Produkty pro manig (31)

Správa komunity

Správa komunity

Zde vám nabízíme možnost rozvinout vaši vizuální identitu vytvořením vašeho loga a grafického manuálu, přizpůsobením typografie a barev podle vašich preferencí. Kompletně se podílíme na správě vašich sociálních sítí, začínáme vytvořením působivého profilu na Instagramu a Facebooku, návrhem vašich příběhů, příspěvků/karuselů a Reels (včetně videí pro TikTok a YouTube Shorts). Navíc vás zbavíme starostí s hledáním nápadů na tvorbu obsahu tím, že generujeme koncepty, píšeme texty a popisky, které vám následně představíme.
HR nabídky - Pro malé a střední podniky

HR nabídky - Pro malé a střední podniky

Objevte naše nabídky a akce na našich webových stránkách. Ve společnosti VISTIM se snažíme našim klientům poskytovat výjimečnou hodnotu a služby. Ať už hledáte řešení pro outsourcing lidských zdrojů, náborové služby nebo školící programy, máme nabídky a balíčky navržené tak, aby vyhovovaly vašim potřebám a rozpočtu. Náš tým se zavazuje pomoci vám dosáhnout vašich obchodních cílů nabídkou konkurenceschopných cen a flexibilních možností. Prozkoumejte naši stránku s nabídkami a zjistěte více o našich aktuálních akcích a speciálních nabídkách. S VISTIM můžete získat špičková řešení pro lidské zdroje za dostupnou cenu. Navštivte naše webové stránky ještě dnes a využijte našich nabídek a posuňte své podnikání na novou úroveň.
Řízení projektů

Řízení projektů

OIKOTECH poskytuje svou podporu objednatelům, aby zajistil dodání projektů v souladu se třemi hlavními omezeními: kvalita, termín a dodržení rozpočtu. Úkoly mohou být celkové nebo zaměřené na konkrétní činnosti: - Obecná koordinace návrhu a realizace - Uplatňování místních předpisů - Řízení stavby - Organizace a plánování stavby - Denní řízení a vedení stavby - Sledování rozpočtu a kontrola výměr - Přebírání a kontrola shody prací - Sestavení dokumentace As-Built
Easyshop: Všechno je Jednoduché - Easyshop

Easyshop: Všechno je Jednoduché - Easyshop

Easyshop funguje stejně jednoduše v režimu jedné pokladny jako v režimu více pokladen, více oddělení, více obchodů, více měn a více jazyků. Easyshop obsahuje kompletní řadu modulů: TPV: správa pokladních operací (nastavení rozhraní Terminálu pro prodej, periferní zařízení [čtečky čárových kódů, váhy připojené/vzdálené, …], dialogy, sledovatelnost, …); Obchodní správa velmi bohatá: catalogy, plánovatelné akce různých typů; poskytovatelé, hromadné nákupy, balíčky; články, náhradní články, sady, menu, …; rezervace, nabídky, zákaznické objednávky, služby „dílny“; vyhotovení plakátů, …; Správa zásob: příjem, prahy, inventury, doplňování; věrnostní karta Správa zákazníků, jejich volby, objednávky, typy slev, upomínky (dopisy, e-maily, SMS) …; Věrnostní karty, předplatné, dárkové karty, akce, různé slevy, …
Triple-S™ - Správa archivu zpráv SWIFT

Triple-S™ - Správa archivu zpráv SWIFT

Triple-S™ je archivační middleware řešení pro SWIFT finanční zprávy. Je určeno pro uživatele SWIFT platformy, aby se vypořádali s dlouhodobým archivováním, dělením archivů, auditem a konsolidací. Triple-S™ má efektivní řídicí konzoli pro správu systému, přiřazování práv členům týmu a řízení úrovní přístupu. Middleware efektivně spravuje finanční zprávy prostřednictvím svého otevřeného modelu databáze, což usnadňuje vyhledávání jednotlivých zpráv pomocí funkce vyhledávání. Triple-S™ nemá žádný limit na počet uživatelů nebo subjektů. Funguje prostřednictvím jakéhokoli standardního webového prohlížeče a je skutečnou alternativou k existujícím uživatelským rozhraním. Navíc může Triple-S™ populovat finanční zprávy v reálném čase z front SWIFTAlliance do vašich satelitních aplikací. Díky agilní povaze našeho řešení může být rychle nasazeno, což přivede celý váš tým na stejnou úroveň. Neomezený počet uživatelů, komplexní funkce vyhledávání a plná kompatibilita se specifikacemi formátu FIN.
SPRÁVA ZAŘÍZENÍ - V Lucembursku

SPRÁVA ZAŘÍZENÍ - V Lucembursku

Lux maintenance může vyhovět všem typům požadavků podle vašich potřeb. - Instalatérství (Instalace, Sanitární) - Elektrické práce (Instalace, Renovace) - Příčky a izolace (Renovace nebo novostavba) - Drobná práce (Montáž obrazů, rámů, nábytku) - Manipulace (Přesun specifického nábytku, Malé stěhování) - Truhlářství (Opravy dveří, Nová instalace, Montáž polic) - Zámečnictví (Výměna zámku, Různé opravy) - Malování (Průmyslové malování, kanceláře, domy, ...) - Zelené plochy (Sekání, Řezání, prořezávání, úpravy, ...) - Průmyslové čištění (Specializované čištění různých typů)
Outsourcing lidských zdrojů

Outsourcing lidských zdrojů

Prozkoumejte naše specializované služby outsourcingu HR na našich webových stránkách. Ve společnosti VISTIM chápeme důležitost efektivního řízení lidských zdrojů pro úspěch vašeho podnikání. Naše řešení outsourcingu HR jsou navržena tak, aby zjednodušila vaše HR procesy, což vám umožní soustředit se na vaše hlavní obchodní aktivity. Ať už potřebujete pomoc s řízením mezd, administrací zaměstnaneckých výhod, náborem nebo dodržováním předpisů, náš tým odborníků na HR je tu, aby vám pomohl. Outsourcingem vašich HR funkcí k nám můžete těžit z úspor nákladů, zvýšené efektivity a přístupu k našim odborným znalostem a zdrojům. Nabízíme přizpůsobená řešení, která splňují jedinečné potřeby vašeho podnikání, a zajišťujeme, že obdržíte podporu, kterou potřebujete k dosažení svých HR cílů. Objevte, jak naše specializované služby outsourcingu HR mohou prospět vašemu podnikání, tím, že navštívíte naše webové stránky ještě dnes.
Nákup médií

Nákup médií

Jedna osoba bude vyhrazena pro dozor nad vašimi reklamními účty, analyzující výkonnost reklam a identifikující ty, které je třeba optimalizovat. Bude také zodpovědná za vytváření prodejních trychtýřů, které mají za cíl převést vaši cílovou skupinu na zákazníky.
Outsourcing HR - Lidské zdroje

Outsourcing HR - Lidské zdroje

Prozkoumejte naši nabídku služeb outsourcingu lidských zdrojů (HRO) na našich webových stránkách. Ve společnosti VISTIM nabízíme komplexní řešení HR, která splňují specifické potřeby vaší firmy. Díky našim odborným znalostem a hlubokým zkušenostem vám můžeme pomoci optimalizovat správu vašich lidských zdrojů, ať už se jedná o zpracování mezd, správu zaměstnanců, nábor nebo jiné kritické aspekty HR. Náš personalizovaný přístup zaručuje, že naše služby jsou dokonale přizpůsobeny vaší firmě, což vám umožňuje soustředit se na váš růst a úspěch. Objevte, jak vám můžeme pomoci uvolnit potenciál vaší firmy v oblasti správy lidských zdrojů tím, že navštívíte naše stránky ještě dnes.
Outsourcing lidských zdrojů

Outsourcing lidských zdrojů

Naše outsourcingové služby spočívají v tom, že "převezmeme" zpracování vašich HR transakcí a správy, například onboarding vašich zaměstnanců, řízení času a absencí, školení, reporty, měsíční mzdy atd. Zatímco vy si "udržujete kontrolu", my se s maximální péčí postaráme o každodenní HR transakce. Ve všem, co děláme, využíváme naše odborné znalosti, zkušenosti a úvahy. Protože se zaměřujeme výhradně na správu vašich HR záležitostí a transakcí, věnujeme čas a úsilí, které si zaslouží, abyste jako zúčastněná strana měli dobrou zkušenost.
Implementace systému informací o lidských zdrojích

Implementace systému informací o lidských zdrojích

Prozkoumejte náš systém řízení lidských zdrojů (HRIS) na našich stránkách. Ve společnosti VISTIM nabízíme komplexní řešení pro efektivní správu informací o lidských zdrojích ve vaší firmě. Náš HRIS je navržen tak, aby zjednodušil a automatizoval procesy HR, což vám umožní ušetřit čas a snížit chyby, zatímco zlepšíte produktivitu vašeho HR týmu. Náš systém vám umožňuje centralizovat všechny údaje o zaměstnancích, včetně osobních informací, údajů o mzdách, dovolených a absencích, hodnocení výkonu a mnohem více. Díky pokročilým funkcím, jako je generování přizpůsobených zpráv a integrace s jinými systémy, vám náš HRIS poskytuje zvýšenou viditelnost vašich dat HR, což vám umožňuje činit informovanější a strategičtější rozhodnutí pro vaši firmu.
Nabídky HR

Nabídky HR

Objevte naše nabídky a speciální akce na našich webových stránkách. Ve společnosti VISTIM usilujeme o to, abychom našim zákazníkům poskytovali výjimečnou hodnotu a služby. Ať už hledáte řešení HR outsourcingu, náborové služby nebo školící programy, máme nabídky a balíčky, které odpovídají vašim požadavkům a rozpočtu. Náš tým je specializován na to, aby vám pomohl dosáhnout vašich obchodních cílů tím, že nabízíme konkurenceschopné ceny a flexibilní možnosti. Objevte naši stránku s nabídkami, abyste se dozvěděli více o našich aktuálních akcích a speciálních nabídkách. Se společností VISTIM máte přístup k prvotřídním HR řešením za dostupnou cenu. Navštivte ještě dnes naše webové stránky, abyste využili našich nabídek a posunuli svou firmu na nové výšiny.
Zaměstnanecká angažovanost

Zaměstnanecká angažovanost

Prozkoumejte naše řešení pro zvýšení výkonu a zapojení na našich webových stránkách. Ve společnosti VISTIM chápeme důležitost maximalizace výkonu a zapojení zaměstnanců pro úspěch vašeho podnikání. Naše přizpůsobená řešení jsou navržena tak, aby vám pomohla identifikovat oblasti pro zlepšení, vyvinout strategie pro zvýšení výkonu zaměstnanců a vytvořit kulturu zapojení ve vaší organizaci. Od systémů řízení výkonu po programy uznání zaměstnanců, nabízíme řadu nástrojů a zdrojů, které vám pomohou optimalizovat výkon a podpořit pozitivní pracovní prostředí. S našimi odbornými znalostmi a personalizovaným přístupem vám můžeme pomoci odemknout plný potenciál vaší pracovní síly a podpořit úspěch vašeho podnikání. Navštivte naše webové stránky a zjistěte více o tom, jak naše řešení mohou pomoci zvýšit výkon a zapojení ve vaší organizaci.
Na míru šitá HR řešení

Na míru šitá HR řešení

VISTIM, kvalitní poskytovatel HR služeb se sídlem v Lucembursku, přitahuje firmy, zejména malé a střední podniky, v regionu. Naši partneři mají téměř 20 let zkušeností v oblasti HR, jak na národní, tak mezinárodní úrovni. Náš pragmatický přístup, založený na silných interních zkušenostech, nabízí řešení přizpůsobená vašim specifickým potřebám. Naše udržitelné operační řešení, která jsou v souladu s vaší strategií, jsou vysoce ceněna našimi klienty, z nichž 90 % je opakovaných.
Outsourcing HR operací

Outsourcing HR operací

Objevte naše řešení outsourcingu lidských zdrojů (HRO) na našich webových stránkách. Ve společnosti VISTIM nabízíme kompletní řadu HR služeb, které vyhovují specifickým potřebám vaší firmy. Díky našim hlubokým znalostem vám pomáháme optimalizovat správu vašich lidských zdrojů, ať už se jedná o mzdy, správu zaměstnanců, nábor nebo jiné důležité aspekty HR. Náš personalizovaný přístup zaručuje, že naše služby jsou dokonale přizpůsobeny vaší firmě, což vám umožňuje soustředit se na váš růst. Objevte, jak můžeme uvolnit potenciál vaší firmy v oblasti správy HR ještě dnes na našich stránkách.
Školení

Školení

Prozkoumejte naše školící řešení na našich webových stránkách. V VISTIM nabízíme širokou škálu školících programů navržených tak, aby zlepšily dovednosti a schopnosti vaší pracovní síly. Ať už se snažíte zlepšit vůdčí schopnosti, posílit komunikační dovednosti nebo rozvinout technickou odbornost, máme školení, které splní vaše potřeby. Naši zkušení školitelé poskytují poutavé a interaktivní sezení, která umožňují zaměstnancům dosáhnout jejich plného potenciálu. Od osobních workshopů po online kurzy nabízíme flexibilní možnosti učení, které vyhovují různým stylům učení a rozvrhům. S našimi školícími řešeními můžete investovat do růstu a rozvoje svých zaměstnanců, což povede k větší produktivitě a úspěchu vaší firmy. Navštivte naše webové stránky a prozkoumejte naši nabídku školení a posilněte svou pracovní sílu ještě dnes.
Zabývání se delegací zaměstnanců

Zabývání se delegací zaměstnanců

Objevte náš tréninkový program "Zvládání delegace úkolů" na našich webových stránkách. Ve společnosti VISTIM chápeme důležitost efektivní delegace pro maximalizaci produktivity a efektivity na pracovišti. Náš tréninkový program je navržen tak, aby vybavil manažery a vedoucí týmů dovednostmi a strategiemi, které potřebují k efektivní delegaci úkolů a posílení svých týmů. Účastníci se naučí, jak identifikovat úkoly vhodné k delegaci, vybrat správné členy týmu pro danou práci a jasně komunikovat očekávání. Také se naučí, jak poskytovat podporu a zpětnou vazbu, aby zajistili úspěšné dokončení úkolů. S naším tréninkovým programem se manažeři mohou naučit, jak s důvěrou delegovat úkoly a uvolnit si čas na zaměření se na prioritní úkoly. Navštivte naše webové stránky a dozvíte se více o našem tréninkovém programu "Zvládání delegace úkolů" a posilněte své manažery, aby vedli efektivněji.
HR řešení pro MSP

HR řešení pro MSP

Vaše výhody: - Balíček přizpůsobený vašim potřebám - Pravidelný dohled vaším kontaktním manažerem - Všechny informace, které potřebujete o změnách a novinkách v oblasti lidských zdrojů - Aktuální, zákonně vyhovující a efektivní HR procesy - Kontrolovaný rozpočet Můžete si vybrat jeden ze 3 níže uvedených plánů nebo si sestavit vlastní přizpůsobený balíček se službami, které potřebujete.
HR školení pro firmy

HR školení pro firmy

Objevte naše školící řešení na našich webových stránkách. Ve společnosti VISTIM nabízíme širokou škálu školících programů, které mají za cíl zlepšit dovednosti a schopnosti vašich zaměstnanců. Ať už chcete zlepšit své vůdčí schopnosti, zlepšit své komunikační dovednosti nebo rozšířit své technické znalosti – nabízíme školení, která vyhovují vašim požadavkům. Naši zkušení školitelé nabízejí poutavé a interaktivní sezení, která zaměstnancům umožňují dosáhnout jejich plného potenciálu. Od osobních workshopů po online kurzy nabízíme flexibilní možnosti učení pro různé styly učení a časové plány. S našimi školícími řešeními můžete investovat do růstu a rozvoje vašich zaměstnanců, čímž zvýšíte produktivitu a úspěch vaší společnosti. Navštivte naše webové stránky, abyste se dozvěděli o našich školících nabídkách a posílili svůj tým ještě dnes.
Dobře vyplňte svou zprávu INFPC

Dobře vyplňte svou zprávu INFPC

Zjistěte, jak využít dotace na školení ve firmě na našich stránkách. Ve společnosti VISTIM chápeme důležitost kontinuálního vzdělávání pro rozvoj dovedností vašich zaměstnanců a růst vaší firmy. Náš tým odborníků vám může pomoci orientovat se v různých dostupných dotacích, jako je plán rozvoje dovedností (PDC), osobní účet na vzdělávání (CPF), plán školení firmy, financování profesního školení atd. Pomůžeme vám identifikovat nejvhodnější dotace pro vaše potřeby a maximalizovat váš rozpočet na školení. Díky našim odborným znalostem v oblasti školení a financování vás provázíme všemi fázemi procesu, od návrhu plánu školení až po realizaci a sledování školících aktivit. Jsme tu, abychom vám pomohli co nejlépe využít dotace na školení ve firmě a investovat do rozvoje.
Podpora HR během fúzí a akvizic

Podpora HR během fúzí a akvizic

Prozkoumejte naše odborné znalosti v oblasti fúzí a akvizic (M&A) na našich stránkách. Ve společnosti VISTIM nabízíme komplexní služby, které podporují vaši firmu po celou dobu procesu fúze nebo akvizice. Díky našemu týmu odborníků na M&A vám pomáháme identifikovat příležitosti, hodnotit potenciální cíle, vyjednávat dohody a řídit integraci po akvizici. Náš personalizovaný přístup zajišťuje, že každá fáze procesu je pečlivě naplánována a realizována tak, aby splnila vaše specifické obchodní cíle. S našimi rozsáhlými zkušenostmi v této oblasti jsme schopni vám poskytnout strategické poradenství a praktická řešení pro maximalizaci hodnoty vaší transakce. Ať už jste firma, která se snaží růst prostřednictvím akvizic, nebo investor, který se snaží maximalizovat svůj návrat na investici, jsme tu, abychom vám pomohli dosáhnout vašich cílů.
Snížení nákladů na lidské zdroje

Snížení nákladů na lidské zdroje

Na našich stránkách se dozvíte, jak spravujeme odměny ve společnosti VISTIM. Jako přední poskytovatel HR služeb chápeme důležitost uznání a odměňování výjimečných výkonů zaměstnanců. Náš přístup k řízení odměn je zaměřen na vytváření motivujícího a uspokojivého pracovního prostředí, kde jsou individuální příspěvky oceňovány a spravedlivě odměňovány. Úzce spolupracujeme s našimi klienty na navrhování a implementaci přizpůsobených odměňovacích programů, které odpovídají jejich firemní kultuře a strategickým cílům. Ať už prostřednictvím programů uznání zaměstnanců, konkurenceschopných platových systémů nebo atraktivních zaměstnaneckých výhod, jsme tu, abychom vám pomohli přitáhnout, udržet a motivovat ty nejlepší talenty. Náš tým odborníků na řízení odměn je tu, aby vás provedl každým krokem procesu.
HR balíčky - Pro MSP

HR balíčky - Pro MSP

Na našem webu objevte naše nabídky u VISTIM. Jako přední poskytovatel služeb v oblasti lidských zdrojů nabízíme širokou škálu řešení přizpůsobených specifickým potřebám vaší společnosti. Naše nabídky zahrnují služby outsourcingu lidských zdrojů (HRO), náborová řešení, služby správy mezd a administrace zaměstnanců, stejně jako poradenství v oblasti HR strategie. Díky našim hlubokým znalostem a mezinárodní zkušenosti jsme schopni vám poskytnout efektivní a udržitelná řešení pro optimalizaci správy vašich lidských zdrojů. Naše nabídky jsou navrženy tak, aby vám pomohly dosáhnout vašich obchodních cílů, zatímco maximalizujete svůj návrat na investice. Zavazujeme se poskytovat našim klientům služby vysoké kvality, přičemž se opíráme o naše znalosti a zkušenosti, abychom proaktivně a profesionálně reagovali na jejich potřeby.
Řešení pro informační systémy HR

Řešení pro informační systémy HR

Objevte naše řešení HR informačního systému (HRIS) na našich webových stránkách. Ve společnosti VISTIM nabízíme komplexní platformu HRIS, která má za cíl optimalizovat vaše HR procesy a posílit vaše zaměstnance. Náš HRIS vám umožňuje centralizovat všechna vaše HR data, včetně informací o zaměstnancích, detailů o mzdách, hodnocení výkonu a další, v bezpečném a uživatelsky přívětivém systému. S pokročilými možnostmi reportování a analýzy můžete získat cenné poznatky o vaší pracovní síle a činit rozhodnutí založená na datech, která podpoří úspěch vašeho podnikání. Ať už jste malá firma nebo velká korporace, naše přizpůsobená řešení HRIS mohou být upravena podle vašich specifických požadavků a cílů. Navštivte naše webové stránky a zjistěte více o tom, jak vám naše řešení HRIS mohou pomoci zjednodušit řízení lidských zdrojů a optimalizovat výkon zaměstnanců.
Asistence při řízení projektů

Asistence při řízení projektů

OIKOTECH asistuje zadavatelům během různých fází jejich projektů: - Hodnocení investic a jejich rentability - Správa žádostí o povolení - Předběžné plánování a rozpočtování - Podpora při rozhodování - Výběrová řízení a pomoc při zadávání zakázek - Sledování fakturace a objednávek - Rozpočtová správa - Zprávy o pokroku projektu
Ovládejte paletizaci s Packsoft - Vaši roboti provádějí balení a paletizaci Packsoftu

Ovládejte paletizaci s Packsoft - Vaši roboti provádějí balení a paletizaci Packsoftu

S Packsoft získáte nejlepší plány balení vašich výrobků. Pokud si přejete, můžete je přizpůsobit mnoha způsoby. A také je hračka exportovat souřadnice paletovaných objektů, abyste přenesli všechny souřadnice do automatu vašeho paletizačního robota. To samé platí pro operace balení. Takže je snadné řídit vaše roboty reaktivně, přesně a relevantně! Máme také řešení pro plány s více odkazy… jednoduché řízení: přizpůsobené plány neomezené úpravy: reaktivita řízení na dálku: balení a paletizace
Trace'R - Tracer

Trace'R - Tracer

Dynamické řízení vašich okruhů & globální sledovatelnost: vaše různé lokality, vaši partneři a vaši zákazníci. Je vybaven nástroji WMS pro provádění operací příjmu, skladování, přípravy, expedice, cross-dockingu, ... Trace'R funguje na PC, tabletech a chytrých telefonech. Trace'R spravuje rádiové terminály sledovatelnosti (čárové kódy, RFID, ...). Dálkoví partneři interagují prostřednictvím jeho webového portálu. Každá žádost o dodávky, každá operace expedice, příjmu, vstupu do skladu, každé vrácení, okamžitě generuje oznámení pro dotčené partnery. Trace'R aplikuje požadovaná pravidla: logiky pohybu produktů; kontroly (kvalitativní, kvantitativní). Trace'R minimalizuje zadávání dat, sdílí informace, sleduje, specificky informuje každého, anticipuje, upozorňuje.
TriLoad - TriLoad optimalizuje nakládku na 3 úrovních

TriLoad - TriLoad optimalizuje nakládku na 3 úrovních

TriLoad transformuje vaše nakládací seznamy na optimalizované plány: 1. do krabic; 2. palet, beden, …; 3. kamionů, kontejnerů, … Ať už jsou vaše pravidla jednoduchá nebo složitá, TriLoad vám poskytne vítězné řešení. TriLoad zohledňuje: • Vaše pravidla pro skladování; • Chronologii tras; • Vaše kritéria pro seskupování/vylučování; • Vaše metody … TriLoad vám poskytuje: * Plány nakládky; * Příjemky ve skladu pro každý kontejner; * Nakládací listy; * Expediční listy; … TriLoad funguje v souvislosti s Excelem, ERP, WMS, TMS, online obchody ... Úspory: Úspory, které vznikají, jsou v řádu: 1. Spotřeba obalových materiálů (krabice, bedny, palety): 5 až 25 %; 2. Náklady na logistiku a dopravu: 10 až 33 %; 3. Náklady na pracovní sílu: 15 až 30 % (až 50 %) v závislosti na pozicích. A vy získáváte: • kvalitu spolupráce; • reaktivitu; • spolehlivost vašich dat. úspora 30 % na dopravě: úspora 50 % na čase nakládky bezpečnost nakládky: reaktivita spolupráce se zákazníky: sledovatelnost
Fastock - WMS v synergii s vašimi partnery

Fastock - WMS v synergii s vašimi partnery

Fastock je WMS, který zvyšuje synergie kolem skladu. Všechny vaše toky pulzují optimálním tempem, které vyplývá ze spolupráce vašich dodavatelů a zákazníků. Proto Fastock: 1. zjednodušuje zpracování operací od příjmu dodávek po expedici zákaznických objednávek; 2. usnadňuje všechny provozní režimy: na PC, tabletu, mobilních terminálech, …; 3. optimalizuje řízení naléhavosti a priorit; 4. interaguje s ERP, online prodejnami; 5. komunikuje se všemi vašimi partnery, kteří využívají jeho webový portál TriLog. Výsledek: • udržujete minimální tým; • vaše reakce jsou maximální; • vaše rozhodnutí jsou relevantní, vaše náklady snížené. Kromě toho se Fastock přizpůsobuje rozvoji vašich aktivit, v souladu s vámi. Terciel vám poskytuje poradenské služby a doprovází vás. Fastock je flexibilní a chytrý WMS, který vám zaručuje, že budete vždy na optimální úrovni vůči vývoji vašeho trhu. Multisítě: Multiklienti více režimů přípravy: zhuštění skladování snížení časů: produktivita
Zálohujte svá data - Jsme tu, abychom vás podpořili

Zálohujte svá data - Jsme tu, abychom vás podpořili

Nová služba: Totaldata Nabízíme vám online zálohovací systém a obnovu vašich cenných dat. Ať už jsou vytvořena naším softwarem nebo ne, nezáleží na tom, stačí je přenést do úložného prostoru, který pro vás udržujeme na virtuálním serveru. Náš systém Totaldata vám poskytuje osobní, specifický přístup k vašim datům 24 hodin denně, 7 dní v týdnu (upload / download dle potřeby). S naším partnerským poskytovatelem hostingu zajišťujeme přizpůsobitelnou a velmi ekonomickou službu: HébergeurWeb - kompletní vzdálené zálohy; - reálná replikace; - automatické přepínání; - ochrana firewallem; - denní zálohy po dobu 7 po sobě jdoucích dní; - nastavitelné měsíční zálohy; - garantovaná šířka pásma;