Produkty pro manig (37)

Tepelný management

Tepelný management

Přenos tepla konvekcí, zářením a vedením tepla // Zkoumání termomechaniky // Přenos tepla konvekcí, zářením a vedením tepla // termodynamická roztažnost // Propojení analýz teplotního pole a proudění // Analýzy termického proudění s chemickými reakcemi // Analýzy termického šoku // Vypracování chladicích konceptů
Obchodní transakce

Obchodní transakce

Dáváme význam podnikatelským nástupnictvím.
Technické Koncepty a Plánování Zařízení

Technické Koncepty a Plánování Zařízení

Technické koncepty pro plánování zařízení v oblasti technického požárního ochrany Plánujete novou výstavbu zařízení nebo větší modernizační opatření svých výrobních zařízení a potřebujete odborné znalosti o možných technických řešeních pro požární ochranu? V rámci plánování zařízení se vypracovávají technické koncepty, které mohou zabránit provozním přerušením a materiálním škodám pomocí správných opatření. Zajistěte s odstupňovaným konceptem ve vaší společnosti dostupnost vašich zařízení a tím vytvořte důvěru zákazníků.
Barcodescanner s kompletní liniovou integrací od IDH pro optimalizované logistické procesy

Barcodescanner s kompletní liniovou integrací od IDH pro optimalizované logistické procesy

Náš barcodescanner s liniovou integrací nabízí výkonné řešení pro automatizované shromažďování dat a bezproblémovou integraci do stávajících výrobních a logistických linek. S tímto skenerem mohou společnosti zajistit spolehlivou a přesnou identifikaci produktů a nákladních jednotek přímo v průběhu výroby. Barcodescanner je ideální pro odvětví jako logistika, maloobchod, automobilový průmysl, potravinářství a farmaceutický průmysl, kde je vyžadována vysoká kvalita dat a efektivita. Barcodescanner je vybaven moderní, výkonnou skenovací technologií, která umožňuje rychlé a přesné zachycení čárových kódů v různých formátech. Díky integraci do stávajících výrobních nebo dopravních linek nedochází k přerušení toku materiálu, což zajišťuje kontinuální a automatizované shromažďování dat. Naše řešení podporuje bezproblémovou sledovatelnost, optimalizuje logistické procesy a minimalizuje chyby v řízení zásob. Díky flexibilním rozhraním a jednoduchému ovládání může být barcodescanner rychle integrován do různých systémových prostředí. S tímto řešením profitují společnosti z efektivnější liniové integrace, vyšší přesnosti a optimalizovaných procesů. Spolehněte se na náš barcodescanner s liniovou integrací, abyste automatizovali své procesy shromažďování dat a zvýšili efektivitu svých výrobních a logistických linek.
Digitální pracovní prostor

Digitální pracovní prostor

Rosa Workspace je samostatná služba pro digitální transformaci a zvyšování efektivity. Mezi naše služby patří change management, optimalizace digitálních pracovních míst, cloudové a softwarové licencování, hosting a IT podpora prostřednictvím managed services. Náš tým podporuje zavádění nových nástrojů, zlepšuje kolaborativní pracovní prostředí, optimalizuje licenční modely a nabízí globální cloudová a hostingová řešení. S našimi na míru šitými onboardingovými a školícími nabídkami zajišťujeme, že změny probíhají hladce, zatímco managed services ulehčují IT týmům, nebo náš komplexní support také podporuje firmy bez vlastní IT oddělení.
Šroubový dopravník od KÖBO ECO>PROCESS GmbH

Šroubový dopravník od KÖBO ECO>PROCESS GmbH

Šroubové dopravníky se používají pro mezilehlou přepravu krátkých a dlouhých třísek pod stroji nebo z bunkrů na třísky. Jejich velikost závisí na typu třísky a akumulaci třísek. Funkčnost: • Přeprava třísek pomocí rotujícího šroubového dopravníku / přeprava materiálu pomocí Archimédova šroubu • Šroubový dopravník je umístěn v trubce nebo žlabu a je poháněn převodovým motorem • Sypký materiál leží na "závitu" a je přepravován požadovaným směrem díky nepřetržité rotaci • Velikost dopravníků závisí na typu sypkého materiálu a třísek • Horizontální, vertikální nebo nakloněná přeprava materiálu Typické případy použití: • Odstranění třísek z bunkrů na třísky • Sací uzávěry pneumatických sacích systémů nebo stanic pro návrat čerpadel • Mezilehlá přeprava krátkých a dlouhých třísek • Vypouštění třísek z bunkrů na třísky, šnekový hřídel s nepřetržitým nebo progresivním stoupáním • Vypouštění filtračního koláče po filtraci chladicí kapaliny Výhody pro zákazníky: • Cílené dávkování třísek/dávkované odstraňování třísek díky provozu s frekvenčními měniči • Možnost nastavitelné rychlosti přepravy s provozem FU • Efektivní přepravní řešení s nízkými prostorovými nároky • Robustní konstrukce pro extrémní pracovní podmínky, proto málo náchylná k poruchám Technické údaje: • Přepravovaný materiál: krátké třísky a sypké materiály • Šířka/užitná šířka [mm]: Ø80-500 • Délka [m]: max. 10
Pronájem Zvedacích a Klouzavých Zařízení - Jak Řídíme Operace

Pronájem Zvedacích a Klouzavých Zařízení - Jak Řídíme Operace

Můžete důvěřovat AIS EURELO, že zvedne a přemístí vaše stroje a zařízení, ať už jsou vaše provozní požadavky jakékoli. Naše široká flotila zvedacího zařízení zahrnuje zařízení pro zvedání a klouzání, které nám umožňuje pracovat flexibilně a navrhovat přesuny zařízení podle vašich požadavků; kdekoli v Evropě a přes hranice. Nejlepší řešení pro zvedání a klouzání V AIS EURELO vám můžeme nabídnout ta nejlepší řešení pro zvedání a klouzání, protože jsme investovali do toho nejlepšího zvedacího a klouzacího zařízení. Naše zvedací systémy mohou zvedat, spouštět, otáčet, naklánět a posouvat vaše těžké stroje a zařízení až do 1000t, což nám umožňuje bezpečně zvedat a přesouvat stroje, i když je prostor omezený.
Elektronické Sestavy, Zařízení a Systémy – Správa Materiálů

Elektronické Sestavy, Zařízení a Systémy – Správa Materiálů

Přebíráme plnou odpovědnost za materializaci projektů našich zákazníků, ať už se jedná o elektronické součástky, plošné spoje, montážní díly nebo zakázkové výrobky.
Konzultace, Zrychlení, Podpora kvality

Konzultace, Zrychlení, Podpora kvality

Potřebujete poradenství v oblasti nedestruktivního zkoušení materiálů? Zkušení zkušební technici a inspektoři úrovně 3 vám pomohou při výběru správné zkušební metody. Hledáte projektového inspektora s dlouholetými zkušenostmi nebo potřebujete schválení vašich komponentů v tuzemsku či v zahraničí? Rádi vám poskytneme kompetentní personál, se kterým zvládnete výzvy. Odborníky pro speciální požadavky vám také nabízíme za přiměřených podmínek. I mimo oblast NDT. Zeptejte se nás! Rádi vám pomůžeme.
Systémy správy klíčů

Systémy správy klíčů

Jisté je, že 99 % všech ztrát klíčů se odehrává mimo budovu a provozní areál. Důsledek: Je nutná nákladná a časově náročná výměna zámkového systému, která může trvat měsíce. Řešení: systém správy klíčů od Weckbacher. Garantujeme, že ztráty klíčů snížíme na méně než 1%! Podívejte se na naše reference!
Správa Vratek - WVS Přepravní Služba Majitelka Kristina Hardok

Správa Vratek - WVS Přepravní Služba Majitelka Kristina Hardok

Správa vratek, Každá vratka je od nás přijata, zdokumentována a zkontrolována na úplnost a opětovnou použitelnost. Správa vratek My, firma WVS Versand Service, jsme poskytovatel služeb v oblasti balení/odesílání, kompletace/konfekcionování a logistiky. WVS Versand Service pomáhá ulehčit vaší firmě díky našemu konceptu plnění, takže se můžete plně soustředit na každodenní chod vašeho podniku. Koordinujeme pro vás odesílání různých zboží, vzorků, prospektů, katalogů a reklamních materiálů. Ať už jste velká společnost, online obchod nebo eBay obchod – převezmeme to, abyste se mohli nadále soustředit na své hlavní podnikání. Nabízíme našim zákazníkům všechny běžné možnosti: odesílání, (krátkodobé) skladování nebo přípravu k vyzvednutí. Odesílání a logistické zpracování probíhá vždy centrálně koordinovaně a zaručeně
Pronájem chladicí jednotky s 93 kW

Pronájem chladicí jednotky s 93 kW

Spotřebitelský okruh -Interní čerpadlo: 5,1 bar -Objem čerpadla: 7,2 / 35 m³/h -Akumulační nádrž: 410 L Elektrické údaje -Napájecí napětí: 400 V / 50 Hz / 3 Ph -Max. provozní proud: 81,4 A -Max. příkon: 45,9 kW -Jmenovitý výkon: 24,4 kW -Chladivo: R410A -Chladicí okruhy: 1 -Hladina akustického tlaku: 60,4 dB(A) Připojení -Kamlock
Správa skladu - Skvělá práce: špičková kvalita z jednoho zdroje.

Správa skladu - Skvělá práce: špičková kvalita z jednoho zdroje.

Výsledek naší práce? Prášky připravené k zpracování. Plně zabalené v pytlích, kartonech, Big Bags a dalších kontejnerech připravených k expedici v našich (GMP) skladech.
Skenovací služby

Skenovací služby

bmd - digitalizace | archivace | optimalizace | od roku 1975. Skenování od DIN A6 po DIN AO a nadměrné formáty. Zachycení vyhledávacích kritérií probíhá prostřednictvím ručního indexování, rozpoznávání čárových kódů a OCR.
Řízení Projektů & Podpora Projektů

Řízení Projektů & Podpora Projektů

Od základního zjištění až po správu objektu vás provázím vaším projektem ve všech fázích výkonu. Začínám od základního zjištění až po správu objektu a provázím vás vaším projektem ve všech fázích výkonu. Díky komplexnímu poradenství jsou zajištěny termínové, kvalitativní a nákladové aspekty projektových etap. S pomocí nezávislého odborníka získáte optimální procesní uspořádání a postupy, stejně jako možné snížení nákladů prostřednictvím analýz a hodnocení přizpůsobených vašim potřebám.
Správa sociálních médií

Správa sociálních médií

Správa sociálních médií je víc než jen zveřejňování obsahu – je to strategická disciplína, která je hluboce zakořeněná v identitě značky a komunikačních cílech vaší společnosti. U nás práce začíná komplexní analýzou vaší cílové skupiny a jejích chování. Na jakých platformách se vaši zákazníci pohybují? Jaký obsah přitahuje jejich pozornost? A jak můžeme zajistit, aby vaše značka zůstala v těchto digitálních prostorech relevantní? Náš přístup k sociálním médiím je založen na datech. Využíváme nástroje pro analýzu míry zapojení, dosahu a interakcí, abychom vyhodnotili vaši aktuální výkonnost a identifikovali možnosti optimalizace. Na tomto základě vyvíjíme na míru šité strategie, které zahrnují jak organická, tak placená opatření. Při tom klademe zvláštní důraz na vytváření obsahu, který nejen přenáší zprávu, ale také buduje emocionální spojení s vašimi cílovými skupinami. Obsah je klíčový – a chápeme, že ne každý příspěvek je stejný. Naše kreativní týmy pracují na produkci obsahu, který je vizuálně přitažlivý a strategicky promyšlený. Ať už jde o obrázek, video nebo text – každá forma obsahu je pečlivě plánována, aby splnila specifické požadavky každé platformy. Experimentujeme s různými formáty, abychom zjistili, co vaší cílové skupině nejlépe vyhovuje. Zapojení je centrální součástí správy sociálních médií. Víme, že interakce s následovníky je rozhodující pro budování loajální komunity. Proto vyvíjíme proaktivní komunikační strategie, které jsou založeny na skutečných dialozích. Rychle reagujeme na komentáře a zprávy, iniciujeme diskuse a vytváříme prostředí, ve kterém se následovníci cítí slyšeni a ceněni. Kromě toho neustále sledujeme trendy a změny v oblasti sociálních médií. To nám umožňuje rychle reagovat na nové vývoje a přizpůsobit vaši strategii. Ať už jde o virální trendy, nové funkce nebo změny v chování uživatelů – zůstáváme v obraze, abychom zajistili, že vaše značka zůstane vždy relevantní. Dále pravidelně analyzujeme výkonnost vašich kampaní. S podrobnými zprávami a KPI poskytujeme jasný přehled o úspěchu našich strategií na sociálních médiích. Na základě těchto poznatků neustále optimalizujeme naše opatření, abychom dosáhli požadovaných cílů a maximalizovali ROI. Ať už jde o zvýšení povědomí o vaší značce, budování angažované komunity nebo podporu prodeje prostřednictvím sociálních médií – náš tým pro sociální média je integrativním partnerem vaší marketingové strategie, který je nastaven na váš dlouhodobý úspěch na platformách. Pojďme společně posílit vaši digitální přítomnost a oživit vaši značku na sociálních médiích.
SEO – Technické, On-Page & Off-Page & Linkbuilding

SEO – Technické, On-Page & Off-Page & Linkbuilding

SEO není jen otázkou viditelnosti – jde o schopnost prosadit se v konkurenci a držet krok se stále se měnícími algoritmy vyhledávačů. U nás SEO nezačíná standardními řešeními, ale hlubokou analýzou: Jaké cílové skupiny chcete oslovit, jak se tito uživatelé chovají a kde existují dosud nevyužité potenciály na webových stránkách? Úspěšná SEO strategie se zakládá na více než jen klíčových slovech. Zahrnuje technické optimalizace, které zlepšují procházení a indexaci stránky, a strukturu obsahu tak, aby byla jasně srozumitelná jak pro uživatele, tak pro vyhledávače. Například analyzujeme rychlost načítání vašich stránek, mobilní zážitek, interní prolinkování a architekturu obsahu – to vše jsou faktory, které přímo ovlivňují hodnocení. Přitom se nesoustředíme pouze na krátkodobé úspěchy. Naše práce směřuje k vytváření udržitelného organického provozu. Identifikujeme pro vaši firmu relevantní klíčová slova nejen na základě jejich objemu vyhledávání, ale také analyzujeme záměr uživatelů za nimi. To znamená, že přesně víme, jaké výrazy uživatelé používají, když jsou již připraveni k nákupu, a kde existují informační potřeby, které lze přetavit v konverze. Dalším důležitým aspektem je budování odkazů. Zde nejde o množství, ale o kvalitu odkazů. Vytváříme spojení s důvěryhodnými, relevantními stránkami a sítěmi, které nejen zlepšují hodnocení, ale také posilují důvěru ve vaši značku. Kromě toho chápeme SEO jako dynamický proces. Díky kontinuálnímu sledování chování uživatelů, úpravám algoritmů vyhledávačů a vaší konkurenční krajiny zajišťujeme, že vaše webové stránky zůstávají vždy aktuální. Pomocí podrobných analýz dat přizpůsobujeme naše strategie v reálném čase, abychom cíleně oslovili cílové skupiny a přinesli měřitelné výsledky. Ať už se jedná o technické SEO, optimalizace na stránce a mimo ni nebo strategie obsahu – u nás získáte na míru šitá řešení, která daleko přesahují generické přístupy. Jsme partneři, když jde o to, aby vaše digitální přítomnost nebyla jen viditelná, ale také se proměnila v skutečné, dlouhodobé obchodní úspěchy.
Reklamní logistika

Reklamní logistika

Rosa Waeng nabízí optimalizované skladování, rychlou distribuci a bezproblémovou logistiku pro všechny vaše propagační materiály. Nejenže se postaráme o design a tisk vašich reklamních předmětů, merchandisingu a propagačních materiálů, ale také se zabýváme logistikou, skladováním, odesíláním a distribucí na různá prodejní místa, veletrhy nebo akce. Ať už jde o uvedení produktů na trh, veletrhy nebo kampaně s influencery/PR. Distribuce na POS: Spravujeme dodávku propagačních materiálů na prodejní místa (POS) na všech vašich lokalitách a zajišťujeme, aby byly správně nainstalovány nebo umístěny. Skladování veletržní a eventové techniky: Nabízíme bezpečné skladování vašich veletržních stánků, displejů, eventových a marketingových zařízení, aby bylo vše připraveno na další velkou aktivaci. Fulfillment influencer balíčků: Přebíráme logistiku, balení a odesílání influencer kitů, aby vaše produkty dorazily včas, kompletně brandované. Individuální balení a branding: Naše na míru šité balicí řešení zajišťují, že vaše propagační materiály nebo dárky na akce dorazí v designu balení, který odráží identitu vaší značky a vytváří nezapomenutelný zážitek při rozbalování. Kombinací řízení kampaní s fulfillmentovými službami optimalizujeme celý proces a vyhýbáme se potřebě externích logistických poskytovatelů. To vede k nižším nákladům, rychlejším procesům a méně nedorozuměním – vše pro maximální využití vašeho rozpočtu. S naším in-house fulfillmentem profitujete z menších zpoždění, optimalizovaných přepravních tras a lepší kontroly nad zásobami a distribucí. Díky bezproblémovému propojení našich grafických týmů můžeme rychle přizpůsobit propagační materiály a zkrátit čas uvedení vaší kampaně na trh mnohonásobně.
Zdraví a bezpečnost - Jak řídíme provoz

Zdraví a bezpečnost - Jak řídíme provoz

Pokud jde o projekty, bezpečnost by měla být vždy na prvním místě. Proto v AIS EURELO přistupujeme k plánování každého projektu pečlivě, abychom zajistili bezpečnost jak našeho týmu, tak vašeho. Jsme hrdí na naši bezvadnou bezpečnostní bilanci a důvěryhodné bezpečnostní akreditace, které nám umožňují uplatňovat nejlepší postupy v oblasti zdraví a bezpečnosti za všech okolností.
Hydraulické Gantry a Zvedací Systémy - Jak Řídíme Operace

Hydraulické Gantry a Zvedací Systémy - Jak Řídíme Operace

Pro odstranění těžkých strojů nebo přesuny zařízení v omezených prostorech poskytují naše hydraulické zvedací systémy ideální řešení. Naše systémy hydraulických gantry „Megalift“ jsou těžkými zvedáky v naší různorodé flotile zvedacího zařízení, což nám umožňuje zvedat až 1000t na malém prostoru, na jakémkoli místě v Evropě nebo mimo ni. Proč zvolit hydraulický gantry nebo zvedací systém od AIS EURELO? V AIS EURELO jsme odborníci na zvedání a přesun zařízení pro průmyslové operátory po celé Evropě. Jsme specialisté na mezinárodní přesuny továren, kteří přepravují stroje přes evropské hranice a dál. Můžete se na nás spolehnout, že nasadíme nejvhodnější zvedací zařízení a správnou kombinaci dovedností pro každý projekt, a naše řada hydraulických gantry systémů je jen jedním z řešení, která nabízíme pro přesuny těžkých strojů a projekty přesunu strojů.
Zařízení pro přesun strojů - Jak spravujeme operace

Zařízení pro přesun strojů - Jak spravujeme operace

V AIS EURELO máme flotilu těžkých strojů pro zvedání, která nám umožňuje provádět i ty nejtěžší, nejkomplexnější a technicky náročné zvedání bezpečně a efektivně. Výběr správného těžkého zvedacího zařízení pro každý projekt je klíčovým prvkem plánování projektu a rozmanitost zařízení v naší flotile znamená, že se můžeme přizpůsobit jakýmkoli specifickým výzvám na místě. Naši klienti nám důvěřují, protože naše těžké zvedací zařízení je tak rozmanité a dobře udržované, aby každá práce probíhala hladce.
Operační kontrola - Jak řídíme operace

Operační kontrola - Jak řídíme operace

Jasná komunikace a zavedený řetězec velení jsou nezbytné pro spolehlivost a konzistenci procesu operačního řízení AIS EURELO. Naším přístupem je přidělit každému projektu dedikovaného projektového manažera, který poskytne odpovědnou vazbu mezi vaším týmem a naším. V AIS EURELO je operační řízení centrální součástí naší práce na každém kontaktním bodě. Náš tým zákaznického servisu zajišťuje, že každý kontakt je zaznamenán a zpracován, což vám poskytuje úplnou odpovědnost a transparentnost. Náklady, hodnocení rizik, metodické prohlášení a časové závazky jsou všechny jasné a budeme vás co nejrychleji informovat, pokud se některý z těchto výstupů musí změnit.
Poradenství v oblasti nástupnictví

Poradenství v oblasti nástupnictví

Diskrétně připravit prodeje firem, spojit prodávající a kupující na důvěryhodném základě Jedinečnost spočívá v tom, jakým způsobem je zajištěna diskrétnost při spojování prodávajících firem a finančně silných kupujících. Zájemce se dozví, kdo je prodávající, až při schůzce, a centrální prodejní dokumenty jsou nejprve anonymizovány.
Efektivní paletové sklady pro optimalizovanou skladovou logistiku od IDH

Efektivní paletové sklady pro optimalizovanou skladovou logistiku od IDH

Naše paletové magazíny a paletové dispenséry jsou ideálním řešením pro efektivní a uspořádanou skladovou logistiku. Umožňují automatické nakládání a vykládání palet, čímž zajišťují plynulý tok materiálu. Hlavní vlastnosti: Flexibilita: Vhodné pro různé typy a rozměry palet, včetně Euro-, průmyslových a speciálních palet. Kapacita: Rozšiřitelné pro příjem 10, 15, 20 nebo více palet, podle potřeby. Provozní režimy: K dispozici jako samostatné zařízení nebo pro integraci do stávajících systémů toku materiálu. Nakládání: Podporuje jak podélné, tak příčné nakládání pro maximální přizpůsobivost. Pohon: Bezúnikový a tichý provoz díky použití pneumatických nebo elektrických systémů. Uživatelská přívětivost: Vybaveno nájezdovými a centrovacími rampami pro snadnou manipulaci. Použitím našich paletových magazínů optimalizujete svou vnitropodnikovou logistiku, snižujete manuální manipulaci a zvyšujete bezpečnost na pracovišti.
SPRÁVA VIDEA

SPRÁVA VIDEA

Ať už se jedná o vandalismus, kontrolu výroby nebo neoprávněný vstup. Události by měly být rychle ověřeny a přijata opatření. Právně vyhovující plánování a provádění jsou základem pro funkční systém video dohledu a sledování. Podívejte se na naše reference!
AGV řešení od IDH pro automatizované materiálové toky ve výrobě a skladu

AGV řešení od IDH pro automatizované materiálové toky ve výrobě a skladu

Automatizované řízené vozíky (AGV) od IDH jsou ideálním řešením pro společnosti, které chtějí efektivně automatizovat a optimalizovat své intralogistické procesy. AGV přebírají vnitropodnikovou dopravu a bezpečně a přesně pohybují materiály, zbožím a paletami mezi různými skladovými oblastmi a výrobními stanicemi. Tyto inteligentní systémy jsou univerzálně použitelné a lze je dokonale přizpůsobit požadavkům vašeho odvětví – ať už v automobilovém průmyslu, maloobchodu, farmaceutickém nebo potravinářském průmyslu. AGV využívají moderní řídicí technologie, jako je laserová navigace a senzorová technika, aby přesně a spolehlivě navigovaly ve vašich skladových halách a výrobních oblastech. Pracují autonomně a nevyžadují žádné manuální zásahy, čímž se minimalizují lidské chyby a zvyšuje se bezpečnost práce. Naše AGV se bezproblémově integrují do stávajících logistických systémů a nabízejí centrální řízení pro všechny dopravní procesy. Mezi další výhody patří snadná škálovatelnost, energetická účinnost a snížené nároky na údržbu, což trvale snižuje provozní náklady. Díky vysoké flexibilitě lze AGV systémy přizpůsobit rostoucím výrobním požadavkům a podle potřeby rozšířit. Naše systémy podporují efektivní, nákladově úspornou automatizaci a zajišťují plynulé vnitropodnikové procesy. Ať už pro vychystávání, zásobování výrobou nebo expedici – s našimi AGV řešeními dosáhnete nové úrovně automatizace logistiky a vytvoříte jasnou konkurenční výhodu.
Poradenství v oblasti nástupnictví + Koučink transakcí

Poradenství v oblasti nástupnictví + Koučink transakcí

UVKD® provádí pro objednatele transakční koučink, který zahrnuje prodejní aspekty a má za cíl vyjednávání o kupní ceně s uzavřením kupní smlouvy. Koučink může, pokud je to nutné, zahrnovat mimo jiné následující úkoly: Doprovodné rozhovory s • zájemci o koupi • bankami, daňovými poradci a právníky Vypracování prohlášení o úmyslu koupě (Letter of Intent – LoI) Příprava dokumentů pro prověrku (Due Diligence) Sestavení příloh ke kupní smlouvě Příprava na notářské jednání Doprovod na notářské jednání Příprava, podpora a kontrola transakčních a integračních opatření Doprovod při postmergerových rozhovorech s • zaměstnanci • dodavateli • zákazníky
Systém správy dokumentů - 'DocuWare'

Systém správy dokumentů - 'DocuWare'

bmd - digitalizace | archivace | optimalizace | od roku 1975. Jako partner DocuWare Diamond Club nabízí bmd GmbH zákaznicky orientovanou optimalizaci procesů ve formě všestranného DMS.
M&A transakce

M&A transakce

Transakční proces Diagnostická fáze: Klíčové ukazatele, prodejní motivace, rámcové podmínky, závazek Příprava: Zhodnocení stavu, strategie, výzkum Realizace: Osobní kontakt, výběr, důvěrnost, úvodní rozhovory, indikativní nabídka Vyjednávání: Kontrola due diligence, dohoda o ceně, návrhy smluv, shoda Uzavření smlouvy: Notář, podpis, dokončení Převod: Představení zúčastněných stran, zaškolení
Affiliate Marketing

Affiliate Marketing

Affiliate programy u Rosa Waeng nabízejí firmám nákladově efektivní, výkonnostně orientovaný a škálovatelný přístup k rozšíření jejich dosahu, zvýšení tržeb a zlepšení jejich online přítomnosti v dnešním vysoce konkurenčním digitálním prostředí. Affiliates také odkazují zpět na firemní webové stránky, což může pomoci zvýšit návštěvnost webu a zlepšit hodnocení ve vyhledávačích. Jako servisní partner spravujeme všechny vaše affiliate programy, staráme se o výběr a onboarding affiliate partnerů, pravidelně vytváříme nové materiály a kampaně a zajišťujeme technické propojení, sledování a měření úspěšnosti.