Naší ambicí je navrhovat a organizovat logistické služby, které přispívají k úspěchu vašich akcí. Prozkoumejme společně vaše potřeby, abychom vytvořili řešení na míru, které splní všechna vaše očekávání.
Kontaktujte nás ještě dnes a udělejte z Wdb Expo svého důvěryhodného logistického partnera.
Tento komplexní kurz vám umožní získat klíčové dovednosti pro excelenci v oblasti prodeje. Naučíte se ovládat základy phoningu, což je nezbytný nástroj pro efektivní první kontakt. Objevíte klíče k objevování potřeb zákazníka, které jsou zásadní pro správné pochopení potřeb a očekávání vašich potenciálních klientů. Zaměříme se na základy prezentace, abyste mohli strukturovat své argumenty přesvědčivým způsobem. Budete také školeni v technikách zpracování námitek a uzavírání obchodů, abyste úspěšně dokončili své prodeje. Nakonec vám digitální prospekce zákazníků otevře nové obchodní perspektivy prostřednictvím online kanálů.
V AIS EURELO máme flotilu těžkých strojů pro zvedání, která nám umožňuje provádět i ty nejtěžší, nejkomplexnější a technicky náročné zvedání bezpečně a efektivně. Výběr správného těžkého zvedacího zařízení pro každý projekt je klíčovým prvkem plánování projektu a rozmanitost zařízení v naší flotile znamená, že se můžeme přizpůsobit jakýmkoli specifickým výzvám na místě. Naši klienti nám důvěřují, protože naše těžké zvedací zařízení je tak rozmanité a dobře udržované, aby každá práce probíhala hladce.
Přizpůsobená podpora v oblasti podle vašeho výběru: Shopify, WordPress, Facebook Ads, Google Ads, Google Search Console, Google Analytics, Instagram, Pinterest, TikTok, SEO.
Chcete zaujmout své publikum působivým audiovizuálním obsahem?
V CA QOM chápeme, že audiovizuální produkce hraje klíčovou roli v moderní komunikaci. Náš tým odborníků se zavazuje vytvářet vysoce kvalitní videa, která autenticky a poutavě vyprávějí váš příběh. Úzce s vámi spolupracujeme na definování vašich cílů, navrhování kreativních konceptů a realizaci produkcí, které rezonují s vaším publikem. S našimi znalostmi oživte své nápady a posilněte svůj dopad díky audiovizuálnímu obsahu, který zanechává dojem!
• Analýza potřeb v oblasti sítě: Hodnocení specifických požadavků na síť a individuální plánování.
• Návrh škálovatelných sítí: Vytváření a nasazení vysoce škálovatelných LAN/WAN sítí.
• Pokročilá konfigurace zařízení: Odborné nastavení směrovačů, přepínačů a firewallů.
• Pokročilé zabezpečení s IDS: Implementace pokročilých bezpečnostních řešení, včetně detekce hrozeb (IDS).
• Monitoring 24/7 výkonu: Nepřetržité sledování výkonu sítě a proaktivní správa incidentů.
• Bezpečný VPN klient: Konfigurace VPN Client-to-Site pro bezpečný přístup odkudkoli.
• Bezpečný VPN Site-to-Site: Konfigurace VPN Site-to-Site pro bezpečné propojení více firemních lokalit.
• Kvalita služby (QoS): Implementace QoS pro zajištění prioritizace kritického provozu.
• Výkonné Wi-Fi sítě
• Zabezpečení sítě pomocí 802.
IDEAL správa pohledávek zahrnuje všechny relevantní komponenty: hodnocení bonity, účetnictví pohledávek a upomínací řízení. Nabízíme efektivní opatření, která motivují vaše zákazníky k včasným platbám a v případě prodlení snižují pravděpodobnost platebního selhání. Upomínací řízení provádíme partnersky, s cílem dosáhnout řešení pro každého zákazníka. Tím zabezpečíte likviditu vaší společnosti.
Volitelně vykupujeme vaše pohledávky – také jako „White Label“ zajištění vašich vlastních faktur a inkas. Váš zákazník se o tom nic nedozví a nadále platí na váš bankovní účet.
Naše agentura nabízí měsíční podporu pro vaši firmu, aby rozvinula vaši online přítomnost a zvýšila počet vašich zákazníků.
Nabízíme různé balíčky zahrnující několik služeb pro vaši firmu, od každodenní správy vašeho webu a vašeho profilu Google My Business, po tvorbu a integraci SEO textů na vašem webu, stejně jako vypracování digitální komunikační strategie a návrh komunikačních materiálů.
V oblasti správy vozidel vám jako specialisté na bezpečnost práce ve skladových operacích můžeme nabídnout elektronické bezpečnostní řešení pro sledování vašich vysokozdvižných vozíků.
Katalog bezplatných spravovaných služeb je k dispozici bez nutnosti další instalace, přístupný na PC i mobilních zařízeních. Využijte zjednodušenou a efektivní správu služeb s uživatelsky přívětivým rozhraním. Optimalizujte využití zdrojů a zajistěte transparentnost nabízených služeb. Usnadněte objevování a přijetí služeb díky kompletní a aktuální dokumentaci, dostupné kdekoli.
Content marketing je klíčovým prvkem vaší strategie viditelnosti online i offline. Umožňuje firmám působícím na B2B trhu, který se skládá z profesionálů, generovat kvalifikovaný provoz, etablovat svou odbornost a přitahovat potenciální zákazníky. Také přispívá k posílení vztahů s vašimi stávajícími klienty.
Akademie pro budoucnost, hodnocení dopadů a odpovědi na otázky podnikatelů
Hodnocení rizik z regulace, transformace, digitalizace a společenských změn pro podnikatele a firmy. Individuální řešení a strategie.
Řešení pro správu elektronického odpadu zahrnují řadu praktik a technologií určených k efektivnímu a ekologickému zpracování elektronických zařízení na konci jejich životnosti. Zahrnují sběr, třídění, recyklaci, opětovné použití a bezpečné odstranění elektronických komponentů. Cílem je získat cenné materiály, snížit množství odpadu posílaného na skládky, předcházet znečištění životního prostředí a podporovat oběhové hospodářství.
Sociální média jsou nyní nezbytná v digitálních taktikách. Proč? Protože nabízejí možnost oslovit velmi specifické publikum za snížené náklady! Jinými slovy, dokonale optimalizovaný rozpočet pro velmi výkonné výsledky. Agentura Oía se postará o vaše sítě a pomůže vám vypracovat efektivní strategii akvizice na sociálních médiích.
Služby cloud computingu poskytují přístup k výpočetním zdrojům přes internet. Zahrnují služby jako infrastruktura jako služba (IaaS), platforma jako služba (PaaS) a software jako služba (SaaS). Cloudové služby nabízejí škálovatelnost, flexibilitu a nákladovou efektivitu.
Abychom úspěšně splnili naši práci, nabízíme na míru šité digitální strategie, které jsou komplexní a koherentní s daným podnikáním. Tak můžeme nabídnout různé služby, jako je návrh webových stránek, správa sociálních sítí, ale také grafický design a reklamní psaní.
Působící přímo z prostor výrobce, naše odborná interní služba poskytuje řízenou logistiku, která přidává hodnotu základnímu podnikání zákazníka optimalizací toku zásob a informací.
Výběrem zkušeného interního logistického partnera, který se neustále zaměřuje na zlepšování a rozvoj řízení dodavatelského řetězce, si zákazníci zajišťují dostupnost surovin a hotových výrobků podle potřeby.
Naučte se efektivně spravovat a monitorovat své měřicí a testovací zařízení. V tomto školení se seznámíte se základy správy měřicího a testovacího zařízení, požadavky na kalibraci a dokumentaci. Školení je určeno všem, kteří jsou odpovědní za nebo mají zájem o měřicí a testovací zařízení. Témata školení: Správa měřicího a testovacího zařízení jako pilíř zajištění kvality; Správa měřicího a testovacího zařízení jako součást systému řízení kvality – pracovník pro testovací zařízení; Vhodnost zařízení a senzorů jako měřicího a testovacího zařízení; Sledovatelnost a kalibrace; Dokumentace a školení zaměstnanců; Monitorování a údržba databáze měřicího zařízení.
Systém správy voucherů pro města, obce, nákupní společenství a další.
Digitální systém správy voucherů
Díky naší aplikaci Citygutschein je možné uplatnění voucherů s jakýmkoli běžným chytrým telefonem. Uplatnění jsou v reálném čase přiřazena k provozovně (akceptační místo) a připravena k vyúčtování. Systém poskytuje DTAUS soubory pro hromadný převod nebo inkaso. Tyto soubory předáte prostřednictvím vašeho stávajícího bankovního programu vaší domácí bance.
Kontrola nad tokem peněz tak vždy zůstává ve vašich rukou.
Integrace stávajících systémů
Integrace stávajících systémů městských voucherů do našeho správcovského systému je ve většině případů bezproblémová.
Rádi vám připravíme nabídku.
Od 25. května 2018 vstoupilo v platnost Obecné nařízení o ochraně osobních údajů. S GDPR (Obecným nařízením o ochraně osobních údajů) může výše finančních sankcí dosáhnout až 20 milionů eur nebo v případě společnosti až 4 % z celosvětového ročního obratu. Tyto sankce mohou být zveřejněny. Abychom předešli jakýmkoli obtížným přechodům nebo možným sankcím, jsme tu, abychom vás podpořili při této implementaci.
Oživte svůj domov, garáž nebo zahradu.
Thierry převezme vaše nářadí, nábytek, různé předměty, rostliny, stromy... Získáte více prostoru ve svém domově a vaše objemné odpady budou tříděny, dokonce recyklovány na sběrném dvoře! Kontaktujte ho pro dodání vašich nových interiérových úprav!
DY Cloud - Správa vozového parku je mnohem více než jen nástroj pro sledování vozidel. Naše řešení nabízí pokročilé funkce, jako je geolokace v reálném čase, což umožňuje efektivní sledování každého vozidla na silnici. Navíc náš systém preventivní údržby vám pomáhá plánovat pravidelné údržby, což přispívá k prodloužení životnosti vašich vozidel a snížení neplánovaných prostojů. S podrobnými zprávami a hloubkovými analýzami máte k dispozici všechny potřebné informace pro informovaná rozhodnutí a optimalizaci výkonu vaší flotily. Zjednodušte správu vašeho vozového parku s naším komplexním a spolehlivým řešením.