Produkty pro manig (4501)

Sběrače bláta 35 lakované - Sběrače bláta

Sběrače bláta 35 lakované - Sběrače bláta

Vhodné pro zachycování hrubých nečistot ve vtokových kanálech a příkopech. Kontejner je svařen z ocelových plechů s povrchovou úpravou nebo pozinkováním. Odpovídá českým normám, pokud jde o rozměry. Horní a dolní hák usnadňuje manipulaci. Skladem: 2 Číslo produktu: 1084 Rozměry: 380x256x500
2500L Nadzemní Kontejner na Odpady - Nadzemní Kontejner na Odpady

2500L Nadzemní Kontejner na Odpady - Nadzemní Kontejner na Odpady

Nadzemní odpadkový kontejner 2500L s víkem na buben a klapkovým víkem. Systém nadzemního kontejneru na odpadky bude automaticky a ručně ovládatelný, přičemž kontejner může být ovládán dálkovým ovládáním, řidičem, vystoupením z vozidla nebo bez vystoupení z vozidla. Ovládací orgány budou zvedány z zvedacích systémů kontejneru pomocí palubního jeřábu, vykládání na vozidlo bude prováděno pomocí dálkově ovládaných spodních křídel. Nadzemní kontejner 2500 LT pro sběr odpadu bude mít vlastníky. Tělo kontejneru bude mít minimální rozměry 1250×1600 a 1600 mm. Tělo plechu kontejneru bude vyrobeno z pozinkovaného plechu o tloušťce 2 mm v souladu se standardem TS EN 10346, a odolnost proti nárazům a environmentální regulace budou zvýšeny elektrostatickým vypalovacím lakem. KÓD PRODUKTU: TK-2500-MAYU
Být administrátorem společnosti v Lucembursku

Být administrátorem společnosti v Lucembursku

Stát se administrátorem společnosti v Lucembursku znamená dodržovat určité právní povinnosti, bez ohledu na národnost nebo bydliště. Administrátoři musí dbát na dodržování zákonů místních a mezinárodních, přičemž zajišťují efektivní a transparentní řízení. Tato pozice nabízí jedinečnou příležitost podílet se na správě společnosti v dynamickém a příznivém ekonomickém prostředí.
Concours 2024

Concours 2024

Zúčastněte se soutěže 2024 společnosti AUBERON TECHNOLOGIES a získejte šanci vyhrát holografický 3D displej. Tato soutěž je otevřena všem evropským obyvatelům a koná se od 1. září do 31. prosince 2024. Abyste se zúčastnili, stačí odpovědět na jednoduchou otázku a poslat svou odpověď e-mailem. Vítěz bude vybrán mezi těmi, kteří správně odpověděli. Nenechte si ujít tuto jedinečnou příležitost objevit špičkovou technologii společnosti AUBERON TECHNOLOGIES a vyhrát úžasnou cenu.
Správa nákupů

Správa nákupů

Správa nákupů je inovativní řešení, které umožňuje efektivní řízení nákupů, čímž snižuje náklady a zlepšuje rentabilitu firem. Integrací nástrojů pro sledování a analýzu toto řešení poskytuje úplnou viditelnost celého nákupního procesu, od výběru dodavatelů až po přijetí produktů. Firmy tak mohou činit informovaná a strategická rozhodnutí pro optimalizaci svých výdajů. Kromě toho Správa nákupů usnadňuje spolupráci s dodavateli, zajišťuje naprostou transparentnost a plynulou komunikaci. Firmy tak mohou posílit své vztahy se svými partnery a zajistit stálé a kvalitní dodávky. Toto řešení je ideální pro firmy, které se snaží zlepšit svou provozní efektivitu a snížit své náklady.
Kancelářská židle OMS-030

Kancelářská židle OMS-030

Kancelářská židle je navržena tak, aby poskytovala vynikající pohodlí a ergonomickou podporu, což z ní činí ideální volbu pro profesionály, kteří tráví dlouhé hodiny u svých stolů. Její nastavitelné funkce, včetně výšky sedáku a sklonu opěradla, umožňují personalizovaný zážitek z sezení, který vyhovuje vašim individuálním preferencím. Pevná konstrukce židle a vysoce kvalitní materiály zajišťují, že vydrží každodenní používání, a poskytují dlouhodobou hodnotu vaší investice. Kromě svých funkčních vlastností má kancelářská židle moderní design, který zvyšuje estetickou přitažlivost jakéhokoli kancelářského prostoru. Polstrovaný sedák a prodyšné opěradlo židle poskytují pohodlný zážitek z sezení, zatímco její elegantní linie a současná povrchová úprava dodávají vašemu pracovnímu prostoru nádech sofistikovanosti. Ať už pracujete na důležitých projektech nebo se účastníte virtuálních schůzek, kancelářská židle nabízí podporu a styl, které potřebujete, abyste podávali nejlepší výkon.
Rychlé a efektivní stěhování pro splnění vašich naléhavých potřeb

Rychlé a efektivní stěhování pro splnění vašich naléhavých potřeb

Rychlý a efektivní stěhovací servis je ideální pro ty, kteří potřebují přestěhovat rychle a efektivně. Tato služba je navržena tak, aby vyhověla naléhavým potřebám, a nabízí rychlé řešení bez kompromisů na kvalitě. Naše zkušené týmy pracují s pečlivostí, aby zajistily plynulé a bezstresové stěhování, i v těch nejpřísnějších termínech. S naším rychlým a efektivním stěhovacím servisem si můžete být jisti, že vaše majetek bude přepraven bezpečně a dorazí na místo určení včas. Chápeme důležitost rychlosti v některých situacích, proto se zavazujeme poskytovat službu, která respektuje vaše časové omezení, a to při zachování vysoké úrovně profesionality. Zvolte naši službu pro rychlé a spolehlivé stěhování.
Vícejazyčný zákaznický servis

Vícejazyčný zákaznický servis

Naše vícejazyčná zákaznická podpora je navržena tak, aby podporovala vaše podnikání v různých jazycích, což zajišťuje bezproblémovou komunikaci a spokojenost zákazníků. Také spravujeme e-commerce data a nabízíme komplexní logistické a plnění služby, které zjednodušují vaše operace.
Systémy správy léků

Systémy správy léků

Ruční drtič tablet Ref.: NA00017
Ocelový Pásový Dopravník

Ocelový Pásový Dopravník

Nejvíce univerzální pásové dopravníky pro zpracování široké škály materiálů v metalurgii. Univerzálnější než jiné typy dopravníků. Pásové dopravníky PRAB mohou být použity k manipulaci s jakýmikoli typy mokrého nebo suchého kovového odpadu - od huňatého materiálu a odpadu z lisování až po třísky a obrobky. Tento robustní dopravník na odpad může zpracovávat mokrý nebo suchý kovový materiál v jakémkoli objemu a je k dispozici v široké škále tras.
Pylontech FORCE-H2 FC0500M-40S-V2 SYSTÉM SPRÁVY BATERIÍ

Pylontech FORCE-H2 FC0500M-40S-V2 SYSTÉM SPRÁVY BATERIÍ

Naše webové stránky jsou momentálně ve výstavbě a data se aktualizují každý den. Neváhejte si předem stáhnout technický datový list pod "Download Datenblatt PDF" nebo nás kontaktujte přímo s dotazy. Číslo položky: 11FC0500MZA-00013
Spotřební materiál Sparkular 200 Gramů - LARGE-I - Jednotlivý Balíček

Spotřební materiál Sparkular 200 Gramů - LARGE-I - Jednotlivý Balíček

Sáček s práškem - Doba trvání & Výška: SPARKULAR PRO | 10-20 minut | 3 až 6m SPARKULAR FALL | 9-11 minut | 4 až 5m SPARKULAR CYCLONE | 3 minuty | 7 až 8m Reference: SPARK-P-200-LARGE-I
Outsourcing HR - Lidské zdroje

Outsourcing HR - Lidské zdroje

Prozkoumejte naši nabídku služeb outsourcingu lidských zdrojů (HRO) na našich webových stránkách. Ve společnosti VISTIM nabízíme komplexní řešení HR, která splňují specifické potřeby vaší firmy. Díky našim odborným znalostem a hlubokým zkušenostem vám můžeme pomoci optimalizovat správu vašich lidských zdrojů, ať už se jedná o zpracování mezd, správu zaměstnanců, nábor nebo jiné kritické aspekty HR. Náš personalizovaný přístup zaručuje, že naše služby jsou dokonale přizpůsobeny vaší firmě, což vám umožňuje soustředit se na váš růst a úspěch. Objevte, jak vám můžeme pomoci uvolnit potenciál vaší firmy v oblasti správy lidských zdrojů tím, že navštívíte naše stránky ještě dnes.
Odpovědný pracovník pro environmentální/energetické řízení

Odpovědný pracovník pro environmentální/energetické řízení

Jako externí konzultant pro environmentální/energetické řízení vás aktivně radíme a podporujeme při vytváření a kontinuálním udržování vašeho systému environmentálního a/nebo energetického řízení.
Kompletní služba správy odchozích hovorů - Služba přizpůsobená všem podnikům a organizacím

Kompletní služba správy odchozích hovorů - Služba přizpůsobená všem podnikům a organizacím

Nabízíme komplexní službu správy odchozích hovorů, abychom vyhověli vašim potřebám v oblasti telemarketingu. Naše služby zahrnují: - zadávání dat a správu vztahů se zákazníky (CRM) - vytváření a úpravu skriptů - plánování hovorů - sledování a zaznamenávání hovorů - řešení zákaznické podpory. Pokud hledáte spolehlivé a důvěryhodné call centrum, jsme tu, abychom vám pomohli.
BIG 100/200 LIFTER - Mini zvedáky na baterie, které jsou extrémně ovladatelné. Nosnost Kg 100/200

BIG 100/200 LIFTER - Mini zvedáky na baterie, které jsou extrémně ovladatelné. Nosnost Kg 100/200

Výška zdvihu mm. Od 1500 do 2000. Robustní a spolehlivý. Vysokozdvižný vozík s manuálním posunem a bateriovým zdvihem. Praktický a snadno ovladatelný, velmi užitečný pro zvedání nákladů až do 100 kg nebo 200 kg v závislosti na modelu. V závislosti na volitelném vybavení může být použit k zvedání krabic, manipulaci s cívkami nebo k zavěšení produktů na hák "G". Snížený rám umožňuje umístění pod standardní palety, aby bylo možné dosáhnout cívek nebo krabic umístěných ve středu palety. Dodáváno s bateriemi a nabíječkou. Dostupné v následujících verzích: BIG 100/150 kapacita 100 kg Výška zdvihu 1500 mm BIG 100/175 kapacita 100 kg Výška zdvihu 1750 mm - výška stožáru mm. 2170 BIG 100/200 kapacita 100 kg Výška zdvihu 2000 mm BIG 200/150 kapacita 200 kg Výška zdvihu 1500 mm BIG 200/175 kapacita 200 kg Výška zdvihu 1750 mm - výška stožáru mm. 2170 BIG 200/200 dvojitá kapacita: 200 kg s výškou zdvihu 1500 mm / 100 kg s výškou zdvihu 2000 mm Příklad modelu: BIG 100/200 Náklad: 100 Kg Výška zdvihu: 2000 mm Výška zvedáku: 2420 mm Baterie: 2x12 V/ 40 Ah Rozměry: 560x1000x2500 mm
Sada na Recyklaci Bez Odpadu - ZK-1001B

Sada na Recyklaci Bez Odpadu - ZK-1001B

Kód produktu: 1001B Výška kbelíku: 64 cm Průměr kbelíku: 30 cm Šířka stojanu: 94 cm Hloubka stojanu: 33 cm Materiál: Elektrostaticky lakováno Požadovaná barva a štítek jsou vyrobeny. Podle požadovaných typů odpadu se vyrábí v jednotkách 2, 3, 4, 5 a 6 v souladu s regulací nulového odpadu. Víko je otočné.
Technická Podpora na Místě

Technická Podpora na Místě

Naše technické týmy zasahují na místě, aby přinesly své odborné znalosti a vyřešily technické problémy v reálném čase. Uvolňujeme naše inženýry, ať už všeobecné nebo specializované v následujících oblastech: - Návrh - Vestavěné systémy - Elektronika - Mechatronika - Aerodynamika - Struktura - Řízení projektů - Certifikace
Řízení dopravních operací - Školení pro dopravu - Specializované školení pro přepravní průmysl

Řízení dopravních operací - Školení pro dopravu - Specializované školení pro přepravní průmysl

> Klikněte na odkaz "WEBSITE" pro více informací > Z našeho školícího centra nabízíme řadu školení v oblasti dopravy, která vám umožní zlepšit vaše provozní procesy a zajistit splnění povinností v oblasti shody. Naše kurzy pokrývají abnormální náklady a legislativu v oblasti dopravy, abyste byli plně vybaveni k realizaci projektů těžké dopravy. Je odpovědností dopravců zajistit, aby jejich vlastní personál byl dostatečně kompetentní k vykonávání úkolu řízení abnormálních nákladů nebo abnormálních vozidel. Kompetentní znamená, že jsou vhodně školeni a/nebo mají zkušenosti pro tuto roli. Naše školení v oblasti řízení dopravních operací pokrývá povinnosti, pravidla a předpisy spolu s provozními procesy potřebnými k vykonávání těchto úkolů. Kurzy v naší sekci řízení dopravních operací zahrnují řízení hodin a záznamů řidičů, povědomí o provozních licencích, řízení řidičů v dopravě a logistice a řízení dopravních projektů.
Národní Doprava

Národní Doprava

Naše oddanost dokonalosti a spokojenosti zákazníků nás odlišuje, a naše široká škála služeb splňuje všechny vaše logistické potřeby.
Měřicí a Řídicí Zařízení Síly - Dynamometr Dynafor LLZ 250kg až 20t

Měřicí a Řídicí Zařízení Síly - Dynamometr Dynafor LLZ 250kg až 20t

Dostupná řada od 250 kg do 20 t Zařízení DYNAFOR™ LLZ nabízejí nejlepší poměr cena/výkon v oblasti elektronických dynamometrů. Jsou určena k měření tahových sil (N) a k hodnocení zavěšených hmotností (kg). Přesnost: 0,8...
Management - Služby řízení společnosti

Management - Služby řízení společnosti

Organizace obvykle využívají služby managementu společnosti jako dočasné řešení pro kompenzaci nedostatku manažerských zdrojů, i když je také široce používáno jako trvalé řešení pro zajištění nezávislého a transparentního řízení v souladu s evropskými standardy. Další typickou aplikací je outsourcing určitých oblastí činnosti. Je to také ideální řešení pro zahájení podnikání pro organizace z Evropské unie a ze zahraničí, které chtějí otevřít svou entitu v Rumunsku. Oddělení služeb managementu společnosti inter-Trust nabízí všechny druhy aplikací prostřednictvím svého rozsáhlého bazénu kvalifikovaného poradenství. Kontaktujte nás se svými potřebami a brzy vám přineseme profesionální řešení pro vaše podnikání.
Správa výtahů CAA480ATR - Kontrola přístupu ATRIUM®

Správa výtahů CAA480ATR - Kontrola přístupu ATRIUM®

Modul Řízení Výtahů připojený k centrále A22 přes E-Bus je schopen ovládat až 16 pater výtahu. Když je přečtena oprávněná karta, systém Kontroly Přístupu ATRIUM aktivuje relé patra, což uživateli umožňuje vybrat požadované patro. Pokud se v kabině výtahu nachází více uživatelů, každý z nich musí přečíst svou kartu, aby mohl vybrat povolené patro. Rozměry Skříně (D x Š x V): 400 x 337 x 105 mm Ochrana proti manipulaci a požáru: 1 Příkon: 2,5 A max
Svenstol® Manager

Svenstol® Manager

Pokud sedíte na své kancelářské židli déle než průměr, vyvinuli jsme pro vás Svenstol® Manager.
Ochrana údajů - Školení pro pověřence pro ochranu údajů

Ochrana údajů - Školení pro pověřence pro ochranu údajů

Ochrana osobních údajů - GDPR EU - Polodenní seminář - Ochrana osobních údajů - GDPR EU - podnikatelská implementace - WorkshopSeminář (1 den) Bezpečnost dat ve firmě Seminář: • Klíčová prohlášení BDSG, TKG, GDPR • Dopady GDPR na firmy, živnostníky, spolky, řemeslné podniky • Materiály včetně formulářů a odkazů na právní texty WorkshopSeminář: • Klíčová prohlášení GDPR • Začlenění GDPR do stávajících zákonů • Podnikatelská implementace EU-GDPR • Dopady GDPR na firmy, živnostníky, spolky, řemeslné podniky • Obecná a individuální mapa cesty • Implementace s 5S, KVP • Best practice a pragmatický přístup • Materiály včetně formulářů a odkazů na právní texty
Správa Sociálních Médií Restaurace Toulon

Správa Sociálních Médií Restaurace Toulon

Objevte gurmánský svět restaurace Le Petit Rungis v Toulonu, kde každý pokrm vypráví příběh a kde vás útulná atmosféra zve na nezapomenutelnou chuťovou cestu. Naše komunikační agentura je hrdá na to, že vytváří poutavé příspěvky pro sociální sítě, které zdůrazňují lahodné pokrmy a jedinečnou atmosféru tohoto podniku. Od lákavých snímků nejchutnějších pokrmů po obrázky vyzývající k odpočinku v tomto elegantním prostředí, tyto příspěvky a příběhy na Instagramu a Facebooku dokonale odrážejí podstatu této výjimečné kulinářské zkušenosti. Nechte se okouzlit našimi výtvory a ponořte se do gastronomického dobrodružství, kde se chutě harmonicky prolínají.
Řízení projektů

Řízení projektů

Nabízíme nabídku řízení projektů a programů s certifikovanými týmy. Díky našim odborným znalostem a zkušenostem v této oblasti jsme schopni převzít kompletní řízení vašich projektů a programů. Naše certifikované týmy jsou vysoce kvalifikované a školené, aby zajistily efektivní a úspěšné provádění vašich projektů. Od plánování po realizaci se zavazujeme dodržovat termíny, rozpočty a stanovené cíle. Zavádíme osvědčené strategie a metodologie pro optimalizaci výsledků a minimalizaci rizik. Důvěřujte nám, že vaše projekty a programy budeme řídit s profesionalitou a dokonalostí.
Poradenství

Poradenství

Díky našim zkušenostem můžeme vaši úlohu řešit z pohledu orientovaného na řešení. Všechny otázky týkající se laků, prášků, ochrany proti korozi, trvanlivosti a kvality UV - ochrana - Koroze - Předúprava a dalších 1000 otázek je třeba vyjasnit. Vaši podporu získáte odborně, aby váš produkt vypadal skvěle.
Coaching pro Manažery - Bezplatná Seance

Coaching pro Manažery - Bezplatná Seance

Jste nebo se stanete manažerem týmu o 2 až 50 lidech. Nabízím vám možnost vyhrát bezplatnou "sezení pro manažery" v délce 1 hodiny (hodnota 250 €). Můžete se přihlásit na bezplatné sezení pro manažery, abyste zhodnotili svou aktuální situaci a určili řešení pro dosažení svých cílů. Během 60 minut sezení se mnou společně probereme, jak odstranit překážky, které vám brání v postupu. Pokud vyhrajete toto bezplatné sezení pro manažery, společně se zaměříme na: - Vaši aktuální situaci ve vztahu k vašim výsledkům - Výzvy, které vám brání být tam, kde chcete být - Vaše cíle na následující měsíce a rok, akce, které je třeba podniknout hned, abyste vzali věci do svých rukou. Společně identifikujeme možnosti koučování nebo školení, které vám mohu nabídnout, abychom splnili vaše cíle a přešli na další úroveň.
Mezidobíhové řízení

Mezidobíhové řízení

Kvalifikovaná podpora prostřednictvím QMB služeb, interim managementu a troubleshooting. Předávejte své QM témata externím expertům. Důvody pro využití externí podpory v oblasti QM jsou rozmanité. Jaký je váš důvod? Potřebujete krátkodobé uvolnění vlastního QM personálu, speciální QM know-how k obtížnému problému, nebo je výhodnější svěřit svá QM témata externímu specialistovi na QM? Ať už vás cokoliv motivuje k outsourcingu vašeho řízení kvality: S dlouholetými zkušenostmi, praktickým přístupem a bohatými odbornými znalostmi vám rádi pomůžeme s vaším řízením kvality.