Produkty pro manig (113)

Částečný CFO - Dočasný CFO / Kontrolor / Finanční manažer / CFO jako služba

Částečný CFO - Dočasný CFO / Kontrolor / Finanční manažer / CFO jako služba

AAAgiler nabízí individuální řešení finančního managementu pro středně velké podniky jako „CFO jako služba“ (CFOaaS), a to v následujících oblastech: - Finanční poradenství pro firmy (včetně bankovních úvěrů, vyjednávání smluv a refinancování s bankami a investory, bankovní /investorské vztahy) / Treasury / Řízení rizik - „Controlling jako služba“ (včetně plánování / rozpočtu, prognózy, kalkulace nákladů na produkty, výpočet cen) - Restrukturalizace podniků / sanace v krizových a mimořádných situacích a prevenci insolvencí - Compliance & Interní kontrola
Management

Management

Odborník/ce na řízení kvality Zplnomocněnec/ce pro řízení kvality Časový a osobní management Projektový management Coaching - Řízení kvality DIN EN ISO 9001:2015 - Podniková strategie - Interim management - Procesy změn / Change management - Vývoj strategie - Certifikace AZAV - Integrované management systémy
SPRÁVA SKLADU - Nejlepší logistika ve vašem okolí

SPRÁVA SKLADU - Nejlepší logistika ve vašem okolí

Nabízíme komplexní služby pro zlepšení správy zásob. To zlepšuje kontrolu zásob, kontroluje úrovně zásob a optimalizuje procesy pro maximální efektivitu.
Audit a Řízení Procesů

Audit a Řízení Procesů

Nejlepší praxe a zajištění kvality vašich procesů v zahraničním obchodě Praktická optimalizace a reorganizace pracovních toků přizpůsobená vašim obchodním potřebám
Ochrana před katastrofami: INERO™ Bariera proti povodním

Ochrana před katastrofami: INERO™ Bariera proti povodním

INERO™ protipovodňové profily, podpěry a nohy jsou vyrobeny z mořské vody odolného hliníku a oceli. Materiál má vysokou pevnost a odolává extrémním podmínkám prostředí. Segmenty jsou postaveny na stabilní hliníkové podpěře s kuželovým nosičem. Unikátní tvar základny, kombinovaný s integrovaným zubovým profilem, zaručuje dodatečnou stabilitu a optimální uchycení na všech typech povrchů. Segmenty se spojují pomocí patentovaného rychlospoje, čímž vytvářejí kontinuální, flexibilní bariéru, která se přizpůsobuje existujícímu podkladu. Zubování rychlospoje je u všech bariér stejné. Tak lze snadno kombinovat všechny výšky bariér. INERO™ protipovodňové bariéry jsou vhodné pro všechny běžné povrchy, jako je beton, tráva, štěrk a asfalt. Díky použití rohových segmentů lze snadno přizpůsobit trasu protipovodňové bariéry budovám a terénním strukturám...
Bezpečné Řízení Kabelů Letadel - Řešení

Bezpečné Řízení Kabelů Letadel - Řešení

Kabelové kanály pro letectví Není divu, že moderní letadla obsahují mezi 100 a 500 kilometry kabelů – koneckonců na palubě je spousta složité elektroniky a technologie. Aby byla zajištěna bezpečnost pasažérů a členů posádky, je nezbytné, aby byly letecké kabely dobře uspořádány. To vyžaduje rozsáhlé řízení kabelů. Navíc je třeba vždy brát v úvahu také faktor hmotnosti v letectví. Použití pevných a přesto lehkých plastů je ideálním řešením, jak udržet hmotnost co nejnižší a kabely uspořádat tak, aby nepředstavovaly žádné nebezpečí. Plastové kabelové kanály z těžko hořlavého a robustního polyamidu 12 jsou odolné a splňují přísné požadavky na protipožární ochranu v leteckém průmyslu. Kabelové kanály, které mají být položeny pod uličkou, se skládají ze dvou částí.
Marketing ve východní Evropě - Projektový management, Interim manažer, Polsko, Rusko

Marketing ve východní Evropě - Projektový management, Interim manažer, Polsko, Rusko

Váš partner pro expanzi ve východní Evropě, zejména v Polsku, Rusku, Kazachstánu a SNS. Rozvoj trhu, průzkum trhu, prodej, nákup, projektové řízení, podpora.
GI.cloud

GI.cloud

Adaptivní a škálovatelná platforma pro vysoce výkonné služby edge computingu
Zpracování/příprava souborů pro systémy správy dokumentů (DMS)

Zpracování/příprava souborů pro systémy správy dokumentů (DMS)

Dokumentové systémy řízení (DMS): Databázově řízená správa elektronických dokumentů všech typů. Každý dokumentový systém řízení (DMS) má individuální požadavky na povahu a typ souborů, které je třeba zpracovat. Nejrozšířenějším formátem je PDF nebo PDF-A, ale také další formáty jako Excel, Word, Powerpoint, E-mail, Visio, CAD atd. se stále více integrují do nových systémů. Zpracováváme vaše dokumenty podle vašich přání a požadavků vašeho DMS. To pro vás znamená: • Žádná ruční konverze do jiného formátu souboru. • Žádné ruční nastavování tiskových oblastí v Office souborech. • Časová flexibilita a úspora. • Žádné ruční pojmenovávání souborů. Je možné zpracovat několik gigabajtů dat denně. Vy nám dáte pokyny a my se postaráme o zbytek! Kontaktujte nás a dozvíte se více!! Neváhejte nás kontaktovat na +49 (0)6104 938 30 88.
Správa barev

Správa barev

// Přiznání barvy Vodové barvy a laky jsou směsí následujících hlavních komponentů (voda, pigmenty, pryskyřice, aminy, pojiva) Při pH hodnotě 9,0 – 9,5 je směs optimální pro tisk Teplo nebo vyšší teploty zvyšují tendenci aminů k odpařování To mění složení, viskozitu a stálost barvy Pouze s správnou pH hodnotou a správnou teplotou vzniká dobrá směs // Co se stane při tisku s nekvalitní barvou? (1) Barva s pH hodnotou < 8,0 Barva příliš rychle schne na klišé. Stroj musí být zastaven každých 1500-2000 archů/h, aby se klišé vyčistila. To trvá přibližně 15 minut. S optimální směsí barev lze vyprodukovat 5000-6000 archů/h bez zastavení kvůli zaschnutí. Důsledek: musí se čistit pouze 1krát za hodinu místo 3krát (2) Barva s vysokou viskozitou (hustší) Velká část aminů se v barvě ztratila....
Správa zásob

Správa zásob

Využijte naši centrální polohu v srdci Německa. Využijte naše zkušenosti v oblasti skladování a dopravy. Nabízíme až 3 000 m² skladových prostor a 2 000 míst pro palety.
CLIP&WEB!

CLIP&WEB!

CLIP&WEB! je náš modulární balíček řešení, s jehož pomocí můžete sami vytvářet elektronické tiskové přehledy a přímo je umístit do vašeho intranetu. Obsahuje profesionální nástroje pro elektronické zpracování a distribuci skenovaných a elektronických dokumentů. Vyhledávání v plném textu umožňuje optimální přístup k archivu. Jelikož jsou naše řešení nezávislá na výrobcích a zdrojích, je produktová rodina newsWEB obzvlášť vhodná pro slučování informací z různých zdrojů. Samozřejmě zaručujeme, že naše systémy splňují všechny požadavky na autorská práva.
Mecalux Easy WMS

Mecalux Easy WMS

Software pro správu skladu pro firmy jakékoli činnosti a velikosti – "Easy WMS" umožňuje koordinaci, kontrolu a řízení vašich skladových procesů.
avanta - Skutečné B2B e-commerce řešení

avanta - Skutečné B2B e-commerce řešení

Na rozdíl od tradičních obchodních systémů je avanta důsledně zaměřena na B2B E-Commerce. S jedinečným rozsahem funkcí umožňuje avanta rychle, bezpečně a nákladově efektivně realizovat digitální prodejní kanály. Díky chytré konfiguraci funkčních modulů vzniká na míru šitá B2B E-Commerce řešení bez náročného individuálního vývoje. avanta dokonce nabízí speciální oborová řešení pro různé průmyslové sektory. avanta nadchla uživatele ve více než 20 zemích. Známé značky, skryté šampiony a průmyslový střední podnik oceňují výhody avanta - mezi nimi Gühring, Oest, Amann, Purell, WashTec, profine, marantec a další.
Software pro inventář Správa inventáře

Software pro inventář Správa inventáře

Hravě a jednoduše spravujte inventární seznam. Správa aktiv ve firmě S inventarizačním softwarem můžete rychle a pohodlně zaznamenávat a spravovat celý svůj inventář. Přehledná správa inventáře Inventární software je ideálním řešením pro všechny, kteří musí ve firmě vést inventární seznam.
Projektové řízení (v celé Evropě)

Projektové řízení (v celé Evropě)

Pod projektovým managementem rozumíme plánování, organizaci, sledování a řízení všech aspektů projektu. To zahrnuje motivaci zúčastněných stran k dosažení projektových cílů, a to v rámci očekávaných výkonnostních cílů pro čas, náklady, kvalitu, rozsah, přínosy a rizika. Dosavadní země nasazení v Evropě
Správa dovolené / Správa absencí

Správa dovolené / Správa absencí

S řízením absencí Onexma můžete rychle a pohodlně spravovat dny dovolené, žádosti o dovolenou, dny nemoci a další absence.
Řízení obchodních procesů (BPM) / Pracovní tok – "Optimální modelování vašich obchodních procesů"

Řízení obchodních procesů (BPM) / Pracovní tok – "Optimální modelování vašich obchodních procesů"

Optimalizujte své pracovní postupy pomocí vizuálně zobrazených definic vašich pracovních toků. Podporujeme vás při jejich vypracování a realizaci. Aby vaše obchodní procesy fungovaly co nejlépe, poskytujeme vám speciální softwarové balíčky a nástroje a zlepšujeme řešení v oblasti řízení procesů a IT pracovních toků ve vaší společnosti. Uveďte nám své požadavky – společně s vámi vytvoříme moduly, které umožní transparentní a na úspěch orientované zobrazení vašich procesů a automatizované řízení vašich obchodních procesů. Sledování časově kritických procesů může být vizuálně zobrazeno na tzv. Heartbeat monitorech nebo může probíhat prostřednictvím e-mailového varovného systému. Stejně tak je možné provádět statistické vyhodnocení složitých procesů za účelem nalezení nových přístupových bodů pro sekundární postupy.
Práce s objekty

Práce s objekty

Máte budovu, máte problémy s jejím řízením, chcete ji modernizovat, vyměnit stávající prvky nebo je nechat zkontrolovat!
Web360: Online marketingová agentura, která konečně dělá marketing jednoduchým.

Web360: Online marketingová agentura, která konečně dělá marketing jednoduchým.

Vaše online marketingová agentura bude tak flexibilní, jak potřebujete: webové stránky, reklama, sociální média a optimalizace stránek ze jednoho zdroje - přizpůsobeno vašim potřebám a za pevnou měsíční cenu.
Řízení a zajištění kvality

Řízení a zajištění kvality

Podnikatelsky je řízení kvality označováno jako organizace všech opatření pro zajištění kvality. V naší společnosti mají všechny organizované opatření prioritu, která slouží ke zlepšení, monitorování a kontrole procesů ve výrobě a tím i při výkonech našeho spektra. Nejlepší kvalita našich služeb je proto naším požadavkem na nás samé. Kvalita pro nás znamená maximálně vyhovět vašim požadavkům a očekáváním. Jednotlivé certifikace jsou jako prostředek k zajištění kvality kdykoliv dohodnutelné a realizovatelné ve úzké spolupráci s vámi. Vaše spokojenost je naším úspěchem.
Headhunter

Headhunter

Klíčem k úspěchu firmy jsou odborně a osobně vhodní zaměstnanci. BOLDEN International nabízí optimální řešení problémů – dokonale přizpůsobená dané společnosti a její kultuře. Úkolem BOLDEN International je najít odborníky a vedoucí pracovníky na všech hierarchických úrovních pro naše klienty. Nejde o množství prezentovaných kandidátů, ale o jejich kvalitu.
Služba Google Ads

Služba Google Ads

S Google Ads (dříve: AdWords) můžete za krátkou dobu vybudovat relevantní návštěvnost. Jako certifikovaná agentura Google Partner nabízíme našim klientům jistotu a know-how odborníka. Důležitá je pro nás dobrá konzultace a osobní rozhovor s vámi. Pouze pokud jasně známe vaše cíle, můžeme společně vyvinout optimální strategii. Jak vás podporujeme v reklamě na Ads: - Konzultace, strategie, definice cílů - Nastavení a správa vašeho účtu Google Ads - Výzkum klíčových slov - Plánování a nastavení kampaní - Optimalizace kampaní - Remarketingové kampaně
Lettershop – úspěšný One2One marketing

Lettershop – úspěšný One2One marketing

U nás se vše točí kolem přímého marketingu. Milujeme dialog a dokonalost. Proto u nás zažijete ve všech oblastech nejvyšší odbornost, pečlivost a výkonnost. Přímý marketing je víc než součet jednotlivých služeb: Jen ten, kdo vidí mailing jako dokonalou souhru jednotlivých aktérů, má úspěch – a proto je u nás vždy na prvním místě společná práce a nejlepší výsledek pro vás. Poradenství, koncepce a kreativita Mailing, hybridní pošta, transakční tisk, lettershop, fulfillment
Tisková práce

Tisková práce

Správnou zprávu, ve správný čas, správnému příjemci. Public Relations Aktivně se postarejte o to, aby váš obraz na veřejnosti měl správné kontury. Díky důležité zprávě, dobré novince, zajímavému příběhu ve správný čas na správném místě. Nabízíme vám know-how z mnoha relevantních projektů, kompetenci odborných redaktorů a lektorů, stejně jako dobré kontakty na odborná média. Tak specifické, jak jsou vaše požadavky a odvětví vaší společnosti, tak individuální je naše služba pro vás. Naše kompetence Tisková činnost: Kontakty na vydavatelství Kontakty na novináře Tiskové distribuční seznamy Tiskové zprávy Tiskové výstřižky Firemní publikování Tisk & Online: Brožury Zaměstnanecké časopisy Zákaznické časopisy Online novinky Webový obsah Newslettery
Startup CFO - Startup CFO v Německu

Startup CFO - Startup CFO v Německu

Globálně zkušený CFO startupů, zejména pro mezinárodní deep tech startupy
Zastoupení vlastníků

Zastoupení vlastníků

V závislosti na strategickém zaměření poskytuje Cushman & Wakefield poradenství vlastníkům s cílem zvýšit hodnotu jejich nemovitostí, maximalizovat cash flow a snížit provozní a transakční náklady.
Správa zkušebního vybavení

Správa zkušebního vybavení

Podporujeme vaši společnost při zavádění správy měřicích prostředků Distribuce softwaru pro správu měřicích a zkušebních prostředků (QMSOFT od společnosti L&W GmbH z Drážďan). Konzultace v oblasti měřicí techniky a provádění zkoušek schopnosti měřicích prostředků. Stanovení měřicích nejistot podle GUM a VDA 5 pro měřicí prostředky nebo speciální zkušební procesy. Konzultace při zavádění a implementaci správy měřicích prostředků podle DIN 32937. Konzultace a vypracování pracovních pokynů / popisů procesů a kalibračních pokynů v oblasti správy měřicích prostředků. Školení zaměstnanců v používání měřicích a zkušebních prostředků. Převzetí měřicích úkolů na místě pro měřené veličiny délka (např. měření dílů), tlak (např. manometry), točivý moment (např. momentové klíče, momentové šroubovací nástroje) a síla (např. průmyslové váhy).
Inteligentní správa datových nosičů

Inteligentní správa datových nosičů

Každý zákazník obdrží svůj vlastní trezor nebo odpovídající trezorové přihrádky. Strukturované uložení zajišťuje rychlý přístup. Vstup je možný také o víkendech.
Poradenství. Výroba. Vývoj.

Poradenství. Výroba. Vývoj.

D’Antoni z oblasti Rhein-Main nabízí mnoha zákazníkům z různých odvětví vysoce kvalitní těsnicí techniku. U nás je zákazník a jeho potřeby na prvním místě. D’Antoni GmbH nastavuje standardy v oblasti těsnicí techniky – a to i při malých množstvích. S optimální dostupností zboží, odbornou kompetencí, moderními technologiemi a nejvyšším povědomím o kvalitě jsme vytvořili základy, díky nimž vám můžeme garantovat spolehlivé a flexibilní plnění objednávek. A to není všechno: U nás je individuální poradenství na prvním místě. Jen když přesně známe vaše přání a požadavky, můžeme pro vás vyrobit dokonalé hadicové kroužky nebo hadice.