Produkty pro manig (638)

Školení pro Kohezi Týmu

Školení pro Kohezi Týmu

Nabídněte svým spolupracovníkům imerzivní a angažující zážitek, navržený tak, aby podporoval týmovou soudržnost a odhaloval individuální talenty. Od začátku dne budou vaše týmy seznámeny s důležitostí pozitivní komunikace, s cílem vytvořit laskavou atmosféru, která podpoří dynamiku růstu uvnitř skupiny. Odpoledne bude věnováno escape game, která ponoří vaše týmy do fascinujícího světa. Aby úspěšně splnili misi, budou muset prokázat soudržnost, logiku a organizaci. Tento cvičení vyžaduje základní soft skills v podnikání: aktivní naslouchání, kolektivní rozhodování a týmového ducha. Na konci hry proběhne podrobný debriefing, který zajistí náš školitel/školitelka, s konstruktivní analýzou profilů a pozorovaných chování, což umožní identifikovat silné stránky a oblasti rozvoje každého jednotlivce. Skutečná příležitost
Zvedák & Manipulátor

Zvedák & Manipulátor

Naše týmy zkušených zvedacích a manipulačních pracovníků jsou připraveny čelit těm nejkomplexnějším výzvám. Ať už se jedná o těžké materiály nebo delikátní instalace, zajišťujeme profesionální zpracování.
Správa Reklamní Kampaně - Reklamní Šampaňské

Správa Reklamní Kampaně - Reklamní Šampaňské

Postaráme se o vaše Facebook Ads a Google Ads, 6 hodin správy reklamy měsíčně, Správa účtu Business Manager na Facebooku, účtu Google Ads, Optimalizace reklamních kampaní.
Správa Odpadu - Snížení Nákladů Závislé na Úspěchu

Správa Odpadu - Snížení Nákladů Závislé na Úspěchu

Optimalizace závislá na úspěchu vašich nákladů na likvidaci a příjmech z recyklovaných materiálů. Nezávazné poradenství v oblasti odpadů zaměřené na zlepšení nákladů ve vašem provozním hospodaření s odpady.
Software pro správu lidských zdrojů

Software pro správu lidských zdrojů

Jednoduše spravujte lidské zdroje vaší společnosti tím, že budete zaznamenávat informace o zaměstnancích, spravovat dovolené, absence a pracovní rozvrhy, stejně jako sledovat výdajové zprávy každého z vašich spolupracovníků.
Designové myšlení

Designové myšlení

Náš přístup Design Thinking nám dává schopnost "User Centric" přiblížit se skutečným potřebám našich klientů. K tomu jsme vyvinuli řešení pro grafickou facilitaci a harmonizaci klíčových fází ideace produktů. Naše kreativita podporuje vznik nových konceptů připravených k testování prostřednictvím zákaznického experimentování.
Vestavěné Softwarové Komponenty pro Čerpací Systémy

Vestavěné Softwarové Komponenty pro Čerpací Systémy

Vestavěné Softwarové Komponenty pro Čerpací Systémy
Síťové služby

Síťové služby

Služby sítí zahrnují návrh, implementaci a správu počítačových sítí, které usnadňují komunikaci a přenos dat. To zahrnuje nastavení sítě, zabezpečení, optimalizaci, odstraňování problémů a bezdrátové sítě.
Administrativní řízení

Administrativní řízení

Externalizace celé nebo části vaší administrativní správy Hledáte specifické dovednosti, abyste čelili nárůstu aktivity nebo rozvíjeli projekt? Obraťte se na uznávaného odborníka, specialistu na administrativní asistenci pro firmy. Využití služeb Sylness je spolehlivé, pohodlné a flexibilní řešení! Skutečný spojenec v každodenním životě, Sylness v administrativní asistenci zajišťuje klíčovou funkci, aby vás zbavil časově náročných úkolů a ušetřil vám cenný čas. Můžete se tak znovu soustředit na svou hlavní činnost. S pevným know-how a výkonnými nástroji se Sylness přizpůsobí vašim potřebám v administrativní asistenci, bez ohledu na oblast odbornosti: sekretariát, obchodní, finanční a účetní správa, lidské zdroje nebo správa nákupů.
HR audit - Audit lidských zdrojů

HR audit - Audit lidských zdrojů

Hodnoťte a optimalizujte své HR praktiky Přijměte excelenci v oblasti HR s důkladným auditem, který zaručuje výkon a shodu. Objevte skutečný potenciál svých lidských zdrojů s PAYLIGHT! Získejte jasný a přesný přehled o své aktuální HR situaci a využijte doporučení na míru pro optimalizaci svých praktik. HR audit od PAYLIGHT je vaším odrazovým můstkem k bezproblémovému řízení lidských zdrojů. Proměňte své HR výzvy na příležitosti pro růst S PAYLIGHT není HR audit jen obyčejná kontrola, je to strategické prozkoumání vaší HR funkce. Ponoříme se do jádra vašich praktik, abychom odhalili cenné poznatky, identifikovali oblasti pro zlepšení a vytyčili cestu k optimálnímu výkonu HR.
AGV řešení od IDH pro automatizované materiálové toky ve výrobě a skladu

AGV řešení od IDH pro automatizované materiálové toky ve výrobě a skladu

Automatizované řízené vozíky (AGV) od IDH jsou ideálním řešením pro společnosti, které chtějí efektivně automatizovat a optimalizovat své intralogistické procesy. AGV přebírají vnitropodnikovou dopravu a bezpečně a přesně pohybují materiály, zbožím a paletami mezi různými skladovými oblastmi a výrobními stanicemi. Tyto inteligentní systémy jsou univerzálně použitelné a lze je dokonale přizpůsobit požadavkům vašeho odvětví – ať už v automobilovém průmyslu, maloobchodu, farmaceutickém nebo potravinářském průmyslu. AGV využívají moderní řídicí technologie, jako je laserová navigace a senzorová technika, aby přesně a spolehlivě navigovaly ve vašich skladových halách a výrobních oblastech. Pracují autonomně a nevyžadují žádné manuální zásahy, čímž se minimalizují lidské chyby a zvyšuje se bezpečnost práce. Naše AGV se bezproblémově integrují do stávajících logistických systémů a nabízejí centrální řízení pro všechny dopravní procesy. Mezi další výhody patří snadná škálovatelnost, energetická účinnost a snížené nároky na údržbu, což trvale snižuje provozní náklady. Díky vysoké flexibilitě lze AGV systémy přizpůsobit rostoucím výrobním požadavkům a podle potřeby rozšířit. Naše systémy podporují efektivní, nákladově úspornou automatizaci a zajišťují plynulé vnitropodnikové procesy. Ať už pro vychystávání, zásobování výrobou nebo expedici – s našimi AGV řešeními dosáhnete nové úrovně automatizace logistiky a vytvoříte jasnou konkurenční výhodu.
Pohánějte svůj prodejní tým

Pohánějte svůj prodejní tým

Posilte svůj prodejní tým
Řízení kvality

Řízení kvality

Naše slévárna je našimi zákazníky oceňována za odbornou kompetenci, kvalitní produkty a výjimečnou orientaci na služby – včetně záruky dodávek. Stálým cílem naší práce je nejen splnit očekávání našich zákazníků, ale tato očekávání překonat. Abychom toho dosáhli, neustále investujeme do moderních provozních prostředků, optimalizujeme jak naše výrobní procesy, tak naše materiály a podporujeme další vzdělávání našich zaměstnanců.
Nákup médií

Nákup médií

Jedna osoba bude vyhrazena pro dozor nad vašimi reklamními účty, analyzující výkonnost reklam a identifikující ty, které je třeba optimalizovat. Bude také zodpovědná za vytváření prodejních trychtýřů, které mají za cíl převést vaši cílovou skupinu na zákazníky.
Zakázkové servery

Zakázkové servery

Ve společnosti Multimedian nabízíme službu instalace serverů na míru, ať už se jedná o servery administrativní nebo pedagogické. Náš tým odborníků s vámi úzce spolupracuje, aby pochopil vaše specifické potřeby a nainstaloval systém serveru, který efektivně podporuje vaše operace. S námi se můžete spolehnout na spolehlivou instalaci serveru přizpůsobenou vašim potřebám.
ŘEŠENÍ SPRÁVY PŘÍSTUPU PRO NÁVŠTĚVNÍKY - systém kontroly přístupu

ŘEŠENÍ SPRÁVY PŘÍSTUPU PRO NÁVŠTĚVNÍKY - systém kontroly přístupu

Naše řešení umožňuje návštěvníkovi: se identifikovat při příjezdu (živé zaregistrování návštěvy nebo přístup k nahrané návštěvě pomocí QR kódu) konzultovat bezpečnostní pokyny pořídit si fotografii pro personalizaci svého odznaku podepsat návštěvní knihu. Na konci návštěvy jednoduchý podpis na dotykovém displeji kiosku umožňuje návštěvníkovi uzavřít svou návštěvu.
Digitální Studio

Digitální Studio

Arobace - Digitální studio Objevte rozsah digitálních řešení s Digitálním studiem Arobace. Nabízíme kompletní řadu služeb, včetně tvorby webových stránek a extranetu, správy produktů Google, optimalizace pro vyhledávače a placené reklamy, systémů online vzdělávání, online her, produkce videa (včetně animovaných filmů a firemních videí) a vývoje přizpůsobených nástrojů. Také nabízíme služby správy komunity, produkce podcastů, e-mailového marketingu, zpravodajů a interaktivních formulářů. Každá služba je přizpůsobena tak, aby vyhovovala vašim jedinečným potřebám, čímž zajišťuje silnou digitální přítomnost.
Správa tras - Geofencing a plánování tras

Správa tras - Geofencing a plánování tras

Optimalizujte dopravní operace pro větší efektivitu, snížené provozní náklady a vysoké standardy služeb. Aby společnosti a organizace efektivně spravovaly flotilové operace, dodací služby a logistiku, musí implementovat robustní strategie plánování tras. Zlepšením procesu plánování tras zajistíte spolehlivější a uspokojivější zkušenost pro spotřebitele. Jakékoli vozidlo, které se odchýlí od své určené trasy, spustí zprávu o odchylce trasy. Spustit upozornění, když vozidlo opustí trasu: ano Spustit upozornění, když vozidlo vstoupí na trasu: ano Zprávy o odchylkách: ano Trasy spojené s pracovními hodinami: ano Nastavení rychlostního limitu v rámci trasy: ano Zprávy o vstupu na trasu: ano Zprávy o výstupu z trasy: ano
Implementace nástrojů řízení - zakládání firmy

Implementace nástrojů řízení - zakládání firmy

Poradíme vám ohledně nezbytných manažerských nástrojů, které zajistí hladký chod vaší firmy, jako je účetnictví, správa lidských zdrojů, sledování cash flow atd.
Pronájem chladicí jednotky s 93 kW

Pronájem chladicí jednotky s 93 kW

Spotřebitelský okruh -Interní čerpadlo: 5,1 bar -Objem čerpadla: 7,2 / 35 m³/h -Akumulační nádrž: 410 L Elektrické údaje -Napájecí napětí: 400 V / 50 Hz / 3 Ph -Max. provozní proud: 81,4 A -Max. příkon: 45,9 kW -Jmenovitý výkon: 24,4 kW -Chladivo: R410A -Chladicí okruhy: 1 -Hladina akustického tlaku: 60,4 dB(A) Připojení -Kamlock
Náborová agentura - Práce v Polsku

Náborová agentura - Práce v Polsku

Chtěli byste, abychom vám našli práci v Polsku? Jsme v neustálém kontaktu s mnoha pracovními příležitostmi v Polsku, kde můžete slušně vydělávat. Kontaktujte nás a sdělte nám své očekávání, rádi vám pomůžeme.
FINANČNÍ POHODA VE FRANCII A MEZINÁRODNĚ - Individuální podpora, řešení zadlužení

FINANČNÍ POHODA VE FRANCII A MEZINÁRODNĚ - Individuální podpora, řešení zadlužení

Pokud čelíte finančním potížím, jako je zadlužení, naše služba řešení zadlužení vám může pomoci najít životaschopná a udržitelná řešení, jak se dostat z této situace. Pracujeme s vámi na posouzení vaší finanční situace, vyjednávání s vašimi věřiteli a vypracování realistického splátkového plánu, který vám umožní znovu získat finanční stabilitu. Ve společnosti Financisi věříme, že finanční pohoda je nezbytná pro vedení naplněného a vyváženého života. Připojte se k nám ještě dnes a objevte, jak náš personalizovaný přístup k finanční pohodě vám může pomoci dosáhnout vašich finančních cílů a žít v klidu.
Jednorázové mise

Jednorázové mise

Mise krátkodobé úkoly nabízené společností POS Conseil jsou různé. Zde je jejich přehled, ale seznam není vyčerpávající! - Řízení výsledků - Fakturační cyklus, BFR - Zavedení obchodního přehledu - Revize a optimalizace režijních nákladů (fixní náklady) - Revize právní formy - Vyjednávání s dodavateli: Snížení nákladů / Optimalizace nákupů - Odpovědi na výběrová řízení - Výpočet nákladů na výrobu - Školení balíčku Office (Excel, Word: od začátečníka po experta) - Vývoj nástroje pro podporu rozhodování - Automatizace opakujících se úkolů
Služba zpracování odchozích hovorů - Řešení pro správu odchozích hovorů přizpůsobená potřebám a očekáváním.

Služba zpracování odchozích hovorů - Řešení pro správu odchozích hovorů přizpůsobená potřebám a očekáváním.

Externí zajištění odchozích hovorů firem je skvělý způsob, jak snížit náklady a zároveň zvýšit produktivitu. Mnoho firem se obrátilo na virtuální telefonní systémy pro správu svých příchozích hovorů, ale nyní mohou také těžit z externího zajištění svých odchozích hovorů. Neváhejte spolupracovat s profesionálním call centrem, jako je Nosycom.
Stavba / Řízení Projektů

Stavba / Řízení Projektů

Od konstrukce po konečné dodání máme vše pod kontrolou. Přesné provedení a plná kontrola nákladů? Samozřejmě!
Správa Sociálních Médií pro Restauraci Poke Bowls

Správa Sociálních Médií pro Restauraci Poke Bowls

Interpaul představuje ukázku svých dovedností na sociálních sítích, zejména pro restauratéry. Break’In Bowl využil naši odbornost: umocnili jsme jejich lákavé pokrmy tím, že jsme je představili s jedinečným uměleckým nádechem. Fotografie poke bowl byly pečlivě navrženy pro sociální sítě, poté retušovány, aby zachytily jejich krásu a lákavý vzhled, zatímco přidané grafické prvky dodávají každé publikaci dynamiku a modernost. Vytvořili jsme poutavé vizuály, které jistě vzbudí zájem a zvýrazní exotické chutě poke bowl této restaurace. Od čerstvého lososa po křupavou zeleninu, včetně kombinací chutných omáček, naše příspěvky na sociálních sítích vás přimějí slinit a budou vás lákat vychutnat si každý sousto s potěšením.
Správa skladu - Skvělá práce: špičková kvalita z jednoho zdroje.

Správa skladu - Skvělá práce: špičková kvalita z jednoho zdroje.

Výsledek naší práce? Prášky připravené k zpracování. Plně zabalené v pytlích, kartonech, Big Bags a dalších kontejnerech připravených k expedici v našich (GMP) skladech.
Správa výjimečných nákladů

Správa výjimečných nákladů

Kromě toho, že se zabýváme zvedáním a přepravou kontejnerů a průmyslových strojů pomocí speciálních vozidel, nabízíme přesnou a kvalifikovanou službu pro správu nadměrných a těžkých nákladů, označovaných jako výjimečné. Tyto náklady mohou být přepravovány a zvedány výhradně pomocí zvláštních metod a vozidel, které jsou zahrnuty v konkrétních předpisech (články zákona číslo 61 a 62 silničního zákona).
Řízení znalostí od DENKHAUS® - Sdílení znalostí, Přenos znalostí, Spolupráce v oblasti znalostí

Řízení znalostí od DENKHAUS® - Sdílení znalostí, Přenos znalostí, Spolupráce v oblasti znalostí

Vedení s vědomostmi (oceněný koncept) se zaměřuje na výzvy: odchod nositelů znalostí, inovace, budoucí podniky, radost ze spolupráce, zvyšování efektivity. Koncept 'Společnost-vědomí' vyvinutý společností DENKHAUS® v roce 2008 zahrnuje následující moduly: 1) Vedení s vědomostmi 2) Rozvoj podniků s vědomostmi 3) Identifikace znalostí 4) Sdílení znalostí 5) Zajištění znalostí 6) Zajištění znalostí z důchodu/ předání nástupcům Identifikace a akumulace znalostí mají zvláštní význam. Společnost DENKHAUS® vyvinula efektivní a účinné metody (oceněné) a databáze znalostí, které splňují tyto podmínky.