Produkty pro manig (321)

Logistické řízení

Logistické řízení

Nabízíme vám komplexní řízení logistiky přizpůsobené vašim specifickým potřebám. Od plánování po realizaci zajišťuje náš zkušený tým bezproblémovou koordinaci, aby zajistil úspěch vašich akcí.
Řízení Lidských Zdroje - Kompletní Řešení pro Řízení Lidských Zdroje

Řízení Lidských Zdroje - Kompletní Řešení pro Řízení Lidských Zdroje

Zjednodušte a optimalizujte své HR procesy s naším intuitivním a výkonným softwarem, který centralizuje všechny vaše operace správy talentů na jednom místě. Klíčové funkce: Nábor a Integrace: Automatizujte a zjednodušte svůj náborový proces pomocí pokročilých nástrojů pro výběr a integraci nových zaměstnanců. Správa Mzd: Snadno spravujte mzdy, zaměstnanecké výhody a daňová přiznání díky komplexním a přesným funkcím výplaty. Sledování Výkonu: Hodnoťte a zlepšujte výkony svých zaměstnanců pomocí nástrojů pro sledování, hodnocení a kontinuální zpětnou vazbu. Školení a Rozvoj: Plánujte a sledujte školící programy pro rozvoj dovedností vašich týmů a podporu jejich profesního růstu. Správa Absencí a Pracovního Času: Zjednodušte správu dovolených, absencí a pracovního času pomocí automatizovaných a přesných nástrojů.
Správa nákupů

Správa nákupů

Správa nákupů je inovativní řešení, které umožňuje efektivní řízení nákupů, čímž snižuje náklady a zlepšuje rentabilitu firem. Integrací nástrojů pro sledování a analýzu toto řešení poskytuje úplnou viditelnost celého nákupního procesu, od výběru dodavatelů až po přijetí produktů. Firmy tak mohou činit informovaná a strategická rozhodnutí pro optimalizaci svých výdajů. Kromě toho Správa nákupů usnadňuje spolupráci s dodavateli, zajišťuje naprostou transparentnost a plynulou komunikaci. Firmy tak mohou posílit své vztahy se svými partnery a zajistit stálé a kvalitní dodávky. Toto řešení je ideální pro firmy, které se snaží zlepšit svou provozní efektivitu a snížit své náklady.
Služba expresního stěhování

Služba expresního stěhování

Služba expresního stěhování je ideální pro ty, kteří potřebují rychle a efektivně přestěhovat. Tato služba je navržena tak, aby vyhověla naléhavým potřebám, a nabízí rychlé řešení bez kompromisů na kvalitě. Naše zkušené týmy pracují pilně, aby zajistily plynulé a bezstresové stěhování, i v těch nejpřísnějších termínech. S naším službou expresního stěhování si můžete být jisti, že vaše majetek bude přepraven bezpečně a dorazí na místo včas. Chápeme důležitost rychlosti v některých situacích, proto se zavazujeme poskytovat službu, která respektuje vaše časové omezení, a přitom udržuje vysokou úroveň profesionality. Vyberte si naši službu pro rychlé a spolehlivé stěhování.
Řízení času: jak mohou elektrikáři v Marseille 6 řídit

Řízení času: jak mohou elektrikáři v Marseille 6 řídit

Koordinace s elektrickými prvky v Marseille 6 - Bydlíte v 6. obvodu Marseille nebo v okolních městech a hledáte profesionálního a spolehlivého elektrikáře? Jsme tu pro vás. Jsme k dispozici od pondělí do soboty, od 7 do 22 hodin, abychom vyhověli všem vašim elektrickým potřebám. Naše firma má tým zkušených a kvalifikovaných elektrikářů, kteří pracují s nejnovějšími technologiemi, aby poskytli služby elektrického charakteru nejvyšší kvality. Jsme vám k dispozici pro zásahy v okolních městech, jako jsou Marseille 5, Marseille 7, Marseille 8, Marseille 9, Marseille 10 a mnohé další. Specializujeme se na koordinaci s elektrickými prvky, abychom nabídli efektivní a trvalé služby. Jsme schopni diagnostikovat a vyřešit všechny elektrické problémy, ať už se jedná o elektrické poruchy, problémy s dodržováním elektrických norem nebo jakékoli jiné problémy související s elektřinou.
Správa zásob - Přesné sledování zásob

Správa zásob - Přesné sledování zásob

Zlepšete správu zásob s real-time sledováním, abyste se vyhnuli nedostatku.
Certifikovaný ISO 27005 Manažer Rizik - Bezpečnost Informací

Certifikovaný ISO 27005 Manažer Rizik - Bezpečnost Informací

Školení pro zvládnutí hodnocení rizik a optimálního řízení rizik v oblasti bezpečnosti informací na základě normy ISO 27005. V rámci tohoto školení účastníci rozvíjejí dovednosti potřebné k ovládnutí základních prvků řízení rizik týkajících se všech relevantních aktiv pro bezpečnost informací, přičemž používají normu ISO/IEC 27005:2011 jako referenční rámec. Na základě praktických cvičení a případových studií účastníci získávají znalosti a dovednosti potřebné k provedení optimálního hodnocení rizik v oblasti bezpečnosti informací a k řízení rizik v čase, přičemž se seznamují s jejich životním cyklem. Během tohoto školení také představíme další metody hodnocení rizik, jako jsou OCTAVE, EBIOS, MEHARI a harmonizované TRA. Toto školení se dokonale zapadá do procesu implementace rámce ISMS podle normy ISO/IEC 27001:2013.
Specializovaní konzultanti pro průmyslovou údržbu

Specializovaní konzultanti pro průmyslovou údržbu

Zkušenosti z praxe spojené s hlubokými znalostmi odvětví - Naši konzultanti v oblasti údržby jsou specialisté na průmyslovou údržbu a mají hluboké znalosti různých průmyslových odvětví. Naši konzultanti vedli a účastnili se mnoha projektů transformace údržby a optimalizace výkonu v oblasti průmyslové údržby. Řízení rizik je zvládnuto po celou dobu fáze implementace a samostatného provádění optimalizací díky odbornosti a podpoře našich konzultantů v oblasti průmyslové údržby, našich konzultantů v oblasti průmyslové organizace a našich konzultantů v oblasti řízení. To umožňuje našim klientům velmi rychle těžit z odhalených finančních přínosů a umožňuje, aby projekt optimalizace byl pro zadavatele velmi rychle ziskový. MAINTENANCE PERFORMANCE se zaměřuje především na výrobní zařízení, kde je spolehlivost zařízení klíčová pro konkurenceschopnost a činnost jejích klientů.
Víceúčelové Fakturace ORCM CHORUS PRO Portál - Online SaaS Software Fakturace Nabídky ORCM Přímé Inkaso Vymáhání

Víceúčelové Fakturace ORCM CHORUS PRO Portál - Online SaaS Software Fakturace Nabídky ORCM Přímé Inkaso Vymáhání

Fakturace s více sektory umožňuje každé službě v obci vytvářet své faktury. Hromadné vystavování a vymáhání jsou centralizovány. Přijímání plateb je možné na pokladně prostřednictvím toků PES ORMC (Srážky) nebo CHORUS Portál PRO, nebo v režii prostřednictvím místa přijímání plateb. Řešení pro fakturaci s více sektory je přizpůsobeno jakémukoli typu fakturační služby. • Faktury vystavené hromadně nebo jednotlivě • Toky ORMC, Srážka SEPA • Toky ORMC pro obce • Sledování vymáhání • Automatizovaný upomínkový dopis Aplikace je přizpůsobena obchodním činnostem, • Vytváření nabídek • Správa záloh • Otevřená faktura na pokladním výpisu • Automatizované zasílání zpráv
Úklid Oken pro Profesionály a Soukromé Osoby

Úklid Oken pro Profesionály a Soukromé Osoby

Pro profesionály (správci budov, obce, firmy, obchody, restaurace, hotely, nemocnice, školy nebo kulturní zařízení) a pro jednotlivce Údržba oken a prosklených ploch (vnitřní a vnější strany) s nebo bez rámů a případné čištění kolejnic Údržba skleněných příček a výloh Využití horolezeckých sklenářů v případě potřeby Úklid oken, prosklených ploch a zimních zahrad pro jednotlivce (s nebo bez lešení)
Naše Nearshore IT služby - Kompletní integrace našich konzultantů do decentralizovaného řízení vašich projektů.

Naše Nearshore IT služby - Kompletní integrace našich konzultantů do decentralizovaného řízení vašich projektů.

ESN s lidským rozměrem, máme mnoho zkušených IT konzultantů v offshore (lokalita Douala-Kamerun, Alžír-Alžírsko) s řízením z Francie. Nabízíme podporu vašim IT projektům: - IT poradenství, - Vývoj, webové/mobilní aplikace, - Architektura, - BI, datový analytik, - MOA, MOE, - Grafika, UX/UI - Big Data, datový inženýr, datový vědec, ... Nabízíme kompletní integraci našich konzultantů v rámci vašich týmů nebo týmů vašich klientů v režimu delokalizované správy (plně vzdáleně). Tito spolupracovníci jsou vám výhradně k dispozici po celou dobu trvání smlouvy o službách a řídíte je podle svých pracovních metod. Dodržujeme přísnou důvěrnost ohledně činnosti klienta a formálně respektujeme GDPR. Naše velmi konkurenceschopné ceny vám umožní dosáhnout značných úspor. Naše nabídka IT nearshoringu je modulární a flexibilní (správa & paušál). Máte prosím nějaké stávající nebo budoucí potřeby?
Administrativní Služba

Administrativní Služba

Jsem zde pro službu na míru, abych vám pomohl s vašimi administrativními úkoly nebo správou. Pomáhám s administrativní správou a/nebo vašimi sociálními médii!
Rámcování projektu

Rámcování projektu

Od počáteční myšlenky až po spuštění zajišťujeme fáze kvalifikace a přípravy projektu: - Hodnocení výzev - Analýza cílové skupiny - Vypracování trajektorie - Stanovení metod řízení
Odeslání - Celní formality

Odeslání - Celní formality

Provádíme vás celým procesem celních formalit Důležitým aspektem zásilek jsou celní záležitosti. I zde vás provádíme. Přesně víme, jaké informace musíme předat, jaké kódy uvést a jaké podmínky jsou důležité. Jediné, co nám musíte poskytnout, jsou informace o tom, co dovážíte, my se postaráme o zbytek. Zajišťujeme, aby celní odbavení, povolení a platby probíhaly co nejrychleji. Poté naplánujeme datum dodání a přepravíme vaše zboží do vašeho skladu. Tím vám nabízíme maximální pohodlí a jistotu od výrobce až do skladu.
Masternaut Včas

Masternaut Včas

Masternaut On Time využívá sílu telematiky k zlepšení přesnosti, agility a odpovědnosti vašeho současného řešení pro správu zakázek. Je to modul v rámci Masternaut Connect, který synchronizuje informace o zakázkách s aktuální polohou a stavem vozidla, aby vytvořil bezproblémový pracovní tok zakázek. Sledujte svůj aktuální rozvrh a reagujte na zpožděné zakázky s živými upozorněními; optimalizujte budoucí rozvrhy pomocí poznatků z automatizovaných zpráv plánovaných vs. skutečných; a snižte zmeškané návštěvy a příchozí dotazy tím, že proaktivně komunikujete odhadovaný čas příjezdu zákazníkům.
PTV xServer - Optimalizujte výkon svých logistických procesů s našimi komponenty

PTV xServer - Optimalizujte výkon svých logistických procesů s našimi komponenty

Plánujete a spravujete své logistické procesy pomocí softwaru a chcete zvýšit jeho výkon? Rádi byste přidali funkce do svého obchodního softwaru, abyste lépe vyhověli požadavkům svých zákazníků? Integrované do vašeho stávajícího systému, softwarové komponenty PTV xServer vám umožňují řešit vaše optimalizační problémy v oblastech dopravy a logistiky. Naše profesionální API pokrývají širokou škálu aplikačních případů: výpočet tras pro nákladní vozidla, plánování a optimalizaci tras, výpočet doby jízdy a času příjezdu, správu prodejního týmu a služeb v terénu, výpočet nákladů na mýtné a emisí CO2. Zvyšte efektivitu svých logistických procesů integrací softwarových komponent PTV xServer a získejte trvalou konkurenční výhodu. Vyzkoušejte naše API zdarma po dobu 60 dnů!
Optimalizace vašich příjmů

Optimalizace vašich příjmů

Naši odborníci vám poradí, jak optimalizovat vaše příjmy v oblasti portage salarial s: proplacením vašich pracovních výdajů (výdajové účty a paušální náhrady), elektronickými stravenkami, zaměstnaneckým spořením (PEE, PERCO), předfinancovanými služebními šeky, dárkovými šeky, členstvím v našem zaměstnaneckém klubu....
Sourcing dodavatelů v Číně

Sourcing dodavatelů v Číně

Identifikace potenciálních dodavatelů, komplexní řešení pro nákup v Číně. Najděte čínské dodavatele s naším nákupním servisem v Číně.
Vývoj softwaru

Vývoj softwaru

Náš tým francouzských inženýrů, rychlý, agilní a přesný, bude schopen vyvinout software, který potřebujete. Na základě vašich specifikací oživíme nástroj, který pro vás bude užitečný a spolehlivý.
platforma pro logistiku e-commerce - Váš důvěryhodný partner pro outsourcing vaší logistiky

platforma pro logistiku e-commerce - Váš důvěryhodný partner pro outsourcing vaší logistiky

Potřebujete více informací? Neváhejte nás kontaktovat.
Odstraňování problémů s tiskárnami a skenery

Odstraňování problémů s tiskárnami a skenery

Služba za 79 eur po celé Île-de-France Nemůžete připojit svou tiskárnu/skener k počítači? Nemůžete vytisknout nebo naskenovat dokument? Vaše tiskárna/skener se už nespustí? Vaše vytištěné dokumenty nejsou čitelné? Jste na správném místě, jsme tu, abychom vyřešili všechny vaše problémy s tiskárnami a skenery! Díky naší síti geeků, kteří jsou přítomní po celé Île-de-France, zasahujeme kdykoliv, abychom vám pomohli. Naše služba zahrnuje: Kompletní diagnostiku vaší tiskárny/skeneru. Vyřešení problému. Nastavení vaší tiskárny nebo skeneru podle vašich preferencí tisku. Záruku v případě poškození zařízení našimi odborníky během zásahu.
Správa komunity - Zvyšte svou viditelnost na sociálních médiích

Správa komunity - Zvyšte svou viditelnost na sociálních médiích

Jaké služby nabízíme? - Audit a poradenství v oblasti komunikace - Vytvoření komunikační strategie - Tvorba obsahu - Plánování publikací - Analýzy a doporučení
Akciový spořicí plán - Daňová obálka umožňující daňové výhody nad 5 let.

Akciový spořicí plán - Daňová obálka umožňující daňové výhody nad 5 let.

PEA je daňový rámec, který vám umožňuje investovat do akcií v Evropském hospodářském prostoru (tj. Evropské unie, k níž se přidávají Norsko, Island a Lichtenštejnsko) nebo do kolektivních investičních schémat, která obsahují akcie v rozsahu 75 % EHP. PEA je produkt, který se skládá ze dvou částí: • Účet v hotovosti, který vám umožňuje vkládat prostředky na investice, přijímat dividendy a vybírat hotovost z prodaných cenných papírů. • Účet cenných papírů, který obsahuje všechny držené akcie a OCP, kde najdete informace o pořizovací ceně, počtu držených cenných papírů a o latentních ziscích nebo ztrátách.
Domov pro Akce - Pozvedněte své akce s naším oddaným týmem

Domov pro Akce - Pozvedněte své akce s naším oddaným týmem

Pozvedněte své akce díky našemu specializovanému týmu, který je vyškolen k efektivnímu zvládání různých situací. Věříme, že každá interakce s návštěvníkem je příležitostí vytvořit dobrý dojem. Proto se zavazujeme poskytovat profesionální recepční, kteří jsou schopni nabídnout bezchybný a personalizovaný servis. Naši hosté a hostesky jsou pečlivě vybíráni pro svůj profesionalismus a přizpůsobivost, aby co nejlépe vyhověli potřebám našich klientů. Sociální a zdravotnická zařízení, správci majetku, velké značky a soukromé společnosti se rozhodly nám důvěřovat při správě svého recepčního servisu.
Studie a průzkumy - Online, telefonicky, osobně, e-mailem, sms průzkumy

Studie a průzkumy - Online, telefonicky, osobně, e-mailem, sms průzkumy

PRŮZKUM TRHU A MARKETING Audity Provádíme hloubkové rozhovory s panelem vašich zákazníků (současných i bývalých). Tento proces se většinou realizuje osobně, na základě průvodce rozhovorem. Poskytujeme vám podrobnou analýzu a doporučení pro zvýšení loajality vašich zákazníků. Průzkum Pomáháme vám nebo provádíme dotazníky pro klienty buď online, telefonicky, osobně nebo poštou. Jedná se o kvantitativní typ sběru, který může doplnit kvalitativní audit. Poskytujeme vám zprávu o vašich silných a slabých stránkách, s vysvětleními od klientů. Dáváme sérii doporučení pro zlepšení spokojenosti klientů. Ideálně to může probíhat ve formě barometru (ročně nebo méně často). Tajné návštěvy Tento přístup může pomoci pochopit, které části vztahu se zákazníky je třeba zlepšit. Navštěvujeme vaše obchody nebo pulty, voláme do vašich zákaznických center, vašich poprodejních služeb, na základě objektivního měření.
Management a Finance - Administrativní Outsourcing - Management a Finance

Management a Finance - Administrativní Outsourcing - Management a Finance

Někteří podnikatelé považují ziskovost a předpokládaný obrat za určující faktory finančního zdraví firmy. Spokojit se a být uspokojen pouze s pohledem do budoucnosti na základě proměnných může být škodlivé a nebezpečné pro finanční zdraví společnosti. ADV CONSEILS je tu, aby vás podpořil a poradil vám.
PRO ODPADY

PRO ODPADY

Globální správa odpadů Studie produkce objemů a toků, analýza omezení na místech; Instalace zařízení a okruhů pro správu nebezpečných a nebezpečných odpadů na místě v souladu s procesy klientů. Sběr, využití a zpracování produktů s podporou v rámci procesu ISO14001. Pouze IDF.
Recyklace průmyslového odpadu

Recyklace průmyslového odpadu

Jste průmyslový podnik a vaše odpadky musí být sbírány/přepravovány specifickými technikami a specializovaným vybavením? CPR, certifikovaný podle ISO 14 001 a Qualival, vám nabízí veškeré své odborné znalosti, které získal za téměř 40 let: pronájem kontejnerů, kompresorů, nádob, recyklace vašich papírů a kartonů, odpady z ekonomické činnosti. CPR vám nabízí celou řadu nádob pro využití vašich odpadů, v souladu s vaší politikou udržitelného rozvoje. CPR, průmyslový podnik v oblasti recyklace s platformou o rozloze více než 8 000 m², se nachází v Morangis, v Essonne, a působí po celé Île-de-France. Prostor klasifikovaný jako ICPE (zařízení klasifikované pro ochranu životního prostředí), CPR uplatňuje přísné normy a procesy v oblasti průmyslové recyklace, čímž činí svou činnost kompatibilní s aktuálními environmentálními požadavky.
Hydrofog Zvlhčovač - Automatické řešení regulace vlhkosti

Hydrofog Zvlhčovač - Automatické řešení regulace vlhkosti

Zvlhčovač „Hydrofog“ je zvlhčovač s tryskou. Je otočný o 180° na svém nástěnném držáku, což umožňuje zvýšit vlhkost vzduchu v přesně vymezené části místnosti. Zvlhčovač může být připojen k hygrostatu pro automatickou regulaci úrovně vlhkosti nebo k cyklickému časovači.