Produkty pro manig (1278)

Nabídka práce - Projektové řízení

Nabídka práce - Projektové řízení

Hledáme zkušené projektové manažery (m/f/d) pro podnikové řízení životního prostředí nebo bezpečnosti práce.
Inteligentní Systém Testování Kabelů

Inteligentní Systém Testování Kabelů

sWHT250 Kabeltestovací systém první kabeltestovací systém, který si sám vymýšlí své testovací případy. Inteligentní kabeltestovací systém sWHT250 Grafickým zadáním přiřazení vodičů na konektorech se vypočítají všechny potřebné testovací případy, které mohou být poté libovolně testovány jako test na konci výrobní linky. Systém může kontrolovat ochranné diody, které jsou zabudovány v kabelu.
Správa internetového obchodu v německém jazyce

Správa internetového obchodu v německém jazyce

Provozování vašeho online obchodu s průmyslovými nebo stavebními potřebami v německém jazyce - Jste mezinárodní dodavatel průmyslových nebo stavebních potřeb, který se snaží optimalizovat svou online přítomnost na německy mluvícím trhu? Nehledejte dál! Naše přizpůsobené služby jsou určeny speciálně pro mezinárodní provozovatele e-commerce, se zaměřením na průmyslové a stavební potřeby. Provozujeme německou jazykovou verzi vašeho online obchodu jako nezávislý podnik.
Lžíce na potraviny, modrá - Může být použita jako součást řízení cizích předmětů HACCP/IFS/BRC

Lžíce na potraviny, modrá - Může být použita jako součást řízení cizích předmětů HACCP/IFS/BRC

Scoop na potraviny SteriPlast®, vyrobený z modrého polystyrenu, je vyráběn a sestavován v naší čisté místnosti třídy 7 (10 000, kromě scoopu o objemu 1000 ml), jednotlivě balen pro jednorázové použití a poté sterilizován gamma paprsky. Scoop na potraviny je ideální pro prášky, granule a pasty. Odtín modré, který je použit, se v potravinách přirozeně nevyskytuje. Díky tomu lze modré produkty nebo jejich části rychle najít a snadno identifikovat při vizuální kontrole, pokud by se někdy dostaly do výroby. Použití modrých nástrojů tak pomáhá splnit požadavky analýzy a hodnocení rizik HACCP ve vztahu k cizím předmětům. To je důležité kritérium, zejména v potravinářském zpracování a výrobě a v průmyslu krmiv pro zvířata a farmaceutickém průmyslu. Materiál: PS
synko Pharma: Odvětvové řešení pro obchodníky a výrobce - Na základě Microsoft Dynamics 365 Business Central

synko Pharma: Odvětvové řešení pro obchodníky a výrobce - Na základě Microsoft Dynamics 365 Business Central

synko Pharma je integrované odvětvové řešení pro obchodníky a výrobce farmaceutických produktů. Rozšiřuje systémový standard Microsoft Dynamics 365 Business Central (dříve Microsoft Dynamics NAV nebo Navision) o odvětvově specifické funkce. Získáte tak IT řešení na celosvětově používaném systémovém standardu, které vašemu podniku dokonale sedí. S synko Quality navíc získáte plně integrované IT řešení pro kontrolu a zajištění kvality ve vaší firmě, které je součástí Microsoft Dynamics 365 Business Central (dříve Microsoft Dynamics NAV nebo Navision). synko Components je integrované odvětvové řešení pro průmyslovou distribuci a velkoobchod na bázi Microsoft Dynamics 365 Business Central (dříve Microsoft Dynamics NAV nebo Navision). Využijte našich dlouholetých zkušeností v oblasti farmacie, komunikace s klienty a sledování šarží v reálném čase. Optimalizované obchodní procesy: Plně integrované zajištění kvality Spokojení zákazníci: Zlepšení zákaznického servisu, lepší hodnocení dodavatelů, užší vazba na zákazníky Efektivní pracovní postupy: Optimalizace a podpora obchodních procesů, rychlé a bezpečné provádění činností Optimalizované zásoby: Lepší kontrola zásob Transparentní firma: Silná integrace různých oblastí podniku, maximální transparentnost
SOTI MobiControl

SOTI MobiControl

SOTI je přední řešení pro správu mobilních zařízení (MDM) v oblasti průmyslových chytrých telefonů, tiskáren a IoT zařízení. Podporujeme při získávání, plánování a integraci. Sjednotit širokou škálu mobilních zařízení různých modelů, s různými operačními systémy a aplikacemi, představuje pro firmy skutečnou výzvu. Z tohoto důvodu SOTI vyvinulo komplexní platformu pro správu všech mobilních zařízení v rámci podniku. Díky podnikové řešení „MobiControl“ od SOTI se prakticky všechny nitky sbíhají na jednom místě, což umožňuje přehlednou správu a výrazně zvýšenou bezpečnost i u složitých mobilních infrastruktur v rámci společnosti. Dodáváme se SOTI: - Zajištění a konfigurace zařízení - Správa zařízení a aplikací - Efektivní bezpečnostní strategie - Podpora Software: MDM Dodání: Cloudové řešení
Zakázkový vývoj softwaru - Kompletní dodávka zakázkového vývoje softwaru

Zakázkový vývoj softwaru - Kompletní dodávka zakázkového vývoje softwaru

Co nabízíme? - Kompletní dodávka na míru vyvinutého softwaru, od obchodní analýzy až po provoz a aplikaci - Systémový design založený na vašich potřebách a omezeních - Celé týmy analytiků, vývojářů nebo testerů
Správa mobilních služeb

Správa mobilních služeb

Odborné poradenství To, co vám nabízíme Odborné poradenství S více než šedesátiletou zkušeností jsme se stali regionálně známým komplexním poskytovatelem služeb v oblasti mobilní komunikace. Naše služby správy mobilních telefonů se starají o všechny záležitosti týkající se vaší mobilní komunikace. Společně k cíli Na váš pokyn se postaráme o všechny záležitosti týkající se vaší mobilní komunikace: Vytvoření rámcových smluv Optimalizace tarifní struktury v pravidelných intervalech Správa koncových zařízení a individuální správa skladu Správa oprav Vyřizování zvláštních případů Rádi vám vysvětlíme náš přístup k řešení v rámci bezplatné úvodní konzultace.
Vývoj Prototypů

Vývoj Prototypů

rent a scientist vyvíjí inovace pro své zákazníky v chemicko-technické oblasti - úspěšně od roku 1995. Ať už samostatně v našich laboratořích, v úzké spolupráci s jejich vlastními odborníky, nebo zapojeni do velkého mezinárodního konsorcia, naši vědci se snaží rychle a efektivně dosáhnout cíle projektu. Do vývoje přinášíme cílovou orientaci a projektové řízení. Praktická vývojová práce patří mezi nejzajímavější a nejnáročnější činnosti pro naše vědce. Díky ní získáváme pocit pro realizovatelnost konceptů a čerpáme nadšení z úspěšného dokončení obtížných projektů. Pro vývoj nových produktů a procesů jsou často k dispozici dotace - neváhejte nás kontaktovat!
Správa uchazečů 2023

Správa uchazečů 2023

Správa uchazečů 2023 je software pro správu pracovních nabídek a profilů uchazečů, spolu se souvisejícími profily, popisy a generováním inzerátů.
Internetový obchod

Internetový obchod

Vytvoření internetového obchodu
Plánování továrny

Plánování továrny

Plánování nových budov na zelených plochách nebo rozšíření stávajících struktur. Spolupráce s architekty nebo generálními dodavateli. Plánování stěhování a řízení projektů.
CLIP&WEB!

CLIP&WEB!

CLIP&WEB! je náš modulární balíček řešení, s jehož pomocí můžete sami vytvářet elektronické tiskové přehledy a přímo je umístit do vašeho intranetu. Obsahuje profesionální nástroje pro elektronické zpracování a distribuci skenovaných a elektronických dokumentů. Vyhledávání v plném textu umožňuje optimální přístup k archivu. Jelikož jsou naše řešení nezávislá na výrobcích a zdrojích, je produktová rodina newsWEB obzvlášť vhodná pro slučování informací z různých zdrojů. Samozřejmě zaručujeme, že naše systémy splňují všechny požadavky na autorská práva.
Vemas.NET SW/IT - Odvětvové řešení pro softwarové společnosti a poskytovatele IT služeb

Vemas.NET SW/IT - Odvětvové řešení pro softwarové společnosti a poskytovatele IT služeb

Vemas.NET SW/IT je ERP řešení pro obor, které bylo vyvinuto speciálně pro a ve spolupráci s IT společnostmi. Šetříte čas díky optimalizovaným procesům a vytváříte transparentnost pro odpovědné osoby. Požadavky na IT společnosti se stále více komplikují. Proto je rozumné zefektivnit podnikové procesy, aby bylo možné efektivněji využívat zdroje. Webové IT řešení je tak flexibilní, že se dokonale hodí pro IT společnosti a optimálně propojuje oblasti prodeje, projektového managementu, plánování zdrojů, sledování času/výkonu, fakturaci (projekty, semináře, servisní smlouvy), a vy jste kdykoli a kdekoli informováni o svých zákaznících a projektech na stisknutí tlačítka. Využijte celý potenciál vaší firmy, optimalizujte s Vemas.NET své procesy a těžte z optimální komunikace se svými zákazníky a kolegy: Poznejte naše oborové řešení Vemas.NET SW/IT!
Microsoft Office Domov a Business 2013

Microsoft Office Domov a Business 2013

S Microsoft Office 2013 Home & Business využijte vylepšené uživatelské rozhraní, optimalizované pro dotykovou interakci, ať už pomocí stylusu nebo klávesnice. Objevte vylepšený vzhled pro větší efektivitu a lepší zážitek při čtení. Nová úvodní obrazovka vám nabízí výběr aktuálních dokumentů a šablon, což vám pomůže získat na rychlosti. Microsoft Office 2013 Home & Business zahrnuje Word, Excel, PowerPoint, OneNote a Outlook. Výrobce: Microsoft Stav: Nový Doba platnosti: Trvale platný Jazyk: Všechny jazyky Doprava: E-mailem
Inženýrství a Projektový Management

Inženýrství a Projektový Management

Provázíme vás od prvního nápadu až po hotový produkt. Přitom se vaším požadavkem zabýváme tak, jako by byl naším vlastním: S spolehlivostí, dodržováním termínů, nejvyšší precizností a velkým nasazením. Vy sami rozhodujete, v jakých fázích projektu vám můžeme být nápomocní s našimi znalostmi. - Poradenství - Koncepce a konstrukce - Zpracování, úprava a výroba - Montáž sestav
Mobilní Práce

Mobilní Práce

Pracovní svět se v současnosti drasticky mění. Pracoviště je často kdekoli a kdykoli. Získejte přístup k vašim dokumentům kdykoli a kdekoli pomocí mobilního přístupu k dokumentům přes amagno Mobile Explorer. Zejména mobilní práce na cestách je důležitá. Oblíbené, ale z hlediska bezpečnosti je třeba zvážit klasické online úložné služby jako Dropbox, OneDrive, Google Drive nebo Box, které vaše soubory neukládají v datových centrech v Německu. S amagno můžete otevírat, upravovat a ukládat své soubory přímo přes prohlížeč nebo protokol WebDAV ve vaší společnosti. Bezpečně a bez zbytečných obstrukcí. • Dostupnost nezávislá na čase a místě • Decentralizovaná a globální spolupráce • Kontinuální schopnost informovat a rozhodovat • Realizace transparentních obchodních procesů • Vzdání se podnikově kritických úložných řešení v zahraničí, např. Dropbox, Box, OneDrive, Google Drive, atd.
Validace

Validace

Provádíme validace vašich strojů a softwaru v souladu s nejnovějšími zákony a předpisy.
CX30 NÁŘADÍ

CX30 NÁŘADÍ

CX30 TOOLBOX obsahuje nástroje pro individuální PIM, DAM, cross-media publikaci a eCommerce systémy.
Mecalux Easy WMS

Mecalux Easy WMS

Software pro správu skladu pro firmy jakékoli činnosti a velikosti – "Easy WMS" umožňuje koordinaci, kontrolu a řízení vašich skladových procesů.
BusinessGuard Profesionální

BusinessGuard Profesionální

Cash-orientované řízení podniku prostřednictvím efektivního finančního controllingu, podrobného podnikatelského plánování a denního sledování likvidity - jednoduché, spolehlivé a transparentní!
Správa materiálu

Správa materiálu

MFEMATERIAL je software pro správu zboží, která slouží k řízení komponentů a výrobků všech typů. Nezáleží na tom, zda se jedná o nákupní díly, komponenty pro výrobu nebo o spotřební materiál. MFEMATERIAL vám pomáhá s hospodařením se skladem, objednávkami, výrobou a zpracováním zakázek. Hlavní vlastnosti: - Automatické řízení skladových zásob - Vytváření objednávek několika kliknutími myši - Až deset možných dodavatelů na jeden komponent - Objednávání chybějících zásob podle kusovníků - Odebírání komponentů ze skladu podle kusovníků - Kusovníky s libovolnou hloubkou zanoření - Kusovníky v neomezeném množství - Objednávky mohou být prováděny pro sklad nebo na základě zakázky - Rezervace komponentů pro zakázky ve skladu - Sledování zakázek pro objednávky a výrobní procesy - Můžete vytvořit libovolný počet komponentů. - Každý komponent má volný název.
Design loga a značky

Design loga a značky

Při zakládání firmy a často také při převzetí se objevuje otázka, jak se prezentovat navenek. Vyvíjíme vaše individuální a jedinečné logo.
Úvěry - Úvěry

Úvěry - Úvěry

Úvěry
avanta - Skutečné B2B e-commerce řešení

avanta - Skutečné B2B e-commerce řešení

Na rozdíl od tradičních obchodních systémů je avanta důsledně zaměřena na B2B E-Commerce. S jedinečným rozsahem funkcí umožňuje avanta rychle, bezpečně a nákladově efektivně realizovat digitální prodejní kanály. Díky chytré konfiguraci funkčních modulů vzniká na míru šitá B2B E-Commerce řešení bez náročného individuálního vývoje. avanta dokonce nabízí speciální oborová řešení pro různé průmyslové sektory. avanta nadchla uživatele ve více než 20 zemích. Známé značky, skryté šampiony a průmyslový střední podnik oceňují výhody avanta - mezi nimi Gühring, Oest, Amann, Purell, WashTec, profine, marantec a další.
Sběr Dat

Sběr Dat

Máte dokumenty, jejichž obsah chcete digitalizovat? Rádi vám pomůžeme. Skenovací a evidenční služby a kontrola dokumentů z jedné ruky, vaše téma není uvedeno? Jednoduše nám napište, rádi vám poradíme. Vaše výhoda jako zákazníka Důvody pro spolupráci: Vaše nákladová výhoda: Zúčtování s vyrovnávací platbou: Jako firemní zákazník můžete 50 % naší přidané hodnoty zúčtovat s vašimi platbami vyrovnávacího poplatku. Snížená sazba DPH: Jako koncový spotřebitel platíte na naše produkty pouze 7 % DPH.
Řízení kvality

Řízení kvality

V našich firemních směrnicích jsme se zavázali výhradně využívat čistě rostlinné produkty pro výrobu farmaceutického glycerinu, s důrazem na aspekt udržitelnosti. Společnost se rozhodla, že surový glycerin na bázi použitých kuchyňských olejů, které jsou původně rostlinného původu, ale během svého použití byly smíchány s tuky živočišného původu, bude dodáván pouze pro technické použití, totéž platí pro glycerin z lipolýzy živočišných tuků. Není možné vyrábět surovinu, jejíž kvalitu nelze sledovat do nejmenších detailů, na úkor lidí a životního prostředí, zatímco existují adekvátní ekonomická a ekologická řešení, která jsou také bezpečná pro lidské zdraví. Není pochyb o tom, že tato řešení existují pro výrobu glycerinu, ve formě téměř všech běžných olejnatých rostlin včetně řepky, slunečnice, sóji a palmy olejné. Pokud je zajištěna udržitelnost, musí být všechny čisté rostlinné oleje...
Software pro inventář Správa inventáře

Software pro inventář Správa inventáře

Hravě a jednoduše spravujte inventární seznam. Správa aktiv ve firmě S inventarizačním softwarem můžete rychle a pohodlně zaznamenávat a spravovat celý svůj inventář. Přehledná správa inventáře Inventární software je ideálním řešením pro všechny, kteří musí ve firmě vést inventární seznam.
Řízení projektů

Řízení projektů

Vítejte u Launix, vašeho experta na na míru šité softwarové řešení pomocí technologie FOP. V digitálním věku je důležité mít přehled o všech vašich datech. Často máte na výběr mezi standardním a individuálním softwarem: drahý oblek na míru nebo levná sériová výroba. Jak to může být jinak, ukazuje systém Launix. Využíváme standardní komponenty k implementaci vašeho individuálního ERP, CRM, DMS, HR nebo ticketového systému a tím přispíváme k úspěchu vaší společnosti. Programování softwaru, individuální software, vývoj, softwarový vývoj, PHP, MySQL, PostgreSQL, MariaDB, databáze
Projektové řízení (v celé Evropě)

Projektové řízení (v celé Evropě)

Pod projektovým managementem rozumíme plánování, organizaci, sledování a řízení všech aspektů projektu. To zahrnuje motivaci zúčastněných stran k dosažení projektových cílů, a to v rámci očekávaných výkonnostních cílů pro čas, náklady, kvalitu, rozsah, přínosy a rizika. Dosavadní země nasazení v Evropě