Produkty pro manig (84)

Manažerské systémy

Manažerské systémy

Pokud chcete pohodlně vyčistit a zkontrolovat své datové zásoby, pak jsou naše manažerské systémy přesně to, co potřebujete.
Interní Audity / Interní Audit

Interní Audity / Interní Audit

Naši zkušení auditoři vám pomohou s cíleným prováděním vašich interních auditů (Audity právní shody, Systémové audity/audity 1. strany, 'Audity likvidace' atd.).
Správa C-dílů

Správa C-dílů

V oblasti správy C-dílů patříme mezi přední poradenské firmy v Německu. Díky naší 360° analýze vám slibujeme komplexní pohled na vaši firmu.
CountVision Cloud

CountVision Cloud

CountVision Cloud vám umožňuje provozovat CountVision bez dodatečné IT infrastruktury a přizpůsobit rozsah softwaru vašim požadavkům kdykoli. Ovládání probíhá prostřednictvím webového prohlížeče. CountVision Cloud vám umožňuje provozovat CountVision bez dodatečné IT infrastruktury a přizpůsobit rozsah softwaru vašim požadavkům kdykoli. Ovládání probíhá prostřednictvím webového prohlížeče. - Všechny funkce CountVision jsou k dispozici - Žádné náklady na pořízení hardwaru a softwaru - Žádné interní náklady na administraci - Vždy na nejnovější verzi - Vždy k dispozici nejnovější funkce - Plug&Play kompatibilní s NZR systémovou technikou - Pokud chcete zapojit své stávající měřiče (alternativní výrobce), kontaktujte nás předem. Bezpečnost: Vaše data jsou uložena a zpracovávána výhradně v Německu v Open Telekom Cloud. Datová centra Telekomu jsou navíc certifikována podle ISO 27001.
Doprovod / Dopravní řídící opatření

Doprovod / Dopravní řídící opatření

Pro podporu a zabezpečení našich přeprav máme po boku Abeln GmbH se všemi jejich zkušenostmi a specializovanými znalostmi.
Elektronické řízení vozidel vysokozdvižných vozíků od odborníka na skladovou techniku

Elektronické řízení vozidel vysokozdvižných vozíků od odborníka na skladovou techniku

V oblasti správy vozidel vám jako specialisté na bezpečnost práce ve skladových operacích můžeme nabídnout elektronické bezpečnostní řešení pro sledování vašich vysokozdvižných vozíků.
Strategické Řízení Materiálů

Strategické Řízení Materiálů

Bezpečnost a nákladová efektivita při získávání komponentů Přebíráme kompletní materiálovou dispozici od získávání, skladování až po zásobování v případě problémových komponentů. Díky našemu proaktivnímu přístupu k vývoji a změnám na trhu s komponenty můžeme snížit náklady na materiál při získávání.
Služba 3D skenování - Řízení projektů 3D skenování, EWOQE - 3D prototypování

Služba 3D skenování - Řízení projektů 3D skenování, EWOQE - 3D prototypování

Aditivní výroba / 3D tisk nenabízí pouze bezkonkurenční rozmanitost tvarů a svobodu designu, ale také další funkce, jako je hromadná personalizace nebo lehká konstrukce. Využijte výhod této inovativní technologie, abyste se odlišili od konkurence a vyráběli efektivněji než kdy předtím. Provázíme vás každým krokem procesu! Osobní konzultace je pro nás nesmírně důležitá, abyste mohli pochopit a optimalizovat výhody technologií. Provázíme vás od nápadu až po hotovou součást. Kontaktujte nás. info@ewoqe.com
Spravované Služby

Spravované Služby

Systémové řízení, Zálohování / Obnova, Správa úložiště, Servisní stůl / NOC, E-mailové a webové služby, Dálkové služby, Spravované zálohování GRASS-MERKUR začal již velmi brzy orientovat svůj provoz datového centra a IT servisní management důsledně podle ITIL®. Zákazníci mohou objednávat rozšíření požadovaných služeb, které v době zahájení nebyly součástí jejich požadavků, ale v budoucnu se mohou ukázat jako velmi užitečné. GRASS-MERKUR je přitom více než jen poskytovatel infrastruktury. S dlouholetými zkušenými specialisty GRASS-MERKUR podporuje zákazníky a provází je při optimální integraci těchto služeb do stávajících struktur. Součástí portfolia jsou přístup k internetu, technická připojení na základě různých poskytovatelů, monitorování ERP softwaru, síťové služby, dálkové služby, hosting.....
Mobilní Práce

Mobilní Práce

Pracovní svět se v současnosti drasticky mění. Pracoviště je často kdekoli a kdykoli. Získejte přístup k vašim dokumentům kdykoli a kdekoli pomocí mobilního přístupu k dokumentům přes amagno Mobile Explorer. Zejména mobilní práce na cestách je důležitá. Oblíbené, ale z hlediska bezpečnosti je třeba zvážit klasické online úložné služby jako Dropbox, OneDrive, Google Drive nebo Box, které vaše soubory neukládají v datových centrech v Německu. S amagno můžete otevírat, upravovat a ukládat své soubory přímo přes prohlížeč nebo protokol WebDAV ve vaší společnosti. Bezpečně a bez zbytečných obstrukcí. • Dostupnost nezávislá na čase a místě • Decentralizovaná a globální spolupráce • Kontinuální schopnost informovat a rozhodovat • Realizace transparentních obchodních procesů • Vzdání se podnikově kritických úložných řešení v zahraničí, např. Dropbox, Box, OneDrive, Google Drive, atd.
Kaspersky Total Security 2020

Kaspersky Total Security 2020

Nejlepší a nejoblíbenější bezpečnostní řešení Kaspersky Získejte prémiovou ochranu pro celou rodinu na všech zařízeních před viry, ransomwarem, neoprávněným přístupem k webovým kamerám, správce hesel, VPN ochranu a dalších 87 technologií – s pouze jednou licencí. Blokuje viry, Cryptolocker a další hrozby Chrání platby pomocí silného šifrování* Zajišťuje hesla a záznamy osobních dokumentů Šifruje online odesílaná a přijímaná data pomocí VPN** Zabraňuje, aby vás špehové z webových kamer sledovali ve vašem domově Chrání vaše děti pomocí komplexních funkcí Funkce a výhody: Vynikající ochrana proti virům V roce 2018 byly bezpečnostní produkty Kaspersky hodnoceny v 88 nezávislých testech. V těchto testech se umístily 73krát na prvním místě a 77krát v top 3. Antivirová řešení již v tomto roce zablokovala více než 1,9 miliardy útoků.
JOBFIDENCE®

JOBFIDENCE®

Psychologické metody hodnocení pro předpovědi výkonu při rozhodování o zaměstnancích. Zaměstnanci, na které se můžete spolehnout. Podle principu klíč-zámek. Objektivní - spolehlivé - rychlé.
Quentic Právní Shoda

Quentic Právní Shoda

Quentic je software pro řízení shody. Pomocí ní posoudíte právní potřebu jednání v souvislosti s rozsáhlými předpisy v oblasti ochrany práce a životního prostředí. S Quentic Legal Compliance splníte všechny povinnosti pečlivosti v souladu s předpisy, které vyplývají z rozsáhlých ustanovení zákonů o ochraně práce a životního prostředí. Snižte své riziko odpovědnosti na minimum. Quentic Legal Compliance vám poskytne přehled v "džungli paragrafů" a usnadní vám posouzení právní potřeby jednání. Zároveň získáte efektivní nástroje k zajištění právně vyhovujícího postupu ve společnosti. Jednotná, aktuální data vám umožní kdykoli pohodlně prokázat právně vyhovující jednání na všech úrovních společnosti.
Tvorba a Údržba Webových Stránek

Tvorba a Údržba Webových Stránek

Naše komplexní služba pro vytvoření vaší webové stránky. Poskytnete nám texty, obrázky a logo a my navrhneme web podle vašich přání a kompletně ho nastavíme.
iDM 4.0 - Správa dat - iDM 4.0 je datové úložiště pro sběr všech procesních a kvalitativních dat

iDM 4.0 - Správa dat - iDM 4.0 je datové úložiště pro sběr všech procesních a kvalitativních dat

iNOEX Data Manager (iDM) zahrnuje centrální datový logger pro sběr všech procesních a kvalitativních dat systémů iNOEX v extruzní lince. Lze identifikovat optimalizační potenciály a analyzovat a vyhodnocovat produktově specifické klíčové ukazatele. Software je nainstalován jako virtuální stroj v síti zákazníka, takže není potřeba žádný další hardware. OPC-UA jako standardizované rozhraní pro procesní data, integrované s nejnovějšími měřicími, řídicími a automatizačními řešeními od iNOEX, přenáší data. Připojení starších systémů přes iDM gateway je také možné. Použitím softwaru Grafana umožňuje iDM 4.0 grafy, vizualizace a analýzu dat, export dat ve formátu .csv nebo .xls, živá data na databázovém serveru, použití jako monitor haly, stejně jako hotové a volně konfigurovatelné panely a zprávy pro každý připojený systém. Správa dat: Software Extruze plastů: Trubka Rozhraní: OPC/UA
Holistické Řízení Projektů

Holistické Řízení Projektů

Koordinace a řízení mechaniky, elektroniky a vývoje softwaru. Sledování termínů a nákladů. Účast zákazníka během celého procesu v kooperativním a agilním vývoji projektů.
Optimalizace síťových poplatků

Optimalizace síťových poplatků

Všechny společnosti s roční spotřebou elektřiny přibližně 600 MWh mohou nechat zkontrolovat svůj zátěžový profil na možnosti optimalizace.
Webová stránka

Webová stránka

Kombinujeme blízkost na webu s redakčním systémem CMS, atraktivním webovým designem, rychlými dedikovanými servery, e-mailovým marketingem, obsahem pro Google, automatizovanými formuláři a bohatými zkušenostmi.
Vývoj webových stránek - Optimalizujeme vaši online přítomnost!

Vývoj webových stránek - Optimalizujeme vaši online přítomnost!

Obsah služby: - Úkol: Struktura webových stránek, obsah; - Designové koncepty (3 koncepty k výběru); - Rozvržení desktopové verze webu: design stránek, formuláře, pop-up okna; - Rozvržení mobilní verze webu: design stránek, formuláře, pop-up okna; - Výběr hostingu; - Výběr doménového jména; - Rozvržení: Grafické rozvržení implementováno do HTML+CSS stránek; - Programování, technická realizace: práce s různými frameworky (Laravel, Yii2) a CMS (Joomla, WordPress, OpenCart, VirtueMart). Najdeme nejlepší řešení pro vaše úkoly; - SEO optimalizace: Metatagy, design, kontrola rychlosti načítání a další; - Testování a spuštění: Kontrola všech funkcí webu, cross-browsing, správné fungování na různých zařízeních. Obdržíte hotový prodejní nástroj. Začněte svůj web již za 30 dní!
Webový prostor - Spolehlivý a bezpečný webhosting pro váš projekt

Webový prostor - Spolehlivý a bezpečný webhosting pro váš projekt

Ať už provozuješ osobní web, hobby nebo web pro spolek, jsi solopreneur nebo chceš vytvořit firemní web, máme pro tebe vhodný webhosting. Zaručujeme ti plnou flexibilitu při přizpůsobení tvého hostingového řešení tvým potřebám. S námi navíc sázíš na bezpečný přenos dat, vysoký výkon, dostupnost a rychlost, stejně jako na kompatibilitu s běžnými systémy pro správu obsahu.
Outsourcing Podnikových Procesů (BPO)

Outsourcing Podnikových Procesů (BPO)

Interní outsourcing výrobních oblastí, oddělení nebo směn pro zvýšení produktivity, stabilitu výroby, flexibilitu, úsporný potenciál a transparentnost nákladů Naše služby: • Důkladná analýza rámcových podmínek • Vypracování právně bezpečných řešení • Plná transparentnost při plánování a realizaci • Individuální koncepty s vysokou plánovací jistotou • Ekonomická samostatnost jako dodavatel • Odpovědnost za nesplnění dohodnutých cílů • Dodržování kvalitativních požadavků a stability výroby Vaše přidané hodnoty: • Zvyšování konkurenceschopnosti • Minimalizace podnikatelského rizika • Zaměření na vaše hlavní podnikání • Více flexibility, rychlosti a stability • Odměna podle vyrobených jednotek • Transparentnost nákladů, množství a produktivity • Nezávislost na kolektivních smlouvách • Úspora nákladů ve srovnání s jinými personálními koncepty
Specializované Stavební Řízení Požární Ochrany

Specializované Stavební Řízení Požární Ochrany

Rádi za vás převezmeme odborné vedení stavby v oblasti požární ochrany a zajistíme odborné a právně vyhovující provedení požárních požadavků na vaší stavbě. Obrázek Také koordinaci a dokumentaci rádi převezmeme za vás. Při tom obvykle provádíme kontrolu náhodně a bez poškození. Probíhá přesná dokumentace včetně fotografického zachycení nedostatků. Rádi vám na to připravíme individuální nabídku.
Modulární Prefabrikovaný Komín

Modulární Prefabrikovaný Komín

Modulový hotový komín Modulový hotový komín je šachtový systém pro všechny regulované topeniště v suchém a vlhkém (kondenzujícím) provozu. Je to vylepšená verze osvědčeného modulového komínu a přesvědčuje svou všestranností a známou jednoduchou konstrukcí díky modulárnímu uspořádání hotových montážních bloků. Systém je vyráběn v průměrech od 130 do 200 mm.
Správa Zásob

Správa Zásob

Abychom našim zákazníkům zajistili krátké dodací lhůty, postavili jsme v roce 2010 sklad a tím jsme rozšířili naše služby pro zákazníky. Jsme schopni doručit zboží do 24 hodin po objednání.
Projektmanagement

Projektmanagement

+ Přebíráme komplexní plánování, organizaci a řízení vašich projektů. + Komunikujeme všechny relevantní projektové informace jasně a efektivně s příslušnými členy týmu, zúčastněnými stranami a zákazníky. + Vypočítáváme potřebný rozpočet a sledujeme výdaje. + Udržujeme přehled o složitých stavebnicích, kusovnících a variantách komponentů. + Identifikujeme, hodnotíme a sledujeme rizika projektu a určujeme nejlepší opatření k jejich vyhnutí. + Vytváříme realistické časové plány a pracovní balíčky a zajišťujeme jejich včasné splnění. + Sledujeme vzniklé chyby a problémy a řídíme opatření k jejich odstranění. + Organizujeme proces řízení změn a zajišťujeme, že správné komponenty jsou použity na správném místě. => S naším technickým odborným znalostmi činíme informovaná rozhodnutí a vždy jednáme agilně a cíleně.
xStorage 3 - software pro správu skladu

xStorage 3 - software pro správu skladu

S naším systémem správy skladu xStorage 3 a našimi logistickými specialisty optimalizujeme vaše logistické procesy.
Software pro sledování času Systémy pro evidenci pracovního času Lidské zdroje Řízení času Časové hodiny Čas

Software pro sledování času Systémy pro evidenci pracovního času Lidské zdroje Řízení času Časové hodiny Čas

Jednoduchý systém sledování času od Ideler IT-Service GmbH vám nabízí nákladově efektivní alternativu pro zaznamenávání pracovních hodin ve vaší společnosti.
Obtížná cesta k vlastnímu podnikání.

Obtížná cesta k vlastnímu podnikání.

Chceme vám zde nabídnout možnost rychlého a úspěšného startu a dobrého vystoupení vůči vašim zákazníkům! Jsme tu pro vás, pokud jako zakladatel potřebujete pomoc a podporu při zakládání. U nás získají ti, kteří se chtějí osamostatnit, bezplatnou úvodní konzultaci. Kromě poradenství pro zakladatele také podporujeme naše klienty při vytváření bezchybného a logického konceptu a podnikatelského plánu, aby bylo možné zamýšlené založení rychle realizovat. Dále vám poskytneme cenné rady pro vaše vystoupení na veřejnosti a ukážeme vám způsoby, jak se nejlépe prezentovat vůči vašim zákazníkům.
Spravovaná IT služba - Serverová základna

Spravovaná IT služba - Serverová základna

Všechny dohodnuté komponenty IT ve vaší společnosti jsou monitorovány odborníky z EDV systémů. Server je pravidelně kontrolován a udržován. S elektronickým hlášením při poruše. Zjednodušení vaší klientské prostředí prostřednictvím centrálního managementu na místě nebo na dálku. Vysoká standardizace a automatizace při nízkých nákladech. Rozhodujete se, zda chcete využívat řešení pro správu klientů ve vlastní infrastruktuře nebo s naším individuálním hostingem. Využijte znatelně menší administrativní zátěž s našimi řešeními pro správu klientů. Spolehlivě se postaráme o vaše systémy.
Digitální Správa Návštěvníků a Administrace Návštěvníků

Digitální Správa Návštěvníků a Administrace Návštěvníků

Správa návštěvníků nikdy nebyla tak snadná, bezpečná a snadno integrovatelná. Digitalizujte celý proces od pozvání, přes příjezd až po odjezd. Vše v jednom systému.