Produkty pro manig (321)

Audit a řízení lidských zdrojů

Audit a řízení lidských zdrojů

Revoluční Správa Vašich Lidských Zrojů: Odvažte se ke Změně Ve společnosti PAYLIGHT jsme přesvědčeni, že dobře řízené lidské zdroje jsou motorem úspěšné firmy. Společně proměňme vaši správu lidských zdrojů na strategickou konkurenční výhodu. Naše služby Ve společnosti PAYLIGHT chápeme, že efektivní správa lidských zdrojů je pilířem každé úspěšné firmy. Proto nabízíme řadu služeb navržených tak, aby vyhovovaly vašim specifickým potřebám a podporovaly harmonický růst.
Pokladna - Chytrá pokladna pro efektivní správu vašeho podnikání

Pokladna - Chytrá pokladna pro efektivní správu vašeho podnikání

Objevte SmartCaisse Pro, ideální řešení pro moderní obchodníky, kteří chtějí optimalizovat správu svého prodejního místa. Navrženo tak, aby vyhovovalo potřebám malých a středních podniků, SmartCaisse Pro kombinuje snadnost použití, robustnost a pokročilé funkce pro zajištění plynulé a efektivní prodejní zkušenosti. Klíčové funkce: Intuitivní rozhraní: Uživatelsky přívětivé rozhraní umožňuje rychlé osvojení a bezproblémové používání, i pro nové zaměstnance. Správa zásob: Sledujte své zásoby v reálném čase, přijímejte upozornění na doplnění a vyhněte se výpadkům zásob. Zprávy a analýzy: Získejte přístup k podrobným zprávám o prodeji, výkonnosti produktů a nákupních trendech pro informované rozhodování. Bezpečné platby: Snadno integrujte platby kartou, mobilními zařízeními a hotovostí s pokročilými bezpečnostními možnostmi pro ochranu vašich transakcí.
Logistické služby

Logistické služby

Naší ambicí je navrhovat a organizovat logistické služby, které přispívají k úspěchu vašich akcí. Prozkoumejme společně vaše potřeby, abychom vytvořili řešení na míru, které splní všechna vaše očekávání. Kontaktujte nás ještě dnes a udělejte z Wdb Expo svého důvěryhodného logistického partnera.
Recyklace materiálů

Recyklace materiálů

Recyklace materiálů získaných během demoličních prací za účelem snížení dopadu na životní prostředí.
Digitální Transformace

Digitální Transformace

Naši konzultanti jsou vám k dispozici, aby vám pomohli jak v individuálním poradenství, tak při přijetí vaší vlastní kultury. Budete vedeni k urychlení vaší digitální transformace s elegancí. V programu: vážné hry, vysoce výkonný konzultanti a především disruptivní přístup a neustálé zlepšování.
STRATEGIE DE CONTENUS

STRATEGIE DE CONTENUS

Chcete optimalizovat svou digitální komunikaci díky působivému obsahu? Ať už se snažíte zvýšit svou povědomost, posílit svou online viditelnost, generovat leady nebo oživit své e-commerce prodeje, tým CA QOM je připraven navrhnout strategii tvorby obsahu na míru, která bude sladěna s vašimi cíli. Náš multidisciplinární tým vám nabízí řadu odborností, které vás podpoří v každé fázi vašeho projektu: definování vašich potřeb, vytváření angažujícího a relevantního obsahu a aktivace kampaní, které vzbudí zájem a zapojení vaší cílové skupiny.
Optimalizace paliva - Snížení nákladů na energii

Optimalizace paliva - Snížení nákladů na energii

Sledujte a snižujte spotřebu paliva s přesnou analýzou, což umožňuje úsporu nákladů a podporuje udržitelné provozování flotily.
DSI – Předvídat a řídit krizi - Bezpečnost informací

DSI – Předvídat a řídit krizi - Bezpečnost informací

Posílit vaši schopnost detekovat možné krizové situace, zavést anticipativní řízení těchto situací a vypracovat strukturovaný krizový plán pro jejich zvládnutí. Tento kurz vám umožní zajistit spolehlivost a bezpečnost systému, je nezbytné rychle obnovit činnosti a minimalizovat ztrátu dat v případě problémů. Díky tomuto školení rozvinete schopnost identifikovat potenciální krize, zavést proaktivní řízení těchto krizí a strukturovat krizový plán pro jejich řešení. Lektor hodnotí pedagogický pokrok účastníka během školení pomocí testů, simulací, praktických cvičení… Účastník také vyplňuje vstupní a výstupní test pro ověření získaných dovedností.
Železniční poradenství a služby ERTMS ETCS GSM-R - Řízení projektových programů, ETCS, ERTMS, GSM-R, GPRS

Železniční poradenství a služby ERTMS ETCS GSM-R - Řízení projektových programů, ETCS, ERTMS, GSM-R, GPRS

Podpora při navrhování, výstavbě a dohledu nad vysokorychlostními tratěmi Řízení projektů, ETCS, Dohled nad ETCS, Testování a Kvalifikace, certifikace (CERTIFER, interní audity..)
Ochrana majetku a osob

Ochrana majetku a osob

Ochrana událostí je specializací 2S SECURITE, kde implementujeme moderní strategie pro zajištění bezpečnosti vašich událostí. Náš tým odborníků na bezpečnost je vyškolen k tomu, aby zvládl všechny aspekty bezpečnosti událostí, čímž zajišťuje hladký průběh. Používáme pokročilé techniky k předvídání a neutralizaci potenciálních hrozeb, čímž zajišťujeme bezpečnost všech účastníků. Chápeme důležitost bezpečnosti během událostí a zavazujeme se poskytovat komplexní a spolehlivou ochranu. Díky našim odborným znalostem a závazku k dokonalosti jsme schopni splnit ty nejpřísnější požadavky na bezpečnost událostí. Důvěřujte 2S SECURITE, abyste chránili své události a zajistili jejich úspěch.
Správa zásob

Správa zásob

Správa zásob je nezbytným řešením pro optimalizaci a efektivní řízení zásob firem. Integrací nástrojů pro sledování a předpověď toto řešení umožňuje snížit náklady spojené se zásobami, přičemž zajišťuje dostupnost produktů. Firmy tak mohou předejít výpadkům zásob a nadměrným zásobám, což zaručuje plynulé a efektivní řízení jejich zdrojů. Kromě toho Správa zásob nabízí úplnou viditelnost celého procesu skladování, což firmám umožňuje činit informovaná a strategická rozhodnutí. Toto řešení je ideální pro firmy, které se snaží zlepšit svou provozní efektivitu a snížit náklady. Zajištěním optimální správy zásob mohou firmy posílit svou konkurenceschopnost a ziskovost.
Fotovoltaická projektová kancelář

Fotovoltaická projektová kancelář

Pro firmy a obce představuje zapojení do projektu obnovitelných energií příležitost posílit svou energetickou a finanční nezávislost, a to účastí na ekologické transformaci na místní a národní úrovni. Studie proveditelnosti je pomoc při rozhodování. Jejím cílem je posoudit technický a ekonomický přínos projektu solární fotovoltaické elektrárny, který by mohl vést k případné instalaci.
Mezinárodní stěhování

Mezinárodní stěhování

Mezinárodní stěhování je specializovaná služba pro ty, kteří chtějí přestěhovat do zahraničí. Tato služba nabízí komplexní řešení pro přepravu vašich věcí do zahraničí, přičemž zohledňuje celní předpisy a logistické požadavky. Ať už jste jednotlivci nebo firma, naše služba mezinárodního stěhování zaručuje hladký a bezstresový přechod. Výběrem naší služby mezinárodního stěhování získáváte odborné znalosti, které zahrnují jedinečné výzvy spojené se stěhováním do zahraničí. Postaráme se o vše, od balení po doručení, včetně správy administrativních formalit. Důvěřujte naší službě pro úspěšné a bezproblémové mezinárodní stěhování.
Doprava zboží

Doprava zboží

Doprava Zboží Nabízíme na míru šitá řešení pro dopravu zboží. Od malých zásilek po velké náklady, zacházíme se všemi typy zboží se stejnou péčí a profesionalitou.
Správa vnitřního a venkovního osvětlení v Blois

Správa vnitřního a venkovního osvětlení v Blois

Požadavky na práci jako nezávislý elektrikář v Blois - Potřebujete elektrikáře v Blois? Dobří řemeslníci jsou tu, aby vám pomohli! Působíme v Blois a okolních městech, jako jsou Vineuil, Mer, Romorantin-Lanthenay a La Chaussée-Saint-Victor. Naši zkušení elektrikáři jsou vám k dispozici od pondělí do soboty, od 7:00 do 22:00. Dobří řemeslníci vám nabízejí širokou škálu služeb, které pokryjí vaše potřeby v oblasti elektřiny. Naši elektrikáři provádějí instalaci a renovaci vašich elektrických systémů, ať už se jedná o nové práce nebo uvedení do souladu s normami. Dbáme na dodržování platných norem, abychom zajistili bezpečnost vaší instalace. Naši elektrikáři v Blois také zajišťují údržbu a opravy vašich elektrických zařízení.
Správa Sociálních Médií

Správa Sociálních Médií

Naše agentura nabízí komplexní služby správy sociálních sítí, aby maximalizovala vaši online přítomnost a efektivně zapojila vaše publikum. Vypracováváme personalizované strategie, vytváříme a publikujeme poutavý obsah a interagujeme s vaší komunitou. Pomocí pokročilých analytických nástrojů optimalizujeme výkonnost vašich kampaní a spravujeme vaše reklamy na sociálních sítích. Svěřte nám správu vašich sociálních sítí, abyste mohli využít hlubokou odbornost a neustálý přehled o nejnovějších trendech, zatímco se soustředíte na své hlavní podnikání.
Spuštění produktu

Spuštění produktu

Nechte svůj produktový launch zazářit s naší odborností v oblasti akcí. Od návrhu po realizaci vytváříme působivé akce, které zvýrazňují vaši značku.
Flex Manažer pro Perla Nostra

Flex Manažer pro Perla Nostra

Tento box je koncentrát síly, který komunikuje se všemi připojenými zařízeními vašeho systému a domácnosti. Poskytuje data pro správné fungování aplikace Solarwatt Home a portálu Solarwatt Manager. Můžete běžně spotřebovávat svou elektřinu, ale také to můžete dělat výjimečně. S portálem EnergyManager vizualizujete a řídíte svou spotřebu elektřiny. Autokonzumace je optimalizována. Instalace je viditelná v každém okamžiku. Počítačová data jsou zabezpečena. Náš energetický manažer je samozřejmě v souladu se zákonem o ochraně údajů (GDPR). Všechna data jsou šifrována podle stejných standardů jako online banky a jsou ukládána na zabezpečených serverech v Německu. Pokud si to přejete, váš instalátor může využít náš zabezpečený portál k detekci a opravě závad celého energetického systému, aniž by se musel dostavit k vám domů.
Správa Sociálních Médií - Naše Služby

Správa Sociálních Médií - Naše Služby

Správa sociálních sítí Vaše přítomnost na sociálních sítích je klíčová. Spravujeme vaši značku na různých platformách, od Facebooku přes Instagram až po Twitter a LinkedIn. Naše služby zahrnují tvorbu obsahu, plánování příspěvků, zapojení s následovníky a analýzu výkonu. Vyvíjíme na míru šité strategie pro zvýšení vaší viditelnosti, interakci s vaší komunitou a posílení loajality vašich zákazníků.
Správa Krátkodobých Pronájmů

Správa Krátkodobých Pronájmů

Správa krátkodobého pronájmu se vztahuje na soubor služeb a aktivit potřebných k administraci, propagaci a údržbě nemovitostí pronajímaných na krátké období, obvykle od několika dnů do několika týdnů. Tento typ správy je obzvlášť běžný v oblastech cestovního ruchu a obchodních cest, kde jsou nemovitosti pronajímány na platformách jako Airbnb, Booking.com a dalších stránkách pro sezónní pronájmy.
eBIn Cloud: Řešení elektronického fakturování pro B2B - Správa a archivace elektronických faktur

eBIn Cloud: Řešení elektronického fakturování pro B2B - Správa a archivace elektronických faktur

eBIn Cloud je ideálním řešením pro správu a archivaci elektronických faktur B2B a B2G, v souladu s reformou elektronického fakturování od roku 2024. Naše špičková API aplikace umožňuje vystavovat, přenášet, přijímat a zpracovávat všechny elektronické faktury, bez ohledu na odvětví a velikost vaší firmy. Flexibilní a Přizpůsobitelné Služby eBIn Cloud nabízí služby pro dematerializaci, validaci, kontrolu a bezpečnou archivaci faktur. Modulární konfigurace pracovních toků (Workflows) zajišťuje přizpůsobivost specifickým požadavkům vaší firmy. Používáme služby Amazon Web Services® (AWS) k zajištění optimálního výkonu, bezpečnosti a spolehlivosti. S AWS jsou vaše faktury vždy chráněny a přístupné. Můžete si být jisti, že vaše firma je připravena čelit budoucnosti elektronického fakturování s klidem a jistotou.
Projektový manažer MOEX (Ž/M)

Projektový manažer MOEX (Ž/M)

Jste absolventem vzdělání Bac+5, ideálně z inženýrské školy zaměřené na stavebnictví; Máte první významnou zkušenost s podobnými úkoly v oblasti řízení projektů během fáze výstavby; Pod vedením projektového ředitele budete navrhovat, připravovat a sledovat realizaci projektu (VRT, silnice, dálnice, metro, viadukt, tramvaj…). V závislosti na vašem profilu, dovednostech a úkolu, který vám bude svěřen, můžete být zejména zodpovědní za: Zajištění plánování operací sledování, kontroly a převzetí ve spolupráci se všemi zúčastněnými stranami (tým MOE, firmy, BC, CSPS); Stanovení pravidel koordinace, komunikace a aplikace smluvních a regulačních ustanovení; Zajištění přezkoumání, schválení, shrnutí a sledování dokumentů souvisejících s technickou kontrolou a správou zakázek.
Obchodní a Finanční Management - Zvyšte Své Podnikání

Obchodní a Finanční Management - Zvyšte Své Podnikání

Zadávání a sledování vašich nabídek, objednávek, faktur a výdajových dokladů Sledování klientských případů Vytváření a aktualizace databází (potenciální zákazníci, klienti a produkty,...) Kampaně e-mailového a poštovního marketingu s analýzou výsledků Příprava a sledování rozpočtů, přehledů a předpovědí hotovosti Bankovní vyrovnání a správa hotovosti Sledování příjmů a upomínání dlužných částek Správa výdajových dokladů Zaznamenávání a příprava dokumentů k předání vašemu účetnímu VAŠE VÝHODY Nabízíte lepší reakční schopnost vašim potenciálním zákazníkům/klientům Zvyšujete hodnotu značky vaší společnosti Udržujete si klienty díky personalizovanému sledování Přísné sledování vaší fakturace a plateb Zlepšení vaší hotovosti a lepší kontrola finančního zdraví vaší struktury Přehledy vám umožňují analyzovat vaši činnost a tím definovat vaše rozvojové strategie
Pilotáž

Pilotáž

Každodenně vám pomáháme strukturovat vaši firmu a aplikovat naše metody. Jsme vaším partnerem v rozvoji vaší firmy.
Management de transition

Management de transition

Delville Management je kancelář specializující se na management přechodu, uznávaná pro svou odbornost v podpoře firem v transformační fázi. Kancelář poskytuje zkušené manažery přechodu k řízení kritických projektů, ať už se jedná o restrukturalizace, organizační transformace nebo krizové řízení. Díky přizpůsobenému přístupu a hlubokým znalostem odvětví nabízí Delville Management řešení přizpůsobená specifickým potřebám každé firmy. Její tým zkušených manažerů přechodu zajišťuje provozní kontinuitu a zároveň poskytuje strategickou podporu k dosažení cílů firmy.
Sage - 360° Software pro řízení podnikání

Sage - 360° Software pro řízení podnikání

Řídicí software, který vyhovuje vaší firmě, bez ohledu na její velikost: účetnictví, finance, řízení prodeje, ERP, mzdy, HR…
Kompletní balíček online obchodu Prestashop připraven 2090€

Kompletní balíček online obchodu Prestashop připraven 2090€

připraveno k provozu, optimalizováno na 30 klíčových slov nebo 30 frází klíčových slov, - POPISHODNOCENÍ (0)CUSTOM TAB Platíte příliš mnoho za svůj obchod Prestashop nebo postrádáte viditelnost v první desítce výsledků Google na klíčová slova související s vaší profesní činností? To může být fatální pro váš rozvoj. Proto vytváříme během několika dní váš obchod s profesionálním vzhledem a dodáváme vám ho na klíč, připravený k provozu s optimalizovaným SEO na první stránce Google, zahrnujícím 30 klíčových slov podle vašeho výběru, souvisejících s profesní činností, kterou chcete rozvíjet na internetu, včetně jednoho roku podpory. Váš obchod Prestashop je virtuálním obrazem vašeho podnikání na internetu, proto je důležité, aby váš obchod pravidelně dostával návštěvy. Abychom mohli klidně zahájit vaši činnost v oblasti e-commerce na internetu,
Informační systémy

Informační systémy

- Aplikační řešení a platformy - Údržba softwaru a hardwaru - Vývoj webových a mobilních aplikací - ERP řešení - Vývoj VoIP/VPN řešení - Design a multimédia
Podnikové řízení - Rozvoj podnikání

Podnikové řízení - Rozvoj podnikání

Správa a rozvoj podnikání Nabízíme vám naše odborníky, aby vás co nejlépe podpořili při správě a rozvoji vašeho podnikání. Zajišťujeme správu a rozvoj vašeho podnikání Jste vedoucí a máte cíle na optimalizaci správy vašeho podniku, ale také na celkový rozvoj vaší činnosti? TBP Entrepreneurs vám nabízí širokou škálu služeb, které dokážou splnit všechny vaše potřeby. Naše služby K dispozici máte tým složený z profesionálů s bohatými zkušenostmi v několika oblastech činnosti.