Produkty pro manig (4)

Správa korespondence a faktur

Správa korespondence a faktur

INEZA doprovází starší osoby a osoby se zdravotním postižením při vykonávání každodenních činností a úkolů.
Online členská stránka - Webová stránka - Online registrace - Automatizovaný podpis - Automatické smlouvy

Online členská stránka - Webová stránka - Online registrace - Automatizovaný podpis - Automatické smlouvy

Mutuelle MIASC chtěla vyvinout řešení pro autonomní registraci k jejím službám, přičemž zajistila bezpečné řízení lékařských dat klientů. Kapsloc navrhl webové rozhraní, které uživatelům umožňuje snadno se registrovat k mutuelle MIASC, automaticky generovat smlouvy o členství, sledovat v reálném čase stav podpisů a zároveň integrovat správu lékařských databází.
Aplikace AMOA & MOE - Asistence při řízení projektů, Řízení projektů, Java Script - PHP - Symfony

Aplikace AMOA & MOE - Asistence při řízení projektů, Řízení projektů, Java Script - PHP - Symfony

Jaderná elektrárna Blayais musí rozšířit svůj aplikační park, aby vyhověla interním potřebám a optimalizovala své procesy, od správy bezpečnosti po optimalizaci údržby. Cílem je vyvinout a aktualizovat aplikace, které podporují kritické procesy elektrárny, aby se zkrátila doba údržby jaderných reaktorů. Kapsloc působí jako asistent pro řízení projektu (AMOA) a realizaci projektu (MOE), s vývojáři na místě v Jaderné elektrárně Blayais, aby vyvinuli řešení na míru identifikovaným potřebám. Naší rolí je plánování projektu, definice technických specifikací, vývoj aplikací a také sledování implementace a údržby.
Převod sólové mobilní hry na hru pro více hráčů: Anaz - Síťová infrastruktura - Více hráčů - Školení - Chytrý telefon

Převod sólové mobilní hry na hru pro více hráčů: Anaz - Síťová infrastruktura - Více hráčů - Školení - Chytrý telefon

Kapsloc se podílel na vývoji decentralizované mobilní hry nazvané Anazir, aby do hry přidal funkci pro multiplayerové souboje. Cílem bylo podpořit technický tým v jeho zvyšování dovedností v oblasti multiplayerového vývoje v enginu Unity, stejně jako při zavádění a údržbě flotily serverů, které umožňují spravovat systém matchmakingu.