Software pro správu pracovní doby
Správa pracovní doby, v srdci organizace firem
Výhody :
Lepší sledování odpracovaných hodin
Dodržování legislativy
Spravedlnost mezi zaměstnanci
Ovládání právních rizik, optimalizace zdrojů, udržení sociálního klimatu: správa pracovní doby je více než kdy jindy klíčovým tématem pro oddělení lidských zdrojů.
Nepochybná úspora času
Zavedení softwaru pro správu pracovní doby umožňuje zjednodušit administrativní správu pracovní doby, která je často časově náročná.
Ve skutečnosti je třeba sledovat mnoho a složitých parametrů:
Pracovní doba: pevné, variabilní, týmové, cyklické, noční, víkendové.
Délka pracovní doby: zákonné limity, kolektivní smlouvy, podnikové dohody, roční a modulární úpravy, zkrácený úvazek.
Doba přestávky: placené, neplacené, podmíněné.
Aktivity.
Všechna data shromážděná a vypočítaná pomocí čipových karet a softwaru