Produkty pro manig (1278)

Kompaktní Rádiová Elektronika pro Podomítkovou Montáž

Kompaktní Rádiová Elektronika pro Podomítkovou Montáž

Kompaktní Rádioelektronika pro Podomítkovou Montáž RDS Rádio a DAB Rádio Komponenty
Specialista na bezpečnost práce

Specialista na bezpečnost práce

Poskytujeme externího odborníka na bezpečnost práce pro vaši firmu a podporujeme vás při právně správné realizaci vašich povinností.
Škrabka na potraviny, modrá - Může být použita jako součást řízení cizích předmětů HACCP/IFS/BRC.

Škrabka na potraviny, modrá - Může být použita jako součást řízení cizích předmětů HACCP/IFS/BRC.

Raspač pro potraviny SteriPlast® z modrého polystyrenu se vyrábí a balí jednotlivě pro jednorázové použití v naší čisté místnosti kategorie 7 (10.000). Nakonec je sterilizován pomocí gama záření. Stabilní a snadno ovladatelný jednorázový raspač. Raspač slouží k škrábání, vyhlazování nebo čištění, ale také k odstraňování zbytků. Modrá barva se v potravinách přirozeně nevyskytuje. Proto mohou být modré produkty nebo fragmenty těchto produktů rychle a snadno rozpoznány a detekovány při vizuální kontrole v případě, že došlo k jejich smíchání s výrobou. Použití modrých nástrojů tedy pomáhá při dodržování analýzy a hodnocení rizik HACCP ve vztahu k cizím tělesům. To je zvláště důležitý požadavek při manipulaci s potravinami, výrobě potravin, stejně jako v průmyslu krmiv a farmaceutickém průmyslu. Materiál: PS, modrý
Microsoft Office 2019 Domácnost a Student | pro Windows

Microsoft Office 2019 Domácnost a Student | pro Windows

Microsoft Office 2019 Home and Student: Ideální pro soukromé uživatele Microsoft Office 2019 Home and Student je určen pro soukromé uživatele a studenty. Pokud potřebujete vytvořit seminární práci na univerzitě nebo prezentaci pro školu, tato volba je správná. Také byste měli u nás výhodně zakoupit Microsoft Office 2019 Home and Student, pokud například plánujete domácnost v Excelu nebo hledáte spolehlivý program pro e-maily a digitální kalendář. U nás si můžete Microsoft Office 2019 Home and Student zakoupit online: Hlavní body na první pohled - Všechny běžné Office aplikace v nejlepší formě - Řada novinek oproti starším verzím Office - Podpora pro dotykové obrazovky a hlasové ovládání - Verze pro Windows 10
factro® - platforma pro řízení projektů a správu úkolů

factro® - platforma pro řízení projektů a správu úkolů

Software pro řízení projektů - jednoduchý, transparentní a rychlý. Všechny úkoly a projekty - centrálně v německé cloudu, v souladu s GDPR EU.
Projektové řízení

Projektové řízení

INŽENÝRSKÉ SLUŽBY > Celkové a dílčí řízení projektů > Řízení zahájení a ukončení > Řízení uvedení do provozu > Řízení změn > Koordinace projektů > Řízení projektů (stroje a zařízení) > Projektový personál > Řízení zdrojů > Plánování, kontrola termínů a nákladů > Správa budov > Plánování, koordinace a řízení stěhování > Řízení budov > Řídící kancelář projektového managementu (PMO) > Koordinace zkušebních stanic > Task-Force/Řešení problémů
Správa dokumentů

Správa dokumentů

S COI-BusinessFlow nabízíme modulární, inteligentní archivaci, workflow a systém správy dokumentů, který se přesně přizpůsobí vašim požadavkům. Digitalizace představuje pro firmy jak příležitost, tak výzvu. S optimálně zvoleným systémem pro správu podnikových obsahů (ECM) nebo systémem správy dokumentů (DMS) lze dokumenty a spisy centrálně a kompletně spravovat digitálně. Jsou k dispozici všem zaměstnancům v kanceláři, v domácí kanceláři nebo na služebních cestách kdykoliv. To je nesmírně důležité, protože jak víte, pro úspěch firmy je klíčové především know-how zaměstnanců a flexibilní přizpůsobení organizační struktury neustále se měnícímu prostředí. COI GmbH se svými softwarovými řešeními představuje efektivní systémy správy dokumentů, kvalitu, poradenství a optimální podporu procesů. Udělejte dnes první krok k modernímu a flexibilnímu digitálnímu pracovnímu stylu!
Softwarové komponenty

Softwarové komponenty

Pokud chcete validovat a čistit data ve svých online formulářích, CRM systémech nebo jiných softwarových aplikacích, pak jsou naše softwarové komponenty přesně to, co potřebujete.
GLORiXX ERP - Správa Zásob

GLORiXX ERP - Správa Zásob

Podnikový software pro malé a střední podniky. Nyní také k dispozici jako pronájem (GLORiXX ERP CLOUD). Odvětví: Obchod – Průmysl – Služby
Krátkodobé pojištění

Krátkodobé pojištění

S KRÁTKODOBOU SPZ ZÍSKÁTE VÍCE OCHRANY Jako spolehlivá služba pro registraci vozidel v Lipsku a okolí se rádi postaráme o vystavení krátkodobého pojištění vozidla pro vaše auto. Pokud chcete využít krátkodobou SPZ, potřebujete kromě eVB čísla také zelenou kartu. Krátkodobá SPZ nebo vývozní SPZ? Krátkodobá SPZ je dostatečná pouze v případě, že chcete své vozidlo testovat po dobu až pěti dnů nebo jej převést v rámci Německa. Pokud plánujete trvalý pobyt v zahraničí, potřebujete vývozní SPZ pro celní účely. Povinné pojištění zahrnuje speciální podmínky, které lze individuálně přizpůsobit vašim potřebám. Během této doby jste tak v případě poruchy nebo nehody plně chráněni.
Archivovací software

Archivovací software

ecoDMS Archivní systém Revisní archivace Všechny dokumenty na PC, chytrém telefonu a tabletu • digitalizovat • archivovat • spravovat • znovu najít. ecoDMS obsahuje rozsáhlé funkce, jako např.: automatické archivování a zálohování, vyhledávání včetně fulltextového vyhledávání, export, odesílání e-mailů, správa verzí, poznámky a mnoho dalšího. Jednoduchá licence: na licenci
Map&Market základní - Jak číst úspěch v kartách?

Map&Market základní - Jak číst úspěch v kartách?

Jedna mapa řekne víc než 1000 seznamů: S PTV Map&Market basic zobrazíte svá firemní data přehledně a transparentně na digitální mapě a učiníte regionální souvislosti viditelnými. Okamžitě rozpoznáte své A-, B- a C-zákazníky, uvidíte výnosné prodejní oblasti nebo nevyužité prodejní potenciály. Odpovězte na důležité otázky pro marketing, průzkum trhu, prodej a controlling jedním pohledem na mapu.
SmartWe

SmartWe

SmartWe – CRM řešení pro malé a střední podniky
Quentic Řízení Nebezpečných Látek

Quentic Řízení Nebezpečných Látek

Quentic je software pro řízení nebezpečných látek. Pomocí ní spravujete své pracovní a nebezpečné látky. Ať už se jedná o označování podle GHS, zákaz použití některých složek nebo zavádění ochranných opatření. Quentic nebezpečné látky zjednodušuje správu všech informací o pracovních a nebezpečných látkách. Díky užitečným nástrojům zajišťujete ochranu zdraví, bezpečnost práce a ochranu životního prostředí ve vaší společnosti. Využijte mnoha funkcí Quentic nebezpečné látky k přesnému splnění právních předpisů týkajících se manipulace s nebezpečnými látkami a zbožím. Vytvořte jasná pravidla pro zúčastněné strany a zkontrolujte stávající ochranná opatření. Dosáhněte maximální transparentnosti, zatímco minimalizujete organizační zátěž.
Startup CFO - Startup CFO v Německu

Startup CFO - Startup CFO v Německu

Globálně zkušený CFO startupů, zejména pro mezinárodní deep tech startupy
Projektový management / Interim management

Projektový management / Interim management

Důležitá témata je třeba řešit, ale chybí potřební zaměstnanci? Rád vám pomohu jako projektový manažer nebo interim manažer. Jako interim manažer přebírám volné vedoucí pozice, dokud nenajdete vhodného zaměstnance. Dále mohu převzít vedení naléhavých projektů, aby vaše záměry mohly být rychle realizovány. Moje hlavní témata: E-commerce a digitální marketing, změna, digitalizace, digitální strategie, digitální efektivita.
Správa dat proxOS

Správa dat proxOS

Rozhraní K testovacím a tréninkovým systémům proxomed a také k externím systémům pro správu pacientů, jako jsou Theorg (Thedex) nebo KIS (HL7) Funkční moduly proxOS connect tergumed proxOS connect IPN-Test Suite proxOS connect MediMouse proxOS connect Biodex S4 proxOS connect MFT S3-Check proxOS connect goldenage proxOS connect HL7 proxOS connect Thedex proxOS connect mobile proxOS connect SmartPanel proxOS connect evaluační stanice proxOS connect proxonetwork proxOS connect proxotrain
Operační Řízení Procesů

Operační Řízení Procesů

Když se ohlédneme za metodami řízení za posledních 30 let, je jasné, že vyžadují myšlení v procesech a systematické řízení procesů.
Optimalizace síťových poplatků

Optimalizace síťových poplatků

Všechny společnosti s roční spotřebou elektřiny přibližně 600 MWh mohou nechat zkontrolovat svůj zátěžový profil na možnosti optimalizace.
Webová stránka

Webová stránka

Kombinujeme blízkost na webu s redakčním systémem CMS, atraktivním webovým designem, rychlými dedikovanými servery, e-mailovým marketingem, obsahem pro Google, automatizovanými formuláři a bohatými zkušenostmi.
Správa dovolené

Správa dovolené

Správa dovolené přes SaaS.de zajišťuje optimální obchodní procesy při žádosti o dovolenou bez papírování. Díky vlastnímu nastavení hierarchie oddělení probíhá schvalovací proces organizovaně. Každá žádost o dovolenou je kontrolována jednak na překryvy, jednak na dostatek zbývajících dnů dovolené. Zaměstnanci mají roční přehled o své dovolené a mohou také nahlížet na měsíční dny dovolené svých kolegů a kolegyň z vlastního oddělení (pokud si to přejí). S minimálním úsilím mohou jednak zaměstnanci podávat žádosti o dovolenou a jednak vy jako nadřízený schvalovat dovolenou nebo ji sami zapisovat.
Hledání rakety

Hledání rakety

Rocket Search přináší komfort vyhledávání z vyhledávačů na vaše webové stránky. Pomáhá uživatelům najít požadovaný výsledek, i když jejich zadání není dokonalé. Rocket Search je inteligentní vyhledávací funkce, která se neustále zlepšuje. Při zadávání dotazu jsou uživatelé intuitivně podporováni například automatickým doplňováním nebo automatickou korekcí. Díky optimalizovaným výsledkům vyhledávání se počet hledání bez výsledků sníží až o 90 %. Díky rozsáhlému analytickému panelu lze analyzovat chování uživatelů při vyhledávání a výsledky vyhledávání odpovídajícím způsobem přizpůsobit. Rocket Search lze snadno a bezproblémově integrovat do webových stránek jako samostatné API. S Rocket Search uživatelé rychle a snadno najdou, co hledají.
Správa adres a správa dat

Správa adres a správa dat

Neočekávané potenciály spí v zákaznických souborech mnoha firem, poklad nevyužitých příležitostí.
Connext

Connext

S Connext - certifikovaným OPC-UA serverem - komunikujete přímo s nesčetnými polemi zařízení a publikujete OPC-UA adresní prostor. Connext integruje řadu komunikačních protokolů pro pole zařízení a pole sběrnic pro průmysl a infrastruktury. Connext spravuje OPC-UA konektivitu s jakoukoli další kompatibilní klientskou aplikací. Pokročilé funkce jako brána, historik, alarmy a podmínky, IIoT, redundance jsou také implementovány. Server „Connext“ je certifikován „OPC Foundation“ a podporuje informační modely Data Access, Alarm & Conditions, Historical Access.
Řízení kvality - Všechno se točí kolem vašeho produktu

Řízení kvality - Všechno se točí kolem vašeho produktu

Společnost Gebrüder Hörr GmbH vyrábí pro své zákazníky špičkovou kvalitu, a to s pečetí a zárukou. Abychom to zajistili, neustále jsme investovali do našeho systému řízení kvality. Ať už se jedná o vysoce kvalitní zkušební stroje, nebo o další vzdělávání odpovědných zaměstnanců. Jako důkaz a pro zajištění slouží certifikace a samozřejmě dokumentace (CAQ). Cíl je jasný a již dlouho dosažený, protože byl vždy v centru pozornosti: Dokonalé produkty. Také pokud jde o časovou kvalitu: Děláme vše pro splnění požadavků na termíny.
(IT) Služby

(IT) Služby

Různé IT služby, včetně: poradenství v oblasti organizace, IT technologií a softwaru, mzdové a smluvní práce v IT sektoru, zálohování dat a mnohem více...
SEO - Optimalizace pro Vyhledávače

SEO - Optimalizace pro Vyhledávače

Optimalizace a přizpůsobení webových stránek kritériím vyhledávačů.
TRACE-it Software pro správu dat - proces označování/databázový/flexibilní/průhledný/software/centrální data/zjednodušení

TRACE-it Software pro správu dat - proces označování/databázový/flexibilní/průhledný/software/centrální data/zjednodušení

TRACE-it je plně integrované softwarové řešení pro centrální správu dat a procesů. Optimalizuje procesy označování ve výrobních společnostech napříč mnoha různými odvětvími – ať už se jedná o označování jednotlivých produktů, balení nebo celých palet. Databázové, flexibilní a transparentní: Softwarové řešení TRACE-it od společnosti NOVEXX Solutions propojuje, spravuje a kontroluje všechny úkoly označování v produkčním procesu na centrálním místě – pro vysokou úroveň transparentnosti a přesnosti v různých krocích procesu identifikace produktu. TRACE-it je plně integrované softwarové řešení pro centrální správu dat a procesů. Optimalizuje procesy označování ve výrobních společnostech napříč mnoha různými odvětvími – ať už se jedná o označování jednotlivých produktů, balení nebo celých palet.
Vývoj webových stránek - Optimalizujeme vaši online přítomnost!

Vývoj webových stránek - Optimalizujeme vaši online přítomnost!

Obsah služby: - Úkol: Struktura webových stránek, obsah; - Designové koncepty (3 koncepty k výběru); - Rozvržení desktopové verze webu: design stránek, formuláře, pop-up okna; - Rozvržení mobilní verze webu: design stránek, formuláře, pop-up okna; - Výběr hostingu; - Výběr doménového jména; - Rozvržení: Grafické rozvržení implementováno do HTML+CSS stránek; - Programování, technická realizace: práce s různými frameworky (Laravel, Yii2) a CMS (Joomla, WordPress, OpenCart, VirtueMart). Najdeme nejlepší řešení pro vaše úkoly; - SEO optimalizace: Metatagy, design, kontrola rychlosti načítání a další; - Testování a spuštění: Kontrola všech funkcí webu, cross-browsing, správné fungování na různých zařízeních. Obdržíte hotový prodejní nástroj. Začněte svůj web již za 30 dní!
Webový prostor - Spolehlivý a bezpečný webhosting pro váš projekt

Webový prostor - Spolehlivý a bezpečný webhosting pro váš projekt

Ať už provozuješ osobní web, hobby nebo web pro spolek, jsi solopreneur nebo chceš vytvořit firemní web, máme pro tebe vhodný webhosting. Zaručujeme ti plnou flexibilitu při přizpůsobení tvého hostingového řešení tvým potřebám. S námi navíc sázíš na bezpečný přenos dat, vysoký výkon, dostupnost a rychlost, stejně jako na kompatibilitu s běžnými systémy pro správu obsahu.