Produkty pro manig (14)

GLORY CI-5

GLORY CI-5

GLORY CI-5 představuje flexibilní řešení pro správu likvidity, které zvyšuje efektivitu personálu a podnikových operací. Systém Glory CI-5 pro recyklaci drobných hotovostí, součást řešení CASHINFINITY TM, eliminuje potřebu, aby personál spravoval peníze na prodejním místě. Integrovaný do stávajícího systému POS, CI-5 bezpečně automatizuje správu hotovosti na platebních místech, minimalizuje riziko chyb a výběrů a zároveň zvyšuje produktivitu personálu a zákaznický servis. Speciálně navržen pro menší prodejní prostředí, CI-5 je elegantně navržen pro snadnou integraci do různých formátů obchodů, stejně jako pro samoobslužné pokladny.
Dočasné Řízení - Interim Management, Řízení Krizí, CFO na Částečný Úvazek, Manažer na Částečný Úvazek

Dočasné Řízení - Interim Management, Řízení Krizí, CFO na Částečný Úvazek, Manažer na Částečný Úvazek

EOD, prostřednictvím jednotky dočasného managementu, poskytuje flexibilní a vysoce specializovanou manažerskou podporu při zásazích do firem v krizi, které zahrnují od zajištění bezpečnosti až po implementaci strategických akcí obsažených v průmyslových plánech zaměřených na překonání obtížných fází. EOD může převzít různé typy úkolů podle cílů zásahu nebo projektu a mít tak různé odpovědnosti: od manažera na podporu představenstva (konkrétně zastávající role Chief Financial Officer nebo Chief Restructuring Officer) po členy představenstva s pravomocemi a delegacemi běžného a/nebo mimořádného řízení.
Obchodní Činnost

Obchodní Činnost

Usnadňujeme vám život. Dodávka, konfigurace a podpora pro pokladny, validátory bankovek, čtečky čárových kódů a mnohem více.
Kurz Koordinátora Bezpečnosti na Staveništích - Kvalifikační Kurz pro Roli Koordinátora Bezpečnosti CSP CSE

Kurz Koordinátora Bezpečnosti na Staveništích - Kvalifikační Kurz pro Roli Koordinátora Bezpečnosti CSP CSE

Školení koordinátorů bezpečnosti na staveništích. Účastí na kurzu a úspěšným složením příslušné zkoušky je možné získat profesní oprávnění jako koordinátor bezpečnosti na dočasných a mobilních staveništích. Díky tomuto oprávnění je možné vykonávat roli koordinátora bezpečnosti ve fázi projektování (CSP) a koordinátora bezpečnosti ve fázi realizace (CSE).
Podnikové řízení - Služby podnikového řízení

Podnikové řízení - Služby podnikového řízení

Riorganizace podniku Strategické hodnocení Analýza scénářů a vypracování střednědobých plánů Definice a rozvoj nových strategií pro vstup na trh Podnikatelské plánování (start-up nebo revitalizace stávajících iniciativ) Generační výměna Řízení a organizační poradenství Kontrola řízení
Systém raného řízení zařízení

Systém raného řízení zařízení

Early Equipment Management je pilířem WCM. EEM má za cíl racionalizovat pracovní tok projektu tím, že zdůrazňuje problémy v jeho předběžných fázích, kdy je jejich řešení nejvíce ekonomické. Srdcem EEM je "Project management". Systém umožňuje vytvářet, spravovat a monitorovat projekty. Přesné sledování každého kroku projektu zahrnuje "MP Info" a "checklisty": tedy problémy, které je třeba vyřešit, a otázky, na které je třeba odpovědět. Výhody používání nástroje jako EEM jsou: - Zjednodušení údržbových činností - Průměrná doba opravy (MTTR) a doba plánované údržby jsou sníženy - Standardy vybavení zajišťují, že nákup nového zařízení zabrání opětovnému výskytu již řešených problémů - Zkrácení dodacích lhůt od návrhu po instalaci - Snížení provozních nákladů během životnosti majetku (LCC)
Elektronický doklad: Revoluce v digitalizaci prodeje

Elektronický doklad: Revoluce v digitalizaci prodeje

Elektronický příjem představuje důležitý krok vpřed v digitalizaci maloobchodního prodeje. Tento inovativní systém umožňuje vydávání příjmů v digitálním formátu, čímž se snižuje používání papíru a přispívá k udržitelnějšímu a odpovědnějšímu řízení. S naším službou elektronického příjmu můžete zajistit maximální transparentnost transakcí a zjednodušit daňovou kontrolu. Systém je dokonale integrován s pokladními systémy, což zajišťuje plynulou synchronizaci mezi prodeji a daňovými záznamy. Přijetí elektronického příjmu nejen zlepšuje image vaší společnosti, ale také vyhovuje potřebám trhu, který je stále více orientován na inovace a udržitelnost. Vyberte si naši službu a udělejte krok směrem k budoucnosti vašeho podnikání!
Elektronické fakturování

Elektronické fakturování

Elektronické fakturování je inovativní systém, který umožňuje spravovat faktury v digitálním formátu, čímž zjednodušuje proces jejich vystavování a přijímání. Díky této službě mohou firmy snížit náklady na správu a archivaci papírových faktur, což zlepšuje provozní efektivitu. Kromě toho je elektronické fakturování v souladu s italskými daňovými předpisy, což zaručuje maximální bezpečnost a spolehlivost. S naším řešením budete moci rychle a bezpečně odesílat a přijímat faktury, aniž byste se museli obávat případných sankcí. Zvolte elektronické fakturování pro optimalizaci vašeho podnikání a buďte vždy informováni o nejnovějších daňových novinkách.
Software pro restaurace

Software pro restaurace

Software pro restaurace je komplexní řešení pro správu všech každodenních operací v oblasti pohostinství. Tento nástroj umožňuje sledovat objednávky, spravovat platby a optimalizovat pracovní procesy, čímž zvyšuje efektivitu a spokojenost zákazníků. S naším softwarem budete mít jasný přehled o svých operacích a budete moci činit informovaná rozhodnutí pro rozvoj vašeho podnikání. Navíc je naše technická podpora vždy k dispozici, aby zajistila optimální fungování systému. Zvolte software pro restaurace a zjednodušte správu vašeho podnikání.
Chiosco cassa 17" - Totem samoobslužné platby

Chiosco cassa 17" - Totem samoobslužné platby

CASHKIOSK 17" je obzvlášť vhodný pro oblast GDO, aby zákazníkům nabídl rychlý a inovativní zážitek z Personal Self Shoppingu. Toto řešení může být integrováno se systémy e-Grocery: tímto způsobem se stává místem doručení pro Click&Collect, kde si zákazník může zaplatit a vyzvednout online objednané zboží.
Rozvoj podnikání - M&A, Joint Venture, Získávání kapitálu, Investiční management, Due Diligence

Rozvoj podnikání - M&A, Joint Venture, Získávání kapitálu, Investiční management, Due Diligence

EOD poskytuje služby, které pomáhají firmám, soukromým investorům a institucionálním investorům (úvěrové instituce a fondy rizikového kapitálu) hodnotit rizika a využívat příležitosti v oblasti mimořádného financování, usnadňují proces a zaměřují pozornost na kritické faktory pro co nejlepší řízení fáze následné integrace. EOD provádí služby business due diligence (shromažďování, analýzu a interpretaci tržních, obchodních, ekonomických a finančních dat, která poskytuje cílová společnost). EOD také vyvíjí strategické a obchodní analýzy odvětví a cílové společnosti; identifikuje hlavní kritické aspekty, možné synergie a akce, které je třeba implementovat pro co nejlepší řízení procesu post-deal integrace. EOD rovněž provádí pro úvěrové instituce, soukromé investory a institucionální investory takzvané "Independent Business Review", které mají za cíl identifikovat ekonomickou a finanční situaci podniku.
RSPP Modul C Kurz - Školení pro RSPP Modul C

RSPP Modul C Kurz - Školení pro RSPP Modul C

Školení pro získání Modulu C vzdělávacího programu pro RSPP. Účast a úspěšné složení závěrečného testu kurzu umožňuje získání posledního osvědčení pro
Strategické Plánování a Řízení Kontroly

Strategické Plánování a Řízení Kontroly

Strategické plánování, rozpočtování, řídicí tabule, hodnocení investic - EOD se specializuje na implementaci projektů řízení zaměřených na sledování hlavních KPI řízení, ekonomických a finančních ukazatelů podniku. Z hlediska provozu EOD maximálně využívá potenciál již existujícího informačního systému (účetnictví, průmyslové účetnictví, řídicí systém) a vytváří základ pro reportování (řídicí tabule), které - jakmile bude sdíleno se zákazníkem - bude připraveno a zasíláno měsíčně. Doplňují nabídku služeb aktivity benchmarking s konkurencí, ekonomické a finanční rozpočtování s následnými analýzami odchylek.
Průmyslové plány - Příprava průmyslových plánů, obchodních plánů a následná realizace

Průmyslové plány - Příprava průmyslových plánů, obchodních plánů a následná realizace

Průmyslový plán je proces, kterým se definují dlouhodobé cíle podniku a vypracovávají se v termínech zdrojů, operací a chování akce, které umožňují dosažení těchto cílů. EOD pomáhá svým klientům konkretizovat jejich projekty tím, že je podporuje při zaměření na obchodní metriky, dlouhodobé ekonomicko-financovní výsledky, organizační prvky, a vytváří hmatatelné a měřitelné spojení mezi aktuální a perspektivní situací. Služby EOD zahrnují od ověření rozumnosti a robustnosti již vybudovaného průmyslového projektu klienta až po realizaci zcela nového průmyslového plánu a jeho následnou implementaci a/nebo monitorování. V případě, že je průmyslový plán zaměřen na projekt restrukturalizace podniku, síť EOD umožňuje asistovat svým klientům při definici kompletního procesu zaměřeného na řešení krize.