Produkty pro manig (408)

Zásobování podniků

Zásobování podniků

Služba "Approvisionnement entreprises" je zaměřena na bezpečné a konkurenceschopné zásobování, které vyhovuje specifickým potřebám firem. Nabídkou nástrojů pro sledování a analýzu tato služba umožňuje firmám efektivně řídit své nákupy, čímž zajišťuje stálé a kvalitní zásobování. Firmy tak mohou optimalizovat své výdaje a zlepšit svou rentabilitu. Kromě toho služba "Approvisionnement entreprises" usnadňuje vyjednávání výhodných podmínek a optimalizaci nákladů. Tato služba je nezbytná pro firmy, které se snaží posílit svou síť dodavatelů a zajistit efektivní řízení svých nákupů. Díky proaktivnímu a strategickému přístupu mohou firmy zlepšit svou konkurenceschopnost a rentabilitu.
Bezpečné archivování

Bezpečné archivování

Bezpečné archivování je nezbytnou službou pro ochranu vašich citlivých a důležitých dokumentů. Tato služba zaručuje, že vaše archivy jsou uloženy v bezpečném prostředí, s pokročilými ochrannými opatřeními, která zabraňují jakémukoli neoprávněnému přístupu. Ať už jste firma nebo jednotlivec, bezpečné archivování nabízí bezkonkurenční klid na duši. Výběrem naší služby bezpečného archivování získáte profesionální správu vašich dokumentů, s snadným a rychlým přístupem, kdykoli to potřebujete. Naše zařízení jsou vybavena nejnovějšími bezpečnostními technologiemi, aby zajistila ochranu vašich dat. Důvěřujte našim odborným znalostem pro bezpečné a spolehlivé archivování vašich dokumentů.
Platforma pro správu asociací - Optimalizujte správu vaší asociace s naší platformou DY Cloud

Platforma pro správu asociací - Optimalizujte správu vaší asociace s naší platformou DY Cloud

Naše platforma pro správu asociací zjednodušuje každodenní řízení vaší organizace. Centralizujte své členy, efektivně spravujte akce a finance a usnadněte komunikaci ve vaší komunitě asociace. Správa členů: Snadno registrujte a spravujte členy vaší asociace, s podrobnými profily a rychlým přístupem k důležitým informacím. Správa akcí: Vytvářejte, organizujte a sledujte akce vaší asociace, včetně registrací, kalendářů a automatických připomínek. Správa financí: Sledujte finance vaší asociace s funkcemi, jako je správa příspěvků, sledování plateb a generování finančních zpráv. Komunikace: Usnadněte komunikaci ve vaší asociaci s nástroji, jako jsou zpravodaje, diskusní fóra a automatická oznámení.
Řízení času pro elektrikáře v Jouy le Moutier profesionálech

Řízení času pro elektrikáře v Jouy le Moutier profesionálech

Transparentní a spravedlivé ceny za elektrické služby v Jouy le Mouti - Les Bons Artisans je váš důvěryhodný elektrikář v Jouy-le-Moutier a okolních městech. Specializujeme se na instalaci, opravy a údržbu elektrických systémů pro domácnosti a firmy. Jsme k dispozici od pondělí do soboty mezi 7:00 a 22:00, abychom vyhověli všem vašim elektrickým potřebám. Ať už potřebujete nainstalovat nové elektrické systémy, vyřešit problémy s výpadky elektřiny, zavést elektrické bezpečnostní systémy nebo renovovat stávající elektrické systémy, jsme tu, abychom vám pomohli. Kromě Jouy-le-Moutier s hrdostí obsluhujeme také okolní města, jako jsou Cergy, Osny, Neuville-sur-Oise a mnohá další. Jsme připraveni zasáhnout u vás co nejdříve a nabídnout vám služby elektrického charakteru nejvyšší kvality.
Doručení nebo Vyzdvihnutí na skladu

Doručení nebo Vyzdvihnutí na skladu

Doručení nebo vyzvednutí na skladě nabízí zákazníkům bezkonkurenční flexibilitu, která jim umožňuje zvolit si možnost, která nejlépe vyhovuje jejich potřebám. Tato služba je obzvlášť výhodná pro ty, kteří dávají přednost vyzvednutí svých objednávek v čase, který jim vyhovuje, a tím se vyhnou nákladům na doručení. Nabídkou této možnosti mohou firmy přilákat širší klientelu, včetně těch, kteří žijí v blízkosti skladu. Kromě toho možnost doručení na místo přidává další úroveň pohodlí pro zákazníky, kteří dávají přednost tomu, aby dostali své produkty přímo ke dveřím. To umožňuje firmám reagovat na různé preference zákazníků, čímž se zvyšuje spokojenost a loajalita. Kombinací těchto dvou možností mohou firmy nabídnout personalizovaný a bezproblémový nákupní zážitek.
Systém řízení laboratoře NuGenesis - Řešení laboratorní informatiky a software

Systém řízení laboratoře NuGenesis - Řešení laboratorní informatiky a software

Systém správy laboratoře NuGenesis® od společnosti Waters synergicky integruje funkce správy dat, protokolů a vzorků, aby podpořil životní cyklus vašich produktů od výzkumu až po výrobu. Optimalizovaná pro uživatele, tato platforma zahrnuje NuGenesis SDMS, datový repozitář schopný zajistit dodržování předpisů, NuGenesis ELN, flexibilní a uživatelsky přívětivý elektronický laboratorní deník, a systém správy vzorků NuGenesis Sample Management. NuGenesis bezproblémově propojuje všechna laboratorní data s ostatními činnostmi společnosti. Integruje funkce jako online podávání vzorků a ověřování výsledků, testy stability, vyhledávání ve vědeckých objektech, podporu třetích stran, správu laboratorních zásob, uchovávání dat a regulační archivaci, stejně jako metody.
Správa Odpadu

Správa Odpadu

V současnosti získala správa odpadů velký význam v oblasti udržitelného rozvoje a výkonu výrobních linek pro zpracování ovoce a zeleniny. Femia nabízí řešení, jejichž cílem je extrahovat pouze odpad, aniž by to ovlivnilo zpracování produktů. Podle modelu zelené a cirkulární ekonomiky se odpady shromažďují, recyklují a následně valorizují. Navrhujeme s vámi logiku přizpůsobené recyklace odpadů, v závislosti na vašich cílech materiální valorizace (krmivo pro zvířata, agronomická valorizace s nebo bez kompostování), energetické (metanizace) nebo spalování s energetickou valorizací. Přijímáme dynamiku recyklace již od fáze návrhu vašich výrobních linek, abychom umožnili dopravcům postupnou a snadnější recyklaci odpadů během výrobního procesu.
Specializovaní konzultanti pro průmyslovou údržbu

Specializovaní konzultanti pro průmyslovou údržbu

Zkušenosti z praxe spojené s hlubokými znalostmi odvětví - Naši konzultanti v oblasti údržby jsou specialisté na průmyslovou údržbu a mají hluboké znalosti různých průmyslových odvětví. Naši konzultanti vedli a účastnili se mnoha projektů transformace údržby a optimalizace výkonu v oblasti průmyslové údržby. Řízení rizik je zvládnuto po celou dobu fáze implementace a samostatného provádění optimalizací díky odbornosti a podpoře našich konzultantů v oblasti průmyslové údržby, našich konzultantů v oblasti průmyslové organizace a našich konzultantů v oblasti řízení. To umožňuje našim klientům velmi rychle těžit z odhalených finančních přínosů a umožňuje, aby projekt optimalizace byl pro zadavatele velmi rychle ziskový. MAINTENANCE PERFORMANCE se zaměřuje především na výrobní zařízení, kde je spolehlivost zařízení klíčová pro konkurenceschopnost a činnost jejích klientů.
Zlepšení výkonu

Zlepšení výkonu

Naše služby zlepšení výkonnosti pokrývají různé fáze projektu: - Počáteční diagnostika (zvyšování povědomí výkonných výborů, analýza aktuálních výkonů, podnikový řídicí plán, hodnocení výzev) předchází zavedení plánu zlepšení (organizace akcí, specifikace a výběrové řízení, výběr řešení a/nebo partnerů) - Realizace zlepšovacích akcí má konkrétnější podobu služby AMOA, doprovázené podporou pro operativní pracovníky a odbornými školeními - Návrh KPI a sledování a měření výkonnosti probíhá na konci cyklu - Napříč tímto služebním zaměřením se zahrnuje přeengineering procesů, zavedení a nasazení Lean managementu, řízení plánů zlepšení výkonnosti a sledování výzev
Bezpečnost a Sítě

Bezpečnost a Sítě

Naši spolupracovníci, experti na řešení bezpečnosti sítí, zasahují na různých úrovních: - Zabezpečení místních sítí firem - Řešení pro sdílení vzdálených souborů - Detekce narušení, konfigurace routeru/firewallu - Bezpečnost infrastruktur (firewall, IDS, VPN, VoIP, Wifi), kryptologie, PKI - Organizační řízení incidentů a škod
Víceúčelové Fakturace ORCM CHORUS PRO Portál - Online SaaS Software Fakturace Nabídky ORCM Přímé Inkaso Vymáhání

Víceúčelové Fakturace ORCM CHORUS PRO Portál - Online SaaS Software Fakturace Nabídky ORCM Přímé Inkaso Vymáhání

Fakturace s více sektory umožňuje každé službě v obci vytvářet své faktury. Hromadné vystavování a vymáhání jsou centralizovány. Přijímání plateb je možné na pokladně prostřednictvím toků PES ORMC (Srážky) nebo CHORUS Portál PRO, nebo v režii prostřednictvím místa přijímání plateb. Řešení pro fakturaci s více sektory je přizpůsobeno jakémukoli typu fakturační služby. • Faktury vystavené hromadně nebo jednotlivě • Toky ORMC, Srážka SEPA • Toky ORMC pro obce • Sledování vymáhání • Automatizovaný upomínkový dopis Aplikace je přizpůsobena obchodním činnostem, • Vytváření nabídek • Správa záloh • Otevřená faktura na pokladním výpisu • Automatizované zasílání zpráv
Úklid Oken pro Profesionály a Soukromé Osoby

Úklid Oken pro Profesionály a Soukromé Osoby

Pro profesionály (správci budov, obce, firmy, obchody, restaurace, hotely, nemocnice, školy nebo kulturní zařízení) a pro jednotlivce Údržba oken a prosklených ploch (vnitřní a vnější strany) s nebo bez rámů a případné čištění kolejnic Údržba skleněných příček a výloh Využití horolezeckých sklenářů v případě potřeby Úklid oken, prosklených ploch a zimních zahrad pro jednotlivce (s nebo bez lešení)
Naše Nearshore IT služby - Kompletní integrace našich konzultantů do decentralizovaného řízení vašich projektů.

Naše Nearshore IT služby - Kompletní integrace našich konzultantů do decentralizovaného řízení vašich projektů.

ESN s lidským rozměrem, máme mnoho zkušených IT konzultantů v offshore (lokalita Douala-Kamerun, Alžír-Alžírsko) s řízením z Francie. Nabízíme podporu vašim IT projektům: - IT poradenství, - Vývoj, webové/mobilní aplikace, - Architektura, - BI, datový analytik, - MOA, MOE, - Grafika, UX/UI - Big Data, datový inženýr, datový vědec, ... Nabízíme kompletní integraci našich konzultantů v rámci vašich týmů nebo týmů vašich klientů v režimu delokalizované správy (plně vzdáleně). Tito spolupracovníci jsou vám výhradně k dispozici po celou dobu trvání smlouvy o službách a řídíte je podle svých pracovních metod. Dodržujeme přísnou důvěrnost ohledně činnosti klienta a formálně respektujeme GDPR. Naše velmi konkurenceschopné ceny vám umožní dosáhnout značných úspor. Naše nabídka IT nearshoringu je modulární a flexibilní (správa & paušál). Máte prosím nějaké stávající nebo budoucí potřeby?
Integral Print váš tiskárna na vyřezávané štítky - EDITACE ŘÍZENÍ

Integral Print váš tiskárna na vyřezávané štítky - EDITACE ŘÍZENÍ

Tisk malých personalizovaných štítků s vaším logem vám umožní vyniknout na všech obalech nebo uzavření pošty. Termolepící nebo samolepicí, zajišťujeme personalizovaný tisk vyřezávaných štítků.
Administrativní Služba

Administrativní Služba

Jsem zde pro službu na míru, abych vám pomohl s vašimi administrativními úkoly nebo správou. Pomáhám s administrativní správou a/nebo vašimi sociálními médii!
Odeslání - Celní formality

Odeslání - Celní formality

Provádíme vás celým procesem celních formalit Důležitým aspektem zásilek jsou celní záležitosti. I zde vás provádíme. Přesně víme, jaké informace musíme předat, jaké kódy uvést a jaké podmínky jsou důležité. Jediné, co nám musíte poskytnout, jsou informace o tom, co dovážíte, my se postaráme o zbytek. Zajišťujeme, aby celní odbavení, povolení a platby probíhaly co nejrychleji. Poté naplánujeme datum dodání a přepravíme vaše zboží do vašeho skladu. Tím vám nabízíme maximální pohodlí a jistotu od výrobce až do skladu.
Masternaut Včas

Masternaut Včas

Masternaut On Time využívá sílu telematiky k zlepšení přesnosti, agility a odpovědnosti vašeho současného řešení pro správu zakázek. Je to modul v rámci Masternaut Connect, který synchronizuje informace o zakázkách s aktuální polohou a stavem vozidla, aby vytvořil bezproblémový pracovní tok zakázek. Sledujte svůj aktuální rozvrh a reagujte na zpožděné zakázky s živými upozorněními; optimalizujte budoucí rozvrhy pomocí poznatků z automatizovaných zpráv plánovaných vs. skutečných; a snižte zmeškané návštěvy a příchozí dotazy tím, že proaktivně komunikujete odhadovaný čas příjezdu zákazníkům.
Fastmag Copilot - Software pro Business Intelligence

Fastmag Copilot - Software pro Business Intelligence

Fastmag Copilot vám umožňuje analyzovat data vaší činnosti, abyste mohli přijímat strategická rozhodnutí a zvýšit svůj obrat. Funkce: - Řízení a analýza - Úspora času - Snadné a intuitivní - Vytváření benchmarků - Dynamické dashboardy - Rychlá návratnost investic - Rozhodování - Segmentace zákazníků - Porovnání N/N-1
PTV xServer - Optimalizujte výkon svých logistických procesů s našimi komponenty

PTV xServer - Optimalizujte výkon svých logistických procesů s našimi komponenty

Plánujete a spravujete své logistické procesy pomocí softwaru a chcete zvýšit jeho výkon? Rádi byste přidali funkce do svého obchodního softwaru, abyste lépe vyhověli požadavkům svých zákazníků? Integrované do vašeho stávajícího systému, softwarové komponenty PTV xServer vám umožňují řešit vaše optimalizační problémy v oblastech dopravy a logistiky. Naše profesionální API pokrývají širokou škálu aplikačních případů: výpočet tras pro nákladní vozidla, plánování a optimalizaci tras, výpočet doby jízdy a času příjezdu, správu prodejního týmu a služeb v terénu, výpočet nákladů na mýtné a emisí CO2. Zvyšte efektivitu svých logistických procesů integrací softwarových komponent PTV xServer a získejte trvalou konkurenční výhodu. Vyzkoušejte naše API zdarma po dobu 60 dnů!
Optimalizace vašich příjmů

Optimalizace vašich příjmů

Naši odborníci vám poradí, jak optimalizovat vaše příjmy v oblasti portage salarial s: proplacením vašich pracovních výdajů (výdajové účty a paušální náhrady), elektronickými stravenkami, zaměstnaneckým spořením (PEE, PERCO), předfinancovanými služebními šeky, dárkovými šeky, členstvím v našem zaměstnaneckém klubu....
Systém/Software pro správu objednávek

Systém/Software pro správu objednávek

Tento software je plně vyvinut naším týmem. V našem "inteligentním" objednávkovém systému jsou integrovány technologie jako Wifi, síť, vestavěná technologie, umělá inteligence, ale také další technologie. Tento systém také obsahuje software – spravovatelný přes Wifi, stejně jako soubor zařízení s dotykovým displejem. Na trhu pohostinství se tento typ systému používá pro přenos informací, správu stolů, přijímání objednávek, pokladní operace, ale také pro zadávání a zaznamenávání zákaznických komentářů. Harmonizuje s tradičním řízením pohostinství, aby poskytl soubor efektivních, stabilních, spolehlivých a moderních řešení. Náš systém zlepšuje vaše pracovní podmínky, optimalizuje efektivitu vaší služby, snižuje vaše náklady a podporuje spokojenost vašich zákazníků. Obraz vaší restaurace se tímto způsobem promění.
Sourcing dodavatelů v Číně

Sourcing dodavatelů v Číně

Identifikace potenciálních dodavatelů, komplexní řešení pro nákup v Číně. Najděte čínské dodavatele s naším nákupním servisem v Číně.
ECOVEGETAL® Prů permeabilní Parkoviště Systém Ecovegetal Dlažba

ECOVEGETAL® Prů permeabilní Parkoviště Systém Ecovegetal Dlažba

ECOVEGETAL PAVÉ je chytrý systém betonových dlažeb integrovaných do dutých desek. Rychlá a spolehlivá instalace umožňuje infiltraci 100 % dešťových vod s nulovým koeficientem povrchového odtoku. Je to ideální systém pro vytváření drenážních parkovišť s dlažbou pro intenzivní použití, dopravních cest nebo pěších stezek. Mezi mnoha výhodami ECOVEGETAL PAVÉ lze zmínit snadnost realizace, možnost vytvoření kreativního vzoru díky mnoha odstínům a samozřejmě nízké náklady na realizaci, což činí z ECOVEGETAL PAVÉ velmi konkurenceschopné řešení pro správu dešťových vod. Již 15 let je ECOVEGETAL přirozenou referencí pro profesionály v oblasti zpevňování střech, propustných parkovišť a stabilizace půdy pro jezdecké nebo zemědělské účely.
Vývoj softwaru

Vývoj softwaru

Náš tým francouzských inženýrů, rychlý, agilní a přesný, bude schopen vyvinout software, který potřebujete. Na základě vašich specifikací oživíme nástroj, který pro vás bude užitečný a spolehlivý.
platforma pro logistiku e-commerce - Váš důvěryhodný partner pro outsourcing vaší logistiky

platforma pro logistiku e-commerce - Váš důvěryhodný partner pro outsourcing vaší logistiky

Potřebujete více informací? Neváhejte nás kontaktovat.
Odstraňování problémů s tiskárnami a skenery

Odstraňování problémů s tiskárnami a skenery

Služba za 79 eur po celé Île-de-France Nemůžete připojit svou tiskárnu/skener k počítači? Nemůžete vytisknout nebo naskenovat dokument? Vaše tiskárna/skener se už nespustí? Vaše vytištěné dokumenty nejsou čitelné? Jste na správném místě, jsme tu, abychom vyřešili všechny vaše problémy s tiskárnami a skenery! Díky naší síti geeků, kteří jsou přítomní po celé Île-de-France, zasahujeme kdykoliv, abychom vám pomohli. Naše služba zahrnuje: Kompletní diagnostiku vaší tiskárny/skeneru. Vyřešení problému. Nastavení vaší tiskárny nebo skeneru podle vašich preferencí tisku. Záruku v případě poškození zařízení našimi odborníky během zásahu.
AVM™2 (Automatické řízení vakua) - Příslušenství Systémy

AVM™2 (Automatické řízení vakua) - Příslušenství Systémy

AVM™2 (Automatické řízení vakua) Pro vakuové pumpy P3010, P5010 a P6010. AVM™2 je zařízení s integrovanými funkcemi řízení a ovládání. Integrovaná funkce úspory energie (ES), která snižuje spotřebu stlačeného vzduchu v těsných aplikacích. Elektromagnetické ventily pro zapnutí/vypnutí pumpy a proti-vyfukování, s bezpečnostními opatřeními v případě výpadku elektrického napájení. Dva logické výstupy, s 16 přednastavenými kombinacemi prahů vakua. Digitální displej úrovně vakua. Nastavitelný průtok proti-vyfukování pomocí manuálního ventilu.
Prediktivní Volec

Prediktivní Volec

Software pro prediktivní vytáčení Kavkom, produkt inovace Kavkom, umožňuje optimalizaci vašich telefonních kampaní. Automatizací vytáčení inteligentním způsobem zvyšuje Prediktivní vytáčeč efektivitu vašich agentů. Funkce: - Přizpůsobitelná frekvence volání - Ruční volání - Detekce záznamníků - Zobrazení čísla - Kvalifikace hovorů - Nahrávání hovorů - Sledování v reálném čase - Více kampaní - Více lokalit - Správa agentů a oprávnění - Přidání informací do záznamů potenciálních zákazníků - Neomezený počet uživatelů - Import a export dat kampaní - Celkové, podle agentů a živé statistiky - Přizpůsobitelné pole - Nastavitelná hudba na čekání pro potenciální zákazníky - Šablony SMS a e-mailů - Tvorba neomezeného počtu kampaní - Přizpůsobitelné argumentace - Recycling potenciálních zákazníků - Poslech hovorů naživo - Koučink, nápověda - Události - Správa leadů
Správa komunity - Zvyšte svou viditelnost na sociálních médiích

Správa komunity - Zvyšte svou viditelnost na sociálních médiích

Jaké služby nabízíme? - Audit a poradenství v oblasti komunikace - Vytvoření komunikační strategie - Tvorba obsahu - Plánování publikací - Analýzy a doporučení