Produkty pro manig (85)

Zásobování

Zásobování

Všechny naše objednávky jsou každý den zadávány u 120 největších laboratoří. Cílíme na ně na základě vašich potřeb, protože vy jste srdcem našich priorit.
Dodavatelský řetězec

Dodavatelský řetězec

Zavádíme efektivní logistická řešení, abychom zajistili dodání produktů našim zákazníkům, přímo k nim domů, k jejich distributorům nebo k koncovým zákazníkům. Zavazujeme se dodržovat dodací lhůty, abychom zajistili spokojenost našich zákazníků. Dodržujeme nejvyšší standardy kvality, abychom zajistili bezpečné a spolehlivé dodání vašich produktů.
Ekonomie stavebnictví v projektovém řízení (PR)

Ekonomie stavebnictví v projektovém řízení (PR)

Provádíme finanční odhady, technické a regulační předpisy pro projekt výstavby nebo renovace s důrazem na ekologickou výstavbu (bio a geosuroviny) od studie proveditelnosti až po převzetí prací.
Řešení pro Správu Potravinového Odpadu

Řešení pro Správu Potravinového Odpadu

Nabízíme inovativní řešení pro správu potravinového odpadu, která pomáhají firmám snižovat jejich dopad na životní prostředí a přijímat udržitelné praktiky.
Správa back-office - Jednoduchá a efektivní řešení pro správu vašeho back-office na I

Správa back-office - Jednoduchá a efektivní řešení pro správu vašeho back-office na I

Mediphone je přední poskytovatel v oblasti outsourcingu různých služeb, jako je správa vztahů se zákazníky, zadávání dat, ale také v oblasti back-office. Náš tým se může postarat o aktualizaci a správu back-office vašeho webu. Disponujeme specializovanými týmy v této oblasti, které zajišťují kvalitu vašich obsahů, stejně jako správu funkcí a nastavení.
Správa Času Aktivit - Software

Správa Času Aktivit - Software

Zvolte analytické sledování pracovní doby s Kelio Analytics Výhody: - Kompletní integrace s Kelio - Plánování úkolů - Oceňování času díky výpočtu nákladů Správa pracovní doby umožňuje sledovat rozdělení pracovní doby podle činnosti, služby, nákladového střediska, projektu nebo klienta. Všechna tato data shromážděná o pracovních aktivitách umožňují zavést efektivní analytické účetnictví pro optimalizaci vaší organizace a analýzu vaší ziskovosti. Kelio nabízí mnoho možností zadávání aktivit zaměstnanci nebo manažery: - Terminály pro čipové karty / čipové karty. - Intranet. - Smartphone. - USB skener připojený k terminálu. - Samostatný skener. - Čtečka blízkosti určená pro konkrétní činnost. Software pro správu pracovního času Kelio lze používat jako doplněk k nabídce správy pracovní doby zaměstnanců. V kombinaci se softwarem pro plánování lidských zdrojů Kelio, Kelio Analytics umožňuje organizovat a zobrazovat.
Podpora pro metodu KANBAN - Lean management

Podpora pro metodu KANBAN - Lean management

Pro zavedení nebo zlepšení vašeho Lean Managementu vám nabízíme podpůrné materiály pro rozvoj metody KANBAN a správu vašeho pracovního toku a zásob, abyste mohli vyrábět bez plýtvání. Původ produktu: Francie Rozměry: na míru Úprava: materiály a barvy na požádání
Software / Obchodní Procesy

Software / Obchodní Procesy

Máme zkušenosti s vývojem na míru přizpůsobeného webového softwaru: vytváříme všechny druhy softwaru. Můžeme vyvinout software pro správu pokladen, plánování, správu nasazení IT parků, lékařský software, software pro zprostředkování... Jsme zvyklí začínat od prázdného listu a provázíme vás celým vaším projektem.
Software pro správu nemovitostí

Software pro správu nemovitostí

Kompletní webové řešení pro celkové řízení vaší realitní kanceláře
Software pro správu senzorů

Software pro správu senzorů

Sensor Manager je software dodávaný se senzory Cirrus3D od společnosti Visionerf, který je kompatibilní s operačními systémy Linux i Windows. Tento intuitivní software umožňuje uživatelům snadno konfigurovat a upravovat všechny parametry senzorů Cirrus3D, aniž by bylo potřeba rozsáhlé znalosti o vizuálních systémech. S funkcemi, jako je výběr hustoty bodů, nastavení citlivosti a kontrola úrovně filtrace, Sensor Manager poskytuje uživatelům flexibilitu přizpůsobit proces skenování jejich specifickým potřebám. Software také nabízí zpětnou vazbu v reálném čase a statistiky, což uživatelům umožňuje optimalizovat jejich skenovací operace pro maximální efektivitu a přesnost.
inteligentní RH řešení

inteligentní RH řešení

EmyeHR je komplexní a intuitivní HR řešení, které integruje AI pro optimalizaci celého životního cyklu zaměstnanců, od náboru po odchod. Jeho silné stránky zahrnují automatizaci administrativních úkolů, sledování angažovanosti a personalizovanou podporu AI (HR a právní asistenti), což firmám umožňuje soustředit se na strategické akce, zatímco zjednodušují svou každodenní správu. Platforma se vyznačuje modulárním a flexibilním přístupem, přizpůsobeným firmám všech velikostí.
Truhlářství - Přímá dodávka na staveniště - domů

Truhlářství - Přímá dodávka na staveniště - domů

Výrobci nebo specializované webové stránky, Cargomatic má řešení, jak obsloužit vaše zákazníky a doručit přímo na staveniště nebo k prodejcům vaše truhlářské výrobky. EXPERTÍZA CARGOMATIC: Cargomatic dodává po celé Francii truhlářské výrobky na staveniště na základě domluvy blízko místa montáže a u prodejců. Ať už se jedná o standardní palety nebo velké prosklené stěny, Cargomatic přizpůsobuje své prostředky, aby vyhověl vašim požadavkům. TECHNICKÉ PROSTŘEDKY: Doručení může probíhat pomocí vozidla vybaveného paletovým vozíkem, aby se vyhovělo přístupovým omezením. Jako doplněk nebo náhrada vaší flotily vám Cargomatic nabízí správu dodávek vašich prodejců, což vám umožní získat flexibilitu v organizaci během vašich vrcholových období nebo vyřešit nedostatek pracovníků. Cargomatic spravuje pro vás toky zboží a uvolňuje vaše skladové prostory. Vaši prodejci jsou tak uklidněni blízkostí zásobovacího skladu vašich truhlářských výrobků.
WMS software - Správa zásob

WMS software - Správa zásob

Použití WMS softwaru pro správu zásob. Zákazníci mohou zdarma prohlížet své zásoby.
EDS - Správce energie - Datalogger a zařízení pro odpojení zátěže | Com: RS485, Ethernet

EDS - Správce energie - Datalogger a zařízení pro odpojení zátěže | Com: RS485, Ethernet

8 digitálních vstupů 6 reléových výstupů Webový server Programovatelný automat Interní hodiny Komunikace RS485 ModBus/RTU a Ethernet Modbus/TCP Interní paměť: 200 MB Integrovaný software: PowerStudio (záznamy, automatizace, grafy, tabulky) Vstupy: 8 vstupů TOR typu Opto-isolované bez napětí (suchý kontakt) Výstupy: 6 výstupů typu relé Displej: 2 řádky po 20 alfanumerických znacích Další: Webový server a server XML požadavků
Modul pro sourcing - Portál dodavatelů pro správu dat o surovinách a obalech

Modul pro sourcing - Portál dodavatelů pro správu dat o surovinách a obalech

Modul sourcing, určený pro potravinářský průmysl, umožňuje evidenci dodavatelů, surovin a obalů a zaznamenávání technických dat prostřednictvím portálu dodavatelů. Nové položky procházejí automatizovaným procesem spolupráce na validaci pomocí pracovních toků. V případě změny jsou data o položkách snadno aktualizována a dostupná pro formulaci produktů. Modul sourcing umožňuje vytvářet a zabezpečit nákupní referenční systém.
Příslušenství: Bezdrátové tlačítko Optimiclic - Správa služeb na pokoji

Příslušenství: Bezdrátové tlačítko Optimiclic - Správa služeb na pokoji

Bezdrátové tlačítko je kompatibilní s bezdrátovou řídicí sadou Optimiclic. Rozměry: D 60 x Š 21 mm Dosah: 50 až 100 m
TRI-EN-KIT bi-flux - 2 černé nádoby, 1 žluté víko a 1 šedé víko

TRI-EN-KIT bi-flux - 2 černé nádoby, 1 žluté víko a 1 šedé víko

Řešení pro selektivní třídění odpadu. Vyrobeno z polypropylenu. Kapacita: 2 x 60L Různé barvy víček na výběr, různé typy otevírání k dispozici, různé kapacity odpadkových košů...
IPEVIA Manager - kontrola přístupu pro malé a střední podniky - Software pro kontrolu přístupu

IPEVIA Manager - kontrola přístupu pro malé a střední podniky - Software pro kontrolu přístupu

Stahovatelný software nebo cloudový režim Intuitivní a logická konfigurace a používání Pokročilé řízení práv na používání softwaru Optimalizované řízení přístupu a uživatelů Kompletní monitoring vaší instalace a událostí
EOLIS Air Manager - Čistička vzduchu

EOLIS Air Manager - Čistička vzduchu

EOLIS AIR MANAGER je poslední inovací společnosti NATEOSANTE. Tento systém čištění vzduchu umožňuje purifikovat a analyzovat kvalitu vzduchu v prostředí, ve kterém je systém čištění vzduchu umístěn. S touto řadou inovativních a vysoce účinných čističů vzduchu nabízí NatéoSanté možnost všem profesionálům najít efektivní řešení přizpůsobená jejich zařízení (školy, hotely, kanceláře, školky, lékařské ordinace…) tím, že odstraňuje znečištění, zápachy, viry, bakterie, mikroby, jemné částice (Pm2.5 & Pm10), VOC (těkavé organické sloučeniny)… EOLIS AIR MANAGER je vybaven systémem filtrace lékařské kvality, který eliminuje více než 99 % zdrojů vnitřního znečištění. Řada EOLIS AIR MANAGER je 100% navržena, vyrobena a sestavena ve Francii.
Skladovací sklad na křižovatce Západu - Logistická řešení pro nebezpečné nebo citlivé materiály

Skladovací sklad na křižovatce Západu - Logistická řešení pro nebezpečné nebo citlivé materiály

S naší logistickou platformou o rozloze 4000 m², vybavenou mimo jiné privátními pancéřovými buňkami, na křižovatce jednoho z nejdynamičtějších ekonomických regionů ve Francii, dokonale vyhovujeme potřebám pokročilých dodavatelských obchodů, ultra zabezpečeného skladování, a to jak na krátkou, tak na dlouhou dobu. Od jednoduchého skladování zboží po to nejcitlivější nebo důvěrné (nebezpečné látky, hořlavé kapaliny (4331), oxidační činidla (4510) - gely a hydroalkoholické roztoky (GHA, SHA) - hořlavé materiály (1510), polymery (2662)...), až po jejich přípravu a následnou distribuci prostřednictvím EDI, WMS (GALATEE) a TMS, je každý projekt doprovázen bez požadavků na plochy nebo procedury, ale pouze s individuálními a efektivními řešeními.
NavTrax - Software CMMS a Správa zařízení

NavTrax - Software CMMS a Správa zařízení

NavTrax je online software pro sledování, správu a údržbu parků zařízení a vybavení. NavTrax umožňuje řídit celý životní cyklus zařízení a vybavení: stav, poloha, přidělení, status... NavTrax také umožňuje řídit údržbu zařízení (GMAO), sledovat zásoby, historii používání a generovat inventář parku. Výhody: - Přizpůsobitelný: NavTrax se flexibilně přizpůsobí vaší činnosti. - Intuitivní: NavTrax je snadno použitelný a rychle se implementuje. - Dostupný: Přístupné ceny, okamžitá návratnost investice.
Zajištění dvou- nebo tříjazyčného recepčního personálu - Akce - Vícejazyční hostitelé a hostesky

Zajištění dvou- nebo tříjazyčného recepčního personálu - Akce - Vícejazyční hostitelé a hostesky

Zajištění dvou- nebo tříjazyčného recepčního personálu
Příprava objednávek

Příprava objednávek

Všechny objednávky jsou připravovány ručně. Produkty jsou pečlivě baleny do krabic pro vaše pohodlí. Thomas, odpovědný lékárník, je osobně kontroluje jeden po druhém.
Sav

Sav

Protože nejste jen "zákazníci", ale "partneři", se kterými společně budujeme naši firmu, je poprodejní servis základním kamenem naší filozofie. Vaše zpětná vazba je zdrojem našeho zlepšení a vaše spokojenost je naší největší odměnou.
Správa Zásob

Správa Zásob

Úroveň zásob je aktualizována a tříděna denně. Sloupce a řady umožňují snadno identifikovat každou skladovací přihrádku a všechny je očíslovat. Velmi pečlivě se staráme o správu našich zásob, protože jsou vaším ziskem zítra.
Distribuce

Distribuce

Naše dodávky se provádějí jednou nebo dvakrát denně Morgane nebo Ludivine. I za jejich maskami uvidíte jejich úsměvy.
Totemy pro zobrazení Lean Managementu

Totemy pro zobrazení Lean Managementu

Pro zavedení nebo zlepšení vašeho Lean Managementu vám nabízíme totemy na nohou (s nebo bez koleček) pro zobrazení vašich informací a řízení vašich výrobních týmů. Původ produktu: Francie Rozměry: na míru Úprava: materiály, tvary a barvy na požádání
Software pro Pronájem na Dovolené

Software pro Pronájem na Dovolené

Kompletní webové řešení pro všechny realitní kanceláře, které nabízejí sezónní pronájmy.
Správa back-office a aktualizace webových stránek - Správa vašeho back-office kompetentní agenturou

Správa back-office a aktualizace webových stránek - Správa vašeho back-office kompetentní agenturou

Správa internetového back-office není vaší doménou? Médiphone Téléservices vám nabízí vhodné řešení pro nastavení a aktualizaci vašeho webu. Můžeme splnit vaši žádost prostřednictvím týmů specializovaných na oblast back-office. Využijte naši externí službu k zajištění hladkého chodu vašeho podnikání.
Software pro správu dokumentů

Software pro správu dokumentů

Můžeme vyvinout na míru šité softwary pro správu dokumentů a sledování rozpočtu. Máme zejména zkušenosti s vývojem následujících klasických funkcí: správa souborů, pracovních balíčků, úkolů, sledování rozpočtu s plánovanými a skutečnými hodnotami, graf vývoje rozpočtů... Často začínáme na čistém listu papíru, abychom vybudovali váš projekt na míru od A do Z.