Produkty pro manig (1278)

Úředník pro ochranu vod

Úředník pro ochranu vod

Poskytujeme externího pověřence pro ochranu vod pro vaši firmu v souladu s §§ 64-66 WHG a radíme vám ve všech otázkách týkajících se ochrany vod.
elektronické řídicí komponenty

elektronické řídicí komponenty

Elektronické řídicí komponenty pro pohony, magnetické zvedací systémy, robotiku, ohýbací a řezací systémy a mnohem více.
Finanční Poradenství pro Firmy

Finanční Poradenství pro Firmy

Máme rozsáhlé zkušenosti v oblasti firemního financování a již jsme se podíleli na velkých bankovních financováních a syndikovaných úvěrech v miliardových částkách, nebo jsme sami vedli jednání s předními bankami v tuzemsku i v zahraničí. Pomůžeme vám při jednáních s bankami. Díky naší osvědčené metodice jsme obvykle schopni dosáhnout výrazných zlepšení v bankovních podmínkách a úrokových maržích.
Škrabka na potraviny, modrá - Může být použita jako součást řízení cizích těles HACCP/IFS/BRC

Škrabka na potraviny, modrá - Může být použita jako součást řízení cizích těles HACCP/IFS/BRC

Skrabací nástroj SteriPlast® pro potraviny, vyrobený z modrého polystyrenu, je vyráběn v naší čisté místnosti třídy 7 (10 000), jednotlivě balen pro jednorázové použití a poté sterilizován gama paprsky. Pevný a praktický skrabací nástroj pro jednorázové použití. Skrabací nástroj je vhodný pro seškrabávání, vyhlazování nebo čištění, stejně jako pro odstraňování zbytků. Použitý odstín modré barvy se v potravinách přirozeně nevyskytuje. Díky tomu lze modré produkty nebo jejich části rychle najít a snadno identifikovat při vizuální kontrole, pokud by se někdy dostaly do výroby. Použití modrých nástrojů tedy pomáhá splnit požadavky analýzy a hodnocení rizik HACCP ve vztahu k cizím předmětům. To je důležité kritérium, zejména v potravinářském zpracování a výrobě a v průmyslu krmiv pro zvířata a farmaceutickém průmyslu. Materiál: PS
Kaspersky Total Security 2020

Kaspersky Total Security 2020

Nejlepší a nejoblíbenější bezpečnostní řešení Kaspersky Získejte prémiovou ochranu pro celou rodinu na všech zařízeních před viry, ransomwarem, neoprávněným přístupem k webovým kamerám, správce hesel, VPN ochranu a dalších 87 technologií – s pouze jednou licencí. Blokuje viry, Cryptolocker a další hrozby Chrání platby pomocí silného šifrování* Zajišťuje hesla a záznamy osobních dokumentů Šifruje online odesílaná a přijímaná data pomocí VPN** Zabraňuje, aby vás špehové z webových kamer sledovali ve vašem domově Chrání vaše děti pomocí komplexních funkcí Funkce a výhody: Vynikající ochrana proti virům V roce 2018 byly bezpečnostní produkty Kaspersky hodnoceny v 88 nezávislých testech. V těchto testech se umístily 73krát na prvním místě a 77krát v top 3. Antivirová řešení již v tomto roce zablokovala více než 1,9 miliardy útoků.
cSTAFF - Řízení Pracovní Síly a Času

cSTAFF - Řízení Pracovní Síly a Času

cSTAFF podporuje a řídí operativní nasazení zaměstnanců, nabízí plánovací a hodnotící funkce, čímž usnadňuje operativní řízení personálu.
Optimalizace pro vyhledávače (SEO)

Optimalizace pro vyhledávače (SEO)

S conversionmedia, vaší SEO agenturou, do nejvyšších pozic. Zajišťujeme silné umístění na Googlu a dalších.
Budoucnost odolný

Budoucnost odolný

viz obrázek
IBM® InfoSphere® Data Replication - Nezávislé na databázi (např. Microsoft, Oracle, IBM, mySQL atd.)

IBM® InfoSphere® Data Replication - Nezávislé na databázi (např. Microsoft, Oracle, IBM, mySQL atd.)

S IBM® InfoSphere® Data Replication můžete replikovat kritické obchodní datové události, aniž byste významně ovlivnili výkon systému, a to z jakýchkoli zdrojových na jakékoli cílové systémy. Tímto způsobem jsou ideálně podporovány migrace dat, konsolidace aplikací, synchronizace dat, dynamické skladování, správa metadat (MDM), architektura orientovaná na služby (SOA), obchodní analýzy a procesy ETL nebo kvality dat. Více informací o řešení a o licenčních a cenových modelech získáte v prvním nezávazném rozhovoru - zavolejte nám! Váš kontaktní partner je vám k dispozici: Ralf Mühlhofer, Tel. 089 589394 26, ralf.muehlhofer@mip.de
Řízení Procesů

Řízení Procesů

Všechny procesy podél cesty zákazníka Všechny obchodní procesy, které souvisejí s péčí o zákazníky a vyúčtováním služeb, jsou u nás již 30 let v těch správných rukou. Naše profesionalita šetří čas a zároveň i peníze. Bezpečnost má přitom nejvyšší prioritu – a ta začíná zacházením s citlivými zákaznickými daty, ochranou dat a sahá až k včasnému a zákonnému zpracování procesů. Naše efektivita je především nákladovou výhodou.
Systémy pro správu dokumentů

Systémy pro správu dokumentů

Vítejte u Launix, vašeho experta na na míru šité softwarové řešení pomocí technologie FOP. V digitálním věku je důležité mít přehled o všech vašich datech. Často máte na výběr mezi standardním a individuálním softwarem: drahý oblek na míru nebo levná sériová výroba. Jak to může být jinak, ukazuje systém Launix. Využíváme standardní komponenty k implementaci vašeho individuálního ERP, CRM, DMS, HR nebo ticketového systému a tím přispíváme k úspěchu vaší společnosti. Programování softwaru, individuální software, vývoj, softwarový vývoj, PHP, MySQL, PostgreSQL, MariaDB, databáze
DaVinci®. Správa Darů

DaVinci®. Správa Darů

DaVinci®.Správce darů je modulární softwarový systém, který se může přizpůsobit požadavkům jednotlivých zákazníků, od získávání až po následnou péči o dárce. DaVinci®.Správce darů je modulární softwarový systém, který se může přizpůsobit požadavkům jednotlivých zákazníků. Systém pokrývá celý proces darovacího cyklu od získávání dárce přes příjmy darů, příspěvků, dotací, stipendijních a věcných darů až po udržitelnou péči o dárce. Správce darů může být rozšířen o moduly jako je finanční účetnictví, nákladové účetnictví, fakturace, MT940, platební styk, správa otevřených položek, jazykové balíčky a mnoho dalšího.
Wallerts

Wallerts

Hledáte reklamní samolepky, adresní samolepky, nástěnné samolepky, řezané fólie nebo individuální a neobvyklé formáty či tvary samolepek a fólií? Žádný problém, my vám je vyrobíme. U nás získáte jakýkoli typ samolepek. Také plné a částečné polepy automobilů patří do našeho repertoáru. Tiskneme v kvalitním digitálním tisku a vaše samolepky vyřezáváme přesně podle vašich přání. Ať už potřebujete jakýkoli typ samolepky nebo fólie, vyrobíme vám vhodnou samolepku pro každé použití.
Rychlé, webové řízení zásob

Rychlé, webové řízení zásob

COMPARAT vyvíjí a provozuje obchodní platformu ATHESIOS Uživatelé softwaru si přejí intuitivně ovladatelné a rychlé systémy. Mají například cíl okamžitě napsat a odeslat fakturu. Nechtějí čekat na načtení obrazovky s seznamem zákazníků a seznamem položek, chtějí prostě rychle splnit úkol. ATHESIOS Orders bylo od základů navrženo s ohledem na uživatelskou přívětivost. Systém vyžaduje moderní prohlížeč a může být používán s jakýmkoli operačním systémem (např. Windows, MacOS, Linux).
Zajištění kvality

Zajištění kvality

Bezchybné lití a zpracování dílů, často s nejvyššími obtížemi, vyžaduje rozvinutý systém řízení kvality. Na základě certifikovaného systému řízení kvality podle TS 16949 provádíme komplexní projektové řízení - od poptávky až po sériovou výrobu. Celý výrobní proces podléhá neustálému přezkumu - od taveniny až po hotový díl připravený k expedici. Ritter Leichtmetallguss využívá inovativní technologie, jako je například elektronické zpracování obrazu, rentgenové zařízení, spektrální analýzy a měřicí stroje, na kterých měříme vaše produkty proti CAD datovému souboru. Tato důsledná kontrola kvality nám umožňuje včas ovlivnit výrobní proces.
Správa zařízení

Správa zařízení

Základem pro potřeby orientované facility management jsou snadno použitelné nástroje, které rychle a přehledně poskytují všechny potřebné informace o plochách a místnostech. Výkonové moduly • Plánování ploch Správa ploch podle nákladových středisek, podlaží, budov, nájemců atd. • Plánování obsazení a management stěhování Jednoduché a rychlé zařizování místností; plánování pracovních a prostorových ploch • Správa inventáře Systematizace, správa a okamžité vyhodnocení inventáře • Správa klíčů Správa klíčů a klíčových okruhů a rychlé nalezení v plánech • Správa úklidu Označení ploch podle typu úklidu a získání základů pro výběrová řízení • Elektroinstalace Přesné zobrazení elektrických, IT a telefonních přípojek v plánu plochy
Řízení kvality

Řízení kvality

INŽENÝRSKÉ SLUŽBY > Preventivní Řízení Kvality > Řízení Kvality během Spuštění a Sériové Výroby > Příprava na Audity podle VDA 6.3 > Řízení Dodavatelů > Analýza Dopadu Hlášení Chyb
JOBFIDENCE®

JOBFIDENCE®

Psychologické metody hodnocení pro předpovědi výkonu při rozhodování o zaměstnancích. Zaměstnanci, na které se můžete spolehnout. Podle principu klíč-zámek. Objektivní - spolehlivé - rychlé.
Značka zaměstnavatele

Značka zaměstnavatele

Employer branding je opatření z marketingu a firemní strategie k vybudování atraktivní značky zaměstnavatele. Je to základ úspěšného náboru a dlouhodobého udržení zaměstnanců.
Správa adres

Správa adres

Chcete flexibilně spravovat a udržovat svou databázi adres. Pak je naše flexibilní správa adres přesně to, co hledáte.
Hodnocení managementu - Hodnocení managementu podle ISO 9001 s Microsoft Office 365

Hodnocení managementu - Hodnocení managementu podle ISO 9001 s Microsoft Office 365

Kvalitní management s Office 365 od BLUESITE podporuje hodnotící proces: a) připomíná pravidelné provádění plánované QMS hodnotící činnosti, b) kontrolní seznam úkolů pro řízení hodnocení ISO 9001 a c) digitální důkaz o provedení s bezpečným časovým razítkem
Řízení kvality

Řízení kvality

Profesionální rozvoj kvality se u MOBAZON neustále zvyšuje a zlepšuje. Díky každé zpětné vazbě od našich zákazníků jsou všechny produkty prověřovány a smysluplné návrhy jsou okamžitě realizovány. Ať už v nákupu nebo prodeji, je naší povinností každé projekt posuzovat jako naše vlastní a odpovídajícím způsobem podrobně zkontrolovat produkty.
Personální management

Personální management

Rozvoj témat zaměstnavatelské značky a firemní kultury, stejně jako organizačního rozvoje
SocialHub

SocialHub

Social Hub je nástroj pro správu sociálních médií pro digitální zákaznický servis v týmech. Jednoduchý, rychlý a spolehlivý díky funkcím jako je Inbox, monitorování v reálném čase a analýzy výkonu. Bezplatná 30denní zkušební verze a bezplatná online ukázka na https://socialhub.io/de/demo-vereinbaren/
Účetní software - GDI Finanční účetnictví - S reporty, platebními transakcemi a spravou upomínek.

Účetní software - GDI Finanční účetnictví - S reporty, platebními transakcemi a spravou upomínek.

Základ pro vaše účetnictví. GDI vám nabízí přehledný, rychlý a především uživatelsky přívětivý software pro vaše finanční účetnictví s automatizovanými funkcemi.
Kompletní Marketingový Poskytovatel

Kompletní Marketingový Poskytovatel

Jako komplexní marketingový poskytovatel vám nabízíme komplexní poradenství. Od strategického poradenství, přes tvorbu a správu kampaní, nabízíme 360stupňová marketingová řešení. Ať už se jedná o komunikaci a kampaně, digitální platformy, produkci médií a obsahu nebo tisk – postaráme se o komplexní péči o vaše marketingové aktivity – jak v B2C, tak v B2B. Zároveň posilujeme vaši značkovou přítomnost jak uvnitř, tak venku – a to napříč všemi kanály, online i offline.
DESIGN LOGA

DESIGN LOGA

To znáte také: Tvář, kterou si nikdy nezapomenete a pod tisíci ji vždy znovu poznáte. Pokud se o vašem firemním logu mluví podobně, pak jste pravděpodobně oslovili tu správnou designovou agenturu. Co vám nabízíme: Vizualně nezapomenutelnou a estetickou interpretaci vaší společnosti. Nepřehlédnutelnou a výraznou, aby se jako výstižná značka zapsala do povědomí vašich cílových skupin.
Správa dovolené / Správa absencí

Správa dovolené / Správa absencí

S řízením absencí Onexma můžete rychle a pohodlně spravovat dny dovolené, žádosti o dovolenou, dny nemoci a další absence.
Quentic Právní Shoda

Quentic Právní Shoda

Quentic je software pro řízení shody. Pomocí ní posoudíte právní potřebu jednání v souvislosti s rozsáhlými předpisy v oblasti ochrany práce a životního prostředí. S Quentic Legal Compliance splníte všechny povinnosti pečlivosti v souladu s předpisy, které vyplývají z rozsáhlých ustanovení zákonů o ochraně práce a životního prostředí. Snižte své riziko odpovědnosti na minimum. Quentic Legal Compliance poskytuje přehled v "džungli paragrafů" a usnadňuje vám posouzení právní potřeby jednání. Zároveň získáte efektivní prostředky k zajištění právně vyhovujícího postupu ve společnosti. Jednotná, aktuální data vám umožní kdykoli pohodlně prokázat právně vyhovující jednání na všech úrovních společnosti.
EcholoN - Software pro řízení terénních služeb - FSM

EcholoN - Software pro řízení terénních služeb - FSM

Technici v terénu jsou často na cestách sami. Podpořte proto práci a produktivitu svých terénních pracovníků pomocí mobilní aplikace EcholoN. Ať už se jedná o evidenci času stráveného na zakázkách, spotřebu materiálu nebo digitální servisní zprávu. Vše lze vyřídit na místě a zpětně nahlásit do systému. Tím se zcela eliminuje náročné dodatečné zpracování papírových servisních zpráv. Řízení následných pracovních toků, jako je například fakturace, může být v závislosti na odvětví a typu nasazení terénních pracovníků různě koordinováno. EcholoN nabízí mimo jiné mobilní připojení k vaší firemní znalostní databázi (Knowledge Base) a komunikaci s kolegy a dispečery v reálném čase.