Produkty pro manig (84)

Právní Katastr

Právní Katastr

Nabízíme vám jednoduchý, osvědčený a nákladově efektivní právní registr pro oblasti životního prostředí, energie a bezpečnosti práce.
Snížení Nákladů

Snížení Nákladů

Pokud hledáte globální sourcing, řízení dodavatelů, řízení kategorií nebo e-procurement, jste na správném místě.
Microsoft Office 2019 Domov a Business | pro Windows

Microsoft Office 2019 Domov a Business | pro Windows

Microsoft Office 2019 Home and Business: Tak by měla vypadat digitální kancelář Microsoft Office 2019 Home and Business je jako digitální kancelář perfektním řešením pro vaše soukromé použití, vaši domácí kancelář a/nebo vaši firmu. Získáte všechny aplikace Office v jejich nejnovější verzi. Na potřebnou výkonnost při digitální práci všech typů se tedy můžete spolehnout, když si u nás zakoupíte Microsoft Office 2019 Home and Business online. Microsoft Office 2019 Home and Business koupit za výhodnou cenu a využít těchto výhod - Všechny běžné aplikace (Word, PowerPoint, Outlook, Excel) - Podpora pro vstupy pomocí stylusu a hlasu - Podpora pro dotykové obrazovky - Pouze nízké systémové požadavky - Cloudové propojení: Inteligentní spolupráce s ostatními uživateli Microsoft Office 2019 Home and Business: Efektivní práce Anglické přísloví nejlépe vystihuje koncept, který stojí za Microsoft Office 2019 Home and Business.
Správa adres

Správa adres

Chcete flexibilně spravovat a udržovat svou databázi adres. Pak je naše flexibilní správa adres přesně to, co hledáte.
Analýza Efektivnosti Vedení

Analýza Efektivnosti Vedení

Nástroj pro řízení, který ukazuje, kde vedení skutečně dosahuje zaměstnanců. Nástroj pro měření a analýzu, který poskytuje transparentnost a přístupy k optimalizaci. - "Pouze vedení, které funguje, se počítá."
Správa dokumentů

Správa dokumentů

Naším cílem je konsolidovat všechny obchodně relevantní soubory, dokumenty a e-maily pro okamžitý přístup a zpracování odkudkoli a kdykoli.
Vývoj konceptu

Vývoj konceptu

+ Chápeme vaše potřeby a očekávání a na jejich základě vypracováváme komplexní specifikaci týkající se technických, ekonomických, ekologických a právních požadavků. + Zkoumáme trh, abychom pro vás identifikovali a klasifikovali konkurenty, cílové skupiny a trendy. + Hodnotíme technickou proveditelnost vašich konceptů, včetně potřebných technologií a zdrojů. + Vytváříme koncepty a prototypy, abychom vizualizovali a hodnotili různé přístupy k řešení. + Proaktivně identifikujeme potenciální rizika a vyvíjíme strategie pro jejich prevenci. + Analyzujeme náklady na koncepty a porovnáváme je s přínosy pro vaše koncové zákazníky. + Vytváříme podrobné projektové plány, které zahrnují časové harmonogramy, milníky, potřebu zdrojů a pracovní balíčky. + Pravidelně vás informujeme, abychom získali vaši zpětnou vazbu a souhlas.
Marketing

Marketing

Jsme správnou volbou v oblasti marketingu pro děti, zemědělství, praxe a knihoven!
iDM 4.0 - Správa dat - iDM 4.0 je úložiště dat pro shromažďování všech procesních a kvalitativních dat.

iDM 4.0 - Správa dat - iDM 4.0 je úložiště dat pro shromažďování všech procesních a kvalitativních dat.

iNOEX Data Manager (iDM) zahrnuje centrální úložiště dat pro shromažďování všech procesních a kvalitativních dat systémů iNOEX v extruzní lince. Potenciály pro optimalizaci mohou být identifikovány a produktově specifické ukazatele mohou být analyzovány a hodnoceny. Software je instalován jako virtuální stroj v síti zákazníka, takže není potřeba žádný další hardware. OPC-UA jako standardizované rozhraní pro procesní data, integrované v nejnovějších měřicích, regulačních a automatizačních řešeních iNOEX, přenáší data. Také je možné připojení starších systémů přes iDM Gateway. iDM 4.0 umožňuje využití softwaru Grafana pro grafy, vizualizace a analýzy dat, export dat ve formátu .csv nebo .xls, živá data na databázovém serveru, využití jako monitor v hale, stejně jako předpřipravené a volně konfigurovatelné panely a zprávy pro každý připojený systém. Správa dat:Software Extruze:Trubka Rozhraní:OPC/UA
Registrace Domény - Najděte, Zaregistrujte a Spravujte Svou Požadovanou Doménu

Registrace Domény - Najděte, Zaregistrujte a Spravujte Svou Požadovanou Doménu

Ať už právě zvažujete myšlenku vlastní domény a nejste si ještě jisti, nebo už přesně víte, co hledáte – jsme tu, abychom vás provázeli každým krokem. Pomůžeme vám najít volné domény a inspirovat se alternativními možnostmi. Od výběru dokonalé domény až po její nastavení a správu vás podpoříme našimi odbornými znalostmi a zkušenostmi na cestě k vaší vysněné doméně.
Stavební služby, Služby správy zařízení

Stavební služby, Služby správy zařízení

Rozpočtově orientované jednání a procesně bezpečné plánování se stává naším úkolem ve vaší budově. Technici budov podporují váš provoz ve všech oblastech týkajících se vašich budov. Zaměstnáváme pracovníky s řemeslným vzděláním a profesionálně je vybavujeme všemi nástroji a zařízeními, které jsou přizpůsobeny pro správné zacházení.
CAM

CAM

CAM je software v oblasti (úvěrového) řízení rizik a s tím souvisejícího řízení procesů a hodnocení rizik. Provádí automatické hodnocení bonity zákazníků s ohledem na interní a externí informace. Všechny informace jsou automatizovaně shromažďovány, hodnoceny a zpracovávány pro rozhodování nebo pro včasné varování. Také jsou plně integrovány pojištění obchodního úvěru a procesy upomínání a vymáhání pohledávek. CAM je vícejazyčná a jako oborové řešení je dostupná pro průmyslové a obchodní společnosti, poskytovatele finančních služeb a pojišťovny úvěrů a záruk.
Software pro řízení času Časové hodiny Systémy sledování času Systémy sledování času, Mobilní aplikace pro sledování času zaměstnanců

Software pro řízení času Časové hodiny Systémy sledování času Systémy sledování času, Mobilní aplikace pro sledování času zaměstnanců

Jednoduchý systém sledování času od Ideler IT-Service GmbH vám nabízí nákladově efektivní alternativu pro evidenci pracovní doby ve vaší společnosti.
sykasoft SHK Správa Zásob a Zákaznického Servisu

sykasoft SHK Správa Zásob a Zákaznického Servisu

Software pro organizaci kanceláře v pomocném stavebním průmyslu, technické vybavení budov TGA: pro sektor SHK (sanitární, vytápění, klimatizace), chlazení, strojírenství a technické zákaznické služby.
F-COST - manažer nákladů na dopravu

F-COST - manažer nákladů na dopravu

Stanovení a kontrola vašich nákladů na dopravu je centrálním úkolem F-COST®. Zde kombinujete různé způsoby a typy dopravy do jednoho řešení.
Kancelářská židle FS Management

Kancelářská židle FS Management

Klasický. Moderní. Stabilní v hodnotě.
IS-DG508P-2F-4 - Spravovaný DIN-Rail switch s PoE

IS-DG508P-2F-4 - Spravovaný DIN-Rail switch s PoE

Průmyslové Gigabit-PoE switche s 8 Gigabit-Ethernet porty. Díky inteligentní funkci PoE mohou podporovat až 4 PoE porty s výkonem 15,4 / 30 Wattů nebo 2 PoE porty s ultravysokým výkonem. Jsou zvláště vhodné pro aplikace s více úkoly, které přenášejí video, hlas a datové toky v síťovém systému. Kromě toho může série IS-DG508P napájet různé typy síťových zařízení s vysokokapacitním PoE napájením pro spolehlivé a kvalitní služby. Obzvlášť vhodné pro IP dohled, BA, FA, železnice, ITS a všechny typy podnikových kritických aplikací. Výrobce: ISON Technology Síťové protokoly: RARP, Syslog, Telnet, ICMP, TCP, UDP, ARP Certifikace: EN 50121-4 (EN 50121-1), EN 55022 třída A, IEC 61000-4-5, IEC 61000-4-6, IEC 61000-4-2 a další.
Marketingové poradenství pro online správu lokalit

Marketingové poradenství pro online správu lokalit

Jak být nalezen! V osobním rozhovoru vám ukážu, jak vás vaši zákazníci hledají a nacházejí online. Google • Apple • Android • Bing • Facebook a další. Faktem je: 9 z 10 zákazníků se online informuje o produktu, firmě nebo službě, než nakoupí offline. To znamená, že téměř všichni zákazníci vás před nákupem hledají! Bez plánu nemá online marketing dnes smysl! Časy, kdy stačilo mít jen webovou stránku, být soukromě na Facebooku a souhlasit s digitálním záznamem v Žlutých stránkách, jsou pryč! Bez plánu může váš online marketing dokonce selhat. Mít strategii znamená jednak nic jiného než "nejprve přemýšlet, pak jednat" a jednak, že si musíte být vědomi svých záměrů a cílů.
Lékárnička Profesionální SPECIÁLNÍ Správa B400xH300xT150 cca. mm oranžová SÖHNGEN

Lékárnička Profesionální SPECIÁLNÍ Správa B400xH300xT150 cca. mm oranžová SÖHNGEN

Výrobce: W. Söhngen GmbH Číslo výrobku: 0360110 Dodatečné informace: Dodatečný obsah, mimo jiné: Podpora zápěstí SÖHNGEN®, Chladicí sprej, Sady na čištění rukou a ran, Ideální obvazy s vyšším podílem aluderm®aluplast, Speciální obvazy aluderm®, Pinzeta na třísky mobilní a stacionární použití speciálně pro pracoviště s převahou kancelářské činnosti, pojišťovny, správní oddělení průmyslu, obchodu a služeb, nárazuvzdorný kufřík z ABS plastu včetně nástěnného držáku s 90° zajištěním Barva kufru: oranžová Tento kufr je podle DIN 13157:2021 s dodatečným naplněním! Číslo článku: 4000386038 Výška: cca 300 mm Šířka: cca 400 mm Hloubka: cca 150 mm Norma: DIN 13157-2021 + Obor: SPECIALIZACE Správa Značka: SÖHNGEN Materiál: ABS plast Celní tarifní číslo: 30065000 KS-Schl: YB19 EAN: 4250108800347
Správa zařízení ║ Piepenbrock

Správa zařízení ║ Piepenbrock

Piepenbrock Facility Management zajišťuje právně bezpečné řízení nemovitostí a správu objektů na celostátní úrovni.
Úpravna vody pro napájení kotlů

Úpravna vody pro napájení kotlů

Celkový návrh a nákupní podpora pro zařízení na úpravu vody pro kotle. Na zakázku skupiny DHV, mezinárodního poradenského a inženýrského úřadu, dodala společnost VIRO celkový návrh a nákupní podporu pro zařízení na úpravu vody pro kotle. Toto zařízení zajišťuje výrobu demineralizované procesní vody pro zařízení na odsíření nafty v Saúdské Arábii. V rámci tohoto multidisciplinárního projektu byli specialisté oddělení elektrotechniky a instrumentace odpovědní za návrh, kreslení a kontrolu celého procesního zařízení. Díky úzké spolupráci s inženýry z DHV se jednalo o velmi úspěšný projekt.
Systém pro správu obsahu (CMS)

Systém pro správu obsahu (CMS)

Vaše webové stránky budou profesionální, individuální a efektivní - používáme systémy pro správu obsahu, které vám umožní snadno a rychle vytvářet a spravovat obsah vašich webových stránek v budoucnu.
Bezpečnostní listy

Bezpečnostní listy

Poskytujeme profesionální a nákladově efektivní poradenství a podporu při vytváření, překladu a průběžné údržbě vašich bezpečnostních listů.
Kontrola žebříků a schodů a také regálových systémů

Kontrola žebříků a schodů a také regálových systémů

Poskytujeme vám kvalifikovanou osobu pro kontrolu žebříků a schodů, stejně jako regálových systémů, a provádíme kontroly v pravidelných intervalech.
Úředník pro nebezpečné zboží

Úředník pro nebezpečné zboží

Poradíme vám ve všech otázkách týkajících se přepravy nebezpečných materiálů, zajistíme dodržování předpisů o nebezpečných materiálech ve vaší firmě a vypracujeme opatření pro zjednodušení vašich procesů.
Správa Odpadu - Snížení Nákladů Závislé na Úspěchu

Správa Odpadu - Snížení Nákladů Závislé na Úspěchu

Optimalizace závislá na úspěchu vašich nákladů na likvidaci a příjmech z recyklovaných materiálů. Nezávazné poradenství v oblasti odpadů zaměřené na zlepšení nákladů ve vašem provozním hospodaření s odpady.
Úředník pro incidenty

Úředník pro incidenty

Stojíme při vás jako externí pověřenec pro incidenty a podporujeme vás při zlepšování bezpečnosti vaší zařízení.
Právně Vyhovující Environmentální Management

Právně Vyhovující Environmentální Management

Poradenství v oblasti životního prostředí na nejvyšší úrovni: Zajišťujeme všechny úkoly ve vašem provozním řízení životního prostředí a snižujeme vaše riziko odpovědnosti. Životní prostředí a management realizovány právně bezpečným způsobem.
Registr nebezpečných látek

Registr nebezpečných látek

Aktualizujeme váš registr nebezpečných látek na aktuální standard, nebo pokud je to nutné, můžeme vytvořit zcela nový registr nebezpečných látek.
Prohlášení o Emisích

Prohlášení o Emisích

Připravujeme vaše emisní prohlášení v souladu s předpisy BImSchG a také vám pomáháme v komunikaci s příslušnými úřady.