Produkty pro manig (4508)

Plastová nádoba 1100 plochá hnědá - Plastové nádoby

Plastová nádoba 1100 plochá hnědá - Plastové nádoby

Vhodné pro sběr komunálního a také průmyslového odpadu. ID jsou přizpůsobena pro tříděný sběr odpadu, přizpůsobení je možné na základě přání zákazníka. Standardně je dodáváno se dvěma brzděnými koly. Otáčecí kola 200 mm. Mohou být dodána s centrální brzdou. Co se týče jejich rozměrů, splňují normy EN 8402 a EN 8403. Odolné vůči UV záření, chemickým a biologickým vlivům. Hladké povrchy brání přilnutí odpadu. Materiál, ze kterého jsou vyrobeny, neobsahuje kadmium a může být znovu granulován. Na skladě: 0 ks Číslo produktu: 0013-5 Kapacita: 1100 Hmotnost Kg: 45 Nosnost Kg: 440 kg
660 L horko pozinkovaný kovový kontejner na odpad - Kovový pozinkovaný kontejner na odpad

660 L horko pozinkovaný kovový kontejner na odpad - Kovový pozinkovaný kontejner na odpad

Naše kovové pozinkované odpadkové kontejnery mohou být speciálně vyrobeny podle technických specifikací produktu. Mohou být vyrobeny jako horko pozinkované nebo originálně pozinkované. Mohou být vyrobeny s nebo bez pedálových možností. Kromě 660 litrů mohou být také vyrobeny v kapacitách 770 litrů, 660 litrů a 400 litrů. Tělo má tloušťku 2,00 mm. Je tvarováno ohýbáním a lisováním jako jeden kus plechu a jeho pevnost je zvýšena. Základna má rohy a horní zadní okraj je zaoblený. Sestavení bočních plechů vyrobených ze stejného plechu s tělem plechu, s minimálně 15,00 mm širokým ohnutým výčnělkem nebo lemem zahrnujícím všechny obvody a rádiusy, s tímto výčnělkem jsou boční plechy a tělo plechu, včetně vnějších rádiusů, spojeny bezproblémově svařováním. Svařování těla a další svary jsou prováděny pomocí techniky plynového obloukového svařování, bez strusky, kontinuálním vařením a tělo je vodotěsné. KÓD PRODUKTU: TK-660-SDCK
Externí Služba Odchozích Hovorů - Služba Odchozích Hovorů Spravovaná Nosycom

Externí Služba Odchozích Hovorů - Služba Odchozích Hovorů Spravovaná Nosycom

Využití agentury pro outsourcing k realizaci telefonních hovorů vaší společnosti je praktické řešení, jak optimalizovat čas věnovaný této činnosti. Nosycom, jakožto call centrum, vám může pomoci spravovat vaše odchozí hovory v souladu s vašimi pokyny, a to za velmi atraktivní cenu. Neváhejte nás kontaktovat, rádi s vámi navážeme spolupráci.
HD ŘADA VENKOVNÍHO DÝMOVÉHO KAPALINY - 20L

HD ŘADA VENKOVNÍHO DÝMOVÉHO KAPALINY - 20L

VENKOVNÍ DÝMOVÁ TEKUTINA HD ŘADA - 20L
Bezdrátová komunikace

Bezdrátová komunikace

Bezdrátová komunikace Xbee, Bluetooth, NFC, WLAN
Podlahový žlabový dopravník

Podlahový žlabový dopravník

Tichý a efektivní přenos všech typů strojního odpadu pomocí podlahového dopravníku na odpad. Přenášejte všechny typy kovových třísek, jemného odpadu a třísek, mokrých nebo suchých chomáčů a cizorodých kovových pevných částic v kapalně těsném žlabu. Ideální pro aplikace s vysokým průtokem chladicí kapaliny.
Řízení projektů

Řízení projektů

Řízení projektů
API-založená procesní automatizace

API-založená procesní automatizace

Naše rozmanité API nabídky pokrývají každou potřebu a úroveň integrace zákazníků. Příklady oblastí použití: - Základní procesy: transformace dat, validace faktur, automatizovaná komunikace. - Komplexní procesy: pracovní postup pro vystavení faktur včetně transformace dat, validace a komunikace.
HR balíčky - Pro MSP

HR balíčky - Pro MSP

Na našem webu objevte naše nabídky u VISTIM. Jako přední poskytovatel služeb v oblasti lidských zdrojů nabízíme širokou škálu řešení přizpůsobených specifickým potřebám vaší společnosti. Naše nabídky zahrnují služby outsourcingu lidských zdrojů (HRO), náborová řešení, služby správy mezd a administrace zaměstnanců, stejně jako poradenství v oblasti HR strategie. Díky našim hlubokým znalostem a mezinárodní zkušenosti jsme schopni vám poskytnout efektivní a udržitelná řešení pro optimalizaci správy vašich lidských zdrojů. Naše nabídky jsou navrženy tak, aby vám pomohly dosáhnout vašich obchodních cílů, zatímco maximalizujete svůj návrat na investice. Zavazujeme se poskytovat našim klientům služby vysoké kvality, přičemž se opíráme o naše znalosti a zkušenosti, abychom proaktivně a profesionálně reagovali na jejich potřeby.
Elektrikář a správa elektrických nouzových situací ve Frejusu

Elektrikář a správa elektrických nouzových situací ve Frejusu

Elektrikář a Řízení Elektrických Nouzových Situací ve Frejusu - Výhody Využití Solární Energie pro Elektrické Instalace Město: Frejus Oddělení: 83 Region: Provence-Alpes-Côte d'Azur
Optimalizace tras školních autobusů - Zefektivnění nákladů na dopravu

Optimalizace tras školních autobusů - Zefektivnění nákladů na dopravu

Optimalizujte trasy školních autobusů, abyste snížili náklady pomocí pokročilých algoritmů.
Škrabka na potraviny, modrá - Může být použita jako součást řízení cizích těles HACCP/IFS/BRC

Škrabka na potraviny, modrá - Může být použita jako součást řízení cizích těles HACCP/IFS/BRC

Škrabka na potraviny SteriPlast® z modrého polystyrenu je vyráběna v našem čistém prostoru třídy 7 (10 000), balena jednotlivě pro jednorázové použití a následně sterilizována gamma zářením. Stabilní a praktická škrabka pro jednorázové použití. Škrabka je vhodná pro seškrabávání, vyhlazování nebo čištění, stejně jako pro odstraňování zbytků. Modrý odstín se v přírodní formě v potravinách nevyskytuje. Proto jsou modré produkty, nebo jejich části, pokud by se dostaly do výroby, při vizuální kontrole velmi rychle a snadno rozpoznatelné a nalezitelné. Použití modrých nástrojů tak pomáhá splnit požadavky analýzy a hodnocení nebezpečí HACCP v souvislosti s cizími tělesy. To je zvláště důležité v potravinářském zpracování, výrobě potravin, stejně jako v průmyslu krmiv a farmaceutickém průmyslu. Materiál: PS modrý
Projektový manažer MOEX (Ž/M)

Projektový manažer MOEX (Ž/M)

Jste absolventem vzdělání Bac+5, ideálně z inženýrské školy zaměřené na stavebnictví; Máte první významnou zkušenost s podobnými úkoly v oblasti řízení projektů během fáze výstavby; Pod vedením projektového ředitele budete navrhovat, připravovat a sledovat realizaci projektu (VRT, silnice, dálnice, metro, viadukt, tramvaj…). V závislosti na vašem profilu, dovednostech a úkolu, který vám bude svěřen, můžete být zejména zodpovědní za: Zajištění plánování operací sledování, kontroly a převzetí ve spolupráci se všemi zúčastněnými stranami (tým MOE, firmy, BC, CSPS); Stanovení pravidel koordinace, komunikace a aplikace smluvních a regulačních ustanovení; Zajištění přezkoumání, schválení, shrnutí a sledování dokumentů souvisejících s technickou kontrolou a správou zakázek.
LOGISTICKÉ ŘÍZENÍ - ORGANIZACE A PLÁNOVÁNÍ

LOGISTICKÉ ŘÍZENÍ - ORGANIZACE A PLÁNOVÁNÍ

Nabízíme komplexní logistické služby v procesu plánování a řízení dodavatelského řetězce. Pomáháme při výběru optimálních řešení pro každého z našich klientů. Sledujeme nejnovější technologie a trendy, které neustále stimulují logistický trh. Pomáhá nám to dosahovat našich cílů a splnit Vaše očekávání.
Zařízení pro měření a řízení síly - Dynamometr Dynafor LLX1 500kg až 20t s volitelným dálkovým odečtem

Zařízení pro měření a řízení síly - Dynamometr Dynafor LLX1 500kg až 20t s volitelným dálkovým odečtem

Rozsah dostupný od 500 kg do 20 t. Přístroje DYNAFOR™ LLX1 jsou elektronické dynamometry určené k měření tahových sil (N) a k hodnocení zavěšených hmotností (kg). Přesnost: +/- 0,2 % Technické údaje: CMU (t) Přesnost +/-...
NABÍDKA PRÁCE - STAVEBNÍ MANAŽER - LUXEMBURSKO

NABÍDKA PRÁCE - STAVEBNÍ MANAŽER - LUXEMBURSKO

Pro luxemburskou stavební firmu, která působí ve střední a severní Evropě a rychle roste, hledáme ředitele stavby se sídlem v Lucembursku. Ředitel bude odpovědný za zajištění dodání díla v souladu s technickými specifikacemi a v určených termínech, přičemž bude dodržovat rozpočtové pokyny. Je pověřen: poskytovat podporu vedení během fáze nabídky; provádět analýzu technické dokumentace a určit ekonomickou hodnotu díla; definovat předběžný rozpočet a podrobnosti staveniště; vypočítat a určit potřeby materiálů a prací, provádět jejich kontrolu; zajistit potřebná povolení pro zajištění provozu staveniště; vybírat firmy, které se podílejí na realizaci díla; definovat technické, finanční a lidské zdroje, plánovat a kontrolovat provádění prací ve spolupráci s vedoucími stavenišť a dodavatelskými firmami; zajišťovat dodržování předpisů.
Certifikovaný ISO 27005 Manažer Rizik - Bezpečnost Informací

Certifikovaný ISO 27005 Manažer Rizik - Bezpečnost Informací

Školení pro zvládnutí hodnocení rizik a optimálního řízení rizik v oblasti bezpečnosti informací na základě normy ISO 27005. V rámci tohoto školení účastníci rozvíjejí dovednosti potřebné k ovládnutí základních prvků řízení rizik týkajících se všech relevantních aktiv pro bezpečnost informací, přičemž používají normu ISO/IEC 27005:2011 jako referenční rámec. Na základě praktických cvičení a případových studií účastníci získávají znalosti a dovednosti potřebné k provedení optimálního hodnocení rizik v oblasti bezpečnosti informací a k řízení rizik v čase, přičemž se seznamují s jejich životním cyklem. Během tohoto školení také představíme další metody hodnocení rizik, jako jsou OCTAVE, EBIOS, MEHARI a harmonizované TRA. Toto školení se dokonale zapadá do procesu implementace rámce ISMS podle normy ISO/IEC 27001:2013.
Mzdy a Správa Personálu

Mzdy a Správa Personálu

S.C.I. Network Group nabízí komplexní služby v oblasti pracovního poradenství a správy zaměstnanců. Zpracováváme výplatní pásky pro naše klienty a zajišťujeme všechny související povinnosti podle platné pracovněprávní legislativy, přičemž využíváme specializovaný software, který umožňuje digitalizaci a správu dokumentů. Služba je určena pro orgány, podniky, osobní společnosti a akciové společnosti bez ohledu na odvětví, ve kterém působí, a na velikost firmy.
Poradenství

Poradenství

V osobním rozhovoru definujeme požadavky, procesy a zdroje pro další plánování. V důsledku toho vzniká koncepce zařízení, která spojuje ergonomii, design a rozpočet.
Produkty pro správu kabelů - Správa drátů, Správa kabelů, Elektronika

Produkty pro správu kabelů - Správa drátů, Správa kabelů, Elektronika

Produkty pro správu kabelů jsou nezbytné v mnoha odvětvích, nejčastěji se používají v kancelářských a vzdělávacích zařízeních, kde jsou pravidelně sledovány a kontrolovány předpisy o zdraví a bezpečnosti. Každý z dostupných produktů slouží k redukci a organizaci kabelů, což poskytuje čistší a funkčnější prostor pro vaši práci. Všechna naše řešení pro správu kabelů jsou k dispozici na našich webových stránkách, spolu s bezplatnými vzorky, abyste si je mohli vyzkoušet před zakoupením. Úklid kabelů v kanceláři: Gumové průchodky Snap Bushes: Montáže kabelů
Systém správy kabelů BLOCAN z hliníku

Systém správy kabelů BLOCAN z hliníku

Rychlá montáž a dokonalý pořádek Moderní stroje dnes obsahují velké množství elektrických, datových a řídicích kabelů, stejně jako pneumatických hadic, jejichž celková délka může dosáhnout několika tisíc metrů v případě velkých instalací. Kabelové kanály pomáhají udržovat tuto širokou škálu kabelů v pořádku a usnadňují montáž. Systém kabelových kanálů BLOCAN® z eloxovaného hliníku přesvědčuje svým atraktivním designem, stejně jako velkým množstvím chytrých detailů, které zákazníkovi poskytují zřejmou přidanou hodnotu a usnadňují jeho práci. Kabelové kanály v rozměrech 40, 40x20, 40x80, 80x40 a 80x80 jsou dodávány v délce 6 metrů nebo na míru. Navíc mohou být zakoupeny s upevňovacími otvory, což je novinka v kabelových kanálech z hliníku. Tyto kanály lze rychle a snadno spojit s drážkou profilu BLOCAN® pomocí otočného montážního klipu.
Poradenství

Poradenství

Nejlepší řešení je inženýrský výkon a daří se, protože je chápáno Jungbeckerem jako komunikační úkol. Jako mix poradenství, porozumění požadavkům zákazníků a trhu a interního vývoje produktů.
Interim Manažer v Nákupu – Vaše Řešení pro Nedostatek Zaměstnanců

Interim Manažer v Nákupu – Vaše Řešení pro Nedostatek Zaměstnanců

Mezilehlé řízení nákupu jako dočasné řešení pro překlenutí nedostatků - Mé služby jako mezilehlý manažer pro nákup a zásobování: krátkodobá pomoc při nedostatku personálu když běžící projekty nesmí zastavit když jsou ohroženy procesní toky Hledáte efektivní řešení pro nedostatky personálu ve vaší oblasti nákupu? Jako zkušený mezilehlý manažer mohu zajistit, že vaše projekty a procesy nezastaví. Krátkodobá podpora ve strategickém nákupu Ve dynamickém světě zásobování jsou někdy potřebná krátkodobá řešení. Nabízím vám tuto podporu. Při nedostatku personálu nastupuji a zajišťuji plynulý průběh vašich projektů a procesů. Bezpečnost v nákupu Běžící projekty, zejména v oblasti nákupu, musí pokračovat. Se svou odborností jako mezilehlý manažer v oblasti nákupu zajišťuji, že vaše projekty i přes nedostatky úspěšně pokračují.
Software pro vážicí a/nebo etiketovací zařízení - Aplikace pro vaše vážicí a/nebo etiketovací zařízení

Software pro vážicí a/nebo etiketovací zařízení - Aplikace pro vaše vážicí a/nebo etiketovací zařízení

Standardní a na míru šité softwarové řešení, speciálně vyvinuté pro potravinářský průmysl: programování vážících zařízení, obchodní správa, kontrola skladů a výroby, dodací listy a fakturace, grafický design etiket a lístků, a integrační aplikace se softwarovým systémem vaší společnosti.
Správa online reputace

Správa online reputace

Sledujeme a spravujeme vaši online reputaci tím, že monitorujeme zmínky o vaší značce na sociálních médiích, fórech a hodnotících stránkách, a proaktivně reagujeme, abychom chránili vaši značku a posílili důvěru zákazníků.
Modul pro správu přístupu k výtahům CA-A480-A | Kontrola přístupu - Kontrola přístupu CENTAUR®

Modul pro správu přístupu k výtahům CA-A480-A | Kontrola přístupu - Kontrola přístupu CENTAUR®

Modul pro správu přístupu k výtahům připojený k centrále CTV900A přes E-Bus je schopen řídit až 16 podlaží výtahu. Když je přečten badge s oprávněním, systém řízení přístupu Centaur aktivuje relé podlaží, což uživateli umožňuje vybrat požadované podlaží. Technické vlastnosti Rozměry skříně (D x Š x V): 400 x 337 x 105 mm. Rozměry PCB desky (D x Š): 140 x 80 mm. 16 relé pro aktivaci podlaží a 1 vstup z centrály požární ochrany. Řízení až 64 podlaží a 2 kabiny výtahu. Modul pro reportování výtahů: CAA482P. Připojení k centrále CTV900A přes E-Bus. Individuální programování podlaží. Záložní baterie s volitelným nabíjecím proudem. Kompletní dozor (tamper, baterie a výpadek AC) Rozměry skříně (D x Š x V): 400 x 337 x 105 mm Rozměry PCB desky (D x Š): 140 x 80 mm Odběr: 2.5 A max
ŘÍZENÍ KVALITY

ŘÍZENÍ KVALITY

CIC vám ráda pomůže s plánováním, zajišťováním, kontrolou, monitorováním a optimalizací vašeho řízení kvality, například s: - pokročilým plánováním kvality - kvalitou dodavatelů - kvalitou zakoupených dílů - kvalifikací komponentů - inženýrstvím produktů - auditem dodavatelů - interními audity - monitorováním procesů a optimalizací procesů - kontrolou a monitorováním výroby u dodavatele - koordinací úzkých míst - připraveností na výrobu - návrhem nástrojů - sledováním nástrojů - zkouškami forem - koncepty měřidel a akceptací měřidel - měřením komponentů - rezidentním inženýrstvím - pracovním týmem Zkratky jako APQP, PEP, FMEA, PPAP, 8-D, 5Why pro nás nejsou cizí slova, ale běžné nástroje.
Odpovědná osoba za nebezpečné látky

Odpovědná osoba za nebezpečné látky

Poskytujeme externího odpovědného za nebezpečné látky pro vaši společnost a podporujeme vás při dodržování všech relevantních chemických předpisů.
Profesionální pohovor - Vést (Manažer/HR) nebo Připravit (Zaměstnanec) profesionální pohovor

Profesionální pohovor - Vést (Manažer/HR) nebo Připravit (Zaměstnanec) profesionální pohovor

Definice / Právní rámec / Vedení profesního pohovoru / Zajištění sledování +++ Manažer/HR = Modul v Detailu: Díky praktickým cvičením, kvízům a pracovním listům bude účastník schopen efektivně vést profesní pohovor. +++ Znát svá práva, vzdělávací programy a ověřování znalostí, klíčové body a pohovory, které je třeba provést k identifikaci a rozvoji svých dovedností +++ Příprava (Zaměstnanec) = Modul v Detailu: Tento kurz obsahuje 4 moduly uspořádané takto: Požadavky: „Obecné úvodní informace“ Prohloubení: „Získání nových dovedností“, „Ověření svých znalostí“ a „Zhodnocení svých dovedností“. Tyto 3 moduly jsou volně dostupné pro další informace o programech. +++ Shrnutí a pracovní listy umožňují uchovat přehled o školení a uvést do praxe nabyté znalosti.
Údržba

Údržba

Zajišťujeme otevření, údržbu a obnovu obranných zařízení všech typů a úrovní. Díky silné organizaci, která zaručuje spokojenost zákazníků, jsou naše týmy složeny z zkušených specialistů, kteří neustále sledují technologické novinky, používají nejefektivnější vybavení a provádějí rychlou diagnostiku. Můžeme rychle zasáhnout po celé Francii na základě domluvy. Naše logistická organizace nám umožňuje optimalizovat lhůty pro předání nabídek a domluvení schůzek.