Produkty pro manig (1278)

Provádění izolačních testů

Provádění izolačních testů

Provádění izolačních testů Kontrolujeme izolaci a nízkoohmové spojení k PE ochrannému vodiči podle platných norem pomocí speciálních vysokonapěťových generátorů a měřicích přístrojů pro ochranné vodiče.
Správa odpadů - Zákon o obalech (Zákon o obalech)

Správa odpadů - Zákon o obalech (Zákon o obalech)

Určujeme vaše skutečné povinnosti jako výrobce a obchodník (první distributor prodejní jednotky složené z zboží a obalu) podle zákona o obalech a podporujeme vás při jeho realizaci.
Lžíce na potraviny, modrá - Může být použita jako součást řízení cizích těles HACCP/IFS/BRC

Lžíce na potraviny, modrá - Může být použita jako součást řízení cizích těles HACCP/IFS/BRC

Lžíce na potraviny SteriPlast® z modrého polystyrenu je vyráběna v našem čistém prostoru třídy 7 (10 000), balena jednotlivě pro jednorázové použití a následně sterilizována gama zářením. Lžíce na potraviny je k dispozici ve dvou velikostech, 2,5 ml (podobná čajové lžičce) a 10 ml (podobná polévkové lžíci), ideální pro odběr vzorků prášků, granulátů, past a tekutin. Modrý odstín se v přírodní formě v potravinách nevyskytuje. Proto budou modré produkty, nebo jejich části, pokud se dostanou do výroby, při vizuální kontrole velmi rychle a snadno rozpoznatelné a nalezitelné. Použití modrých nástrojů tak pomáhá splnit požadavky analýzy a hodnocení nebezpečí HACCP v souvislosti s cizími tělesy. To je zvláště důležité v potravinářském zpracování, výrobě potravin, stejně jako v průmyslu krmiv a farmaceutickém průmyslu. Materiál: PS, modrý
Microsoft Office 2019 Standard | pro Windows

Microsoft Office 2019 Standard | pro Windows

Microsoft Office 2019 Standard: Silné řešení pro školu, studium a každodenní kancelářské práce Microsoft Office je již desetiletí synonymem pro všechny kancelářské práce, které je třeba vykonávat na počítači. Ať už se jedná o domácí úkoly do školy, studentské práce nebo obchodní dopisy – všechny jsou vytvářeny pomocí Wordu. Excel je standard pro tabulkové kalkulace všech druhů a PowerPoint je ztělesněním aplikace, s jejíž pomocí lze vytvářet kvalitní prezentace. S Microsoft Office 2019 Standard se uživatelé rozhodují pro nejmodernější variantu tohoto osvědčeného a výkonného softwaru. Hlavní funkce Microsoft Office 2019 Standard na první pohled Všechny typické kancelářské aplikace jako Word, Excel, PowerPoint, OneNote a Outlook jsou k dispozici. Řada nových funkcí oproti předchozím verzím. Prevence ztráty dat proti ztrátě dat.
OpenKM Systém pro Správu Dokumentů / Server a Cloud

OpenKM Systém pro Správu Dokumentů / Server a Cloud

OpenKM Professional je velmi rozsáhlý softwarový systém, který lze použít pro zde uvedené oblasti nasazení. Rozsah se však zejména rozšiřuje díky otevřeným rozhraním. OpenKM správa dokumentů (DMS) je vynikající open source software s řadou funkcí pro použití jako podnikové řízení obsahu (ECM), správa dokumentů (DMS), řízení znalostí (WM/KM), správa písemností / řízení záznamů (RM). Otevřená architektura (Java, .NET, PHP) umožňuje optimální integraci do třetích systémů nebo jako backend pro váš produkt.
Řízení vztahů se zákazníky (CRM)

Řízení vztahů se zákazníky (CRM)

Vítejte u Launix, vašeho experta na na míru šité softwarové řešení pomocí technologie FOP. V digitálním věku je důležité mít přehled o všech vašich datech. Často máte na výběr mezi standardním a individuálním softwarem: drahý oblek na míru nebo levná konfekce. Jak to může být i jinak, ukazuje systém Launix. Využíváme standardní komponenty k implementaci vašeho individuálního ERP, CRM, DMS, HR nebo ticketového systému a tím přispíváme k úspěchu vaší společnosti. Programování softwaru, individuální software, vývoj, softwarový vývoj, PHP, MySQL, PostgreSQL, MariaDB, databáze
Správa dokumentů

Správa dokumentů

Naším cílem je konsolidovat všechny obchodně relevantní soubory, dokumenty a e-maily pro okamžitý přístup a zpracování odkudkoli a kdykoli.
BEZPEČNOST

BEZPEČNOST

V oblasti bezpečnosti se spoléháme na naše zavedené partnery v oblasti bezpečnosti a infrastruktury. V roce 2021 jsme naše portfolio doplnili o spolupráci s inženýrskou kanceláří a mistrem pro techniku událostí. To nám umožňuje nejen obsluhovat akce s adekvátním bezpečnostním personálem, ale také je vybavit vhodným bezpečnostním vybavením a odpovídajícím bezpečnostním konceptem. Různé potřebné bezpečnostní vybavení, jako například mobilní stožáry na vlajky, systémy pro řízení osob, hasicí přístroje a výstavní techniku, máme k dispozici přímo na skladě.
Správa sítě

Správa sítě

Spravujeme vaši síť. Kabeláž, instalace switchů a routerů: konfigurace internetového připojení. Nastavení VPN připojení mezi vašimi pobočkami a vzdálený přístup. Propojení přístupu k vašim počítačům navzájem, napříč různými operačními systémy. Nákup hardwaru a nastavení zálohovacích systémů.
Lettershop – úspěšný One2One marketing

Lettershop – úspěšný One2One marketing

U nás se vše točí kolem přímého marketingu. Milujeme dialog a dokonalost. Proto u nás zažijete ve všech oblastech nejvyšší odbornost, pečlivost a výkonnost. Přímý marketing je víc než součet jednotlivých služeb: Jen ten, kdo vidí mailing jako dokonalou souhru jednotlivých aktérů, má úspěch – a proto je u nás vždy na prvním místě společná práce a nejlepší výsledek pro vás. Poradenství, koncepce a kreativita Mailing, hybridní pošta, transakční tisk, lettershop, fulfillment
Holistické Řízení Projektů

Holistické Řízení Projektů

Koordinace a řízení mechaniky, elektroniky a vývoje softwaru. Sledování termínů a nákladů. Účast zákazníka během celého procesu v kooperativním a agilním vývoji projektů.
Konzultace o financování

Konzultace o financování

Výzkum a žádost o financování technických inovací. ZIM, go-inno, inovační poukázky, projekty BMBF. Projektové řízení/koordinace.
ERP Řízení Operací - Integrovaný Informační Portál

ERP Řízení Operací - Integrovaný Informační Portál

Vytvoření personálního rozvrhu včetně informačního portálu. Vzhledem k velikosti a složitosti produkcí a množství zaměstnanců vzniká správa provozu, která je přehledná, uživatelsky přívětivá a technicky bezchybně funguje. Přitom může být koordinováno a přiděleno až 1000 projektů za kalendářní rok na základě hodin.
Řízení kvality & Procesy

Řízení kvality & Procesy

Materiály jsou podrobeny mechanickému namáhání na standardizovaných vzorcích při zkouškách tahem, tlakem, ohybem, cyklickým namáháním a zkouškách nárazového ohybu. Zkoušky materiálů a svárů mohou probíhat ve spolupráci s místními univerzitními laboratořemi. Všechny výrobní kroky jsou průběžně sledovány z hlediska kvality, množství a termínů. Garantujeme požadovanou kvalitu a dodržení dodacích lhůt. Němečtí zaměstnanci dohlížejí na výrobu na místě, čímž snižují riziko nákladných dodatečných prací.
Mezidobí a Řízení Změn – když se vaše struktury drasticky mění

Mezidobí a Řízení Změn – když se vaše struktury drasticky mění

Trhy se mění stále rychleji a rozsáhleji. Právě v krizových obdobích nebo během boomu potřebujete flexibilní řešení ve svých personálních strukturách. Pro tyto výjimečné situace nebo také během restrukturalizací vaší společnosti vám nabízíme poradenství v oblasti řízení změn. Pomůžeme vám s kvalifikovanými a prakticky orientovanými odborníky na logistiku, kteří úspěšně zrealizují změny ve vaší společnosti. - Překlenutí volných pracovních míst - Poradenství při změně managementu - Vzdělávání a přestavba stávajících personálních struktur Obraťte se na nás, pokud potřebujete překlenout nedostatky nebo snížit nadbytečné kapacity. Najdeme vhodné řešení.
Poradenství a Vývoj

Poradenství a Vývoj

Naše poradenská služba vždy začíná nasloucháním: našim zákazníkům! Proto je pro nás na prvním místě přání zákazníka. V dalším kroku můžeme na základě našich zkušeností vyvinout řešení, která jsou konkrétně přizpůsobena vašim požadavkům. Důležitý je pro nás osobní kontakt - neboť se chápeme jako váš partner, který se od prvního poradenství, přes vývoj až po servis nástrojů, angažuje pro váš úspěch.
EcholoN ITSM - Software pro správu IT služeb

EcholoN ITSM - Software pro správu IT služeb

IT Service Management (ITSM) označuje proces správy a poskytování IT služeb ve společnosti. Zahrnuje efektivní řízení IT služeb, optimalizaci servisního střediska a implementaci osvědčených postupů. Efektivní IT Service Management hraje rozhodující roli pro společnosti, aby mohly strategicky a efektivně spravovat své IT služby. S pomocí správných nástrojů a osvědčených postupů mohou IT oddělení zajistit, že IT služby jsou neustále poskytovány a odpovídají obchodním požadavkům. V tomto článku se podíváme na IT Service Management podrobněji, na význam ITIL a na synergii mezi ITSM a DevOps.
Klaros Správa Testů

Klaros Správa Testů

Klaros-Testmanagement je moderní webová aplikace pro správu, organizaci a vyhodnocení všech dat souvisejících s řízením kvality.
Quentic Právní Shoda

Quentic Právní Shoda

Quentic je software pro řízení shody. Pomocí ní posoudíte právní potřebu jednání v souvislosti s rozsáhlými předpisy v oblasti ochrany práce a životního prostředí. S Quentic Legal Compliance splníte všechny povinnosti pečlivosti v souladu s předpisy, které vyplývají z rozsáhlých ustanovení zákonů o ochraně práce a životního prostředí. Snižte své riziko odpovědnosti na minimum. Quentic Legal Compliance poskytuje přehled v "džungli paragrafů" a usnadňuje vám posouzení právní potřeby jednání. Zároveň získáte efektivní nástroje k zajištění právně vyhovujícího postupu ve společnosti. Jednotná, aktuální data vám umožňují kdykoli pohodlně prokázat právně vyhovující jednání na všech úrovních společnosti.
Software MOS'aik® - Organizace Obchodních Aspektů

Software MOS'aik® - Organizace Obchodních Aspektů

MOS'aik® organizuje především obchodní aspekty: Od vytváření nabídek a kalkulací přes fakturaci a vyhodnocení nákladů až po správu otevřených položek a upomínkovou činnost. MOS'aik® s více možnostmi. Přesně přizpůsobeno pro střední podniky. Široká základna: • Správa základních dat pro adresy, položky a služby • Vytváření nabídek a kalkulace • Zpracování objednávek • Fakturace • Vyhodnocení Modulární a specificky rozšiřitelné: • Správa otevřených položek a upomínková činnost • Dodatečné kalkulace a vyhodnocení projektů • Logistika a správa skladu • Účtování podle hodin • Měření podle REB • Rozhraní GAEB, Datanorm, Eldanorm
iQskills

iQskills

S iQskills získáte konkurenční výhody díky potenciálům a kvalifikacím vašich zaměstnanců Firmy jsou více než kdy jindy vyzvány, aby aktivně formovaly rychlé strukturální změny na trhu práce a zajistily svou konkurenceschopnost. Odhadovaný nedostatek kvalifikovaných pracovníků v nadcházejících letech představuje další velkou výzvu, na kterou je třeba reagovat vhodnými opatřeními. Tato situace by měla být vnímána jako příležitost. Kdo přesně zná existující potenciály a kvalifikace svých zaměstnanců a proaktivně buduje a podporuje kompetence, může získat rozhodující konkurenční výhodu.
Tisková práce

Tisková práce

Správnou zprávu, ve správný čas, správnému příjemci. Public Relations Aktivně se postarejte o to, aby váš obraz na veřejnosti měl správné kontury. Díky důležité zprávě, dobré novince, zajímavému příběhu ve správný čas na správném místě. Nabízíme vám know-how z mnoha relevantních projektů, kompetenci odborných redaktorů a lektorů, stejně jako dobré kontakty na odborná média. Tak specifické, jak jsou vaše požadavky a odvětví vaší společnosti, tak individuální je naše služba pro vás. Naše kompetence Tisková činnost: Kontakty na vydavatelství Kontakty na novináře Tiskové distribuční seznamy Tiskové zprávy Tiskové výstřižky Firemní publikování Tisk & Online: Brožury Zaměstnanecké časopisy Zákaznické časopisy Online novinky Webový obsah Newslettery
Financování Symbios

Financování Symbios

Provozovatelé dopravní infrastruktury a výzkumné instituce při získávání financí z Evropské unie.
Sociální: Obsah a Komunita

Sociální: Obsah a Komunita

Hledáte pomoc se svými účty na sociálních médiích a chcete najít cenově dostupnou marketingovou agenturu?
ConSol CM/Complaint - Správa Reklamací

ConSol CM/Complaint - Správa Reklamací

S ConSol CM/Complaint zpracováváte jednotlivé a hromadné reklamace, stejně jako vrácení zboží, a řídíte procesy výměny a opravy. Součástí je také analýza dat pro zajištění kvality. S softwarem pro správu reklamací ConSol CM/Complaint zpracováváte zákaznické reklamace napříč celou firmou. Řízené workflow, strukturované a efektivní. Systém vám umožňuje kontrolovat reklamace a nároky na záruku, uchovávat veškerou komunikaci se zákazníkem a řídit vrácení zboží, procesy opravy a vrácení podle potřeby. Nakonec analyzujte důvody reklamací a chyby a odvoďte opatření pro neustálé zlepšování. Provozní režimy: Cloud nebo On-Premise
Řízení projektů

Řízení projektů

Vaše projekty jsou plánovány, řízeny a monitorovány podle rozsahu, cílů a rozpočtu projektu. Rizika spojená s termíny a náklady jsou minimalizována a transparentně zpřístupněna týmu.
Excel pro pohostinství

Excel pro pohostinství

Excel tabulky pro gastronomii: Kalkulace jídel, analýza menu (analýza úspěšných a neúspěšných jídel), sledování trvanlivosti včetně inventáře, měření spokojenosti zákazníků, seznam narozenin.
Správa Zásob

Správa Zásob

Verlinkuje NC programy, seznamy nástrojů a dostupnost nástrojů pro maximální transparentnost! Systém správy zásob WinTool zajišťuje dodávky provozních prostředků. Jejich použití na strojích a v NC programech je transparentní, což umožňuje včasné odhalení úzkých míst v plánování. WinTool je navržen tak, aby pohyby na skladě byly většinou automaticky zaznamenávány, samozřejmě také prostřednictvím rozhraní k ERP, skříňovým a výtahovým systémům a čtečkám čárových kódů. Výhody - Zajištění dodávek - Minimální doby hledání a přípravy - Vždy aktuální provozní prostředky a uspořádané vyřazení starých zásob Funkce - Kontrola minimálního stavu a ERP rozhraní - Vyhodnocení opotřebení a použití - Rozhraní pro všechny typy skladových systémů - Skladový mandant se samostatnou správou zásob a nákupem
Optimalizace Procesů

Optimalizace Procesů

Vývoj a implementace zákaznicky přizpůsobených řešení pro řízení procesů. Jasné procesy pro celou firmu. Udržet si přehled je jednou z nejdůležitějších podmínek pro optimální interní pracovní postupy. Aby se to podařilo, musí zaměstnanci rozumět a akceptovat povahu a zobrazení svých obchodních procesů. Bez akceptace vašich zaměstnanců nikdy nebudete schopni oživit svůj systém řízení procesů.