Produkty pro manig (5)

Správa skladu

Správa skladu

Správa Skladu
Tempo Zero pro Dynamics NAV - Certifikovaný doplněk Microsoft Dynamics (CfMD)

Tempo Zero pro Dynamics NAV - Certifikovaný doplněk Microsoft Dynamics (CfMD)

Tempo Zero nabízí konkrétní přidanou hodnotu firmám jak ve fázi start-upu, tak v následných evolucích projektu. Společné investice společností, které jsou součástí skupiny NAV-lab, umožnily jeho vznik a zajišťují jeho neustálé aktualizace a zlepšování. Modul automatizuje a zrychluje integraci s dalšími platformami přítomnými ve firmě a umožňuje vytvoření prototypu s vašimi skutečnými daty. Kromě toho je možné aplikaci modelovat podle specifických potřeb firmy a ta se bude vyvíjet spolu s obchodním modelem společnosti. Je vybaven nativně integrovaným konfigurátorem produktu, spravuje digitální ukládání dokumentů prostřednictvím portálu Microsoft SharePoint a umožňuje řízení správy, kromě správy systému kvality. Nakonec Tempo Zero integruje řešení Microsoft Dynamics s sofistikovanými nástroji pro spolupráci, sdílení a návrh procesů.
Tvorba webových stránek - Přizpůsobené a profesionální webové stránky

Tvorba webových stránek - Přizpůsobené a profesionální webové stránky

Od nápadu po návrh, přes projektování, úpravy a nakonec k dodání hotové práce. Proces, který se může zdát složitý, ale tým odborníků z Web Labu vždy čelí s nasazením a profesionalitou, aby zákazník mohl obdržet webovou stránku na míru 100 % a plně funkční od prvního okamžiku nahrání. Naší silou je neustálé zapojení zákazníka s cílem doprovodit ho k dosažení jeho cíle. Ať už se jedná o jednoduché webové stránky, e-commerce platformy, reklamní stránky pro akce nebo produkty, nebo databáze a bezpečnostní stránky, produkty, které vytváříme, odpovídají potřebám webu a jsou orientovány na jednoduché, přehledné a zároveň atraktivní a poutavé struktury.
Webové poradenské služby pro firmy - pomáháme vám získat viditelnost a zákazníky online

Webové poradenské služby pro firmy - pomáháme vám získat viditelnost a zákazníky online

Spravujeme vaši značku a firemní image online prostřednictvím vašich webových stránek, blogu a stránek na sociálních sítích.
Správa archivů

Správa archivů

Firma Cucchiarale Traslochi se nezaměřuje pouze na stěhovací služby, ale na požádání je také k dispozici pro správu firemních archivů. Správa citlivých dat a dokumentů formou outsourcingu nebyla nikdy tak efektivní a funkční díky našim přizpůsobeným řešením navrženým na míru každému klientovi. Jsme schopni spravovat papírové i digitální archivy, provádíme také optickou správu dokumentů, archivaci a uchovávání záložních médií. Služba správy formou outsourcingu se skládá ze tří fází: - analýza problémů a příprava projektu - převzetí archivu - konzultace archivu prováděná podle kontejneru, podle případu nebo podle jednotlivého dokumentu