Produkty pro manig (60)

Řízení projektů

Řízení projektů

Řízení projektů je nezbytnou službou pro firmy, které se snaží optimalizovat svůj dodavatelský řetězec. Pro SEND nabízí komplexní řešení řízení projektů, včetně vyhledávání budov, vývoje specifických IT nástrojů pro danou činnost a zřízení operačních týmů. Úzce spolupracujeme s našimi klienty, abychom pochopili jejich specifické potřeby a navrhli na míru šité řešení. S naší službou řízení projektů získáte zvýšenou efektivitu a snížení chyb. Náš zkušený tým využívá pokročilé technologie, aby zajistil maximální přesnost a rychlost provedení. Důvěřujte Pro SEND pro vaše potřeby v oblasti řízení projektů a objevte službu, která spojuje odbornost a inovaci.
Webový server pro web - Služby a správa webového serveru

Webový server pro web - Služby a správa webového serveru

Ponořte se do světa zabezpečeného webového hostingu s Bizflow. Chápeme kritický význam dostupnosti a bezpečnosti vašeho webu, a proto děláme vše pro to, abychom zajistili optimální hostingové prostředí jak z hlediska výkonu, tak integrity. Náš proces: • Hluboká analýza vašich potřeb (šířka pásma, kapacita úložiště, požadavky na bezpečnost…) • Přizpůsobení vašeho hostitelského serveru • Zavedení pokročilých bezpečnostních opatření (firewally, systémy detekce vniknutí, SSL certifikáty, ochrana dat…) • Proaktivní sledování výkonu a bezpečnosti • Pravidelné zálohy a snadná obnova Pro komplexní nabídku objevte také naše služby Údržba, Tvorba webových stránek, Bezpečnost, Právní normy, Marketing. Bizflow, Vytvořte svou přítomnost, Podpořte svůj obchod.
Vývoj webových stránek

Vývoj webových stránek

Návrh a vývoj webových stránek
Školení v oblasti řízení projektů

Školení v oblasti řízení projektů

Ovládněte nástroje a techniky projektového řízení, abyste efektivně dosáhli svých cílů.
Správa zásob

Správa zásob

Jsme hrdí na to, že nabízíme kvalitní službu tím, že se staráme o příjem, skladování produktů, označování, kódování, balení a kontrolu vašich zboží.
Pojištění flotily - Optimalizujte správu svých vozidel

Pojištění flotily - Optimalizujte správu svých vozidel

Určená pro firmy s více vozidly, naše pojištění flotily nabízí komplexní a flexibilní pokrytí. Zjednodušte správu svých vozidel a zároveň využijte optimální ochranu proti rizikům spojeným s jejich používáním. **Celkové Pokrytí:** Ať už se jedná o služební automobily, obchodní vozidla nebo osobní vozy, nabízíme vám ochranu proti nehodám, krádežím a škodám, včetně odpovědnosti za škodu. **Zjednodušená Správa:** S jednou polici pro všechna vaše vozidla spravujte svou flotilu snadno a efektivně. Méně papírování, více přehlednosti a pojistné přizpůsobené vašim skutečným potřebám. Flexibilita a Personalizace: možnosti pokrytí modulární podle počtu vozidel a specifik vaší činnosti. Dokonalé přizpůsobení vašim požadavkům a rozpočtu. Podpora a Odborné Poradenství: Náš dedikovaný tým vás provede výběrem nejlepšího pokrytí.
Zdraví na pracovišti - Zdravotní služba společnosti

Zdraví na pracovišti - Zdravotní služba společnosti

Proč, jak? Dynamizujte svou firmu v oblastech pozitivního zdraví, týmové soudržnosti a výkonnosti. Poskytněte svým týmům prostředky ke snížení stresu ve prospěch kvality života a pohody na pracovišti. Podporujte vhodné chování v oblasti stravování, spánku a zvládání stresu, které umožní každému rozvinout svůj plný potenciál. Nabízíme zábavná řešení, která odlehčují 3 hlavní témata zdraví: v rámci pozitivního, vzdělávacího a kooperativního přístupu v malých, inkluzivních skupinách, mobilizujících kolektivní inteligenci. Sérotonine Plus, poradenská kancelář, vás podporuje ve firmě při společném zamyšlení a realizaci workshopů, debat, konferencí a interaktivních akcí na témata stresu, stravování a spánku. Jsem připraven naslouchat vašemu projektu. Pro více informací nás můžete kontaktovat na čísle 07.83.05.35.58 nebo e-mailem.
Služby a Ceny - Mzdové Služby - Sociální - Pracovní Právo pro Firmy

Služby a Ceny - Mzdové Služby - Sociální - Pracovní Právo pro Firmy

EDIT'PAIE nabízí své služby v oblasti správy mezd, zpracování DSN a administrativní správy příchodů a odchodů zaměstnanců ve firmách. Více než 150 kolektivních smluv je zpracováváno v rámci kanceláře, ve všech oblastech činnosti.
Správa sociálních médií - Manažer obsahu

Správa sociálních médií - Manažer obsahu

Vytváření a správa vašich sociálních sítí (Facebook, Instagram, Google My Business, LinkedIn, X, TikTok, Snapchat). Pravidelné publikování příspěvků, příběhů, reelů, videí, soutěží. Bezplatná nabídka. Měsíční předplatné. Pro více informací navštivte naše webové stránky.
Vytvoření e-commerce webu

Vytvoření e-commerce webu

V AM Agency jsme specialisté na tvorbu profesionálních a na míru šitých e-commerce stránek. Chápeme důležitost poskytování plynulé a přesvědčivé online nákupní zkušenosti pro vaše zákazníky. Proto s vámi spolupracujeme na návrhu e-commerce stránky, která odráží identitu vaší značky, zvýrazňuje vaše produkty a usnadňuje konverze. Kromě tvorby e-commerce stránek nabízíme také služby optimalizace pro vyhledávače (SEO), abychom maximalizovali viditelnost vašeho online obchodu. Používáme pokročilé strategie klíčových slov, optimalizace obsahu a budování odkazů, abychom zvýšili vaše hodnocení ve vyhledávačích a přitáhli kvalifikovaný provoz bez nutnosti reklamy.
Isitrac sklad - Plně webový software pro správu zásob

Isitrac sklad - Plně webový software pro správu zásob

Isitrac Stock je novým řešením společnosti Isitec international pro správu sledovatelnosti a zásob v obecných a logistických službách. Jeho cílem je pomoci vašim logistickým a obecným manažerům optimalizovat řízení toků. Díky tomuto nástroji můžete zaznamenávat své příchozí toky, sledovat své zásoby a sledovat výstupy ze zásob. Umožňuje vám také deklarovat množství nebo kontejnery a identifikovat vlastníky. Zaveďte Isitrac Stock a ovládněte své nákupy, automatizujte úkoly a snižte své provozní náklady. Díky Isitrac Stock také zvýšíte spokojenost zákazníků a zlepšíte spolehlivost svých zásob.
Skladování / Vychystávání (příprava objednávek) / Doručení

Skladování / Vychystávání (příprava objednávek) / Doručení

AD2L, logistická společnost specializující se na skladování, přípravu objednávek a dopravu. Nabízíme komplexní a flexibilní nabídku, která vyhovuje potřebám našich B2B a B2C klientů (průmyslové podniky, cestovní kanceláře, e-commerce ...). Náš sklad nám umožňuje skladovat až 1000 palet a zajišťujeme všechny typy dodávek, od celkových zásilek po sdružené, včetně expresních služeb.
Fakturační a podnikový management software

Fakturační a podnikový management software

Fakturační a podnikový software pro TPE/PME. Nabídky, faktury, účetnictví, digitální podpis, bankovní účet, plánování, úkoly, smlouvy a mnohem více...
Podpora ekologicky odpovědné digitální transformace

Podpora ekologicky odpovědné digitální transformace

Skupina ADNET nabízí ekologicky odpovědná a inovativní digitální řešení, která pomáhají firmám, obcím a sdružením v jejich udržitelné digitální transformaci. Skupina se zakládá na modelu ESCAIS, což je jedinečný přístup k úplné a bezpečné digitální transformaci. Díky odbornosti v oblasti kybernetické bezpečnosti, ekologického webového designu, spolupracujících nástrojů a správy digitální uhlíkové stopy se ADNET stává klíčovým hráčem pro digitální svět, který respektuje životní prostředí a je v souladu s výzvami zítřka.
Renovace a Transformace Informačního Systému

Renovace a Transformace Informačního Systému

POTŘEBUJETE ŘÍDIT SVŮJ INFORMATICKÝ PROJEKT? Umožněte svým projektům, malým i velkým, uspět a dosáhnout cíle: - Pro vypracování a realizaci vašeho akčního plánu. - Pro přípravu a podporu změny. - Pro pomoc při výběru IT řešení. - Pro přinášení metod a osvědčených praktik týmu projektu. - Pro audit projektu nebo vyřešení krizové situace. - Pro to, abyste se mohli věnovat svému vlastnímu oboru a delegovat technické aspekty na specialistu.
Příprava objednávek - pro balíky, vzorky, palety

Příprava objednávek - pro balíky, vzorky, palety

Připravujeme všechny vaše objednávky v naší provozovně podle poskytnutých dodacích listů.
Fakturační software TPE+ - Verze ClicFacture s generátorem účetních zápisů

Fakturační software TPE+ - Verze ClicFacture s generátorem účetních zápisů

Nejkompletnější verze ClicFacture, která vám umožní generovat účetní zápisy ve většině účetních softwarů na trhu. Přístup k ClicFacture může být otevřen vašemu účetnímu expertovi, který tak získá výsledky vaší fakturace a vašich příjmů přímo ve formátu jeho účetního softwaru.
Centralizace správy IT

Centralizace správy IT

Centralizace správy IT ve firmě spočívá v soustředění odpovědností a IT aktivit do jedné jednotky. To umožňuje lepší koordinaci IT operací, optimalizaci využití zdrojů, snížení nákladů, posílení bezpečnosti a zlepšení přehlednosti o IT aktivitách firmy. To může zahrnovat správu IT systémů, sítí, dat, bezpečnosti, softwaru a IT projektů. Může také zahrnovat správu vztahů s poskytovateli IT služeb, správu dodržování předpisů a správu IT projektů. Centralizace správy IT může být realizována různými způsoby, například vytvořením IT oddělení, outsourcováním IT aktivit na poskytovatele služeb nebo využitím systému správy.
Spravované Služby WordPress

Spravované Služby WordPress

Moje profesní zkušenosti jako manažera a vývojáře elektronického obchodu v několika velkých společnostech mě naučily, že výpadek webových stránek může být katastrofální, což vede ke stresu, ztrátě příjmů, snížení viditelnosti a přerušení marketingových kampaní. Může také ohrozit vaše servery rizikem požáru. Zálohování vašich dat, vašeho webu a objednávek vašich zákazníků pomocí důvěryhodného WordPress webu po aktualizaci nebo změně šablony je nezbytností pro úspěch vaší firmy. Pokud nejsou jahody správně manipulovány, mohou se zkazit během jednoho dne, čemuž by se dalo předejít.
Správa zásob - Logistické služby

Správa zásob - Logistické služby

Nabízíme službu „na míru“ a každá specifická poptávka je projednána se zákazníkem. K tomu jsme vybaveni několika typy vozíků: T 18, L 12, L 14, E 15, Clarcks 5 tun (vykládání těžkých nákladních vozidel) TREGOH LOGISTIQUE v několika číslech: Příjem: 90 kamionů /rok 15 kontejnerů /rok Odesílání: 15 000 balíků /rok 5000 zásilek v expresní přepravě /rok 600 přeprav /rok
ERP Open-Prod - Open source ERP pro průmysl

ERP Open-Prod - Open source ERP pro průmysl

ERP Open-Prod umožňuje správu statických dat; partnerů, produktů, výrobních struktur a také sortimentů; nezbytných pro řízení dynamických toků v průmyslové společnosti. Jeho funkční pokrytí je bezkonkurenční: plánování a sledování výroby, správa prodeje, nákupů, výroby, zásobování, logistiky, účetnictví, obchodních záležitostí a projektů, interní spolupráce... oslovilo zákazníky po celém světě. Tento komplexní řídicí software nabízí možnost automatizace toků společnosti; spuštění výrobních sérií, zásobování, správa skladových pravidel… přičemž umožňuje lidský zásah na všech úrovních. Open-Prod vznikl z touhy vytvořit flexibilní, přizpůsobitelnou a rozšiřitelnou řídicí řešení určené pro průmyslový sektor. Umožňuje přijímat rozhodnutí na základě aktuálních informací v reálném čase.
Fáze industrializace - Realizujte svůj průmyslový a výrobní projekt

Fáze industrializace - Realizujte svůj průmyslový a výrobní projekt

Abychom realizovali industrializaci vašeho projektu před jeho uvedením na trh, aktivujeme všechny páky průmyslových metod. Začínáme přípravou všech prvků: definice montážních procesů, analýza vašich nástrojů a těch, které je třeba vyrobit, sestavení vaší technické dokumentace včetně výrobní dokumentace, pracovních listů, kontrolních listů... Poté validujeme a realizujeme nástroje a všechny další prostředky montáže a výroby, které jsou nezbytné. Plánování a charakterizace postupu je uvedena do praxe. Nakonec vás doprovázíme při spuštění výroby, zejména spoluprací na modelování vaší průmyslové instalace nebo tím, že jsme po vašem boku v procesu certifikace. Nepřetržitá optimalizace je jádrem našeho přístupu. Pracujeme na předvídání selhání (AMDEC), zlepšení vaší efektivity (analýza hodnoty) a případně integrujeme vaše budoucí řady/verze.
Správa nemovitostí - Software pro správu nemovitostí pro efektivní správu vašich pronájmů

Správa nemovitostí - Software pro správu nemovitostí pro efektivní správu vašich pronájmů

Gestion Locative v2022 je určitě jedním z nejjednodušších softwarů pro správu nemovitostí. Není potřeba žádné školení v oblasti správy, účetnictví nebo informatiky! Všechny složité výpočty, jako je revize nájmů, prorata... jsou automatické.
oXalis software - Softwarový nástroj pro vaše dávkové procesy

oXalis software - Softwarový nástroj pro vaše dávkové procesy

Decobecq Automatismes vyvíjí a integruje sadu oXalis, software umožňující využívání, sledování a kontrolu procesů výroby po dávkách (Batch). Používané v průmyslech, které vyžadují dávkování a míchání produktů, naše softwarové řešení umožňuje komplexní řízení vaší výroby a zajišťuje úroveň sledovatelnosti, flexibility a reakčnosti potřebnou k dosažení výrobních cílů. Po BatchPro, robustním a průkopnickém předchůdci, a novém dynamickém a inovativním oXalis verze 3, Decobecq Automatismes nyní odhaluje svou poslední softwarovou sadu oXalis verze 4. Vyvrcholení 25 let zkušeností s průmyslovými procesy Batch!
Administrativní správa

Administrativní správa

Administrativní správa je nezbytnou službou pro firmy, které se snaží optimalizovat svůj dodavatelský řetězec. Pro SEND nabízí komplexní řešení administrativní správy, včetně vydávání „Bons de Livraison“ (BL), osvědčení a dokumentů pro celní řízení. Úzce spolupracujeme s našimi klienty, abychom pochopili jejich specifické potřeby a navrhli na míru šité řešení. S naší službou administrativní správy získáte zvýšenou efektivitu a snížení chyb. Náš zkušený tým využívá pokročilé technologie k zajištění maximální přesnosti a rychlosti provedení. Důvěřujte Pro SEND pro vaše potřeby v oblasti administrativní správy a objevte službu, která spojuje odbornost a inovaci.
Převod hostingu webových stránek - Služby a správa webového serveru

Převod hostingu webových stránek - Služby a správa webového serveru

Přeneste svůj web bez obav s transferem hostingu od Bizflow. Postaráme se o celý proces, abychom zajistili plynulý a bezproblémový přechod. Od zálohování vašich dat po přeconfigurování nastavení, dbáme na to, aby váš web zůstal funkční a zabezpečený v každé fázi. Svěřte nám svůj transfer hostingu a užijte si bezstarostnou migraci. Pro komplexní nabídku objevte také naše služby Údržba, Tvorba webových stránek, Bezpečnost, Právní normy, Marketing. Bizflow, Vytvořte svou přítomnost, Podpořte svůj obchod.
Webmastering - Služby údržby a zabezpečení webu

Webmastering - Služby údržby a zabezpečení webu

Optimalizujte výkon a každodenní správu vašeho webu s webmasterským servisem od Bizflow. Naše zkušený tým se postará o všechny úkoly spojené s údržbou a administrací vašeho webu, což vám umožní soustředit se na vaše hlavní podnikání. Od sledování aktualizací a bezpečnostních záplat po optimalizaci obsahu a výkonu, dbáme na to, aby váš web fungoval optimálně za všech okolností. S naším webmasterským servisem získáte nepřetržitou technickou odbornost, která zaručuje spolehlivost a bezpečnost vaší online přítomnosti. Pro komplexní nabídku objevte také naše služby Tvorby webových stránek, Údržby, Bezpečnosti, Domény, Marketingu. Bizflow, Vybudujte svou přítomnost, Podpořte svůj obchod.
Bezpečné webhosting pro webové stránky - Služby a správa webového serveru

Bezpečné webhosting pro webové stránky - Služby a správa webového serveru

Ponořte se do světa zabezpečeného webového hostingu s Bizflow. Chápeme kritickou důležitost dostupnosti a bezpečnosti vašeho webu, a proto děláme vše pro to, abychom zajistili optimální hostingové prostředí jak z hlediska výkonu, tak integrity. Náš proces: • Hluboká analýza vašich potřeb (šířka pásma, kapacita úložiště, požadavky na bezpečnost…) • Přizpůsobení vašeho hostitelského serveru • Zavedení pokročilých bezpečnostních opatření (firewally, systémy detekce vniknutí, SSL certifikáty, ochrana dat…) • Proaktivní sledování výkonu a bezpečnosti • Pravidelné zálohy a snadná obnova Pro komplexní nabídku objevte také naše služby Údržby, Tvorby webových stránek, Bezpečnosti, Právních norem, Marketingu. Bizflow, Vytvořte svou přítomnost, Podpořte svůj obchod.
Údržba Webových Stránek - Avance

Údržba Webových Stránek - Avance

Údržba vaší internetové stránky (preventivní údržba): - aktualizace pluginů - kontrola integrity odkazů a serveru - pravidelná diagnostika - aktualizace obsahu - aktualizace SEO (optimalizace pro vyhledávače) - opravy poruch