Produkty pro manig (638)

Logistické služby

Logistické služby

Naší ambicí je navrhovat a organizovat logistické služby, které přispívají k úspěchu vašich akcí. Prozkoumejme společně vaše potřeby, abychom vytvořili řešení na míru, které splní všechna vaše očekávání. Kontaktujte nás ještě dnes a udělejte z Wdb Expo svého důvěryhodného logistického partnera.
Školení pro Prodej/Obchod

Školení pro Prodej/Obchod

Tento komplexní kurz vám umožní získat klíčové dovednosti pro excelenci v oblasti prodeje. Naučíte se ovládat základy phoningu, což je nezbytný nástroj pro efektivní první kontakt. Objevíte klíče k objevování potřeb zákazníka, které jsou zásadní pro správné pochopení potřeb a očekávání vašich potenciálních klientů. Zaměříme se na základy prezentace, abyste mohli strukturovat své argumenty přesvědčivým způsobem. Budete také školeni v technikách zpracování námitek a uzavírání obchodů, abyste úspěšně dokončili své prodeje. Nakonec vám digitální prospekce zákazníků otevře nové obchodní perspektivy prostřednictvím online kanálů.
Recyklace materiálů

Recyklace materiálů

Recyklace materiálů získaných během demoličních prací za účelem snížení dopadu na životní prostředí.
Zařízení pro přesun strojů - Jak spravujeme operace

Zařízení pro přesun strojů - Jak spravujeme operace

V AIS EURELO máme flotilu těžkých strojů pro zvedání, která nám umožňuje provádět i ty nejtěžší, nejkomplexnější a technicky náročné zvedání bezpečně a efektivně. Výběr správného těžkého zvedacího zařízení pro každý projekt je klíčovým prvkem plánování projektu a rozmanitost zařízení v naší flotile znamená, že se můžeme přizpůsobit jakýmkoli specifickým výzvám na místě. Naši klienti nám důvěřují, protože naše těžké zvedací zařízení je tak rozmanité a dobře udržované, aby každá práce probíhala hladce.
Balíček podnikatelského poradenství - Rady pro firmy

Balíček podnikatelského poradenství - Rady pro firmy

Přizpůsobená podpora v oblasti podle vašeho výběru: Shopify, WordPress, Facebook Ads, Google Ads, Google Search Console, Google Analytics, Instagram, Pinterest, TikTok, SEO.
Správa Komunity - Animace na Sociálních Médiích

Správa Komunity - Animace na Sociálních Médiích

Optimalizujte svou online přítomnost díky naší službě správy sociálních sítí (community management). Vytváření a správa vašich sociálních sítí (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok...). Naše agentura se postará o vytvoření vašich sítí a jejich převzetí, publikace a obsah, grafické zpracování, vypracování digitální strategie a její řízení.
Centralizovaná cloudová konzole pro PC a mobil - Centralizovaná cloudová konzole: Správa bez instalace

Centralizovaná cloudová konzole pro PC a mobil - Centralizovaná cloudová konzole: Správa bez instalace

Centralizovaná cloudová konzole nabízí jednotné a přístupné řízení cloudových prostředí prostřednictvím PC a mobilních zařízení. Není potřeba instalovat žádné další programy. Optimalizujte svou IT infrastrukturu s intuitivním rozhraním, sledováním v reálném čase a posílenou bezpečností. Efektivně spravujte své aplikace a data, přizpůsobte zdroje svým potřebám a zajistěte zvýšenou produktivitu, ať jste kdekoli.
Digitální systém správy voucherů

Digitální systém správy voucherů

Systém správy voucherů pro města, obce, nákupní společenství a další. Digitální systém správy voucherů Díky naší aplikaci Citygutschein je možné uplatnění voucherů s jakýmkoli běžným chytrým telefonem. Uplatnění jsou v reálném čase přiřazena k provozovně (akceptační místo) a připravena k vyúčtování. Systém poskytuje DTAUS soubory pro hromadný převod nebo inkaso. Tyto soubory předáte prostřednictvím vašeho stávajícího bankovního programu vaší domácí bance. Kontrola nad tokem peněz tak vždy zůstává ve vašich rukou. Integrace stávajících systémů Integrace stávajících systémů městských voucherů do našeho správcovského systému je ve většině případů bezproblémová. Rádi vám připravíme nabídku.
Audity GDPR

Audity GDPR

Od 25. května 2018 vstoupilo v platnost Obecné nařízení o ochraně osobních údajů. S GDPR (Obecným nařízením o ochraně osobních údajů) může výše finančních sankcí dosáhnout až 20 milionů eur nebo v případě společnosti až 4 % z celosvětového ročního obratu. Tyto sankce mohou být zveřejněny. Abychom předešli jakýmkoli obtížným přechodům nebo možným sankcím, jsme tu, abychom vás podpořili při této implementaci.
Kontrola žebříků a schodů a také regálových systémů

Kontrola žebříků a schodů a také regálových systémů

Poskytujeme vám kvalifikovanou osobu pro kontrolu žebříků a schodů, stejně jako regálových systémů, a provádíme kontroly v pravidelných intervalech.
Odstranění vašich objemných předmětů, směr na skládku - Služba pro odstranění objemných předmětů

Odstranění vašich objemných předmětů, směr na skládku - Služba pro odstranění objemných předmětů

Oživte svůj domov, garáž nebo zahradu. Thierry převezme vaše nářadí, nábytek, různé předměty, rostliny, stromy... Získáte více prostoru ve svém domově a vaše objemné odpady budou tříděny, dokonce recyklovány na sběrném dvoře! Kontaktujte ho pro dodání vašich nových interiérových úprav!
Správa zásob

Správa zásob

Jsme hrdí na to, že nabízíme kvalitní službu tím, že se staráme o příjem, skladování produktů, označování, kódování, balení a kontrolu vašich zboží.
DY Cloud - Vozový park - Zjednodušte správu své vozové flotily s maximální efektivitou

DY Cloud - Vozový park - Zjednodušte správu své vozové flotily s maximální efektivitou

DY Cloud - Správa vozového parku je mnohem více než jen nástroj pro sledování vozidel. Naše řešení nabízí pokročilé funkce, jako je geolokace v reálném čase, což umožňuje efektivní sledování každého vozidla na silnici. Navíc náš systém preventivní údržby vám pomáhá plánovat pravidelné údržby, což přispívá k prodloužení životnosti vašich vozidel a snížení neplánovaných prostojů. S podrobnými zprávami a hloubkovými analýzami máte k dispozici všechny potřebné informace pro informovaná rozhodnutí a optimalizaci výkonu vaší flotily. Zjednodušte správu vašeho vozového parku s naším komplexním a spolehlivým řešením.
HR nabídky - Pro malé a střední podniky

HR nabídky - Pro malé a střední podniky

Objevte naše nabídky a akce na našich webových stránkách. Ve společnosti VISTIM se snažíme našim klientům poskytovat výjimečnou hodnotu a služby. Ať už hledáte řešení pro outsourcing lidských zdrojů, náborové služby nebo školící programy, máme nabídky a balíčky navržené tak, aby vyhovovaly vašim potřebám a rozpočtu. Náš tým se zavazuje pomoci vám dosáhnout vašich obchodních cílů nabídkou konkurenceschopných cen a flexibilních možností. Prozkoumejte naši stránku s nabídkami a zjistěte více o našich aktuálních akcích a speciálních nabídkách. S VISTIM můžete získat špičková řešení pro lidské zdroje za dostupnou cenu. Navštivte naše webové stránky ještě dnes a využijte našich nabídek a posuňte své podnikání na novou úroveň.
Přizpůsobení

Přizpůsobení

Naše řešení vám umožňují snadno přizpůsobit vaše zprávy úpravou jejich formátu a obsahu jedním kliknutím. Kromě toho snadno nakonfigurujte parametry varování tak, aby odpovídaly vašim preferencím, a přijímejte oznámení podle toho.
Strategické Řízení Materiálů

Strategické Řízení Materiálů

Bezpečnost a nákladová efektivita při získávání komponentů Přebíráme kompletní materiálovou dispozici od získávání, skladování až po zásobování v případě problémových komponentů. Díky našemu proaktivnímu přístupu k vývoji a změnám na trhu s komponenty můžeme snížit náklady na materiál při získávání.
Správa objednávek a mezinárodní doprava

Správa objednávek a mezinárodní doprava

Negocept je váš důvěryhodný partner pro mezinárodní přepravu zboží z Číny. Nabízíme komplexní a přizpůsobené služby pro správu celé logistické řetězce, od výrobního závodu až po konečnou destinaci. Díky našim odborným znalostem a strategickým partnerstvím optimalizujeme náklady a zajišťujeme efektivní řízení přepravy vašich produktů, ať už se jedná o námořní, leteckou nebo železniční dopravu.
Hledání financování

Hledání financování

Hledání dotací je většinou neznámé většině podnikatelů. Ve Francii je často přirozenou reakcí zaměňovat dotace a sociální pomoc, nebo si myslet, že daný sektor neumožňuje přidělení těchto dotací. V praxi je však realita zcela jiná: existuje mnoho různých programů: regionální dotace, energetické prémie prostřednictvím CEE, … POS Conseil je tu, aby vás podpořil po celou dobu vašich financování.
Zhodnocení elektronického odpadu

Zhodnocení elektronického odpadu

Zhodnocení elektronického odpadu spočívá v získávání a opětovném využívání cenných materiálů a komponentů obsažených v elektronických zařízeních na konci jejich životnosti. Tento proces zahrnuje demontáž, třídění, recyklaci a transformaci těchto materiálů na nové suroviny nebo hotové výrobky. Cílem je snížit množství odpadu, šetřit přírodními zdroji a minimalizovat dopad na životní prostředí.
Řízení lidských zdrojů - Správa lidských zdrojů

Řízení lidských zdrojů - Správa lidských zdrojů

Správa lidských zdrojů Optimalizujte, oživte, transformujte Revolučníte svou správu HR a uvolněte plný potenciál svého lidského kapitálu s PAYLIGHT. Katalyzujte výkon a zapojení svého týmu s naším pokročilým servisem správy HR! Harmonizujte své HR procesy, zapojte své zaměstnance a zavádějte kulturu výkonu s odborností a inovativními nástroji PAYLIGHT. Vytvořte dynamické pracovní prostředí, kde každý talent vzkvétá a přispívá k vašemu úspěchu. Pozvedněte svou správu HR na nové vrcholy úspěchu Ve světě, kde jsou talenty základním kamenem úspěchu, PAYLIGHT redefinuje správu lidských zdrojů. Náš holistický přístup proměňuje vaše HR výzvy na příležitosti pro růst, vytvářením prostoru, kde každý zaměstnanec může prosperovat a přispívat k celkové vizi vaší společnosti.
WEBOVÁ STRÁNKA - vývoj webových stránek

WEBOVÁ STRÁNKA - vývoj webových stránek

Vytváříme profesionální, responzivní webové stránky optimalizované pro nejpopulárnější vyhledávače.
Digitální Soubor d.3

Digitální Soubor d.3

Digitální soubory shromažďují dokumenty a soubory (např. fotografie, videa), které spolu souvisejí. Takto najdete své informace v souboru objednávky zákazníka.
Instalace sítě

Instalace sítě

Efektivní počítačový systém vyžaduje spolehlivou a stabilní síť. Tímto způsobem máte vždy přístup ke svým zdrojům, aplikacím a souborům. A to bezpečně.
Systémy správy klíčů

Systémy správy klíčů

Jisté je, že 99 % všech ztrát klíčů se odehrává mimo budovu a provozní areál. Důsledek: Je nutná nákladná a časově náročná výměna zámkového systému, která může trvat měsíce. Řešení: systém správy klíčů od Weckbacher. Garantujeme, že ztráty klíčů snížíme na méně než 1%! Podívejte se na naše reference!
SPRÁVA SOCIÁLNÍCH SÍTÍ

SPRÁVA SOCIÁLNÍCH SÍTÍ

Chcete maximalizovat svůj dopad na sociálních sítích? Ve společnosti CA QOM víme, že sociální sítě jsou zásadní pro navázání autentického spojení s vaší cílovou skupinou. Náš tým odborníků se specializuje na vytváření a správu angažujícího obsahu, který posiluje vaši značku a podporuje interakci. Analyzujeme vaše cíle, identifikujeme vaši cílovou skupinu a vyvíjíme na míru šité strategie pro optimalizaci vaší online přítomnosti. S naší podporou zvyšte svou známost a generujte skutečné zapojení svých zákazníků na nejdůležitějších sociálních platformách!
Generujte kvalifikované leady

Generujte kvalifikované leady

Generujte kvalifikované leady
Správa C-dílů

Správa C-dílů

Korrodin je váš specialista na individuální správu C-dílů (dodavatelský koncept). Korrodin vám nabízí správu C-dílů (dodavatelský koncept), která je přesně přizpůsobena vašim požadavkům. Naše správa C-dílů vám šetří čas a úsilí při získávání vašich B a C dílů.
Profesionální Správa Vratek

Profesionální Správa Vratek

Vrácení zboží u nás probíhá rychle a efektivně. Koneckonců, objednatelé mohou být finančně uvolněni pouze tehdy, pokud je zboží bez vad a znovu použitelné. Kde se odesílá, tam vždy vznikají také vrácení nebo zpětné zásilky. V závislosti na odvětví může být míra vrácení až přes 60 %. Existuje celá řada postupů, jak se s vrácením zboží vypořádat. Při tom se vždy řídíme odvětvím a přáními konkrétního zákazníka. Obvykle kontrolujeme příchozí vrácení podle dohodnutých kritérií a bezvadné zboží vracíme zpět do skladu. Vrácení zboží se rychle zpracovává a kontroluje. Koneckonců, objednatelé mohou být finančně uvolněni pouze tehdy, pokud je zboží bez vad a znovu použitelné. Tyto kontroly se všemi souvisejícími záznamy provádíme vždy v rámci dohodnutých časových rámců.
Efektivní paletové sklady pro optimalizovanou skladovou logistiku od IDH

Efektivní paletové sklady pro optimalizovanou skladovou logistiku od IDH

Naše paletové magazíny a paletové dispenséry jsou ideálním řešením pro efektivní a uspořádanou skladovou logistiku. Umožňují automatické nakládání a vykládání palet, čímž zajišťují plynulý tok materiálu. Hlavní vlastnosti: Flexibilita: Vhodné pro různé typy a rozměry palet, včetně Euro-, průmyslových a speciálních palet. Kapacita: Rozšiřitelné pro příjem 10, 15, 20 nebo více palet, podle potřeby. Provozní režimy: K dispozici jako samostatné zařízení nebo pro integraci do stávajících systémů toku materiálu. Nakládání: Podporuje jak podélné, tak příčné nakládání pro maximální přizpůsobivost. Pohon: Bezúnikový a tichý provoz díky použití pneumatických nebo elektrických systémů. Uživatelská přívětivost: Vybaveno nájezdovými a centrovacími rampami pro snadnou manipulaci. Použitím našich paletových magazínů optimalizujete svou vnitropodnikovou logistiku, snižujete manuální manipulaci a zvyšujete bezpečnost na pracovišti.
Ekonomie stavebnictví v projektovém řízení (PR)

Ekonomie stavebnictví v projektovém řízení (PR)

Provádíme finanční odhady, technické a regulační předpisy pro projekt výstavby nebo renovace s důrazem na ekologickou výstavbu (bio a geosuroviny) od studie proveditelnosti až po převzetí prací.