Produkty pro manig (2370)

Být jednatelem nebo správcem společnosti: rizika povolání

Být jednatelem nebo správcem společnosti: rizika povolání

Zastávat pozici ředitele nebo správce společnosti s sebou nese důležité odpovědnosti a potenciální rizika. Vedoucí pracovníci musí navigovat v komplexním právním rámci, zajistit dodržování předpisů a přijímat strategická rozhodnutí, která mohou mít významný dopad na podnik. Pochopení těchto rizik a zavedení vhodných opatření pro jejich řízení je zásadní pro ochranu zájmů společnosti a zúčastněných stran.
Správa dodavatelů

Správa dodavatelů

Služba Správy dodavatelů usnadňuje řízení vztahů s dodavateli, aby zajistila efektivní a transparentní spolupráci. Nabídkou nástrojů pro sledování a hodnocení tato služba umožňuje firmám vybrat si nejlepší partnery a udržovat trvalé a strategické vztahy. Firmy tak mohou zaručit stálé a kvalitní dodávky, přičemž snižují rizika spojená s dodavatelským řetězcem. Kromě toho Správa dodavatelů pomáhá firmám vyjednávat výhodné podmínky a optimalizovat jejich náklady. Tato služba je nezbytná pro firmy, které se snaží posílit svou síť dodavatelů a zajistit efektivní řízení svých nákupů. Díky proaktivnímu a strategickému přístupu mohou firmy zlepšit svou konkurenceschopnost a ziskovost.
Skartace dokumentů

Skartace dokumentů

Naše služby skartace dokumentů poskytují bezpečné a efektivní odstranění citlivých informací. Dodržujeme přísné standardy důvěrnosti, což zajišťuje, že všechny skartované dokumenty jsou zpracovávány a likvidovány odpovědně.
Správa telefonního příjmu - Svěřte správu svých příchozích hovorů společnosti Nosycom

Správa telefonního příjmu - Svěřte správu svých příchozích hovorů společnosti Nosycom

Nabídnout dobré ceny nebo kvalitní produkty svým zákazníkům nestačí k tomu, aby vaše společnost měla výhody oproti konkurenci a udržela si své zákazníky. Mít profesionální a stálou recepci může přispět k růstu a úspěchu vaší firmy. Zvolte kvalitu a efektivitu tím, že outsourcujete svůj telefonní příjem k Nosycom.
Kompaktní Rádiová Elektronika pro Podomítkovou Montáž

Kompaktní Rádiová Elektronika pro Podomítkovou Montáž

Kompaktní Rádioelektronika pro Podomítkovou Montáž RDS Rádio a DAB Rádio Komponenty
Hygienický Odborník podle 42. BImSchV

Hygienický Odborník podle 42. BImSchV

Poskytujeme vám hygienického odborníka v souladu s § 42 Federálního zákona o kontrole emisí (BImSchV) pro vypracování hodnocení hygienického rizika pro vaše systémy odpařovacího chlazení a mokré separátory.
Zabývání se delegací zaměstnanců

Zabývání se delegací zaměstnanců

Objevte náš tréninkový program "Zvládání delegace úkolů" na našich webových stránkách. Ve společnosti VISTIM chápeme důležitost efektivní delegace pro maximalizaci produktivity a efektivity na pracovišti. Náš tréninkový program je navržen tak, aby vybavil manažery a vedoucí týmů dovednostmi a strategiemi, které potřebují k efektivní delegaci úkolů a posílení svých týmů. Účastníci se naučí, jak identifikovat úkoly vhodné k delegaci, vybrat správné členy týmu pro danou práci a jasně komunikovat očekávání. Také se naučí, jak poskytovat podporu a zpětnou vazbu, aby zajistili úspěšné dokončení úkolů. S naším tréninkovým programem se manažeři mohou naučit, jak s důvěrou delegovat úkoly a uvolnit si čas na zaměření se na prioritní úkoly. Navštivte naše webové stránky a dozvíte se více o našem tréninkovém programu "Zvládání delegace úkolů" a posilněte své manažery, aby vedli efektivněji.
Školení vašeho týmu - Implementace a řízení strategie

Školení vašeho týmu - Implementace a řízení strategie

Posilte dovednosti vašeho týmu v implementaci a řízení strategie díky našim specializovaným školícím programům u UPARTNER. Nabízíme přizpůsobené školení, které pokrývá všechny aspekty marketingové strategie, včetně plánování, realizace kampaní, analýzy výkonu a správy nástrojů. Naším cílem je poskytnout vašemu týmu znalosti a dovednosti potřebné k tomu, aby mohl efektivně implementovat strategii a řídit ji samostatně.
Elektrikář a správa elektrických nouzových situací ve Frejusu

Elektrikář a správa elektrických nouzových situací ve Frejusu

Elektrikář a Řízení Elektrických Nouzových Situací ve Frejusu - Výhody Využití Solární Energie pro Elektrické Instalace Město: Frejus Oddělení: 83 Region: Provence-Alpes-Côte d'Azur
Řízení projektů

Řízení projektů

Řízení projektů
Webinář: Večery Addictinfo

Webinář: Večery Addictinfo

Večery addictinfo jsou webináře zaměřené na terapeutické vzdělávání spotřebitele a jeho okolí. Přístup se opírá o klíče k porozumění a pedagogické nástroje pro dialog a reflexi. Tyto klíče jsou strukturované a jsou uspořádány kolem interaktivní prezentace v multidisciplinárním rámci.
Technologie

Technologie

Naše technologie představuje vyspělou e-logistiku s plynulým a rychlým tokem dat a zboží podél dodavatelského a poptávkového řetězce. - Elektronické zaznamenávání/kontrola vstupních dat, - Softwarově řízená dynamická kontrola zásob, - Softwarově řízené zpracování přepravních dokumentů, - Přesné reportování o odeslání a denní reporty, - Elektronické zpracování vratek/reklamací, - Napojení na všechny běžné e-shopové software. Naše informační cesty a obsah přesně přizpůsobujeme vašim potřebám a možnostem. Také sjednáváme a realizujeme individuální procesy a zakázkovou práci týkající se balení a odesílání. Na požádání dodáváme statistické shrnutí všech logistických aktivit.
Obsah

Obsah

Jedinečný, vzrušující, informativní a zábavný: Váš obsah definuje vaši online přítomnost a tím i vaši značku.
Zpracování/příprava souborů pro systémy správy dokumentů (DMS)

Zpracování/příprava souborů pro systémy správy dokumentů (DMS)

Dokumentové systémy řízení (DMS): Databázově řízená správa elektronických dokumentů všech typů. Každý dokumentový systém řízení (DMS) má individuální požadavky na povahu a typ souborů, které je třeba zpracovat. Nejrozšířenějším formátem je PDF nebo PDF-A, ale také další formáty jako Excel, Word, Powerpoint, E-mail, Visio, CAD atd. se stále více integrují do nových systémů. Zpracováváme vaše dokumenty podle vašich přání a požadavků vašeho DMS. To pro vás znamená: • Žádná ruční konverze do jiného formátu souboru. • Žádné ruční nastavování tiskových oblastí v Office souborech. • Časová flexibilita a úspora. • Žádné ruční pojmenovávání souborů. Je možné zpracovat několik gigabajtů dat denně. Vy nám dáte pokyny a my se postaráme o zbytek! Kontaktujte nás a dozvíte se více!! Neváhejte nás kontaktovat na +49 (0)6104 938 30 88.
Naše Služba

Naše Služba

Konzultace, Plánování, Realizace, Údržba, 24hodinová služba
synko BarScan: Řešení skenování pro Microsoft Dynamics 365

synko BarScan: Řešení skenování pro Microsoft Dynamics 365

synko BarScan je plně integrované řešení skeneru v Microsoft Dynamics 365 Business Central - synko BarScan je plně integrované řešení skeneru v Microsoft Dynamics 365 Business Central (dříve Microsoft Dynamics NAV nebo Navision). S pomocí synko BarScan vaši zaměstnanci shromažďují informace pomocí mobilních čtecích zařízení tam, kde vznikají – a to jednoduchým skenováním 1D a 2D čárových kódů jakéhokoli formátu nebo čtením RFID štítků. synko BarScan na bázi Microsoft Dynamics 365 Business Central (dříve Microsoft Dynamics NAV nebo Navision) se úspěšně používá k podpoře procesů v oblasti správy zboží, ve výrobě a při přímém prodeji. S synko BarScan získáte vyspělé skenovací systém, který splní všechna vaše očekávání. Rychlé aktuální údaje bez komunikační námahy: Údaje jsou rychleji k dispozici pro rozhodování Snadné použití: Efektivní práce, nadšení zaměstnanců Snížení chyb: Snížení chyb Flexibilně přizpůsobitelné: Vyspělý skenovací systém Transparentní firma: Naprostá transparentnost, zásoby podle FIFO
Management po prodeji

Management po prodeji

Výkonné řízení poprodejních služeb je v mnoha odvětvích klíčovým faktorem úspěchu. To, co bylo dosud vnímáno spíše jako povinnost vůči zákazníkům, se stále více vyvíjí v udržitelné růstové pole s atraktivními výnosy. V oblasti strojírenství a automobilového průmyslu si toho již například všimli. Kromě vysoké dostupnosti náhradních dílů se nyní zaměřují také na efektivitu a výkonnost v celé dodavatelské řetězci. Optimalizace nákladů na zásoby a skladování při rostoucím množství položek je klíčovou výzvou, zároveň je nutné zvládnout nové služby na globálním a složitém trhu.
POPRODEJNÍ SPRÁVA

POPRODEJNÍ SPRÁVA

V oblasti poprodejních služeb se vyznačujeme společně vyvinutým konceptem pro správu vratek. Každá vratka je v systému zaznamenána s příslušným důvodem vrácení. Vrácené zboží je podrobeno pečlivému přezkoumání, aby se rozhodlo, zda bude zboží zařazeno do skladových zásob nebo zlikvidováno. Při tom je zajištěna bezproblémová výměna informací o pohybu zboží a důvodech reklamace. Pro poprodejní proces můžeme kromě zpracování vratek našim zákazníkům poskytnout individuální reporty ke všem tématům v oblasti dopravy. Například mohou být prodejní objemy zpracovány na základě analýzy zásob. Přílohy balíků a balíčky, které jsou vypracovány v oblasti předprodeje, mohou hrát důležitou roli v oblasti poprodejního managementu pro spokojenost zákazníků, resp. při opakovaném nebo dodatečném nákupu.
Tiskové kampaně

Tiskové kampaně

Vývoj, výroba a umístění tištěných reklam a plakátů, stejně jako design brožur, letáků, prodejních složek a dalších produktů. https://strachwitzgerhard.de/works/print/
Řízení projektů

Řízení projektů

Na základě celkového konceptu, který jste vypracovali, vytváříme podrobné konstrukce a dílenské výkresy.
Vývoj Webových Aplikací: Systém pro Řízení Vztahů se Zákazníky (CRM systém) LasVentas

Vývoj Webových Aplikací: Systém pro Řízení Vztahů se Zákazníky (CRM systém) LasVentas

S tímto jednoduchým, škálovatelným CRM online řešením máte přehled. Kdykoliv a kdekoliv. Vyzkoušejte nyní - zdarma a bez závazků.
Plyn - Voda

Plyn - Voda

Jako certifikovaná specializovaná firma podle DVGW GW 301 na nejvyšších úrovních G1/W1 jsme schopni efektivně a odborně zvládat všechny oblasti těchto sektorů.
Sběr Dat

Sběr Dat

Máte dokumenty, jejichž obsah byste chtěli digitalizovat? Jsme specialisté na manuální a strojové zpracování dotazníků a zpráv. Rukopisné dokumenty i činnosti administrativních pracovníků v rámci zpracování pro nás nejsou problém. Naši zaměstnanci jsou dobře vyškoleni a mají dvacetileté zkušenosti v oblasti sběru dat.
Destrukce Dokumentů

Destrukce Dokumentů

Nejvyšší bezpečnost je zaručena Dokumenty a spisy všech typů jsou u nás profesionálně likvidovány podle přísných směrnic Federálního zákona o ochraně dat a normy DIN ISO 66399 (bezpečnostní úroveň III). Abychom to zajistili, disponujeme odpovídajícím technickým vybavením. Naše zařízení jsou bez výjimky registrována a schválena příslušnými úřady. Kromě toho jsou naši zaměstnanci v odpovídajícím rámci zavázáni dodržovat BDSG.
Digitální marketing

Digitální marketing

Návrh vlastních e-mailových šablon Vytváříme vizuálně atraktivní a responzivní e-mailové šablony přizpůsobené stylu a tónu vaší značky. Designy, které zaujmou odběratele na všech zařízeních pro lepší míru otevření a prokliku. Odbornost v integraci platforem Bezproblémová integrace s "WordPress", "Shopify", "Mailchimp" a "Klaviyo". Maximalizujte efektivitu s pokročilými nástroji a funkcionalitou napříč platformami. Správa publika Zjednodušte importy seznamů odběratelů a segmentaci pro cílené kampaně. Efektivní nástroje pro správu registračních formulářů a vyskakovacích oken pro růst vašeho publika. Automatizované pracovní postupy a kampaně Zjednodušte svůj marketing s odborně navrženými automatizačními toky. Nastavte e-mailové kampaně založené na spouštěčích pro zlepšení zapojení a konverzí. Škálovatelné řešení Ať už jste malá firma nebo podnik, nabízíme přizpůsobené plány e-mailového marketingu, které odpovídají vašim cílům růstu. Škálovatelná řešení pro zvládnutí rostoucího objemu e-mailů. Sledování výkonu Sledujte účinnost kampaní s podrobnou analytikou a reportováním. Optimalizujte budoucí kampaně pomocí akčních poznatků z míry otevření, míry prokliku a konverzí. Výhody Zvyšte zapojení a loajalitu zákazníků strategickým, daty řízeným e-mailovým marketingem. Získejte vyšší návratnost investic tím, že oslovíte správné publikum s personalizovanými zprávami. Ušetřete čas a zdroje s odborným nastavením automatizace a správou platforem. Klíčová slova: E-mailový marketing, automatizace, responzivní šablony, "Mailchimp", "Klaviyo", integrace "WordPress", integrace "Shopify", růst odběratelů, sledování kampaní, optimalizace ROI.
CMMS, ERP, CRM a software pro správu zásob ve vozidlech

CMMS, ERP, CRM a software pro správu zásob ve vozidlech

Software vše v jednom pro jednoduché plánování práce, správu zásob ve vozidlech a CRM. Software pro správu zásob Van Stock Pro je vybaven různými funkcemi, které usnadňují správu úrovní zásob ve vašem skladu a vozidlech. Software pro správu zásob Van Stock Pro je jedinečný ve svých reportovacích schopnostech, které umožňují podrobné zprávy od dodavatelů pokrývající náklady, stav dodání a statistiky úrovně služeb. Náš CRM systém je užitečný pro udržování kontaktů se zákazníky, sledování všech interakcí se zákazníky a správu zákaznických účtů. Použijte naši intuitivní aplikaci Van Stock pro zlepšení správy zásob ve vozidlech, mobilní aplikace jsou k dispozici jak pro pracovníky v terénu, tak pro pracovníky ve skladu. Software pro správu zásob Van Stock Pro je vybaven různými funkcemi, které usnadňují správu úrovní zásob ve vašem skladu a vozidlech. Software pro správu zásob Van Stock Pro je jedinečný ve svých reportovacích schopnostech, které umožňují podrobné zprávy od dodavatelů pokrývající náklady, stav dodání a statistiky úrovně služeb. Naše výkonná rezervační platforma usnadňuje rezervaci pracovních úkolů a udržuje vaše zákazníky plně informované během celého procesu. Van Stock Pro poskytuje cloudový rezervační systém, který koordinuje opravy a požadavky na údržbu od vašich zákazníků. Navštivte nás na www.almiren.com
Pilotáž

Pilotáž

Každodenně vám pomáháme strukturovat vaši firmu a aplikovat naše metody. Jsme vaším partnerem v rozvoji vaší firmy.
Management Consulting

Management Consulting

konzultační agentura zaměřená na pomoc podnikatelům přetvářet jejich nápady na rostoucí/úspěšné podniky