Produkty pro manig (126)

Logistika - ADV

Logistika - ADV

Logistická a administrativní služba prodeje (ADV) společnosti Attractive Scent je zásadní pro zajištění plynulé a efektivní distribuce našich parfémovaných produktů. Náš logistický tým je odpovědný za správu expedic, což zaručuje, že každá objednávka je doručena včas a v perfektním stavu. Díky našemu pokročilému sledovacímu systému zajišťujeme úplnou sledovatelnost každého zásilky, což našim zákazníkům poskytuje klid.Současně náš tým ADV profesionálně a rychle spravuje vztahy se zákazníky, přičemž zajišťuje, že každá žádost je zpracována rychle a efektivně. Jejich odborné znalosti v oblasti správy objednávek a zákaznického servisu z nich činí cenné partnery pro každou společnost, která se snaží optimalizovat svůj dodavatelský řetězec. Důvěřujte našim logistickým a ADV službám, abyste zajistili výjimečný zákaznický zážitek v každé fázi procesu.
Správa dodávek

Správa dodávek

Nabízíme komplexní podporu, která umožňuje zemědělcům spoléhat se na kompetentní tým při zakládání a ziskovém provozování olivového háje.
Záznamník teploty v reálném čase - Záznamník Innotrack

Záznamník teploty v reálném čase - Záznamník Innotrack

Objevte záznamník Innotrack, špičkový nástroj navržený pro profesionály, který vám v reálném čase poskytuje geografickou polohu a přesnou teplotu vašich zásilek, nákladů nebo kontejnerů. Díky integrované SIM kartě tento spolehlivý a přesný záznamník bezproblémově přenáší shromážděná data. Jeho digitální senzory, pečlivě kalibrované ve výrobě, zajišťují vysokou přesnost. Všechna data shromážděná záznamníkem jsou ukládána a zdarma dostupná na cloudové platformě Kelvin Solutions. Innotrack jde ještě dál tím, že vám umožňuje sledovat další důležité parametry, jako je vlhkost, světlo a nárazy. Díky online platformě Innotrack můžete snadno sledovat všechny tyto parametry, archivovat data, naplánovat upozornění na teplotu prostřednictvím SMS a informovat v reálném čase dotčené uživatele.
Správa tisku - Delegované řízení nákupu tiskovin

Správa tisku - Delegované řízení nákupu tiskovin

Audit, poradenství, výběr dodavatele, dodržování specifikací, schválení tisku, sledování výroby, řízení plánování, sledování logistiky, kontrola kvality. Postaráme se o vše! - Delegujte správu svých tiskových nákupů a sledování výroby. - Využijte naše komplexní odborné znalosti v oblasti grafického řetězce a různých tiskových procesů. - Jeden jediný kontakt pro všechny vaše různé tiskové materiály. - Jako zprostředkovatel tisku vám nabízíme naše dodavatelské zdroje a vyjednané ceny. Správa tisku: Sledování projektů Výrobní kancelář: Tisk Tiskař: tisk
Totemy pro zobrazení Lean Managementu

Totemy pro zobrazení Lean Managementu

Pro zavedení nebo zlepšení vašeho Lean Managementu vám nabízíme totemy na nohou (s nebo bez koleček) pro zobrazení vašich informací a řízení vašich výrobních týmů. Původ produktu: Francie Rozměry: na míru Úprava: materiály, tvary a barvy na požádání
Software pro Pronájem na Dovolené

Software pro Pronájem na Dovolené

Kompletní webové řešení pro všechny realitní kanceláře, které nabízejí sezónní pronájmy.
Aplikace - Správa času na smartphonu pro mobilní pracovníky

Aplikace - Správa času na smartphonu pro mobilní pracovníky

Kelio Intranet Mobile: Správa mobility na chytrém telefonu - S aplikací Kelio Intranet Mobile je správa pracovního času na chytrém telefonu možná pro mobilní pracovníky. Výhody: Díky geolokalizaci přesně víte, kde bylo prováděno označení / přihlášení. Kelio Intranet Mobile je doplňková aplikace k softwaru pro správu pracovního času Kelio, která umožňuje řídit pracovní dobu v mobilních podmínkách. Aplikace je certifikována pro Android®, BlackBerry® a Apple®. Software Kelio Mobile pro zaměstnance Tato aplikace pro správu pracovního času na chytrém telefonu umožňuje zejména zaměstnancům v mobilní situaci: - Deklarovat svůj pracovní čas pro zohlednění a vyplácení odpracovaných hodin. - Hlásit své aktivity pro sledování vykonaných úkolů. - Uvádět své nákladové střediska (služba, účet, klient...) pro účetní přiřazení. - Podávat žádosti o nepřítomnosti a dovolené. Manažer obdrží žádost v reálném čase a může ji schválit jedním kliknutím. - Ověřit svůj
Fastmag Obchod - Software pro B2B Obchodní Řízení

Fastmag Obchod - Software pro B2B Obchodní Řízení

Fastmag Négoce je intuitivní a ergonomický software pro obchodní a účetní správu, který vám umožňuje rozvíjet vaše velkoobchodní prodeje, spravovat účetnictví a vybudovat B2B e-commerce web. Funkce: - Připojený k pokladnímu softwaru - B2B obchodní správa - Logistické rozhraní - CRM a loajalita - Účetní rozhraní - Více skladů, více značek - Analýzy a statistiky - Objednávky a příjem - B2B e-commerce - Mezinárodní
Integral Print váš doporučený svazkový tiskárna - EDITACE ŘÍZENÍ

Integral Print váš doporučený svazkový tiskárna - EDITACE ŘÍZENÍ

Doporučené tisky s nebo bez potvrzení o doručení a s čárovým kódem. Můžete také využít našich nabídek personalizace.
Magnetická sada pro řízení projektů a management - Lean Management tabule

Magnetická sada pro řízení projektů a management - Lean Management tabule

Sada etiket kanban a řízení projektů obsahuje obdélníkové nebo osmihranné magnetické etikety, které můžete spojit pomocí barevných magnetů. Magnetické etikety jsou znovu použitelné díky povrchu, který lze snadno smazat. REFERENCE:KCGE Tloušťka:27 Délka:360 Šířka:260
Systém řízení laboratoří Empower (LMS) - Informatika a software

Systém řízení laboratoří Empower (LMS) - Informatika a software

Je nezbytné automatizovat pracovní postup vašeho laboratoře, od počátečního podání vzorků až po konečné archivování, aby byla zajištěna integrita dat a optimalizována produktivita laboratoře na denní bázi. Empower LMS nabízí jedinečný integrovaný zážitek, který spojuje výhody systému chromatografických dat Empower Chromatography Data System (CDS), lídra v oboru, s dalšími funkcemi řízení pracovního postupu systému řízení laboratoře NuGenesis Lab Management System (LMS), včetně systému řízení vědeckých dat SDMS. Od podání vzorků po archivaci informací můžete spravovat svá data z jediné, snadno použitelné řídicí desky. Tímto způsobem získáte integrovaný přístup k řízení životního cyklu vašich produktů, abyste zvýšili efektivitu a maximalizovali udržitelnost dat.
SPRÁVA ODPADŮ

SPRÁVA ODPADŮ

Dnes je správa odpadů skutečným problémem udržitelného rozvoje a efektivity výrobních linek pro zpracování zeleniny a ovoce. FEMIA přináší řešení, která se zaměřují na extrakci pouze odpadů, aniž by ovlivnila zpracování kvalitních produktů. Podle zeleného a cirkulárního ekonomického modelu jsou poté shromážděny, recyklovány a zhodnoceny. Navrhujeme, společně s vámi, logiku přizpůsobeného sběru odpadů, v závislosti na vašich cílech zhodnocení materiálu (krmivo pro zvířata, agronomické zhodnocení s nebo bez kompostování), energetického (metanizace) nebo spalování se zhodnocením energie. Integrujeme proces sběru již ve fázi návrhu vašich výrobních linek, abychom umožnili vašim dopravníkům postupný a usnadněný sběr odpadů po celou dobu výrobního procesu.
ŘÍZENÍ ENERGIE - Životní prostředí - Energie

ŘÍZENÍ ENERGIE - Životní prostředí - Energie

Naše neustálá starost o ochranu životního prostředí a řízení energie nás vede k moderním a osvědčeným řešením při navrhování našich zařízení.
Správa klíčů - Elektronická skříň na klíče

Správa klíčů - Elektronická skříň na klíče

AGRID je skříň na správu klíčů. Umožňuje vám vidět v reálném čase "kdo si vzal které klíče kdy" a "kdy je vrátil." Je dodáván "připravený k použití" a lze jej nainstalovat za méně než hodinu.
iNet® Control - Software pro správu detekce plynu

iNet® Control - Software pro správu detekce plynu

Software pro správu detekce plynů iNet® Control vám umožňuje plně ovládat váš program detekce plynů. Díky intuitivnímu ovládacímu panelu zjednodušuje správu rizik, personálu a zařízení, bez ohledu na jejich umístění. S iNet Control® nepotřebujete žádné nasazení ani další software, abyste byli funkční. Spravujete svůj program detekce plynů z jakéhokoli zařízení připojeného k internetu a dostáváte přizpůsobené zprávy, abyste byli neustále informováni, i když jste na cestách. Pokud vám chybí informace o výkonnosti vašich zařízení a týmů a o nebezpečích, kterým čelí, získejte větší přehled přijetím iNet® Control.
Scanplan - Měřicí software

Scanplan - Měřicí software

Pomocí modulu ScanPlan softwaru Mediabat snadno provádějte své výpočty metráže na plánu. Stačí naskenovat váš plán nebo použít digitální soubor, nastavit měřítko a začít kreslit. Výpočet vzdáleností a ploch se provádí automaticky a umožňuje vám automaticky určit cenu, kterou použijete ve svých rozpočtech.
Web DP - Webový server pro správu dat pacientů - DICOM pracovní seznam

Web DP - Webový server pro správu dat pacientů - DICOM pracovní seznam

Medecom nabízí řešení WebDP pro správu pacientských dat. Toto řešení umožňuje zaznamenávat omezený počet údajů, jako jsou Jméno, Příjmení, Lékař, vyšetřovací místnost, kalendář schůzek... Údaje jsou převedeny do DICOM pracovního seznamu. Jsou tedy dostupné pro všechny modality. Bezpečný přístup k webovému rozhraní umožňuje snadno spravovat přidávání pacientů, jejich odstraňování, konzultaci historie pacientů... Je to jednoduché a nákladově efektivní řešení.
Úpravna Biodisc® pro polokolektivní odpadní vody

Úpravna Biodisc® pro polokolektivní odpadní vody

Řada mini čistíren odpadních vod BioDisc® BD-BL od 25 do 150 EH poskytuje vhodné a legislativně vyhovující řešení pro zpracování odpadních vod v různých prostorách: kempy, obytné zóny, hotely, restaurace, školy, průmysl. Princip fungování Usazovač Odpadní vody přicházejí do usazovače mini čističky odpadních vod. Po usazení odpadní vody přecházejí do zón 100% biologického zpracování přes otvor umístěný v usazovači. 100% biologické zpracování ve 2 částech Zpracování probíhá pomocí aerobních bakterií, které se vyvíjejí na rotačních discích. (fixovaná kultura) První část biologického zpracování, prostřednictvím svého koše a přepážky, umožňuje především regulovat výkyvy hydraulického zatížení tím, že přenáší vodu z první do druhé fáze zpracování. Druhá část se více zaměřuje na zpracování odpadních vod díky jednomu...
Správa hladiny kapaliny v nádrži - Hladinoměry

Správa hladiny kapaliny v nádrži - Hladinoměry

Kontinuální řídicí systém pro úroveň nádrže. OCIO hlásí statický tlak vytvořený výškou kapaliny prostřednictvím trubice vložené do nádrže a zobrazuje úroveň nebo objem kapaliny. PŘIPOJENÍ: 230 Voltů - 20 W ATEX: Ne
Zákaznické Objednávky

Zákaznické Objednávky

Esker automatizuje a digitalizuje proces zpracování zákaznických objednávek od jejich přijetí až po jejich vytvoření v ERP. Efektivně zpracovávejte a sledujte každou objednávku nebo spor a využijte úplnou viditelnost nad celým procesem. 6 klíčových výhod: 1- Žádná objednávka nebo spor nezůstane bez povšimnutí 2- 99% chyb při zpracování odstraněno 3- Multikanál - Zpracování všech přijatých objednávek: fax, e-mail, webový portál, papír nebo EDI 4- Sledování v reálném čase každé objednávky a zákaznického sporu 5- Dodržování dohodnutých úrovní služeb (SLA) 6- Viditelnost nad čekajícími objednávkami
TRI-EN-KIT bi-flux - 2 černé nádoby, 1 žluté víko a 1 šedé víko

TRI-EN-KIT bi-flux - 2 černé nádoby, 1 žluté víko a 1 šedé víko

Řešení pro selektivní třídění odpadu. Vyrobeno z polypropylenu. Kapacita: 2 x 60L Různé barvy víček na výběr, různé typy otevírání k dispozici, různé kapacity odpadkových košů...
AVM™2 (Automatické řízení vakua) - Příslušenství Systémy

AVM™2 (Automatické řízení vakua) - Příslušenství Systémy

AVM™2 (Automatické řízení vakua) Pro vakuové pumpy P3010, P5010 a P6010. AVM™2 je zařízení s integrovanými funkcemi řízení a ovládání. Integrovaná funkce úspory energie (ES), která snižuje spotřebu stlačeného vzduchu v těsných aplikacích. Elektromagnetické ventily pro zapnutí/vypnutí pumpy a proti-vyfukování, s bezpečnostními opatřeními v případě výpadku elektrického napájení. Dva logické výstupy, s 16 přednastavenými kombinacemi prahů vakua. Digitální displej úrovně vakua. Nastavitelný průtok proti-vyfukování pomocí manuálního ventilu.
Plničky / Balení - Flow Pilot® 100 Řízení úrovní tlaku dusíku.

Plničky / Balení - Flow Pilot® 100 Řízení úrovní tlaku dusíku.

Mezi vaší filtrační paletou (nebo pasterizátorem) a plničkou se regulátor hladiny Flow-Pilot® 100 pod tlakem dusíku postará o optimální řízení hladin a průtoku. Díky regulátoru Flow-Pilot® 100 bude plnění vašich kapalin pomocí automatického nebo poloautomatického stroje optimální. Regulátor Flow-Pilot® 100 je druhým regulátorem v nabídce společnosti Technibag, prvním je Flow-Pilot® 80. Oblast použití Regulátor Flow-Pilot® 100 je vhodný pro všechny typy kapalin (potravinářských i nepotravinářských) díky své nerezové nádrži. Video FP100 Stáhnout brožuru Flow Pilot® 100 Vlastnosti Kompletní vybavení zahrnující: - nerezová nádrž o objemu přibližně 100 litrů, sterilizovatelná, na nerezovém rámu - řízené elektromagnetické ventily pro přívod dusíku a odvětrání - tlakový senzor pro regulaci dusíku - analogová sonda pro řízení hladiny v reálném čase - bezpečnostní ventil nastavený na 2 bary - bezpečnostní sonda pro plnou nádrž - odvodnění na nízké úrovni - frekvenční měnič 1,5 kW - ochrana proti chodu na sucho a tlakový spínač - elektro-pneumatický řídicí panel s funkcemi: - automatická změna rychlosti (řízení čerpadla nebo zdroje tepla) - spuštění, výroba nebo čištění
Správa nástrojů - Industrializace a výroba

Správa nástrojů - Industrializace a výroba

Správa nástrojů - Industrializace a výroba
Bipeurs Servery - Základní

Bipeurs Servery - Základní

Chcete rychle a tiše kontaktovat členy svého týmu a záleží vám pouze na základních funkcích? Essentiel dokonale vyhoví vašim potřebám! Kompaktní a robustní základna pro volání a lehké, diskrétní Bipeurs činí toto řešení nejlepším kompromisem v řadě MMCall. Tiše zavolejte svému číšníkovi jednotlivě, když je pokrm připraven, a tím zvýšte svůj průměrný účet!
R3D3 - Připojený třídicí robot

R3D3 - Připojený třídicí robot

První inteligentní a připojený třídicí robot, který automaticky třídí a komprimuje plechovky, kelímky a plastové lahve. Velmi snadno se používá, tato nová generace třídicí stanice je schopna automaticky detekovat typ obalu nápoje umístěného na jejím podstavci. Jakmile je identifikován, R3D3 odpad zpracovává tím, že ho komprimuje a přímo posílá do příslušného kontejneru. Za 6 sekund a v tichosti jsou odpady tříděny! Když je jeden z kontejnerů plný, je odeslána upozornění údržbářské službě, čímž se optimalizují náklady a pracovní síla. Webové rozhraní R3D3 poskytuje podrobnou zprávu o třídicí činnosti v rámci společnosti. R3D3 je IDEÁLNÍ a designové řešení, které podporuje politiku CSR firem a slouží k řízení odpadů na všech veřejných místech. Již mnohokrát oceněný za svůj minimalistický a inovativní design, R3D3 přináší hravou a high-tech dimenzi, která se odlišuje od stávajících odpadkových košů.
Stánek, správa událostí, design prostor

Stánek, správa událostí, design prostor

Zblízka, z dálky, uvnitř, venku… Znovu objevte tiskoviny určené pro akce: stánky a velké formáty! Tyto vám pomohou na veletrzích (nebo se objevují na ulici) a umožní vám se odlišit před zákazníky, které chcete získat. Kompletní stánek nebo minimalistické oblečení, vaše značka musí být jasně identifikována v uličkách Paláce kongresů (ano, opravdu to tak je!). Pro to je lepší vidět věci ve velkém… Formát! Proto doporučujeme tisk pomocí sublimace na textil, nebo nalepení HD digitálního tisku na pevný nebo polopevný materiál. Snadno se montují a demontují, tyto prvky vás provázejí celým životem vaší firmy, včetně vašich vlastních prostor. V zasedací místnosti, showroomu, vstupní hale vám umožňují uspořádat váš prostor a přizpůsobit si místa (bez děr nebo malování na stěnách!).
Správa front

Správa front

Správa provozu osob je zásadní pro správné fungování každodenního života vaší firmy nebo instituce. Naše systémy pro správu front pomáhají vašim zákazníkům a zaměstnancům sladit čekání a klid. Organizace vašich toků návštěvníků znamená zvýšení efektivity vaší organizace. Okamžité spuštění Jednoduché a intuitivní použití Informace o čekací době před tiskem lístku Aplikace pro smartphone pro sledování vývoje čísel vyvolaných mimo čekárnu Alternativní zobrazení času a teploty Použití: vnitřní nebo venkovní Technologie zobrazení: LED nebo segmenty LED Počet číslic: 4 číslice Výška znaků: od 80 do 1000 mm Napájení: elektrické 230 VAC 50/60 Hz
ProRAE Guardian - Software pro správu dat

ProRAE Guardian - Software pro správu dat

RAE SYSTEMS FRANCE vám kromě nabídky přenosných, pevných, modulárních a bezdrátových systémů detekce plynů nabízí také software, který dokonale spolupracuje s našimi produkty. ProRAE Guardian představuje inovativní a pokročilý systém správy dat, který slouží jako mobilní řídicí centrum. Náš software přijímá data z vašich detektorů v reálném čase a okamžitě vás informuje o stavu připojených zařízení. ProRAE Guardian je jednoduché, efektivní a úsporné řešení pro správu vašich dat a správné fungování vašich kontrolních a detekčních zařízení na plyny.
Re.Lax - Řízení stresu a spánku

Re.Lax - Řízení stresu a spánku

Speciální formule pro kvalitu spánku a zvládání stresu. Spojení vysoce biodostupného hořčíku a bio rostlinných extraktů. Formula složená pouze z BIO ingrediencí nebo z bakteriální fermentace. Formula vyvinutá a testovaná ve Francii poblíž Montpellieru. Ingredience: Bisglycinát hořčíku, Taurin, Prášek z hlohu bio (Crataegus monogyna), Prášek z rhodioly bio (Rhodiola rosea), Prášek z kozlíku bio (Valeriana officinalis), Vitamín B6 (Chlorid pyridoxinu), Protispékavá látka: Extrakt z rýžových otrub, Rostlinná kapsle (Pullulan).