Správa sociálních médií podle TAKT Marble
Takt Marble je společnost zaměřená na návrh, nákup, zpracování a pokládku mramoru a dalších vzácných materiálů. Takt Marble se představuje jako jedinečný partner pro klienty, dodavatele, interiérové designéry a architekty, provázející je krok za krokem ve všech projektových fázích potřebných pro prestižní realizace, jak v rezidenčním, tak v komerčním sektoru. Strategie správy sociálních médií, kterou zvolila společnost HENRY & CO., se soustředila na postavu Laury jako vůdkyně a úspěšné ženy v oboru. Laura představuje podstatu Takt Marble a byla prezentována jako inspirativní a charismatická postava prostřednictvím sociálních kanálů společnosti. Její zkušenosti a podnikatelská vize byly zdůrazněny, aby vyvolaly důvěru a autoritu mezi sledujícími a potenciálními klienty. Online přítomnost Laury byla vytvořena tak, aby vyzdvihla její vůdcovství a vášeň pro průmysl mramoru.