Produkty pro manig (3)

Laboratoř komunikace

Laboratoř komunikace

Konkrétní a praktické. Založené na "vztahu" a na zkušenosti komunikace ve Firmě. Exkluzivní programy pro obchodní oblast a pro rozvoj organizace se zlepšením manažerů, vedoucích pracovníků a techniků.
Akademie pro rozvoj vedení

Akademie pro rozvoj vedení

Řízení není jen pouhé jednání, ale "dělat s významem": to je to, co hledáme u našich vedoucích. Proto jsme si jisti, že nabízíme to školení, které téměř "neexistuje". Znát, chápat a ovládat zdroje, techniky, metody, dovednosti… to je v pořádku pro upraveného a spokojeného vedoucího. Ale to nejlepší je být lepší a dělat to lépe. Neaspirujeme na "certifikované" manažery v používání "nástrojů". Chceme, aby věděli, že nástroj, nebo lépe řečeno instrument, jsou oni sami, aby věděli, jak vykonávat svou funkci, aby to dělali s grácií a úspěchem. Základem je vztah, protože v podstatě moderní a postmoderní podnik je souborem vztahů mezi lidmi. Pracujeme se třemi základními zdroji řízení týmu: prostředím, slovem a činností. Účastníci objevují výzvu, zábavu, vzrušení, skutečně obohacující školení, které má silný motivační efekt. Přibližují se jemně a klidně k skutečnému pochopení a učení se funkce vedoucího v organizaci, každý na své úrovni.
Škola „Superior“

Škola „Superior“

Vyvinuli jsme filozofii naší společnosti. Žádná teorie, žádná metafyzika, tím méně morálka. Je pragmatická a estetická: hledáme proč a za jakým účelem „akce“, dynamického základu společnosti, původu „transformace“, jádra generování hodnoty. O tom to je, to je společnost: transformovat surovou realitu, přizpůsobit ji, modulovat ji, vyladit ji, formovat ji, skládat ji, přizpůsobit ji, rozvíjet ji… generovat hodnotu, radikálně lidský projev svobody dokonalosti. Nyní ji komunikujeme. Účastníci našich programů jsou překvapeni, protože si obvykle neuvědomují, že společnost potřebuje koherenci, konzistenci a soudržnost, smysl pro jednotu a celistvost a především nevědí, jak toho dosáhnout. Dělá se to tak, že víme, co to je. Rozvíjí se v intenzivních seminářích trvajících 4 hodiny, aby odhalila klíčové prvky úspěchu společnosti a jak je artikulovat v čisté organizaci, bez ozdob.