Produkty pro manig (441)

Správa auditů – QAM.Net

Správa auditů – QAM.Net

Software pro řízení auditů QAM.Net je ideálním systémem pro efektivní řízení auditů díky své vysoce flexibilní struktuře.
Hospodářství s vodou

Hospodářství s vodou

Nabízíme širokou škálu efektivních a spolehlivých systémů pro správu vody pro - Správu odpadních vod - Správu dešťové vody Navrhujeme, vyrábíme a instalujeme mechanické a elektrické zařízení pro systémy správy vody. Našimi klienty jsou organizace, místní úřady a průmyslové společnosti v Beneluxu a Německu. Vyvíjíme komplexní technologie a systémy pro správu vody, které umožňují technicky, ekonomicky a ekologicky optimalizovaná řešení v celém hodnotovém řetězci.
PFLITSCH Služba montáže - Sestavené kovové kanály do hotových sestav

PFLITSCH Služba montáže - Sestavené kovové kanály do hotových sestav

Systémy kanálů připravené k montáži – včas za pevnou cenu S PFLITSCH-Baugruppen-Service získáte kombinaci vysoce kvalitních kanálových produktů doplněnou o profesionální poradenství v oblasti plánování, konfekce, nástrojů a montáže. Pro zákazníky to znamená vyšší produktivitu, více racionalizace a úsporu nákladů. Ruční zpracování kovových kanálů je náročné, personálně intenzivní, drahé a často také spojené s časově náročnou dodatečnou prací. PFLITSCH vyrábí na míru připravené kanálové sestavy podle CAD plánu efektivně a racionálně. To přináší zákazníkům značnou úsporu času a uvolňuje zaměstnance od rutinních úkolů. Dodávka probíhá včas za pevnou cenu, na přání také včetně montáže na místě. Vaše výhody: Transparentní a výhodné celkové náklady Dokumentům odpovídající plánování Automaticky generované kusovníky a objednávkové seznamy Termínově zaručené dodací lhůty Optimalizované výrobní plánování Uvolnění vašich zaměstnanců Materiál: Hliník
SPRÁVA SKLADU - Nejlepší logistika ve vašem okolí 2024

SPRÁVA SKLADU - Nejlepší logistika ve vašem okolí 2024

Nabízíme komplexní služby pro zlepšení správy skladu. To zlepšuje skladování, kontroluje inventář a optimalizuje procesy pro maximální efektivitu.
Batch-PMS - Software pro správu šarží

Batch-PMS - Software pro správu šarží

PC založený software Batch-PMS umožňuje obsluhu, monitorování a řízení výrobních procesů orientovaných na šarže a založených na receptech. Díky integrovanému řízení lze vážící a technologické aplikace šarží snadno automatizovat. Software Batch-PMS se snadno integruje do stávajících síťových a systémových infrastruktur různých odvětví. Obsahuje moduly pro řízení procesů, řízení výroby, správu receptur, správu dat a mnoho dalších možností. Vaše výhody: — Jednoduchý a modulární ovládací koncept včetně vícero uživatelského ovládání — Bezproblémová integrace do stávajících síťových a systémových infrastruktur — Vynikající možnosti připojení — Vysoká bezpečnost dat včetně integrované zálohovací funkce
Správa zákaznického toku - • Další příslušenství pro startovací balíček M3

Správa zákaznického toku - • Další příslušenství pro startovací balíček M3

Správa zákaznického toku - • Další příslušenství pro startovací balíček M3
Panel pro správu kabelů KADL - pro 25 kabelů s konektory

Panel pro správu kabelů KADL - pro 25 kabelů s konektory

Přechodová deska KADL umožňuje průchod mnoha kabelům, ale je vodotěsná. Když je třeba zavést kabely již vybavené konektory do elektrických skříní, tato přechodová deska najde své uplatnění. Montáž probíhá během několika okamžiků pomocí "kliknutí" nebo pomocí šroubového upevnění. To šetří čas. Modulární systém nabízí možnost zavést od 3 do 25 kabelů do stěny skříně - s maximální flexibilitou. S pouhými 16 těsněními, která jsou vybavena systémem proti vytržení, lze upevnit kabely s průměrem od 3 do 32,5 mm. - Provozní teplota -30 °C až +100 °C - Ochranná třída IP65 - UL 514B - Modulární systém: 12 kombinací těles s 16 velikostmi těsnění (příslušenství) - Superrychlá montáž - Kompaktní tvar - Maximální flexibilita Specifikace: IP65
Lžíce na potraviny, modrá - Použitelná v rámci řízení cizích těles HACCP/IFS/BRC

Lžíce na potraviny, modrá - Použitelná v rámci řízení cizích těles HACCP/IFS/BRC

Potravinová lopatka SteriPlast® z modrého polystyrenu je vyráběna v našem čistém prostoru třídy 7 (10 000) (kromě lopatky 1000 ml), montována, jednotlivě balena pro jednorázové použití a následně sterilizována gama zářením. Potravinová lopatka je ideální pro prášky, granule a pasty. Modrý odstín se v přírodní formě v potravinách nevyskytuje. Proto jsou modré produkty, nebo jejich části, pokud by se dostaly do výroby, při vizuální kontrole velmi rychle a snadno rozpoznatelné a nalezitelné. Použití modrých nástrojů tak pomáhá splnit požadavky analýzy a hodnocení rizik HACCP týkajících se cizích těles. To je zvláště důležité v potravinářském zpracování, výrobě potravin, stejně jako v průmyslu krmiv a farmaceutickém průmyslu. Materiál: PS (modrý)
Basic flizz®

Basic flizz®

- Systém s nízkou údržbou pro pohyb až 100 m - Další velikosti a verze k dispozici, pohyb až 200 m a více s E2 válečkovými e-chainy® - Ochrana proti povětrnostním vlivům a znečištění - nákladově efektivní a plně uzavřené kompletní řešení - Standardizovaný a modulární design - Jednoduchá montáž na zeď nebo volitelná montáž na podlahu - Délky kabelů až o 50 % kratší než u visících systémů, nízkoprofilová instalace a žádné kabelové spojení - Kabely jsou po celou dobu vedeny s definovaným poloměrem ohybu a tahové síly jsou absorbovány e-chainem® - Kabely se nemohou zachytit, zaseknout nebo roztrhnout - Žádné kontakty s kluznými kroužky (jak je tomu u motorových bubnů) - Kabely nebo hadice lze kdykoli snadno dodatečně namontovat Snižte náklady na elektřinu - přímý pohon díky škrabce, žádné další pohony nejsou potřeba (jak je tomu u motorových bubnů) Rameno škrabky (např. jako mechanické spojení se škrabkovým vozíkem) je volitelně k dispozici - zdokumentujeme situaci na místě a navrhneme přizpůsobené řešení
avanta - Skutečné B2B e-commerce řešení

avanta - Skutečné B2B e-commerce řešení

Na rozdíl od tradičních obchodních systémů je avanta důsledně zaměřena na B2B E-Commerce. S jedinečným rozsahem funkcí umožňuje avanta rychle, bezpečně a nákladově efektivně realizovat digitální prodejní kanály. Díky chytré konfiguraci funkčních modulů vzniká na míru šitá B2B E-Commerce řešení bez náročného individuálního vývoje. avanta dokonce nabízí speciální oborová řešení pro různé průmyslové sektory. avanta nadchla uživatele ve více než 20 zemích. Známé značky, skryté šampiony a průmyslový střední podnik oceňují výhody avanta - mezi nimi Gühring, Oest, Amann, Purell, WashTec, profine, marantec a další.
Řízení kvality

Řízení kvality

V našich firemních směrnicích jsme se zavázali výhradně využívat čistě rostlinné produkty pro výrobu farmaceutického glycerinu, s důrazem na aspekt udržitelnosti. Společnost se rozhodla, že surový glycerin na bázi použitých kuchyňských olejů, které jsou původně rostlinného původu, ale během svého použití byly smíchány s tuky živočišného původu, bude dodáván pouze pro technické použití, totéž platí pro glycerin z lipolýzy živočišných tuků. Není možné vyrábět surovinu, jejíž kvalitu nelze sledovat do nejmenších detailů, na úkor lidí a životního prostředí, zatímco existují adekvátní ekonomická a ekologická řešení, která jsou také bezpečná pro lidské zdraví. Není pochyb o tom, že tato řešení existují pro výrobu glycerinu, ve formě téměř všech běžných olejnatých rostlin včetně řepky, slunečnice, sóji a palmy olejné. Pokud je zajištěna udržitelnost, musí být všechny čisté rostlinné oleje...
Software pro inventář Správa inventáře

Software pro inventář Správa inventáře

Hravě a jednoduše spravujte inventární seznam. Správa aktiv ve firmě S inventarizačním softwarem můžete rychle a pohodlně zaznamenávat a spravovat celý svůj inventář. Přehledná správa inventáře Inventární software je ideálním řešením pro všechny, kteří musí ve firmě vést inventární seznam.
DaVinci®. Správa Darů

DaVinci®. Správa Darů

DaVinci®.Správce darů je modulární softwarový systém, který se může přizpůsobit požadavkům jednotlivých zákazníků, od získávání až po následnou péči o dárce. DaVinci®.Správce darů je modulární softwarový systém, který se může přizpůsobit požadavkům jednotlivých zákazníků. Systém pokrývá celý proces darovacího cyklu od získávání dárce přes příjmy darů, příspěvků, dotací, stipendijních a věcných darů až po udržitelnou péči o dárce. Správce darů může být rozšířen o moduly jako je finanční účetnictví, nákladové účetnictví, fakturace, MT940, platební styk, správa otevřených položek, jazykové balíčky a mnoho dalšího.
Rychlé, webové řízení zásob

Rychlé, webové řízení zásob

COMPARAT vyvíjí a provozuje obchodní platformu ATHESIOS Uživatelé softwaru si přejí intuitivně ovladatelné a rychlé systémy. Mají například cíl okamžitě napsat a odeslat fakturu. Nechtějí čekat na načtení obrazovky s seznamem zákazníků a seznamem položek, chtějí prostě rychle splnit úkol. ATHESIOS Orders bylo od základů navrženo s ohledem na uživatelskou přívětivost. Systém vyžaduje moderní prohlížeč a může být používán s jakýmkoli operačním systémem (např. Windows, MacOS, Linux).
Správa zařízení

Správa zařízení

Základem pro potřeby orientované facility management jsou snadno použitelné nástroje, které rychle a přehledně poskytují všechny potřebné informace o plochách a místnostech. Výkonové moduly • Plánování ploch Správa ploch podle nákladových středisek, podlaží, budov, nájemců atd. • Plánování obsazení a management stěhování Jednoduché a rychlé zařizování místností; plánování pracovních a prostorových ploch • Správa inventáře Systematizace, správa a okamžité vyhodnocení inventáře • Správa klíčů Správa klíčů a klíčových okruhů a rychlé nalezení v plánech • Správa úklidu Označení ploch podle typu úklidu a získání základů pro výběrová řízení • Elektroinstalace Přesné zobrazení elektrických, IT a telefonních přípojek v plánu plochy
Značka zaměstnavatele

Značka zaměstnavatele

Employer branding je opatření z marketingu a firemní strategie k vybudování atraktivní značky zaměstnavatele. Je to základ úspěšného náboru a dlouhodobého udržení zaměstnanců.
Správa adres

Správa adres

Chcete flexibilně spravovat a udržovat svou databázi adres. Pak je naše flexibilní správa adres přesně to, co hledáte.
Řízení kvality

Řízení kvality

Profesionální rozvoj kvality se u MOBAZON neustále zvyšuje a zlepšuje. Díky každé zpětné vazbě od našich zákazníků jsou všechny produkty prověřovány a smysluplné návrhy jsou okamžitě realizovány. Ať už v nákupu nebo prodeji, je naší povinností každé projekt posuzovat jako naše vlastní a odpovídajícím způsobem podrobně zkontrolovat produkty.
Správa dovolené / Správa absencí

Správa dovolené / Správa absencí

S řízením absencí Onexma můžete rychle a pohodlně spravovat dny dovolené, žádosti o dovolenou, dny nemoci a další absence.
Quentic Právní Shoda

Quentic Právní Shoda

Quentic je software pro řízení shody. Pomocí ní posoudíte právní potřebu jednání v souvislosti s rozsáhlými předpisy v oblasti ochrany práce a životního prostředí. S Quentic Legal Compliance splníte všechny povinnosti pečlivosti v souladu s předpisy, které vyplývají z rozsáhlých ustanovení zákonů o ochraně práce a životního prostředí. Snižte své riziko odpovědnosti na minimum. Quentic Legal Compliance poskytuje přehled v "džungli paragrafů" a usnadňuje vám posouzení právní potřeby jednání. Zároveň získáte efektivní prostředky k zajištění právně vyhovujícího postupu ve společnosti. Jednotná, aktuální data vám umožní kdykoli pohodlně prokázat právně vyhovující jednání na všech úrovních společnosti.
EcholoN - Software pro řízení terénních služeb - FSM

EcholoN - Software pro řízení terénních služeb - FSM

Technici v terénu jsou často na cestách sami. Podpořte proto práci a produktivitu svých terénních pracovníků pomocí mobilní aplikace EcholoN. Ať už se jedná o evidenci času stráveného na zakázkách, spotřebu materiálu nebo digitální servisní zprávu. Vše lze vyřídit na místě a zpětně nahlásit do systému. Tím se zcela eliminuje náročné dodatečné zpracování papírových servisních zpráv. Řízení následných pracovních toků, jako je například fakturace, může být v závislosti na odvětví a typu nasazení terénních pracovníků různě koordinováno. EcholoN nabízí mimo jiné mobilní připojení k vaší firemní znalostní databázi (Knowledge Base) a komunikaci s kolegy a dispečery v reálném čase.
Projektový management

Projektový management

Převzetí a koordinace dílčích projektů Pokud poradenství nestačí, přebíráme také odpovědnost za vaše produkty! S našimi zkušenostmi v -> Technologii -> Výrobě -> Výběru dodavatelů můžeme vám nabídnout podporu při projektech: -> Od prototypu k sériové výrobě -> Zajištění technicky náročných produktů -> Opravy a údržby
PROJEKT

PROJEKT

Spolupracujte digitálně, dosáhněte více. S PROJEKTA získáte přehled a transparentnost.
ConSol CM/CRM

ConSol CM/CRM

CRM software ConSol CM vám nabízí 360stupňový pohled na vaše zákazníky včetně správy leadů, vytváření nabídek, správy schůzek a integrace e-mailu. Také procesy zákaznického servisu jsou integrovány. S CRM softwarem ConSol CM se vám otevírá 360stupňový pohled na vaše zákazníky, budete bezpečně vedení vašimi prodejními procesy. Připomínky, schůzky, komunikace se zákazníky – prodejní software vás proaktivně podporuje při správě leadů a příležitostí. Sledujte a zpracovávejte své leady od prvního kontaktu přes vytváření nabídek až po úspěšné uzavření. Také jsou integrovány procesy zákaznického servisu pro zpracování zákaznických dotazů, např. v oblasti zákaznické podpory nebo správy stížností. Provozní režimy: Cloud nebo On-Premise
Quentic Právní Shoda

Quentic Právní Shoda

Quentic je software pro řízení shody. Pomocí ní posoudíte právní potřebu jednání v souvislosti s rozsáhlými předpisy v oblasti ochrany práce a životního prostředí. S Quentic Legal Compliance splníte všechny povinnosti pečlivosti v souladu s předpisy, které vyplývají z rozsáhlých ustanovení zákonů o ochraně práce a životního prostředí. Snižte své riziko odpovědnosti na minimum. Quentic Legal Compliance vám poskytne přehled v "džungli paragrafů" a usnadní vám posouzení právní potřeby jednání. Zároveň získáte efektivní nástroje k zajištění právně vyhovujícího postupu ve společnosti. Jednotná, aktuální data vám umožní kdykoli pohodlně prokázat právně vyhovující jednání na všech úrovních společnosti.
Pracovní pokyn

Pracovní pokyn

Naše technická dokumentace je vytvářena odborníky s dlouholetými praktickými zkušenostmi a velmi dobrým vzděláním, s ohledem na nejnovější normy a směrnice, jako je například nová směrnice o strojích 2006/42/ES. K tomu mají k dispozici nejnovější hardwarové a softwarové nástroje.
PIM - Správa informací o produktu - Centrální databáze produktů pro všechny prodejní kanály.

PIM - Správa informací o produktu - Centrální databáze produktů pro všechny prodejní kanály.

Chcete také digitalizovat svou firmu? Garantujeme úspěšnou transformaci do budoucnosti. Kontaktujte nás!
Řízení a zajištění kvality

Řízení a zajištění kvality

Podnikatelsky je řízení kvality označováno jako organizace všech opatření pro zajištění kvality. V naší společnosti mají všechny organizované opatření prioritu, která slouží ke zlepšení, monitorování a kontrole procesů ve výrobě a tím i při výkonech našeho spektra. Nejlepší kvalita našich služeb je proto naším požadavkem na nás samé. Kvalita pro nás znamená maximálně vyhovět vašim požadavkům a očekáváním. Jednotlivé certifikace jsou jako prostředek k zajištění kvality kdykoliv dohodnutelné a realizovatelné ve úzké spolupráci s vámi. Vaše spokojenost je naším úspěchem.
Systém správy BlueID ACCESS®

Systém správy BlueID ACCESS®

Náš systém správy BlueID vám umožňuje spravovat všechny uživatele a klíče na základě konceptu rolí a oprávnění. Je hostován v cloudu.
KLUSA - software pro řízení více projektů

KLUSA - software pro řízení více projektů

Hledáte webové, vyspělé a přizpůsobitelné multi-PM nástroje? Pak byste se měli seznámit s KLUSA od OPUS!