Produkty pro manig (1271)

Správa dodavatelů

Správa dodavatelů

Služba Správy dodavatelů usnadňuje řízení vztahů s dodavateli, aby zajistila efektivní a transparentní spolupráci. Nabídkou nástrojů pro sledování a hodnocení tato služba umožňuje firmám vybrat si nejlepší partnery a udržovat trvalé a strategické vztahy. Firmy tak mohou zaručit stálé a kvalitní dodávky, přičemž snižují rizika spojená s dodavatelským řetězcem. Kromě toho Správa dodavatelů pomáhá firmám vyjednávat výhodné podmínky a optimalizovat jejich náklady. Tato služba je nezbytná pro firmy, které se snaží posílit svou síť dodavatelů a zajistit efektivní řízení svých nákupů. Díky proaktivnímu a strategickému přístupu mohou firmy zlepšit svou konkurenceschopnost a ziskovost.
Krabice s 12 sáčky po 200 gramech prášku pro Sparkular - SMALL - Balení 12 sáčků

Krabice s 12 sáčky po 200 gramech prášku pro Sparkular - SMALL - Balení 12 sáčků

Krabice s 12 sáčky prášku pro SPARKULAR STD Doba účinku: 10 až 20 minut Výška účinku: 1,5 až 3m Reference: BOX12P-SPARK-STD-200G-SMALL
Každodenní Život Elektrikáře v Le Raincy: Organizace a Řízení Času

Každodenní Život Elektrikáře v Le Raincy: Organizace a Řízení Času

Každodenní Život Elektrikáře v Le Raincy: Organizace a Řízení Času - Výhody Využití Větrné Energie pro Elektrické Instalace Město: Le Raincy Oddělení: 93 Region: Île-de-France
Software pro správu pracovní doby

Software pro správu pracovní doby

Správa pracovní doby, v srdci organizace firem Výhody : Lepší sledování odpracovaných hodin Dodržování legislativy Spravedlnost mezi zaměstnanci Ovládání právních rizik, optimalizace zdrojů, udržení sociálního klimatu: správa pracovní doby je více než kdy jindy klíčovým tématem pro oddělení lidských zdrojů. Nepochybná úspora času Zavedení softwaru pro správu pracovní doby umožňuje zjednodušit administrativní správu pracovní doby, která je často časově náročná. Ve skutečnosti je třeba sledovat mnoho a složitých parametrů: Pracovní doba: pevné, variabilní, týmové, cyklické, noční, víkendové. Délka pracovní doby: zákonné limity, kolektivní smlouvy, podnikové dohody, roční a modulární úpravy, zkrácený úvazek. Doba přestávky: placené, neplacené, podmíněné. Aktivity. Všechna data shromážděná a vypočítaná pomocí čipových karet a softwaru
Doprava na vyžádání

Doprava na vyžádání

Doprava na vyžádání je flexibilní a přizpůsobené řešení pro ty, kteří potřebují jednorázové dodávky nebo malé stěhování. Tato služba nabízí bezkonkurenční rychlost a efektivitu, s možnostmi expresní dopravy, které vyhovují vašim okamžitým potřebám. Ať už potřebujete přepravit malý balík nebo přestěhovat několik kusů nábytku, tato služba se přizpůsobí vašim specifickým požadavkům, což zaručuje rychlé a spolehlivé doručení. S dopravou na vyžádání získáte flexibilní službu, kterou lze přizpůsobit vašim časovým plánům a potřebám. Zkušení profesionálové se postarají o to, aby vaše zboží bylo přepraveno bezpečně, s důrazem na ochranu a balení. Využijte praktické a efektivní dopravní řešení s klidem, že vaše dodávky budou provedeny včas.
Doručení nebo Vyzdvihnutí na skladu

Doručení nebo Vyzdvihnutí na skladu

Doručení nebo vyzvednutí na skladě nabízí zákazníkům bezkonkurenční flexibilitu, umožňující jim zvolit si nejvhodnější metodu pro převzetí svých produktů. Tato služba je ideální pro ty, kteří dávají přednost vyzvednutí svých objednávek přímo na skladě, čímž šetří na nákladech na doručení a získávají okamžitou dostupnost. S otevíracími hodinami od pondělí do pátku od 7:00 mohou zákazníci snadno začlenit tuto možnost do svého nabitého programu. Na druhou stranu, doručení na místo je praktickým řešením pro ty, kteří chtějí přijímat své produkty přímo u svých dveří. To eliminuje potřebu cestování a zajišťuje, že produkty dorazí v perfektním stavu. Nabízením těchto možností mohou firmy vyhovět různým potřebám své klientely, čímž zvyšují spokojenost a loajalitu zákazníků.
Realitní rozvoj

Realitní rozvoj

Rozvoj nemovitostí je zásadní nabídkou pro firmy a developery, kteří se snaží vytvářet nové prostory nebo renovovat stávající struktury. CIE, se svou odborností v oblasti komerčních nemovitostí, podporuje své klienty v každé fázi vývoje, od návrhu po realizaci. Tato nabídka je ideální pro ty, kteří chtějí proměnit nápady v konkrétní projekty, a to při využití technické odbornosti a hlubokého porozumění trhu s nemovitostmi. S Rozvojem nemovitostí mohou klienti očekávat službu na míru, která vyhovuje jejich specifickým potřebám. Tým CIE úzce spolupracuje s klienty, aby zajistil, že každý projekt je realizován v dohodnutých termínech a rozpočtu. Tato nabídka je perfektní pro firmy, které se snaží inovovat a vyniknout v oblasti nemovitostí, a zároveň zaručit kvalitu a udržitelnost svých projektů.
La Collab Project

La Collab Project

Návrh týmu freelancerů pro realizaci vašich projektů s: - Vytvořením vaší značky - Přípravou vašich komunikačních materiálů - Získáváním návštěvnosti, leadů, uživatelů, zákazníků...
FORMA

FORMA

Školení přizpůsobená vašim potřebám, poskytovaná certifikovanou organizací QUALIOPI a způsobilá pro financování ze strany OPCO. Marketing - Digitální - Management - Obchodní postoj - Lidské zdroje - Nábor
Agilní řízení projektů - Spolupracující a iterativní přístup k maximalizaci hodnoty vašich digitálních projektů

Agilní řízení projektů - Spolupracující a iterativní přístup k maximalizaci hodnoty vašich digitálních projektů

Sambotte.net - Dostaňte své projekty k úspěchu díky odbornému agilnímu řízení. Od plánování po dodání vás podporujeme v každém kroku, abychom zajistili rychlé, efektivní výsledky, které odpovídají vašim strategickým cílům.
Odznak ISO MIFARE 1K Philips 13,56 MHz formát karty... - Správa přístupu

Odznak ISO MIFARE 1K Philips 13,56 MHz formát karty... - Správa přístupu

Tento badge Sewosy ve formátu kreditní karty integruje technologii Mifare 1K od společnosti Philips, funguje s RFID čtečkami blízkosti, jako je KR1000-M, a splňuje normu ISO 7810. Do tohoto badge blízkosti je integrován šifrovaný čip, čtečka blízkosti dešifruje informace z čipu pomocí rádiové identifikace na dálku (RFID). Vysílací frekvence je 13,56 MHz, aby se minimalizovalo riziko interference. Splňuje index ochrany IP 67, odolává tedy teplotám od -20° do +60°C. Je také prachotěsný a chráněný proti ponoření po určitou dobu. Paměť: 1024 bitů. 2 tisknutelné strany. Možnost tisku pomocí sublimace: číslo, text, logo, fotografie…
SOFTWARE PRO DOPRAVU

SOFTWARE PRO DOPRAVU

SOFTWARE TECHNI-TRANS: Záruka ziskovosti a rychlé návratnosti investic. Jste dopravci obilí, kontejnerů nebo odpadu. Hledáte řešení, které vám poskytne klíčové údaje specifické pro vaši činnost. Nabízíme vám řadu softwarových řešení přizpůsobených vašim profesím. ROZDĚLENÍ PODLE ODBORU: Pro celé zásilky Pro odpad Pro kontejnery Nabídky Zadávání objednávek Nákladní doprava Fakturace Statistiky Kilometrové náklady Správa nákladů a upozornění Vestavěné rozhraní Mapovací rozhraní Plánování GEIDE Rozhodovací Nabídky Zadávání objednávek Nákladní doprava Fakturace Statistiky Kilometrové náklady Správa nákladů a upozornění Vestavěné rozhraní Mapovací rozhraní Plánování GEIDE Rozhodovací Nabídky Zadávání objednávek Nákladní doprava Omezení a nedostupnosti Statistiky Fakturace Vestavěné rozhraní Správa výměn
sledování pohody zaměstnanců

sledování pohody zaměstnanců

Sledujte kvalitu života vašich zaměstnanců ve vaší firmě. Předcházejte fluktuaci. Získejte zpětnou vazbu v reálném čase a reagujte dříve, než bude pozdě. Měřte úroveň spokojenosti vašich zaměstnanců vůči jejich nadřízeným. Udělejte své zaměstnance šťastnými, zajistěte, aby se ztotožnili s vaší značkou zaměstnavatele.
Osvědčení o profesní způsobilosti v operativním obchodním managementu

Osvědčení o profesní způsobilosti v operativním obchodním managementu

Držitel BTS MCO může převzít odpovědnost za obchodní tým a vykonávat velmi rozmanité funkce, jako jsou: Management týmu Předvídání a hodnocení výsledků Stanovení cílů Výpočet rentability Správa vztahů se zákazníky Správa nabídky produktů a služeb Aktivity 1. Management obchodní jednotky (OU) management obchodního týmu správa obchodní jednotky řízení projektů 2. Správa vztahů se zákazníky prodej rozvoj vztahu se službou věrnost a vytváření zákaznického provozu směrem k obchodní jednotce
Prodeje - Podtitul 4

Prodeje - Podtitul 4

Všechny vaše transakce sloučené do jednoho modulu, Prodej vám umožňuje zůstat v obraze díky svému zjednodušenému rozhraní. Správa prodeje vaší společnosti nikdy nebyla jednodušší.
Autodiagnostika - Nabídka Benchmarkingu

Autodiagnostika - Nabídka Benchmarkingu

Abychom ověřili kvalitu dotazníku, label QV2T vám nabízí možnost provést si vlastní diagnostiku. Odpovědí na několik jednoduchých otázek zjistíte online profil manažerské atmosféry vaší organizace na 5 klíčových dimenzích: ENERGIE, TALENTY, DŮVĚRA, BUDOUCNOST a DIGITÁL. cena: zdarma
Renovace a Transformace Informačního Systému

Renovace a Transformace Informačního Systému

POTŘEBUJETE ŘÍDIT SVŮJ INFORMATICKÝ PROJEKT? Umožněte svým projektům, malým i velkým, uspět a dosáhnout cíle: - Pro vypracování a realizaci vašeho akčního plánu. - Pro přípravu a podporu změny. - Pro pomoc při výběru IT řešení. - Pro přinášení metod a osvědčených praktik týmu projektu. - Pro audit projektu nebo vyřešení krizové situace. - Pro to, abyste se mohli věnovat svému vlastnímu oboru a delegovat technické aspekty na specialistu.
Specializovaná internetová back office služba - Specialista na back office a zpracování dat

Specializovaná internetová back office služba - Specialista na back office a zpracování dat

S Médiphone Téléservices, agenturou specializující se na správu internetového back-office, budete mít k dispozici kompetentní tým, který je vždy připraven lépe zpracovat vaše požadavky podle vašich pokynů a kritérií. Ať už se jedná o jakýkoli typ dat nebo obsahu, postaráme se o správu vašich rozhraní v back-office.
Hledání Stavebního Pozemku Puy de Dome - Projekt Stavby Domu s Hledáním Pozemku v Puy de Dome

Hledání Stavebního Pozemku Puy de Dome - Projekt Stavby Domu s Hledáním Pozemku v Puy de Dome

Každý stavební projekt vyžaduje kvalitní stavební pozemek. Poradenství a řízení stavebních projektů vám nabízí hledání stavebního pozemku v oblasti Clermont a v celém Puy de Dôme.
POKLOP NA KOŠ BASKA 50 L - Kancelářské koše

POKLOP NA KOŠ BASKA 50 L - Kancelářské koše

POKLOP NA KOŠ BASKA 50 L - Kancelářské koše Reference: T14A21 Materiály: Plast Objem (L): 50 Šířka (mm): 395 Hloubka (mm): 305 Výška (mm): 155 Hmotnost (kg): 0.45
EN PLACE - Platforma pro správu parkování

EN PLACE - Platforma pro správu parkování

Jedinečná webová a mobilní platforma pro optimalizaci správy parkování. Platforma je spojena s autonomními energetickými senzory umístěnými na zemi, které komunikují s našimi servery. Dvě aplikace jsou k dispozici pro správce, terénní pracovníky, řidiče a obchodníky. Na programu je několik cílů: optimalizace kontrol parkování, analýza dat o obsazenosti míst, navigace k místu, platba a marketingový nástroj pro šíření geolokalizovaných obchodních nabídek. Více informací na https://en-place.fr
Picking - Zóna pro picking

Picking - Zóna pro picking

Zóna vychystávání s manipulačním zařízením
Optimalizujte svou obchodní organizaci - Uvolněte čas na oslovování

Optimalizujte svou obchodní organizaci - Uvolněte čas na oslovování

Zefektivnění času omezením vzdáleností, doby schůzek, psaní nabídek, tříděním klientů, přiřazováním koeficientů návštěv, přijímáním objednávek telefonicky, zvažováním videokonferencí, v závislosti na situacích najdeme způsoby, jak uvolnit čas pro ještě lepší výkon.
Občanské sdružení pro nemovitosti - Jednotlivci se spojují, aby investovali do nemovitostí

Občanské sdružení pro nemovitosti - Jednotlivci se spojují, aby investovali do nemovitostí

Společnost civilního majetku je osobní společnost, která se sdružuje za účelem nabývání a správy nemovitostí. Je známá tím, že má větší flexibilitu než bezpodílové spoluvlastnictví, kde musí být rozhodnutí přijímána jednomyslně. Spojení usnadňuje nabývání nemovitostí jak pro vklady, tak pro úvěry požadované od bankovních institucí.
Přenosná Magnetická Tabule - LEAN MANAGEMENT TABULE

Přenosná Magnetická Tabule - LEAN MANAGEMENT TABULE

Tento přenosný bílý tabule je nejlepším přítelem školitelů. Lehký, snadno přenosný a instalovatelný, poslouží vám jako podpora pro vedení schůzek, školení nebo přednášek. Tabule se rychle montuje a instaluje na stůl díky svému stativu. REFERENCE:TBTRAMINI Tloušťka:150 Délka:460 Šířka:330
ZUMBA Dřevěný Jídelní Stůl ve Skandinávském Stylu - Rychle objevte tento krásný a stylový jídelní stůl.

ZUMBA Dřevěný Jídelní Stůl ve Skandinávském Stylu - Rychle objevte tento krásný a stylový jídelní stůl.

Podrobnosti o produktu: Designový jídelní stůl nebo kancelářský stůl ve skandinávském stylu z dřeva (180x90 cm) ZUMBA (přírodní) - Tento stůl je vyroben z MDF dřeva s dubovou dýhou pro desku a z dubu pro nohy a konstrukci - Designový a moderní styl - Vhodný pro jakýkoli typ interiéru - Barva nohou: přírodní / deska: přírodní - Rozměry: 90 x 180 x 75 Produkt NOVÝ - Záruka 2 roky - Objednávka pečlivě připravena a rychlé doručení, s možností sledování zásilky (obvykle odesláno do 48 až 72 hodin). - Doručení pouze do přízemí. Není možné doručení na Korsiku ani na ostrovy. Doručení pouze ve Francii a Beneluxu.
Integral Print váš doporučený svazkový tiskárna - EDITACE ŘÍZENÍ

Integral Print váš doporučený svazkový tiskárna - EDITACE ŘÍZENÍ

Doporučené tisky s nebo bez potvrzení o doručení a s čárovým kódem. Můžete také využít našich nabídek personalizace.
Systém řízení laboratoře NuGenesis - IT a software

Systém řízení laboratoře NuGenesis - IT a software

Optimalizovaná pro uživatele, tato platforma zahrnuje NuGenesis SDMS, datový repozitář schopný zajistit dodržování předpisů, NuGenesis ELN, flexibilní a uživatelsky přívětivý elektronický laboratorní deník, a systém správy vzorků NuGenesis Sample Management. NuGenesis bezproblémově propojuje všechna laboratorní data s ostatními činnostmi společnosti. Integruje funkce jako online podávání vzorků a ověřování výsledků, testy stability, vyhledávání ve vědeckých objektech, podporu třetích stran softwaru, správu laboratorních zásob, uchovávání dat a regulační archivaci, stejně jako metody provádění vašeho laboratoře.
URGENTNÍ NÁBOR H/F - Hledáme několik dvojjazyčných německých kandidátů

URGENTNÍ NÁBOR H/F - Hledáme několik dvojjazyčných německých kandidátů

Pro jednoho z našich klientů hledáme: - Pomocného vedoucího stavebních prací s němčinou na úrovni minimálně BAC+3 nebo inženýra, který bude zajišťovat řízení prací na několika stavbách. Počítejte s častými cestami po Francii a Evropě. - Ekonomistu v oblasti stavebnictví s němčinou, který bude zajišťovat rozpočty a realizaci nabídek a sledovat výběrová řízení. - Asistenta obchodní kanceláře, který bude spravovat různé požadavky spolupracovníků a všechny sekretářské úkoly.