Produkty pro manig (4508)

Plastová nádoba 1100 Zaoblená v Šedé - Plastové nádoby

Plastová nádoba 1100 Zaoblená v Šedé - Plastové nádoby

Vyrobeno z polyethylenu s vysokou hustotou HDPE. Dodáváno se zámkem. Standardně dodáváno se dvěma brzdami na dvou kolech, průměr kola je 200 mm. Může být dodáno ve verzi vybavené centrální brzdou a ochranou pro děti. Maximální nosnost 510 kg. V souladu s certifikací EN 840. Odolné vůči UV záření, chemickým a biologickým vlivům a mrazu. Hladké povrchy pomáhají proti přilepení odpadu na ně. Výrobní materiály neobsahují žádný kadmium a mohou být znovu granulovány. Dětská bezpečnostní zámek lze objednat. Na skladě: 3 ks Číslo produktu: 0014-3/8V/V Kapacita: 1100 Hmotnost kg: 45 Nosnost kg: 440 kg
70 LT Plastový kbelík na recyklaci bez odpadu sklo - Plastové nádoby na recyklaci bez odpadu

70 LT Plastový kbelík na recyklaci bez odpadu sklo - Plastové nádoby na recyklaci bez odpadu

Použitá surovina je odolná vůči slunečnímu záření, teplu a chladu. Produkty mají vlastnost vzájemného pronikání. Polypropylen splňuje standardy Ministerstva životního prostředí. Monoblok, originální surovina. Kryt vhodný pro jakékoli barvy. Aplikace samolepek. Kód produktu: TK-70-GDKC
Správa firemního telefonního sekretariátu - Outsourcing správy odchozích hovorů od Nosycom

Správa firemního telefonního sekretariátu - Outsourcing správy odchozích hovorů od Nosycom

Pro mnoho firem může být správa telefonního sekretariátu matoucím a nervy drásajícím úkolem. To znamená, že odchozí hovory jsou něco, co firmy často přehlížejí nebo špatně spravují. Outsourcing správy vašich odchozích hovorů může tuto situaci napravit a umožnit vám soustředit se na to, co je nejdůležitější: zajistit prosperitu vaší firmy.
Krabice s 12 sáčky po 50 gramech prášku pro Sparkular - VELKÝ - Balení 12 sáčků

Krabice s 12 sáčky po 50 gramech prášku pro Sparkular - VELKÝ - Balení 12 sáčků

Krabička s 12 sáčky prášku pro SPARKULAR MINI Doba účinku: 3 až 4 minuty Výška účinku: 3 až 3,5 m Reference: BOX12P-SPARK-M-50G-LARGE
Vestavěné Softwarové Komponenty pro Řídicí Jednotky Převodovky

Vestavěné Softwarové Komponenty pro Řídicí Jednotky Převodovky

Vestavěné Softwarové Komponenty pro Řídicí Jednotky Převodovky
Škrabka na potraviny, modrá - Může být použita jako součást řízení cizích předmětů HACCP/IFS/BRC.

Škrabka na potraviny, modrá - Může být použita jako součást řízení cizích předmětů HACCP/IFS/BRC.

Raspač pro potraviny SteriPlast® z modrého polystyrenu se vyrábí a balí jednotlivě pro jednorázové použití v naší čisté místnosti kategorie 7 (10.000). Nakonec je sterilizován pomocí gama záření. Stabilní a snadno ovladatelný jednorázový raspač. Raspač slouží k škrábání, vyhlazování nebo čištění, ale také k odstraňování zbytků. Modrá barva se v potravinách přirozeně nevyskytuje. Proto mohou být modré produkty nebo fragmenty těchto produktů rychle a snadno rozpoznány a detekovány při vizuální kontrole v případě, že došlo k jejich smíchání s výrobou. Použití modrých nástrojů tedy pomáhá při dodržování analýzy a hodnocení rizik HACCP ve vztahu k cizím tělesům. To je zvláště důležitý požadavek při manipulaci s potravinami, výrobě potravin, stejně jako v průmyslu krmiv a farmaceutickém průmyslu. Materiál: PS, modrý
Software pro kontrolní váhy a třídicí váhy - Aplikace pro maximální využití vašich kontrolních vah a třídicích vah

Software pro kontrolní váhy a třídicí váhy - Aplikace pro maximální využití vašich kontrolních vah a třídicích vah

Standardní nebo přizpůsobená softwarová řešení, speciálně vyvinutá pro potravinářský průmysl: programování vážících zařízení, řízení maloobchodu, správa skladu a výroby, dodací listy a fakturace, grafický design etiket a účtenek a aplikace pro integraci s výrobním softwarem vaší společnosti.
Elektrikář a správa elektrických nouzových situací ve Frejusu

Elektrikář a správa elektrických nouzových situací ve Frejusu

Výhody využívání solární energie pro elektrické instalace - Kvalifikovaný elektrikář ve Fréjusu je nezbytný pro zajištění komplexní škály elektrických služeb, které garantují bezpečnost a kvalitu vašich instalací. Náš tým zkušených elektrikářů také působí v okolních městech, jako jsou Saint-Raphaël, Roquebrune-sur-Argens, Puget-sur-Argens, Sainte-Maxime a Les Issambres, aby vám nabídl blízkou a přizpůsobenou službu podle vašich potřeb. Jsme k dispozici 6 dní v týdnu, od pondělí do soboty, od 7:00 do 22:00, abychom vám zajistili rychlou a efektivní intervenci pro všechny vaše elektrické projekty. Úkoly, které nabízí dobrý elektrikář ve Fréjusu, zahrnují: Elektrickou instalaci: Profesionální elektrikář se postará o zřízení nových elektrických obvodů.
Webinář: Večery Addictinfo

Webinář: Večery Addictinfo

Večery addictinfo jsou webináře zaměřené na terapeutické vzdělávání spotřebitele a jeho okolí. Přístup se opírá o klíče k porozumění a pedagogické nástroje pro dialog a reflexi. Tyto klíče jsou strukturované a jsou uspořádány kolem interaktivní prezentace v multidisciplinárním rámci.
Digitalizace velkých formátů, CAD výkresy, skenování plánů

Digitalizace velkých formátů, CAD výkresy, skenování plánů

Plány skenování / Kresby skenování / Velkoformátové skenování Ať už se jedná o stavební plány nebo kresby, skenujeme všechny vaše velkoformáty (např. A0). Samozřejmě nabízíme tuto službu také jako skenování na místě. Chcete outsourcovat svůj archiv? I na to vám IKS-Files nabízí různé řešení pro archivaci: Kompletní fyzické outsourcování nebo dodatečné skenování dokumentů, které mají být outsourcovány, včetně elektronické archivace. Informujte se o našich službách a kompetencích na našich webových stránkách www.iks-files.com.
Správa barev

Správa barev

// Přiznání barvy Vodové barvy a laky jsou směsí následujících hlavních komponentů (voda, pigmenty, pryskyřice, aminy, pojiva) Při pH hodnotě 9,0 – 9,5 je směs optimální pro tisk Teplo nebo vyšší teploty zvyšují tendenci aminů k odpařování To mění složení, viskozitu a stálost barvy Pouze s správnou pH hodnotou a správnou teplotou vzniká dobrá směs // Co se stane při tisku s nekvalitní barvou? (1) Barva s pH hodnotou < 8,0 Barva příliš rychle schne na klišé. Stroj musí být zastaven každých 1500-2000 archů/h, aby se klišé vyčistila. To trvá přibližně 15 minut. S optimální směsí barev lze vyprodukovat 5000-6000 archů/h bez zastavení kvůli zaschnutí. Důsledek: musí se čistit pouze 1krát za hodinu místo 3krát (2) Barva s vysokou viskozitou (hustší) Velká část aminů se v barvě ztratila....
Naše Služba

Naše Služba

Konzultace, Plánování, Realizace, Údržba, 24hodinová služba
synko BarScan: Řešení skenování pro Microsoft Dynamics 365

synko BarScan: Řešení skenování pro Microsoft Dynamics 365

synko BarScan je plně integrované řešení skeneru v Microsoft Dynamics 365 Business Central - synko BarScan je plně integrované řešení skeneru v Microsoft Dynamics 365 Business Central (dříve Microsoft Dynamics NAV nebo Navision). S pomocí synko BarScan vaši zaměstnanci shromažďují informace pomocí mobilních čtecích zařízení tam, kde vznikají – a to jednoduchým skenováním 1D a 2D čárových kódů jakéhokoli formátu nebo čtením RFID štítků. synko BarScan na bázi Microsoft Dynamics 365 Business Central (dříve Microsoft Dynamics NAV nebo Navision) se úspěšně používá k podpoře procesů v oblasti správy zboží, ve výrobě a při přímém prodeji. S synko BarScan získáte vyspělé skenovací systém, který splní všechna vaše očekávání. Rychlé aktuální údaje bez komunikační námahy: Údaje jsou rychleji k dispozici pro rozhodování Snadné použití: Efektivní práce, nadšení zaměstnanců Snížení chyb: Snížení chyb Flexibilně přizpůsobitelné: Vyspělý skenovací systém Transparentní firma: Naprostá transparentnost, zásoby podle FIFO
GI.bench 1.7

GI.bench 1.7

Software pro Sběr Dat Klíč k Rychlejším Výsledkům Měření
Řízení výroby

Řízení výroby

Existuje mnoho důvodů pro neefektivní, na poptávku neorientovanou výrobu.
POPRODEJNÍ SPRÁVA

POPRODEJNÍ SPRÁVA

V oblasti poprodejních služeb se vyznačujeme společně vyvinutým konceptem pro správu vratek. Každá vratka je v systému zaznamenána s příslušným důvodem vrácení. Vrácené zboží je podrobeno pečlivému přezkoumání, aby se rozhodlo, zda bude zboží zařazeno do skladových zásob nebo zlikvidováno. Při tom je zajištěna bezproblémová výměna informací o pohybu zboží a důvodech reklamace. Pro poprodejní proces můžeme kromě zpracování vratek našim zákazníkům poskytnout individuální reporty ke všem tématům v oblasti dopravy. Například mohou být prodejní objemy zpracovány na základě analýzy zásob. Přílohy balíků a balíčky, které jsou vypracovány v oblasti předprodeje, mohou hrát důležitou roli v oblasti poprodejního managementu pro spokojenost zákazníků, resp. při opakovaném nebo dodatečném nákupu.
Tiskové kampaně

Tiskové kampaně

Vývoj, výroba a umístění tištěných reklam a plakátů, stejně jako design brožur, letáků, prodejních složek a dalších produktů. https://strachwitzgerhard.de/works/print/
Řízení projektů

Řízení projektů

Na základě celkového konceptu, který jste vypracovali, vytváříme podrobné konstrukce a dílenské výkresy.
AIDA Řízení Času

AIDA Řízení Času

Moderní řešení správy času od AIDA nabízejí kromě zaznamenávání, vyúčtování a správy pracovních hodin mnoho dalších funkcionalit, které umožňují efektivní využití. AIDA správa času sleduje trend propojeného pracovního světa s různými systémy pro zaznamenávání, např. přes chytré telefony, tablety, internet nebo naše AIDA terminály. Bez ohledu na místo a pracovní pozici je tak možné zaznamenávat data v reálném čase. AIDA ORGA nabízí praktické časové modely a ověřené rozhraní pro vaši IT infrastrukturu, ať už se jedná o mzdové a platové programy nebo PPS systémy. AIDA zaznamenávání času dává zaměstnancům důvěru v spravedlivé zaznamenávání jejich výkonu a firmě přesné informace o pracovní činnosti: s aktuálními časovými zůstatky a výstižnými shrnutími.
PCA Mobilní

PCA Mobilní

Cloudová platforma PCA Mobile zahrnuje mobilní aplikaci (Android), stejně jako komplexní plánování zakázek a několik modulů pro analýzu dat. Rychlé a efektivní plánování zásahů. Správná osoba na správném místě. Domluvte si schůzku se svým zákazníkem po telefonu. Automaticky plánujte periodické údržby jedním kliknutím. Optimalizujte plánované trasy. Proaktivně komunikujte se svým zákazníkem. Jsme přesvědčeni, že plánování servisního procesu ve vaší organizaci může být inteligentnější, lepší a rychlejší. Každá organizace musí být inovativní, aby zlepšila své služby a nadále dělala rozdíl. Software je nástroj, jak realizovat změny. Výsledek: optimální obchodní proces. Pomůžeme vám udělat další kroky s využitím inteligentního softwaru. Funkce: digitální pracovní příkazy
Sběr Dat

Sběr Dat

Máte dokumenty, jejichž obsah byste chtěli digitalizovat? Jsme specialisté na manuální a strojové zpracování dotazníků a zpráv. Rukopisné dokumenty i činnosti administrativních pracovníků v rámci zpracování pro nás nejsou problém. Naši zaměstnanci jsou dobře vyškoleni a mají dvacetileté zkušenosti v oblasti sběru dat.
P.O.S-system maXserie

P.O.S-system maXserie

maX je snadno ovladatelné, uživatelsky přívětivé a plně přizpůsobitelné POS řešení, které umožňuje rychlé a efektivní zpracování prodejních transakcí. Hlavní funkce maX: Intuitivní ovládání: Uživatelské rozhraní je jasné a jednoduše strukturované, takže i noví zaměstnanci mohou rychle pracovat se systémem. Komplexní funkce: maX nabízí všechny funkce, které potřebujete pro efektivní zpracování prodejů, např. správu položek, správu zákazníků, platební systém a reporting. Vysoká přizpůsobitelnost: Software lze přizpůsobit vašim individuálním potřebám, např. integrací doplňkových modulů nebo úpravou uživatelského rozhraní. Rychlé a efektivní zpracování transakcí: maX umožňuje rychlé a efektivní zpracování prodejních transakcí, i při vysokém počtu zákazníků. Výhody maX: Zvýšení efektivity: Zlepšete efektivitu vašich prodejních procesů a ušetřete čas a náklady. Zlepšená zákaznická služba: Nabídněte svým zákazníkům rychlejší a efektivnější služby. Zvýšená bezpečnost dat: maX je certifikován podle nejvyšších bezpečnostních standardů a chrání vaše zákaznická data před neoprávněným přístupem. Škálovatelnost: maX roste s vaší firmou a může být přizpůsoben vašim individuálním potřebám. Doplňkové služby: Poradenství: Podporujeme vás při výběru správného pokladního systému a jeho implementaci do vašeho stávajícího systému. Integrace: maX se bezproblémově integruje do dalších softwarových řešení Abacus, jako je Maxus správa poboček a e-commerce systémy. Reporting: maX nabízí rozsáhlé reportingové funkce, které vám poskytnou cenné informace o vašich prodejních číslech a obchodním výkonu. maX – dokonalá volba pro efektivní správu pokladního systému Kontaktujte nás ještě dnes, abyste se dozvěděli více o maX a našich dalších softwarových řešeních. Další informace: Web: https://www.project-solution.net/ E-mail: info@abcus-software.de Telefon: +49 (0) 211 178 06 391
Digitální marketing

Digitální marketing

Návrh vlastních e-mailových šablon Vytváříme vizuálně atraktivní a responzivní e-mailové šablony přizpůsobené stylu a tónu vaší značky. Designy, které zaujmou odběratele na všech zařízeních pro lepší míru otevření a prokliku. Odbornost v integraci platforem Bezproblémová integrace s "WordPress", "Shopify", "Mailchimp" a "Klaviyo". Maximalizujte efektivitu s pokročilými nástroji a funkcionalitou napříč platformami. Správa publika Zjednodušte importy seznamů odběratelů a segmentaci pro cílené kampaně. Efektivní nástroje pro správu registračních formulářů a vyskakovacích oken pro růst vašeho publika. Automatizované pracovní postupy a kampaně Zjednodušte svůj marketing s odborně navrženými automatizačními toky. Nastavte e-mailové kampaně založené na spouštěčích pro zlepšení zapojení a konverzí. Škálovatelné řešení Ať už jste malá firma nebo podnik, nabízíme přizpůsobené plány e-mailového marketingu, které odpovídají vašim cílům růstu. Škálovatelná řešení pro zvládnutí rostoucího objemu e-mailů. Sledování výkonu Sledujte účinnost kampaní s podrobnou analytikou a reportováním. Optimalizujte budoucí kampaně pomocí akčních poznatků z míry otevření, míry prokliku a konverzí. Výhody Zvyšte zapojení a loajalitu zákazníků strategickým, daty řízeným e-mailovým marketingem. Získejte vyšší návratnost investic tím, že oslovíte správné publikum s personalizovanými zprávami. Ušetřete čas a zdroje s odborným nastavením automatizace a správou platforem. Klíčová slova: E-mailový marketing, automatizace, responzivní šablony, "Mailchimp", "Klaviyo", integrace "WordPress", integrace "Shopify", růst odběratelů, sledování kampaní, optimalizace ROI.
Pilotáž

Pilotáž

Každodenně vám pomáháme strukturovat vaši firmu a aplikovat naše metody. Jsme vaším partnerem v rozvoji vaší firmy.
Management Consulting

Management Consulting

konzultační agentura zaměřená na pomoc podnikatelům přetvářet jejich nápady na rostoucí/úspěšné podniky
Mobilní aplikace pro správu a testování čárových kódů

Mobilní aplikace pro správu a testování čárových kódů

Popis softwaru pro Android vyvinutého nebo studovaného v komerční verzi, pro správu, sledovatelnost, sběr dat, kvalitu, sběr, - pomocí čárového kódu, Rfid, NFC, OCR - pro mobilní zařízení s obrazovým snímačem, jednoduché smartphony, tablety nebo hands-free - s webovou stránkou pro přístup k datům a hosting databáze nebo jednoduchý export do csv. Cílem našich standardních mobilních aplikací Umožnit vám snadnou autentizaci, prokázání kvality nebo legálnosti, sledování operací jako je údržba, měření a bezdrátový sběr dat, Nahradit papírové formuláře a ušetřit vám čas. Umožnit rychlý start vašeho projektu, zatímco čekáte na přidání na míru vyrobeného modulu, který se přizpůsobí vašim individuálním potřebám. - Vytvářet bez rozhraní seznamy produktů k přípravě a kontrole, bez chyb - Stav zásob podle umístění pomocí vašich smartphonů nebo skenovacích terminálů - Mobilní aplikace pro tisk etiket s čárovým kódem sériového čísla - Mobilní aplikace pro testování shody čárových kódů: prokažte svou kontrolu! - Aplikace pro inventarizaci podle umístění na smartphonu
Webové a aplikace řešení založená na technologiích Microsoft

Webové a aplikace řešení založená na technologiích Microsoft

Software pro lidi! Povězte nám o vašem nadcházejícím projektu. Nabízíme webová a aplikovaná řešení založená na technologiích Microsoft a hostingových řešeních.
Účetní software

Účetní software

Náš účetní software je navržen tak, aby zjednodušil proces finančního řízení vaší společnosti. S naším softwarem můžete včas a přesně zaznamenávat finanční operace, sledovat finanční výkonnost a generovat podrobné zprávy. To vám umožňuje činit informovaná rozhodnutí založená na datech a zlepšovat celkovou provozní efektivitu. Náš účetní software je vysoce přizpůsobitelný, což vám umožňuje přizpůsobit ho specifickým potřebám vaší společnosti. S intuitivním rozhraním a pokročilými funkcemi vám náš software poskytuje komplexní přehled o vašich finančních operacích, což vám pomáhá činit informovanější a strategičtější rozhodnutí. Objevte, jak náš účetní software může transformovat vaši společnost a přivést ji k úspěchu.
Řízení rizik - SW, poradenství

Řízení rizik - SW, poradenství

Dodáváme SW pro řízení řízení rizik v oblasti kybernetické bezpečnosti. Také pro obecné řízení rizik. Můžeme digitalizovat procesy - interní audity, řízení rizik, GRC atd.
Systémy veřejné dopravy

Systémy veřejné dopravy

Pusatec nabízí komplexní řešení pro zvýšení efektivity veřejné dopravy. Prozkoumejte nabídku řešení od Pusatec: prodej jednorázových jízdenek, dobíjení cestovních karet, bezkontaktní platby a ověřování pomocí QR kódů. Využijte sledování vozidel v reálném čase, nástroje pro komunikaci s řidiči a efektivní systémy řízení. Náš backend podporuje ITxPT, místní síťové připojení a bezproblémově se integruje s předními systémy pro prodej jízdenek pro zvýšení efektivity.