody: Snížené a transparentní celkové náklady Plánování podle dokumentace Automatické generování seznamů dílů a objednávek Dodržování dodacích lhůt Optimalizované plánování výroby Materiál: Hliník
Správa toku zákazníků - Turn-O-Matic touch+

Správa toku zákazníků - Turn-O-Matic touch+

Chytré řízení čekacích dob Turn-O-Matic touch je ideálním řešením pro fronty v obchodech, maloobchodních trzích a veřejných prostorách, které usilují o efektivní organizaci. Pomáhá snižovat náklady, vytváří příležitosti k prodeji a zajišťuje spokojenost zákazníků a zaměstnanců. Hlavní dotyková a lístková jednotka Turn-O-Matic touch plus nyní umožňuje udržovat až 3 fronty současně.
Digitalizace velkých formátů, CAD výkresy, skenování plánů

Digitalizace velkých formátů, CAD výkresy, skenování plánů

Plány skenování / Kresby skenování / Velkoformátové skenování Ať už se jedná o stavební plány nebo kresby, skenujeme všechny vaše velkoformáty (např. A0). Samozřejmě nabízíme tuto službu také jako skenování na místě. Chcete outsourcovat svůj archiv? I na to vám IKS-Files nabízí různé řešení pro archivaci: Kompletní fyzické outsourcování nebo dodatečné skenování dokumentů, které mají být outsourcovány, včetně elektronické archivace. Informujte se o našich službách a kompetencích na našich webových stránkách www.iks-files.com.
GI.bench 1.7

GI.bench 1.7

Software pro Sběr Dat Klíč k Rychlejším Výsledkům Měření
Řízení výroby

Řízení výroby

Existuje mnoho důvodů pro neefektivní, na poptávku neorientovanou výrobu.
Microsoft Dynamics 365 Business Central - Dynamics 365 Business Central je komplexní podnikové řešení

Microsoft Dynamics 365 Business Central - Dynamics 365 Business Central je komplexní podnikové řešení

Dynamics 365 Business Central je komplexní podnikové řešení, které efektivně zajišťuje procesy propojením všech oblastí firmy a podporuje mezioborovou spolupráci zaměstnanců. Díky centrálnímu sběru dat získáte komplexní přehled o všech důležitých ukazatelích, na základě těchto informací činíte důležitá rozhodnutí a stále máte na paměti vývoj vaší společnosti. Správa finančních dat Zrychlete uzávěrku a reportování díky inteligentním pracovním postupům a přesným datům při dodržení všech požadavků na shodu. Zlepšená zákaznická podpora Zvyšte své prodejní příležitosti pomocí integrovaných doporučení a individuálního přístupu a zvyšte spokojenost svých zákazníků proaktivní službou. Automatizovaný dodavatelský řetězec Správa finančních dat: Zlepšená zákaznická podpora Automatizovaná zákaznická podpora: Realizace projektů Optimalizované procesy: Komplexní přehled o všech důležitých ukazatelích Základ pro rozhodování: Vývoj společnosti vždy na očích
Řízení projektů

Řízení projektů

Na základě celkového konceptu, který jste vypracovali, vytváříme podrobné konstrukce a dílenské výkresy.
Vývoj Webových Aplikací: Systém pro Řízení Vztahů se Zákazníky (CRM systém) LasVentas

Vývoj Webových Aplikací: Systém pro Řízení Vztahů se Zákazníky (CRM systém) LasVentas

S tímto jednoduchým, škálovatelným CRM online řešením máte přehled. Kdykoliv a kdekoliv. Vyzkoušejte nyní - zdarma a bez závazků.
AIDA Řízení Času

AIDA Řízení Času

Moderní řešení správy času od AIDA nabízejí kromě zaznamenávání, vyúčtování a správy pracovních hodin mnoho dalších funkcionalit, které umožňují efektivní využití. AIDA správa času sleduje trend propojeného pracovního světa s různými systémy pro zaznamenávání, např. přes chytré telefony, tablety, internet nebo naše AIDA terminály. Bez ohledu na místo a pracovní pozici je tak možné zaznamenávat data v reálném čase. AIDA ORGA nabízí praktické časové modely a ověřené rozhraní pro vaši IT infrastrukturu, ať už se jedná o mzdové a platové programy nebo PPS systémy. AIDA zaznamenávání času dává zaměstnancům důvěru v spravedlivé zaznamenávání jejich výkonu a firmě přesné informace o pracovní činnosti: s aktuálními časovými zůstatky a výstižnými shrnutími.
PCA Mobilní

PCA Mobilní

Cloudová platforma PCA Mobile zahrnuje mobilní aplikaci (Android), stejně jako komplexní plánování zakázek a několik modulů pro analýzu dat. Rychlé a efektivní plánování zásahů. Správná osoba na správném místě. Domluvte si schůzku se svým zákazníkem po telefonu. Automaticky plánujte periodické údržby jedním kliknutím. Optimalizujte plánované trasy. Proaktivně komunikujte se svým zákazníkem. Jsme přesvědčeni, že plánování servisního procesu ve vaší organizaci může být inteligentnější, lepší a rychlejší. Každá organizace musí být inovativní, aby zlepšila své služby a nadále dělala rozdíl. Software je nástroj, jak realizovat změny. Výsledek: optimální obchodní proces. Pomůžeme vám udělat další kroky s využitím inteligentního softwaru. Funkce: digitální pracovní příkazy
Plyn - Voda

Plyn - Voda

Jako certifikovaná specializovaná firma podle DVGW GW 301 na nejvyšších úrovních G1/W1 jsme schopni efektivně a odborně zvládat všechny oblasti těchto sektorů.
Sběr Dat

Sběr Dat

Máte dokumenty, jejichž obsah byste chtěli digitalizovat? Jsme specialisté na manuální a strojové zpracování dotazníků a zpráv. Rukopisné dokumenty i činnosti administrativních pracovníků v rámci zpracování pro nás nejsou problém. Naši zaměstnanci jsou dobře vyškoleni a mají dvacetileté zkušenosti v oblasti sběru dat.
Destrukce Dokumentů

Destrukce Dokumentů

Nejvyšší bezpečnost je zaručena Dokumenty a spisy všech typů jsou u nás profesionálně likvidovány podle přísných směrnic Federálního zákona o ochraně dat a normy DIN ISO 66399 (bezpečnostní úroveň III). Abychom to zajistili, disponujeme odpovídajícím technickým vybavením. Naše zařízení jsou bez výjimky registrována a schválena příslušnými úřady. Kromě toho jsou naši zaměstnanci v odpovídajícím rámci zavázáni dodržovat BDSG.
pro-Portal: Software pro řízení stavebních projektů

pro-Portal: Software pro řízení stavebních projektů

pro-Portal je software pro řízení staveb a projektů, která zjednodušuje komunikaci a koordinaci mezi účastníky stavebních projektů. Bezproblémově integruje data z pro-Report a funguje na všech zařízeních přes prohlížeč. Software nabízí rozsáhlé možnosti analýzy, flexibilní rozšíření a měsíční možnosti pronájmu, aby efektivně usnadnil řízení projektů. Funkce jako správa vad, pokyny a dodatečné zakázky jsou urychleny a centrálně spravovány. __ • ŘÍZENÍ STAVEBNÍCH PROJEKTŮ S PRO-PORTAL Centrální portál pro řízení projektů, který je přístupný všem zúčastněným! S pro-Portal je řízení stavebních projektů a komunikace výrazně efektivnější. Všichni účastníci projektu mají přístup k softwaru pro řízení stavebních projektů a mohou jednotně sledovat pokrok a zpracování vad v portálu. Portál je uživatelsky přívětivý a snadno přístupný přes prohlížeč! Software pro řízení stavebních projektů pro-Portal od Gripsware Software pro řízení staveniště pro-Portal od Gripsware • SOFTWARE PRO ŘÍZENÍ PROJEKTŮ VE STAVEBNICTVÍ Tento software optimalizuje řízení staveniště. S pro-Portal mohou být úkoly jako správa vad, pokyny a dodatečné zakázky zpracovávány rychleji a efektivněji. Software umožňuje zapojení všech účastníků projektu s přímým přístupem a správu přístupů a oprávnění, aby bylo dosaženo optimálních výsledků.
Software modernizace - Správa aplikací a software modernizace

Software modernizace - Správa aplikací a software modernizace

Máme dlouholeté zkušenosti s outsourcingem správy aplikací a modernizace softwaru pro velké klienty. Co nabízíme? - Hodnocení výchozí situace a doporučení pro další kroky - Celková stabilizace a zavedení údržbových a vývojových postupů, aby byly splněny vaše potřeby a očekávání - Kompletní převzetí údržby a vývoje vašich systémů Navštivte webovou stránku systemsmodernisation.com pro další informace o následujících řešeních: - Hodnocení zastaralých systémů - Profinit Modernizierungs-Framework a modernizace zastaralých systémů - Převzetí zastaralých systémů
Software pro správu kalibrace

Software pro správu kalibrace

S Calibration Expert bude vaše řízení laboratoře výrazně rychlejší, jednodušší a efektivnější.
Řízení Požadavků a Projektů

Řízení Požadavků a Projektů

Zaznamenání a konkretizace potřeb budoucích uživatelů cloudových aplikací je na začátku každého projektu. Naše dlouholeté zkušenosti s projekty však ukazují, že rozsáhlé a podrobné specifikace na začátku projektu často nejsou efektivní. Místo toho navrhujeme, abychom na začátku projektu dohodli a zapsali pouze základní vlastnosti a principy pro budoucí aplikační systém se všemi zúčastněnými. Během průběhu projektu se pro jednotlivé fáze realizace podrobné požadavky postupně dohodují a realizují (Agilní vývoj). Tím se uživatelé již brzy seznámí s budoucím systémem a mohou poskytnout cenné podněty pro další kroky realizace.
Spravované Služby

Spravované Služby

Systémové řízení, Zálohování / Obnova, Správa úložiště, Servisní stůl / NOC, E-mailové a webové služby, Dálkové služby, Spravované zálohování GRASS-MERKUR začal již velmi brzy orientovat svůj provoz datového centra a IT servisní management důsledně podle ITIL®. Zákazníci mohou objednávat rozšíření požadovaných služeb, které v době zahájení nebyly součástí jejich požadavků, ale v budoucnu se mohou ukázat jako velmi užitečné. GRASS-MERKUR je přitom více než jen poskytovatel infrastruktury. S dlouholetými zkušenými specialisty GRASS-MERKUR podporuje zákazníky a provází je při optimální integraci těchto služeb do stávajících struktur. Součástí portfolia jsou přístup k internetu, technická připojení na základě různých poskytovatelů, monitorování ERP softwaru, síťové služby, dálkové služby, hosting.....
Správa domén

Správa domén

Rostoucí počet přímých akreditací a členství, spolu s naší ambicí neustále optimalizovat systém, vedl k jednomu z nejsofistikovanějších registračních systémů.
Ochrana osobních údajů ve Vaší společnosti - Poradenství a implementace, externí pověřenec pro ochranu osobních údajů

Ochrana osobních údajů ve Vaší společnosti - Poradenství a implementace, externí pověřenec pro ochranu osobních údajů

Hledáte partnera, který vám pomůže pochopit a implementovat požadavky v oblasti ochrany osobních údajů a informační bezpečnosti? Moje nabídka pro vás • Společně definujeme vaši strategii pro realizaci digitální bezpečnosti • Získáte moji podporu při zmapování aktuálního stavu vašich procesů souvisejících s ochranou osobních údajů. • Pomohu vám zohlednit bezpečnostní opatření od samého začátku. • Připravím vás na krizové situace – pokud by se přece jen něco stalo Obraťte se na mě! Rád vám pomohu se vším, co se týká ochrany osobních údajů: Robert Schneid-Karl, pověřenec pro ochranu osobních údajů (DSB), Tel. 089 589394 25, robert.schneid-karl@mip.,de nebo robert.schneid-karl@dsadvice.de
Správa zásob

Správa zásob

Využijte naši centrální polohu v srdci Německa. Využijte naše zkušenosti v oblasti skladování a dopravy. Nabízíme až 3 000 m² skladových prostor a 2 000 míst pro palety.
Nábor na sociálních médiích

Nábor na sociálních médiích

Cíleným umístěním pracovních inzerátů překonáte tradiční vyhledávače a oslovíte pasivně hledající odborníky. Nedostatek kvalifikovaných pracovníků již nyní zanechává stopy u mnoha firem. Zasaženy jsou především podniky v venkovských oblastech, často chybí řemeslníci, zdravotníci a mnozí další. Recruiting prostřednictvím sociálních médií podporuje firmy tím, že umisťuje reklamu na sociálních sítích a oslovuje cílovou skupinu atraktivními jedinečnými vlastnostmi. Tak může vaše firma rychle a efektivně reagovat na nedostatek zaměstnanců nebo krátkodobé absence, jako je mateřská dovolená nebo nemoci.
ERP systémy

ERP systémy

Vítejte u Launix, vašeho experta na na míru šité softwarové řešení pomocí technologie FOP. V digitálním věku je důležité mít přehled o všech vašich datech. Často máte na výběr mezi standardním a individuálním softwarem: drahý oblek na míru nebo levné sériové zboží. Jak to může být jinak, ukazuje systém Launix. Využíváme standardní komponenty k implementaci vašeho individuálního ERP, CRM, DMS, HR nebo ticketového systému a tím přispíváme k úspěchu vaší společnosti. Programování softwaru, individuální software, vývoj, softwarový vývoj, PHP, MySQL, PostgreSQL, MariaDB, databáze
Řízení projektů

Řízení projektů

Pokud mají být projekty CI realizovány v rozsáhlé síti poboček, musí všechny zúčastněné strany dokonale spolupracovat.